ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор школи
____________Л.І.Писаренко
16 березня 2020 р.
Індивідуальний план роботи вчителя
історії та українознавства Скабицької А.С. на час карантину в умовах проведення дистанційного навчання (16.03.2020 – 24.04.2020)
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Форма реалізації |
|
1 |
16.03 пн |
1. Упорядкування документів з метою організації навчання в дистанційному режимі |
1 год. |
Скориговані поурочні плани |
|
2.Інструктивно-методична нарада з питань забезпечення процесу навчання в дистанційному режимі в умовах карантину. Навчання щодо організації роботи в хмарному сервісі школи |
2 год. |
Фотозвіт на сайті школи |
|||
3.Планування роботи на час карантину в умовах проведення дистанційного навчання |
1 год. |
Індивідуальний план роботи |
|||
4.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-А , 8-Б класів з історії України |
2 год. |
група viber, месенджер
|
|||
2 |
17.03 вт |
1.Створення платформи дистанційного навчання «Всесвітня історія», «історія України», «Українознавство» |
2 год |
google-хмара
|
|
2. Опрацювання Закону України «Про повну загальну середню освіту» |
1 год. |
Інтернет-ресурс МОНУ від 16.01.2020 №463-IX
|
|||
3. Розробка та розсилка завдань для учнів 8-А , 8-Б класів з історії України |
2 год. |
група viber, месенджер google-хмара |
|||
3 |
18.03 ср |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-А , 8-Б класів з всесвітньої історії |
2 год.
|
google-хмара
|
|
|
|
|
|||
|
|
2. Розробка та розсилка завдань для учнів 7-А класу з українознавства
|
1 год. |
google-хмара
|
|
|
|
3.Індивідуальна консультація з батьками учнів 7-А, 8-А, 8-Б класу
|
2 год. |
група viber, месенджер, телефонний режим |
|
4. Організація дистанційного навчання для учнів, які навчаються на індивідуальній формі навчання (сімейна, педагогічний патронаж) |
1 год. |
google-хмара
|
|||
5. Моніторинг роботи педагогічних працівників станом на 18.03.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
4 |
19.03 чт |
1.Керування дистанційним навчанням: онлайн – уроки 7-8 кл. |
1 год. |
портал google-хмара
|
|
2. Опрацювання нормативно – правового забезпечення запобігання булінгу
|
1 год. |
Інтернет ресурси
|
|||
3. 3.Перевірка учнівських практичних робіт з історії України- 8-А, 8-Б кл |
2 год. |
дистанційно |
|||
5 |
20.03 пт |
1.Розробка та розсилка завдань для учнів 8-А , 8-Б класів з історії України
|
2 год. |
Портал google-хмара
|
|
2. Звіт з дистанційної роботи за тиждень
|
1 год. |
дистанційно
|
|||
3. Перевірка виконаних творчих робіт учнів 7-А клас з українознавства
|
1 год. |
дистанційно |
|||
4.Робота з електронною документацією. |
1 год. |
Електронний журнал |
|||
3. Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 20.03.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
6 |
23.03 пн |
1.Розробка презентації з історії України («Конституція П.Орлика. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні») –8 кл. |
1 год. |
Інтернет – ресурси, google-хмара
|
|
2. Розробка презентації з всесвітньої історії («Річ Посполита в XVII – першій половині XVIII ст.») –8 кл.
|
1 год. |
Інтернет – ресурси, google-хмара
|
|||
3. Перевірка виконаних робіт учнів 8-А класу з всесвітньої історії |
1 год. |
дистанційно
|
|||
4. Коригування плану методичної роботи на час весняних канікул. |
1 год. |
індивідуальний план роботи та самоосвіти |
|||
7 |
24.03 вт |
1. Проходження онлайн-курсів ІППО Грінченка в напрямку історичної та громадянської освіти «Музейна педагогіка на уроках історії» та отримання сертифікату якості освоєння знань |
2 год.
|
дистанційно сайт ІППО сертифікат
|
|
2. Перевірка виконаних робіт учнів 8-Б класу з всесвітньої історії |
1 год.
|
дистанційно |
|||
3. Аналіз стану виконання завдань учнями. Робота з електронною документацією. |
1 год. |
електронні журнали класів |
|||
8 |
25.03 ср |
1. Проходження онлайн-курсів ІППО Грінченка «Тайм-менеджмент: організація часу педагогом навчального закладу» та отримання сертифікату якості освоєння знань
|
2 год.
|
дистанційно сайт ІППО сертифікат
|
|
2. Перевірка виконаних картографічних завдань учнями 8-А та 8-Б класу |
1 год. |
дистанційно
|
|||
3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі .
|
2 год. |
Вайбер Е-пошта |
|||
4. Робота з електронною документацією. |
1 год. |
Електронний журнал |
|||
9 |
26.03 чт |
1. Проходження онлайн-вебінару ТОВ «На урок» з теми «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів» та отримання сертифікату якості освоєння знань |
2 год.
