План роботи школи щодо використання діагностично- проектуючого комплексу «Універсал-онлайн» В.О.Киричука

Про матеріал

План необхідний для продовження і поглиблення експериментального дослідження, що дозволить створити в освітній практиці навчального закладу цілісну систему психолого-педагогічного проектування навчально-виховного процесу та дасть можливість вийти на реальні позитивні результати в особистісному розвитку учня.

«Універсал-онлайн» В.О.Киричука - створена для цілепокладання навчального закладу, створення плану роботи освітнього навчального закладу, психологічної служби, складання календарних, поурочних планів та плану класного керівника..

Перегляд файлу

                   «ЗАТВЕРДЖЕНО»

  Директор школи      «__» _________2018р.

 

ПЛАН РОБОТИ ШКОЛИ

ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ДІАГНОСТИЧНО-ПРОЕКТУЮЧОГО КОМПЛЕКСУ

«УНІВЕРСАЛ - ОНЛАЙН» В.О. КИРИЧУКА

 на I семестр 2018-2019 н.р. 

№ п.п

ЗМІСТ РОБОТИ

Термін проведення

Відповідальні

1.

Планування класними керівниками  та класоводами роботи у класних колективах на I семестр  2018-2019 н.р. за результатами  попереднього зрізу

вересень

Класні керівники, класоводи, психолог

2.

Соціометричне дослідження учнів 2-4 класів, діагностична методика « Соціум» за програмою «Універсал»

вересень

Психологічна служба

3.

Конструювання задач  особистісного розвитку учнів 2-4 класів за програмою «Універсал»

вересень-жовтень

Психологічна служба

4.

Конструювання завдань навчального закладу на II семестр 2018-2019 н.р.

грудень

Психологічна служба

5.

Визначення проблем та потенційних можливостей у навчально-виховному процесі, постановка тактичних виховних завдань на II семестр за діагностично-проектуючим комплексом «Універсал»

грудень

Психологічна служба

6.

Психолого-педагогічний семінар щодо впровадження новітніх освітніх технологій в навчально-виховний процес.

кожен третій понеділок місяця

Психологічна служба, завуч з наукової- методично роботи, класні керівники та класоводи

7.

Соціометричне дослідження учнів  5- 8 класів діагностична методика «Соціум» за програмою «Універсал»

жовтень

Психологічна служба

8.

Дослідження вад особистісного розвитку учнів 5-8 кл. Діагностична методика «ДВОР» за програмою «Універсал»

жовтень

Психологічна служба

9.

Діагностика ціннісних пріоритетів учнів 2-4 кл . Методика « Ціннісні пріоритети» за програмою «Універсал»

вересень

Психологічна служба

10.

Дослідження вад особистісного розвитку учнів 2-4 класів. Діагностична методика «Вади особистісного розвитку» за програмою « Універсал»

жовтень

Психологічна служба

11.

Діагностика батьків учнів 2-4 кл. щодо виявлення стилів виховання та ставлення батьків до дітей. Діагностична методика «Ставлення батьків» за діагностично-проектуючою програмою « Універсал»

листопад-грудень

Психологічна служба

12.

Моніторинг  особистісного розвитку учнів 2-4 кл. за результатами діагностичних досліджень за програмою «Універсал»

грудень

Психологічна служба

13.

Корекційні та розвиткові заняття з учнями 1-11 класів, тренінгові заняття за сценаріями виховних занять за програмою « Універсал»

вересень-грудень

Психологічна служба

14.

Аналіз класними керівниками та класоводами соціальної активності учнівських колективів за основними видами діяльності . Методика « Життєва активність учнів» за програмою «Універсал»

вересень-жовтень

Класоводи та класні керівники

15.

Діагностика ціннісних орієнтацій учнів 5-8 класів у сфері спілкування за програмою «Універсал»

жовтень

Психологічна служба

16.

Визначення структури міжособистісних і внутрішньо групових взаємин учнів 5-8 класів за програмою «Універсал»  Діагностчна методика «Соціум»

вересень-жовтень

Психологічна служба

17.

Діагностика ціннісних пріоритетів учнів 5-8 класів. Методика « Ціннісні пріоритети» за програмою «Універсал»

жовтень

Психологічна служба

18.

Засідання творчих груп  класних  керівників та класоводів. Обговорення та аналіз результатів діагностики класних колективів, визначення проблем та потенційних можливостей класних колективів, навчання та розробка сценаріїв роботи у класних колективах за програмою «Універсал»

листопад-грудень

Завуч з науково-методичної роботи., психолог, класні керівники та класоводи

19.

Внесення у програму « Універсал» відомостей щодо фізичного розвитку учнів навчального закладу

жовтень-листопад

Медична служба навчального закладу

20.

Визначення та діагностика домінуючої системи сприйняття учнів 5-8 класів. Методика « Ваша домінуюча система сприйняття» за програмою «Універсал»

листопад-грудень

Психологічна служба

21.

Діагностика навчальної активності учнів 7-11 класів. Методика « Навчальна активність» за програмою  «Універсал»

грудень

Психологічна служба

22.

Моніторинг особистісного розвитку та розвитку класних колективів учнів 5-11 кл. за діагностичною програмою «Універсал»

грудень

Психологічна служба

23.

Діагностика батьків учнів 5-11 кл. щодо виявлення стилів виховання та ставлення батьків до дітей. Діагностична методика «Ставлення батьків» за діагностично-проектуючою програмою « Універсал»

листопад-грудень

Психологічна служба

24.

Соціометричне дослідження класних колективів. Методика « Соціум». Визначення : лідерів,активу,ізольованих,відторгнутих, зони ризику, групи ризику за програмою  «Універсал». Діагностика учнів 9 -11класів.

жовтень

Психологічна служба

25.

Дослідження вад особистісного розвитку учнів  9-11 класів. Діагностична методика «Вади особистісного розвитку» за програмою « універсал»

жовтень

Психологічна служба

 

Визначення та діагностика домінуючої системи сприйняття учнів  9-11 класів. Методика « Ваша домінуюча система сприйняття» за програмою «Універсал»

грудень

Психологічна служба

26.

Корекційні та тренінгові заняття з учнями 10-11 класів за програмою « Універсал» Проект « Я-підліток!»

вересень-грудень

 

27.

Діагностика ціннісних пріоритетів учнів 10-11 класів. Методика « Ціннісні пріоритети» за програмою «Універсал»

жовтень

Психологічна служба

28.

Динаміка соціально-комунікативного розвитку учнівських колективів за результатами  опитування за програмою « Універсал»

грудень

Психологічна служба

29.

Моніторинг розвитку класних колективів за результатами діагностично -проектуючого комплексу «Універсал»

грудень

Психологічна служба

30.

Моніторинг розвитку навчального закладу  за I семестр 2018-2019 н.р. за програмою « Універсал»

грудень

Психологічна служба

31.

Моніторинг ефективності виховного процесу за програмою « Універсал» за I семестр 2018-2019 н.р.

грудень

Психологічна служба

32.

Оформлення аналітичного звіту щодо комплексної психолого-педагогічної діагностики, складання зведених таблиць та діаграм. Визначення проблем та потенційних можливостей у навчально-виховному процесі, постановка тактичних виховних завдань школи на II семестр 2018-2019 н.р.

листопад-грудень

Психологічна служба

 

docx
Додано
30 жовтня 2018
Переглядів
1075
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку