План роботи з англійської мови на рік, для 7 класу,індивідуальна форма освіти, патронаж

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з очікуваними результатами та змістовими лініями для патронажу,індивідуальної форми освіти в 7 класах за підручником Карпюк
Перегляд файлу

7 клас

(до підручника О. Карп’юк)

Дата

-№ п\п

 

Тематика

спілкування

 

 

 

Очікувані результати

Сфера спілкування

 

Змістові лінії

 

Мовний

інвентар

 

Вибір комунікативних видів

діяльності

 

Домашнє завдання

Екол. безпека та сталий ровиток

Громад. відпо-

відальність

Здоровя і

безпека

Підприємли-  вість та фінанс. грамотність

Лексика

 

Граматика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                   UNIT 1. IN AND OUT OF SCHOOL (1---3)                    UNIT 2. AT HOME (4-6)

 

 

У школі

Поза-класна діяльність

 

Вміти розповідати

про перебування у школі

Вміти пропонувати, приймати,

відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності

Освітня

Обговорює участь

у шкіл.еколог.

заходах.

Обговорює

шкільні правила.

 

 

canteen, gym, locker, library,

headmaster, science lab, stuff

Prepositions of Place. There is /

There are

Ex.2-p.11

Ex.1,2-p.8-9

Ex.3-p.9

Ex.1,3-p.10

Ex.4-p.9

ex.6-p.9

 

Обов’язки в школі

Правила для учнів

 

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

 про свої  обов’язки в школі. Вміти висловлювати свою точку зору

 

Особистісна

 

Демонстр.

розуміння

потреби працюв.

 разом.

 

 

boarding school, fair, shabby, spacious, to mean, be close to, show around

Modal Verbs:

have to, must, mustn’t, need,

Ex.2-p.19

Ex.1,2,4-p.16-17

Ex.3,4b5 p.19-20

Ex.4a-p.20

Ex.1-p.21

 

Після школи.

Позашк.діяльність

Правила безпеч-ного вико ристання інтернету

 

Вміти  аргументувати власну думку

Вміти розповідати

 про правила безпечного вико- ристання інтернету

 

Вміти описувати

 події після школи

Освітня

 

Обговорює

 участь у шкільн.

екологічних

заходах.

 

 

 

information,net-working, safety, to download,

to join, to post, online, dangerous, safe, social, get upset, keep repeating

too / enough

Ex.1,2,5-p.26-28

 

Ex.4-p.24

Ex.5,6-p.25

Ex.3,4-p.27

Ex.4,5-p.30

 

ex.15-p.24

Ex.10-p.41

 

Домашні обов’язки

Виконуємхатню роботу самі

 

Вміти розповідати

 про  щоденні домашні обов’язки

Вміти описувати хід виконання хатньої роботи

Особистісна

 

Розповідає про

розподіл обов’язків

 у родині.

 

Демонструє  розуміння

цінності праці та працьови-тості  лдобробуту

mess, pick up, tidy up, cozy, get upset, broom, mop, share

Anybo-dy, somebody, everybody, nobody etc.

Ex.5,8-p.50-51

 

Ex.1,2-p.52-54

 

Ex.1,2,3,4-p.59-60

Ex.1-p.63

Ex.2-p.63

Ex.3-pp.54-55

 

Все про їжу.  Приготування їжі.

 

Накриваємо на стіл

 

Вміти запитувати та надавати  інформацію про їжу

Вміти запитувати та надавати  інформацію про сервірування

 столу

 

Особистісна

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового  харчування

харчування.

Розподіляє кошти

на продукти

харчування.

Acid, to repair, to smell, to increase, carbohydrate,

a lot of / lots of, a little, a few

Ex.2-p.72

Ex.4,5,6-p.67-68

 

Ex.1,3,4-p.71-73

Ex.4,5-p.70-71

 

Ex.1,3-p.74-75

 

 

Споживання їжі.

Рецепти з кулінарної книги

Традиційні українські страви

 

Вміти  розповідати про улюблені страви

Вміти описувати способи обробки  та споживання продуктів харчування

Вміти розповідати про приготування їжі

 

 

Особистісна

 

 

Обговор.  особливості

харч-ня у Підлітков.

  віці та харч. звички

Складає перелік  покупок.

experience, arrange, follow, recipe, dish

Revision of tenses

Ex.7b,9-p.83-84

Ex.10-p.84

 

Ex.5,6-p.78-79

Ex.4,5,6-p.81-82

Ex.7a-p.82-83

 

7

 

Контрольна робота за 1й семестр.Тести

                              UNIT 3. A SOUND MIND IN A SOUND BODY (8-10)          UNIT 4. LEISURE TIME (11-13)

 

 

8.