|
Дистанційно сертифікат
|
|
2. Розробка презентації для 7-А класу з українознавства («Культурні ландшафти українського міста від давнини до сьогодення») |
1 год. |
дистанційно
|
|||
3. Опрацювання ТРК Рада та Yotube канал МОЗ із щоденними трансляціями відео- уроків |
2 год. |
інтернет-ресурси |
|||
10 |
27.03 пт |
1. Виготовлення дидактичного матеріалу для реалізації дистанційного навчання |
2 год. |
Інтернет-ресурси
|
|
2. Звіт з дистанційної роботи за тиждень |
1 год. |
дистанційно |
|||
11 |
30.03 пн |
1. Оволодіння новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей |
1 год.
|
Інтернет-ресурси
|
|
2. Упорядкування електронної папки самоосвіти |
1 год. |
дистанційно
|
|||
3. Дистанційні консультації з учнями щодо виконання завдань |
2 год. |
група viber, месенджер, телефонний режим |
|||
12 |
31.03 вт |
1. Виготовлення матеріалів для дистанційного навчання з історії України для 8-их класів та внесення даних до сервісу google- диску |
2 год.
|
Інтернет-ресурси, google-диск
|
|
2. Онлайн-консультації учнів 8-их класів щодо особливостей виконання домашніх завдань
|
1 год.
|
група viber, месенджер, телефонний режим |
|||
3. Робота з електронною документацією |
1 год. |
Електронний журнал |
|||
4.Опрацювання листа Департаменту освіти і науки виконавчого органу КМДА щодо вивчення стану дистанційного навчання під час крантину (формування інформаційного ресурсу для учасників освітнього процесу з метою забезпечення проходження онлайн-питування) |
1,5 год. |
Лист КМДА google-диск група viber сайт школи https://monitoring.in.ua/questionnaire/2786455218 https://monitoring.in.ua/questionnaire/464652087 https://monitoring.in.ua/questionnaire/2786455218
|
|||
13 |
01.04 ср |
1. Виготовлення матеріалів для дистанційного навчання з всесвітньої історії для 8-их класів та внесення даних до сервісу google-диску |
2 год.
|
Інтернет-ресурси, google-диск
|
|
2. Оновлення даних в електронних журналах успішності учнів |
1 год.
|
google-диск
|
|||
3. Виготовлення матеріалів для дистанційного навчання з українознавства для 7-А кл. та внесення даних до сервісу google-диску |
1 год. |
Інтернет-ресурси, google-диск
|
|||
4.Опрацювання наказу Міністерства освіти і науки України від 30.03.2020 № 463 «Про звільнення від проходження Державної підсумкової атестації учнів, які завершують здобуття початкової та базової загальної середньої освіти, у 2019/2020 навчальному році» та формування наказу школи й оголошення для учасників освітнього процесу |
1,5 год. |
Наказ МОН Шкільний сайт google-диск група viber наказ |
|||
14 |
02.04 чт |
1. Розробка презентації для 8-их кл. з історії України («Культура України наприкінці XVII – першій половиніXVIIIст. ») |
2 год.
|
Інтернет-ресурси, ютуб
|
|
2. Опрацювання фахової літератури |
1 год. |
Інтернет-ресурси (Всеосвіта, На урок) |
|||
3. Формування інформаційного ресурсу для учасників освітнього процесу щодо проекту «Всеукраїнська школа онлайн» |
1 год. |
Освіта.ua Сайт РУО Шкільний сайт google-диск група viber
|
|||
4. Опрацювання наказу Департаменту освіти і науки виконавчого органу КМДА від 18.03.2020 №64 «Про внесення змін до наказу від 05.02.2020 №21 «Про прийом дітей до 1-их класів закладів загальної середньої освіти міста Києва у 2020 році», формування інформаційного джерела для учасників освітнього процесу |
1 год. |
Наказ Департаменту КМДА Сайт школи Наказ google-диск група viber
|
|||
5.Систематизація даних щодо стану використання технологій дистанційного навчання вчителями школи |
1,5 год. |
Звіт Е-пошта |
|||
15 |
03.04 пт |
1. Виготовлення матеріалів для дистанційного навчання з історії України для 8-их класів та внесення даних до сервісу google-диску |
2 год.
|
Інтернет-ресурси (На урок, Всеосвіта), ютуб, google-диск
|
|
2. Перевірка виконаних завдань учнями 8-их класів з всесвітньої історії, українознавства (7-А) |
1 год.
|
дистанційно
|
|||
3. Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 03.04.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
4. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
1 год. |
Viber Telegram Signal WatsApp Skype FaceTime |
|||
5. Робота з електронною документацією
|
1 год. |
Е-журнал |
|||
16 |
06.04 пн |
1.Підбір матеріалів для забезпечення дистанційного навчання з історії України та всесвітньої ( 8-А, 8-Б кл.)
|
2 год. |
Навчальні відеоролики |
|
2. Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з історії України |
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
17 |
07.04 вт |
1.Підготовка електронних уроків з історії України для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Наш край наприкінці XVII – початку XVIII ст.» Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
2.Підбір матеріалів для забезпечення дистанційного навчання з історії України. 8 клас. https://www.youtube.com/watch... |
1 год. |
Відеоуроки |
|||
3.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
|
Viber Telegram Signal WatsApp Skype FaceTime |
|||
18 |
08.04 ср |
1.Підготовка електронних уроків з всесвітньої історії для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Московська держава. Поява Російської імперії» Розміщення на Google-диску
|
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
2.Підготовка електронних уроків з українознавства для учнів 7-А класу для забезпечення навчання в дистанційній формі «Житло та інтер'єр у системі міської культури» Розміщення на Google-диску |
1,5 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|||
3.Підбір матеріалів для забезпечення дистанційного навчання з всесвітньої історії 8 клас та українознавства 7-А клас https://www.youtube.com/watch... |
2 год. |
Відеоуроки |
|||
4.Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 08.04.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
19 |
09.04 чт |
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
2 год. |
Viber Telegram Signal WatsApp Skype FaceTime |
|
2. Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з історії України |
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
20 |
10.04 пт |
1. Підбір онлайн-тестів «На Урок» за вивченою темою для учнів 8-А, 8-Б класів. Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Онлайн-тести (хмарний сервіс) |
|
2.Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з всесвітньої історії
|
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
4.Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 10.04.2020, самоаналіз виконаної роботи |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
21 |
13.04 пн |
1.Підбір матеріалів для забезпечення дистанційного навчання з історії України та всесвітньої ( 8-А, 8-Б кл.), українознавства (7-А)
|
2 год. |
Навчальні відеоролики |
|
2. Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з історії України |
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
22 |
14.04 вт |
1.Підготовка електронних уроків з історії України для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Посилення колоніальної політики Російської імперії» Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з українознавства
|
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
Робота з електронною документацією |
Е-журнал 7-А кл. |
||||
Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
2 год. |
Viber Telegram Signal WatsApp Skype FaceTime |
|||
23 |
15.04 ср |
1.Підготовка електронних уроків з всесвітньої історії для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Суперечливий характер реформ Петра І» Розміщення на Google-диску
|
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
2.Підготовка електронних уроків з українознавства для учнів 7-А класу для забезпечення навчання в дистанційній формі «Туристична карта України. Екологічна культура» Розміщення на Google-диску |
1,5 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|||
3.Підбір матеріалів для забезпечення дистанційного навчання з всесвітньої історії 8 клас та українознавства 7-А клас https://www.youtube.com/watch... |
2 год. |
Відеоуроки |
|||
Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 15.04.2020, самоаналіз виконаної роботи |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
24 |
16.04 чт |
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
2 год. |
Viber Telegram Signal WatsApp Skype FaceTime |
|
2. Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з історії України |
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
25 |
17.04 пт |
1.Підготовка електронних уроків з історії України для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини» Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
2.Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з всесвітньої історії
|
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією
|
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
4.Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 17.04.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
26 |
21.04 вт |
1.Підготовка електронних уроків з історії України для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Південна Україна. Ліквідація Запорозької Січ» Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
2.Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з українознавства
|
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнал 7-А кл. |
||||
4. Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з історії України |
1 год.
|
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
5.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
27 |
22.04 ср |
1.Підготовка електронних уроків з всесвітньої історії для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Просвітництво. Освідчений абсолютизм» Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|
2.Підготовка електронних уроків з українознавства для учнів 7-А класу для забезпечення навчання в дистанційній формі «Моя подорож Україною» Розміщення на Google-диску |
1,5 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|||
3.Ознайомлення з підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 22.04.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||
28 |
23.04 чт |
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
2 год. |
Viber Telegram Signal WatsApp Skype FaceTime |
|
2. Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з історії України |
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|||
3.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
29 |
24.04 пт |
1.Перевірка та оцінювання надісланих учнівських робіт з всесвітньої історії
|
1 год. |
Учнівські роботи (дистанційно) |
|
2.Робота з електронною документацією |
Е-журнали (8-А, 8-Б) |
||||
3.Підготовка електронних уроків з історії України для учнів 8-А, 8-Б класів для забезпечення навчання в дистанційній формі «Національно-визвольна боротьба українського народу» Розміщення на Google-диску |
1 год. |
Навчальні матеріали (хмарний сервіс) |
|||
4.Підсумками моніторингу роботи педагогічних працівників станом на 22.04.2020, самоаналіз виконаної роботи. |
1 год. |
Зведена таблиця (хмарний сервіс) |
|||