ПІСТИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ
ПЛАН РОБОТИ
ВЧИТЕЛЯ-НАСТАВНИКА
З МОЛОДИМ ПЕДАГОГОМ -ІНТЕРНОМ
(СОЦІАЛЬНИМ ПЕДАГОГОМ)
на 2023-2024 н.р.
Підготувала
вчитель української мови та літератури:
Лаврук Світлана Валентинівна
№ п/п |
Форма проведення |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Приміт ки |
1 |
Анкетування |
Провести вхідне анкетування з молодим педагогом.
|
Жовтень |
|
2 |
Співбесіда |
Спільне опрацювання програм виховання та навчання дітей різних вікових груп
|
Упродовж року |
|
3 |
Методичні рекомендації |
Планування роботи на рік, місяць, погодження планів, створення циклограми; - систематичне оформлення необхідної документації, журналів обліку роботи, спостереження, ведення обліку дітей соціально вразливих категорій; - добір соціально-педагогічного інструментарію; - обробка результатів соціально-педагогічних досліджень; - підготовка навчальних, розвивальних, профілактичних програм |
Жовтень
Упродовж року |
|
4 |
Консультації |
Допомога при складанні соціального паспорту класів. Знайомство з учнями нового набору. Соціальне анкетування, опитування. Вивчення та оцінювання кожного учня нового набору для з’ясування соціального статусу |
Жовтень |
|
5 |
Консультації |
Складання та відстеження списків дітей пільгових категорій, «групи ризику», із малозабезпечених сімей тощо. Обробка діагностичного матеріалу, заповнення протоколу з рекомендаціями. |
Упродовж року |
|
6 |
Співбесіда |
Виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих ситуаціях у зв’язку з вимушеною міграцією |
Упродовж року |
|
7 |
Консультації |
Перегляд особових справ учнів пільгових категорій з метою підтвердження їх соціального статусу. Забезпечення соціального супроводу дітей з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування.
|
Жовтень
За потреби- упродовж року |
|
8 |
Огляд літератури |
Інструктивно – методичні рекомендації, щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобування освіти у 2023 – 2024 навчальному році.
Опрацьовувати та обговорювати педагогічну, методичну літературу, періодичні видання. |
Упродовж року
Упродовж року |
|
9 |
Методичні рекомендації |
Визначення проблем сімей, які опинились в складних життєвих ситуаціях. З’ясування щодо можливості надання соціально-консультаційної допомоги. |
Упродовж року |
|
10 |
Методичні рекомендації |
Допомога у вивченні мікроклімату в класах. Виявлення особливостей сімейного виховання з метою запобігання негативного впливу на мікросередовище класу. |
Упродовж року |
|
11 |
Рекомендації |
Допомога при залученні учнів, які потребують особливої уваги, до роботи у шкільних гуртках та секціях |
Жовтень - листопад |
|
12 |
Методичні рекомендації |
Підготовка до проведення виховних годин, тренінгових занятть, психолого-педагогічних ігор. |
Упродовж року |
|
13 |
Методичні рекомендації |
Участь у засіданнях та нарадах, висвітлення соціально-педагогічних питань, соціальної адаптації учнів; - на основі досліджень здійснювати прогнозування соціального супроводу учнівського колективу, учнів «групи ризику» та надати рекомендації для спільної роботи з класними керівниками, класоводами
|
Упродовж року |
|
14 |
Методичні рекомендації |
Здійснення інформаційно-профілактичних заходів в учнівському середовищі з питань профілактики фізичного і психологічного насильства, ВІЛ/СНІДу, наркоманії, алкогольного вживання, тютюнопаління та ін. |
Упродовж року |
|
15 |
Методичні рекомендації |
Надання консультаційних послуг учням ліцею, батькам, викладачам: - Соціально-побутові; - Соціально-педагогічні; - Соціально-економічні; - Інформаційні; - Юридичні (у межах обізнаності соц.педагога). |
Упродовж року |
|
16 |
Методичні рекомендації |
Аналіз стану профілактики роботи з попередження шкідливих звичок та правопорушень по ліцею. Виявлення позитивів та недоліків у профілактичній роботі з метою їх подальшої корекції. |
Грудень, травень |
|
17 |
Методичні рекомендації |
Допомога при підготовці блоку тренінгів «Адаптація підлітка» О.О. Стойка, А.О.Рогожева «Соціальний працівник»№17,2008
«Безпека використання інформаційно-комунікаційних технологій дітьми» Журнал «Соціальний працівник» № 3(87), 2014
«Вироблення правил ненасильницької поведінки» (тренінгове заняття з медіації)
|
Упродовж року |
|
18
|
Консультації |
Спостереження за методами впливу лідерів класів на мікроклімат в учнівському колективі з метою більш досконалого соціального формування особистості. |
Протягом першого семестру |
|
19 |
Консультації |
Прогнозування на основі спостережень, опитувань, досліджень посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості чи групи учнів |
Протягом першого семестру |
|
20 |
Методичні рекомендації |
Опитування учнів старших класів щодо оцінки налагодженості навчально-виховного процесу. Аналіз пропозицій учнів. |
Жовтень- листопад |
|
21 |
Методичні рекомендації |
Ознайомлення з методами розв’язування конфліктних ситуацій |
Листопад |
|
22 |
Батьківські збори |
Надати допомогу у написанні доповіді для батьків: «Виховання самостійності у дітей молодшого віку. Самообслуговування»
|
Листопад |
|
23 |
Батьківські збори |
Надати допомогу у написанні доповіді для батьків: «Роль родини у розвитку моральних якостей підлітка» |
Грудень |
|
24 |
Батьківські збори |
Надати допомогу у написанні доповіді для батьків: «Умови успішного виховання в сім’ї: єдність вимог дорослих до дітей, атмосфера злагоди і довіри» |
Лютий |
|
25 |
Батьківські збори |
Надати допомогу у написанні доповіді для батьків: «Виховання відпові-дальності за свої вчинки. Попередження протиправних дій серед дітей»
|
Березень |
|
26 |
Анкетування |
Провести з молодим педагогом вихідне анкетування.
|
Травень |
|
27 |
Консультації |
Складання аналітичного звіту соціально-психологічної служби за рік |
Травень |
|
28 |
Звіт |
Звітування на педагогічній раді про роботу з наставником.
|
Червень |
|