Види

 Спорту

 

Сучасні Олімпійські ігри

Вміти вести дискусію

про різні види спорту

Вміти надавати

додаткову інформацію

                 про спортивні ігри

Вміти  аргументувати власну думку

Публічна

 

Наводить приклади

впливу відомих спорт-в

на популяризацію

фізичної культури , спорту

Переконує в  необхідн.

дотр. особистої гігієни,  займаючись спортом.

 

Bobsleigh, water polo, rowing, sailing

A flame, a mascot, a spirit, a wheelchair, to compete,

A question tag

p.211

Ex.1.p

90

Ex.2,p 93

Ex.1, 2.

Р.94

Ex.5a, 5b -p.100

 

ex.4 - p.99

9.

Найпопулярніші види спорту в Україні

Спортив-ні досяг-нення

Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні

нововведення

Вміти охарактеризувати свого улюбленого спорсмена

Публічна

 

Визначає власні

спортивні

уподобання та

потреби.

Дає  поради щодотехніки

 безпеки підспортивних

занять і змагань.

 

Champ, to shoot, competition, freestyle,to cheer, membership, fabulous, junior

 

Ex.3,p.94

Ex.1,p.98

 

Ex.1,p.107

Ex.1,2p.105

Національні види спорту(листдругові)

10.

Захворю-вання та їх симптоми

Візит до лікаря

 

 

Вміти надавати інформацію про захворювання та їх симптоми

Вміти описувати візит до лікаря

Вміти надати інформацію

як бути здоровим

 

Публічна

Дискт. Щодо питань екології життя та здоров’я людини.

Дає поради щодо правил поведінки  під час епідемії.

Обговорює шляхи  профілакт.захворювань.

 

Vocabula-ry

pp.108-110

The Past Perfect Tense

p.205

Reading

pp.113-115

Ex.1,2,3,p.119

 

Ex.1,2,3,p.121

Ex/1,2

p.115-117

Ex.7,p119

11

Мій улюблю-ний фільм

Улюблені кіногерої сучасних підлітків

 

Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації

Вміти висловлювати 

свої враження від

побаченого

Вміти надавати інформацію про різні види кінофільмів

Публічна

Обговор. питання,пов’яз.  із збереженням  навкол.

середовища у  своєму регіоні

та державі .

Пояснює правила  поведінки у  закладах культури.

 

Обговорює  можливості  замовлення квитків

онлайн

 

Comedy, science fiction film, cartoon, horror film, action film, thriller, enter-tainment, leisure, to entertain, to have leisure

 

Ex.1,2,p.138

Listening

pp.140

Ex.1,2,5,p.140

Ex.3,p.144

Ex.4,p.145

12

Вирушаємо у подорож

Визначні місця Великобританії

Лондон

 

Вміти розповідати про  підготовку до подорожі

Вміти надавати інформацію про визначні місця Лондона

Вміти пропонувати відвідати Лондон

 

Публічна

Обговор. питання,пов’яз.  із збереженням  навкол.

середовища у  своєму регіоні

та державі .

Демонструє  розуміння

Цінності культурного

розмаїття та потреби жити

разом у мирі.

 

Визначає  орієнтовну 

вартість Перебув. в  країні

виучуваної  мови.

  Guide book, go sightseeing, art gallery, look round, tour  An architect, a dome, heating, a skyscraper, to collapse 

Past Tenses

Ex.1,2,p.153

Ex.1,3,p.162

Ex.4,p.115

Ex.6,p.161

Ex.5,p.161

Ex.2,p.163

13

Подорож до України

Визначні місця Києва

 

Вміти надавати інформацію про визначні місця Києва

Вміти вміти аргументувати свій вибір

Публічна

Описує види

 екотуризму.

Робить повідомлення

про основні пам’ятки

історії та культури

Києва

 

 

To destroy, to save, to whisper, huge, medieval, a government, elections, a law, saint, a patron

 

Ex.4,7,p.168

Ex.2,p.172

Ex.1,2,4,p.167

Ex.1,p.172

Ex.12,p.178

14

Контрольна робота за 2й семестр. Тести

15

Підсумкова контрольна робота за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, 7 клас, Планування
Інкл
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
11 березня 2023
Переглядів
1821
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку