Із висловлювань Шалви Амонашвілі: - Гуманна педагогіка – це велика мудрість, у якій стверджується педагогіка світла. - Гуманна педагогіка – це та, яка може наблизити дитину до пізнання самих себе. Обов’язок учителя дати дитині радість пізнання. - Учитель – творець, який дозволяє дитині відкрити самого себе. Він віддається безкорисливо, щоб продовжити себе у своїх виконавцях, дати їм крила для польоту у життя.
готую інтерактивні уроки Важливим аспектом інтерактивного навчання є почуття групової належності, що дає слабким, невпевненим у собі учням змогу почувати себе безпечно, вселяє впевненість у можливості подолання труднощів. Коли діти навчаються разом, вони відчувають суттєву емоційну та інтелектуальну підтримку, яка дає можливість вийти далеко за рамки їхнього нинішнього рівня знань і вмінь. Під час інтерактивного уроку відбувається співпраця - спільна діяльність для досягнення загальних цілей, коли учні починають розуміти: вони можуть досягти своїх особистих цілей тільки за умови, що їхні товариші з групи також досягнуть успіху. Успіх кожного - це успіх групи.
Зайти підхід до кожної дитини;Дати можливість кожному відчути себе частинкою цілого; Вчити знаходити вихід з будь-якої ситуації;Всебічно розвивати здібності кожної дитини;Уточнювати, поглиблювати та розвивати сенсорні уміння школярів;Розвивати логічне та абстрактне мислення;Розширювати понятійний словниковий запас дітей;Формувати креативні можливості кожного учня. Завдання вчителя
Використана література з інтернет-ресурсів. Гуманна педагогікаhttp://school158.edukit.kiev.ua/shkola_suchasnogo_pedagoga/pidvischennya_profesijnoi_kompetentnosti/majsternya_gumannosti_za_dosvidom_sh_amonashvili/Інтерактивні методи навчання https://naurok.com.ua/vprovadzhennya-interaktivnih-metodiv-i-priyomiv-na-urokah-v-pochatkovih-klasah-dopovid-340555. Нестандартні урокиhttps://osnova.com.ua/nestandartni-uroki-neordinarni-pidhodi-do-vikladannya-navchalnih-distsiplin/Бінарні уроки https://moodle.ndu.edu.ua/file.php/1/Nayk. Zap2010 N11/mnv/mnv9.pdf