План необхідний для продовження і поглиблення експериментального дослідження, що дозволить створити в освітній практиці навчального закладу цілісну систему психолого-педагогічного проектування навчально-виховного процесу та дасть можливість вийти на реальні позитивні результати в особистісному розвитку учня.
«Універсал-онлайн» В.О.Киричука - створена для цілепокладання навчального закладу, створення плану роботи освітнього навчального закладу, психологічної служби, складання календарних, поурочних планів та плану класного керівника..
«ЗАТВЕРДЖЕНО»
Директор школи «__» _________2018р.
ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ
ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДІАГНОСТИЧНО-ПРОЕКТУЮЧОГО КОМПЛЕКСУ
«УНІВЕРСАЛ - ОНЛАЙН» В.О. КИРИЧУКА
на I семестр 2018-2019 н.р.
№ п.п |
ЗМІСТ РОБОТИ |
Термін проведення |
Відповідальні |
1. |
Планування класними керівниками та класоводами роботи у класних колективах на I семестр 2018-2019 н.р. за результатами попереднього зрізу |
вересень |
Класні керівники, класоводи, психолог |
2. |
Соціометричне дослідження учнів 2-4 класів, діагностична методика « Соціум» за програмою «Універсал» |
вересень |
Психологічна служба |
3. |
Конструювання задач особистісного розвитку учнів 2-4 класів за програмою «Універсал» |
вересень-жовтень |
Психологічна служба |
4. |
Конструювання завдань навчального закладу на II семестр 2018-2019 н.р. |
грудень |
Психологічна служба |
5. |
Визначення проблем та потенційних можливостей у навчально-виховному процесі, постановка тактичних виховних завдань на II семестр за діагностично-проектуючим комплексом «Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
6. |
Психолого-педагогічний семінар щодо впровадження новітніх освітніх технологій в навчально-виховний процес. |
кожен третій понеділок місяця |
Психологічна служба, завуч з наукової- методично роботи, класні керівники та класоводи |
7. |
Соціометричне дослідження учнів 5- 8 класів діагностична методика «Соціум» за програмою «Універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
8. |
Дослідження вад особистісного розвитку учнів 5-8 кл. Діагностична методика «ДВОР» за програмою «Універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
9. |
Діагностика ціннісних пріоритетів учнів 2-4 кл . Методика « Ціннісні пріоритети» за програмою «Універсал» |
вересень |
Психологічна служба |
10. |
Дослідження вад особистісного розвитку учнів 2-4 класів. Діагностична методика «Вади особистісного розвитку» за програмою « Універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
11. |
Діагностика батьків учнів 2-4 кл. щодо виявлення стилів виховання та ставлення батьків до дітей. Діагностична методика «Ставлення батьків» за діагностично-проектуючою програмою « Універсал» |
листопад-грудень |
Психологічна служба |
12. |
Моніторинг особистісного розвитку учнів 2-4 кл. за результатами діагностичних досліджень за програмою «Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
13. |
Корекційні та розвиткові заняття з учнями 1-11 класів, тренінгові заняття за сценаріями виховних занять за програмою « Універсал» |
вересень-грудень |
Психологічна служба |
14. |
Аналіз класними керівниками та класоводами соціальної активності учнівських колективів за основними видами діяльності . Методика « Життєва активність учнів» за програмою «Універсал» |
вересень-жовтень |
Класоводи та класні керівники |
15. |
Діагностика ціннісних орієнтацій учнів 5-8 класів у сфері спілкування за програмою «Універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
16. |
Визначення структури міжособистісних і внутрішньо групових взаємин учнів 5-8 класів за програмою «Універсал» Діагностчна методика «Соціум» |
вересень-жовтень |
Психологічна служба |
17. |
Діагностика ціннісних пріоритетів учнів 5-8 класів. Методика « Ціннісні пріоритети» за програмою «Універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
18. |
Засідання творчих груп класних керівників та класоводів. Обговорення та аналіз результатів діагностики класних колективів, визначення проблем та потенційних можливостей класних колективів, навчання та розробка сценаріїв роботи у класних колективах за програмою «Універсал» |
листопад-грудень |
Завуч з науково-методичної роботи., психолог, класні керівники та класоводи |
19. |
Внесення у програму « Універсал» відомостей щодо фізичного розвитку учнів навчального закладу |
жовтень-листопад |
Медична служба навчального закладу |
20. |
Визначення та діагностика домінуючої системи сприйняття учнів 5-8 класів. Методика « Ваша домінуюча система сприйняття» за програмою «Універсал» |
листопад-грудень |
Психологічна служба |
21. |
Діагностика навчальної активності учнів 7-11 класів. Методика « Навчальна активність» за програмою «Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
22. |
Моніторинг особистісного розвитку та розвитку класних колективів учнів 5-11 кл. за діагностичною програмою «Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
23. |
Діагностика батьків учнів 5-11 кл. щодо виявлення стилів виховання та ставлення батьків до дітей. Діагностична методика «Ставлення батьків» за діагностично-проектуючою програмою « Універсал» |
листопад-грудень |
Психологічна служба |
24. |
Соціометричне дослідження класних колективів. Методика « Соціум». Визначення : лідерів,активу,ізольованих,відторгнутих, зони ризику, групи ризику за програмою «Універсал». Діагностика учнів 9 -11класів. |
жовтень |
Психологічна служба |
25. |
Дослідження вад особистісного розвитку учнів 9-11 класів. Діагностична методика «Вади особистісного розвитку» за програмою « універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
|
Визначення та діагностика домінуючої системи сприйняття учнів 9-11 класів. Методика « Ваша домінуюча система сприйняття» за програмою «Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
26. |
Корекційні та тренінгові заняття з учнями 10-11 класів за програмою « Універсал» Проект « Я-підліток!» |
вересень-грудень |
|
27. |
Діагностика ціннісних пріоритетів учнів 10-11 класів. Методика « Ціннісні пріоритети» за програмою «Універсал» |
жовтень |
Психологічна служба |
28. |
Динаміка соціально-комунікативного розвитку учнівських колективів за результатами опитування за програмою « Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
29. |
Моніторинг розвитку класних колективів за результатами діагностично -проектуючого комплексу «Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
30. |
Моніторинг розвитку навчального закладу за I семестр 2018-2019 н.р. за програмою « Універсал» |
грудень |
Психологічна служба |
31. |
Моніторинг ефективності виховного процесу за програмою « Універсал» за I семестр 2018-2019 н.р. |
грудень |
Психологічна служба |
32. |
Оформлення аналітичного звіту щодо комплексної психолого-педагогічної діагностики, складання зведених таблиць та діаграм. Визначення проблем та потенційних можливостей у навчально-виховному процесі, постановка тактичних виховних завдань школи на II семестр 2018-2019 н.р. |
листопад-грудень |
Психологічна служба |