№ |
Тема |
Очікувані результати |
|
1 |
Вступ. Повторення фоніксів. Вітаємо у школі. Команди вчителя. Повторення назв дій протягом дня. Мій робочий розпорядок дня.Щоденні обов’язки. Commands. Дієслова руху. Модальне дієслово can. |
Розуміє, називає та виконує команди. Читає з гарною фонематичною вимовою. Веде бесіду на тему того, що вміє робоити. Описує події, зображені на малюнках. Співставляє дію та малюнок, швидко повідомляє про дію на малюнку. |
|
2 |
Я,моя родина і друзі. Мої друзі-однокласники: місце проживання,члени родини,вік,вподобання. Улюблені дитячі речі. |
За описом зовнішності та речей вгадує людину, складає опис людини. Повідомляє основні дані про дітей. Читає з високим рівне фонематичної вимови, виокремлює інформацію в тексті. Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
3 |
Людина. Зовнішність людини. Сімейне дерево. Моє місцезнаходження. Розповідає про членів родини. Sweetheart, cousin, aunt, uncle, son, daughter, wife, husband Present Simple |
Вказує на важливість генеалогії. Демонструє місця проживання людей. . Називає і описує членів родини,ставить запитання і відповідає на них за малюнками |
|
4 |
Помешкання. Дім,квартира,моя кімната.умеблювання. Kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen Sofa, armchair, carpet, floor Прийменники місця і руху. On the left, on the right. In, on, under. Next to, in front of, near, above |
Називає кімнати у будинку. Читає та виокремлює інформацію у тексті. Називає місцезнаходження меблів у кімнаті. Описує свою кімнату. |
|
5 |
Професії.Професії моїх батьків. Прикметники Doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, seller, farmer. In an office, in a school, on a farm, in a hospital,in a shop, in a cafe Hard, soft, high, low |
Називає професії людини. Перераховує місця роботи людей. Спілкується на задану тему, успішно виконує лексичні та граматичні завдання. Читає з високим темпом та гарною фонематичною вимовою. Виокремлює необхідну інформацію з текста |
|
6 |
Школа. Навчальні предмети,розклад,улюблений предмет. Дні тижня. Діяльність на уроках. Час,години. Art, break time, Computer studies, English, homework, Maths, Music, PE, etc. Activities at the lessons, days of the week. Present Simple. We have got/we haven’t got… clock
|
Розпізнає назви навчальних предметів , називає навчальні предмети у супроводі малюнків, називає дні тижня, пише шкільний розклад з опорою на зразок. Називає діяльність на уроках. Повідомляє про свій робочий день. Називає клуби за інтересами. Читає з високим рівнем фонематичної вимови, виокремлює інформацію з тексту. |
|
7 |
Свята і традиції України та англомовних країн.Різдвяні традиції. Харчування,назви продуктів. Фрукти та овочі. lunch, dinner, supper Bread, salad, salt, juice , sugar, meal, hot, porridge, sausage, tea, jam, soup, sugar, butter, ice - cream ,egg, enjoy, cup Неозначені артиклі a/an,some. Прислівники частотності always, never, usually, sometimes Enjoy your meal! Pass me some salt , please. Here you are. A cup of…? Yes, please/ No, thanks |
Ставить короткі запитання про різдвяні традиції та відповідає на них, знає назви фруктів і овочів. Вміє правильно вживати неозначені артиклі. Вміє вести бесіду за столом. Вміє сказати, що роблять діти зі словами always,never, usually, sometimes. Створює постер і описує свій день та улюблену їжу.
|
|
8 |
Відпочинок і дозвілля. Зимовий відпочинок. Мої минулі канікули. Це було вчора: минулий час. Past Simple Тense. Was/were,питання та короткі відповіді. Минулий час неправильних дієслів. What, where, why,when, how Were you at home yesterday? Yes, I was/ No, I wasn`t…He went…He didn`t go… What did she do yesterday? What did…? Where did…? When did…? |
Вміти будувати розповідні, запитальні та заперечні речення в минулому часі, будувати запитальні та заперечні речення з допоміжним дієсловом did, читати і говорити реченя в минулому часі з неправильними дієсловами, утворювати Wh-запитання в минулому часі, читати і розуміти історії про минуле, створювати розповідь про свій вчорашній деньза зразком |
|
9 |
Природа й навколишнє середовище України та англомовних країн. Пори року, погода та природні явища. Місяці. Пасха в Україні та Британії. What is the weather like today? What is your favourite season? There is/ are…There isn`t/aren`t …Is there/are there…? How do you celebrate Easter in Ukraine? Christ, church, people, Easter basket, Easter Bunny. |
Вивчити нові слова з теми, вміти прочитати і зрозуміти текст про погоду. Вивчити назви пір року та місяців Ознайомитися зі структурами there is/ is there та вчитися говорити речення з нимиСкласти коротку розповідь про осінь за опорою Описувати погоду за малюнками, розповідати про Пасху в Україні, вести діалог про погоду. |
|