План роботи
школи молодого вчителя
на 2022-2023 навчальний рік
№ |
Зміст роботи |
Термін проведення |
Форма проведення |
Відповідальні |
1. |
1.1 Аналіз програм з предметів, рекомендації молодим учителям щодо організації навчального процесу 1.2 Ознайомлення з методичними рекомендаціями, з планом роботи школи молодого вчителя. 1.3 Ознайомлення з основними правилами та обов'язками вчителя відповідно до нормативно-правових документів, статутом школи. 1.4 Ознайомлення молодих учителів із системою виховної роботи в Благовіщенському академічному ліцеї «Лідер» 1.5 Складання планів індивідуальної роботи молодих вчителів разом із наставниками 1.6 Рекомендації для молодих вчителів щодо початку роботи над створенням власного електронного портфоліо (блог вчителя) 1.7 Контроль за складанням календарного планування уроків відповідно до навчальних програм, веденням шкільної документації та звітності. Надання індивідуальних консультацій. 1.8 Участь молодих учителів у шкільних методичних об’єднаннях 1.9 Організація дистанційного навчання учнів та навчання учнів, що навчаються за сімейною ( домашньою) формою |
Вересень |
Індивідуальні консультації, засідання педагогічної ради, семінар-практикум |
Адміністрація, керівник ШМВ, учителі-наставники |
2. |
2.1 Урок- як основна форма навчання у школі. Структура уроків. 2.2 Санітарні вимоги під час проведення дистанційних уроків. 2.3 Уроки в Google класі та в Zoom. 2.4 Поурочне планування: структура, вимоги, критерії оцінювання учнів. 2.5 Академічна доброчесність і цінності нової української школи 2.6 Визначення проблеми, над якою працюватиме молодий вчитель, плану самоосвіти. 2.7 Офіс доброчесності: говоримо про корупцію. 6 кроків до доброчесності- від теорії до практики. |
Жовтень |
Практичне заняття, індивідуальні консультації, анкетування. |
Керівник ШМВ, учителі-наставники |
3. |
3.1 Складання графіків взаємовідвідування уроків молодих вчителів та вчителів-наставників. 3.2 Як подолати страх перед уроком? Психологічний тренінг. 3.3 Ознайомлення з науково-популярною літературою. 3.4 Складання пам’яток на допомогу вчителю-початківцю. 3.5 Тренінг зі швидкого реагування молодих вчителів під час надзвичайних ситуацій. Мінна безпека.
|
Листопад |
Практичне заняття, консультації, тренінг |
Керівник ШМВ, учителі-наставники, психолог. |
4. |
4.1 Інноваційні технології: пошуки, проблеми. 4.2 Використання інтерактивних технологій на уроках 4.3 Організація та проведення предметних тижнів 4.4 Перша домедична допомога в умовах воєнного стану. |
Грудень |
Круглий стіл |
Керівник ШМО, учителі-наставники, психолог. |
5. |
5.1 Проаналізувати огляд картотеки молодих учителів, оцінити роль бібліотеки у становленні молодих вчителів. 5.2 Ознайомлення з бібліотечними новинками стосовно методик викладання навчальних предметів молодими вчителями |
Січень |
Групове обговорення, індивідуальні консультації |
Керівник ШМВ, учителі-наставники, бібліотекар |
6. |
6.1 Анкетування молодих вчителів «Які труднощі виникають?» 6.2 Роль партнерства у роботі вчителя з батьками 6.3 Як вести перемовини з агресивними учнями та батьками? 6.4 Професійне вигорання вчителя: як вберегтися? |
Лютий |
Круглий стіл, практичне заняття. |
Керівник ШМО, учителі-наставники, шкільний психолог, соціальний педагог. |
7. |
7.1 Бар’єри у спілкуванні із здобувачами освіти, шляхи їх подолання. 7.2 Булінг в дитячому колективі: причини виникнення, дії вчителя.7.3 Кібербулінг – що це та як це зупинити? |
Березень |
Семінар-практикум |
Керівник ШМО, учителі-наставники, шкільний психолог, соціальний педагог. |
8. |
8.1 Педагогічні технології. 8.2 Перші кроки на шляху до педагогічної майстерності вчителя. 8.3 Консультації молодих вчителів щодо обрання власної проблеми, над якою працюватимуть 2023-2024 навчальний рік |
Квітень |
Ділова гра, тренінг |
Керівник ШМО, учителі-наставники |
9. |
9.1 Слухання звітів молодих вчителів 9.2 Звіти наставників про роботу з молодими вчителями. 9.3 Підсумки роботи школи молодого вчителя за 2022-2023 навчальний рік 9.4 Визначення проблем, над вирішенням яких вона працюватиме у 2023-2024 навчальному році. |
Травень |
Анкетування, звіт. |
Керівник ШМО, учителі-наставники |