7 клас
(до підручника О. Карп’юк)
Очікувані результати |
Змістові лінії |
Мовний інвентар |
Вибір комунікативних видів діяльності |
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
UNIT 1. IN AND OUT OF SCHOOL (1---3) UNIT 2. AT HOME (4-6)
|
||||||||||||||||
|
У школі Поза-класна діяльність
|
Вміти розповідати про перебування у школі Вміти пропонувати, приймати, відхиляти пропозиції участі в позашкільній діяльності |
Ex.2-p.11 |
Ex.1,2-p.8-9 |
Ex.3-p.9 Ex.1,3-p.10 |
Ex.4-p.9 |
ex.6-p.9 |
|||||||||
|
Обов’язки в школі Правила для учнів
|
Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати про свої обов’язки в школі. Вміти висловлювати свою точку зору
|
Ex.2-p.19 |
Ex.1,2,4-p.16-17 |
Ex.3,4b5 p.19-20 |
Ex.4a-p.20 |
Ex.1-p.21 |
|||||||||
|
Після школи. Позашк.діяльність Правила безпеч-ного вико ристання інтернету
|
Вміти аргументувати власну думку Вміти розповідати про правила безпечного вико- ристання інтернету
Вміти описувати події після школи |
too / enough |
Ex.1,2,5-p.26-28
|
Ex.4-p.24 |
Ex.5,6-p.25 Ex.3,4-p.27 |
Ex.4,5-p.30
|
ex.15-p.24 Ex.10-p.41 |
||||||||
|
Домашні обов’язки Виконуємхатню роботу самі
|
Вміти розповідати про щоденні домашні обов’язки Вміти описувати хід виконання хатньої роботи |
Ex.5,8-p.50-51
|
Ex.1,2-p.52-54
|
Ex.1,2,3,4-p.59-60 |
Ex.1-p.63 Ex.2-p.63 |
Ex.3-pp.54-55 |
|||||||||
|
Все про їжу. Приготування їжі.
Накриваємо на стіл
|
Вміти запитувати та надавати інформацію про їжу Вміти запитувати та надавати інформацію про сервірування столу
|
a lot of / lots of, a little, a few |
Ex.2-p.72 |
Ex.4,5,6-p.67-68
|
Ex.1,3,4-p.71-73 |
Ex.4,5-p.70-71
|
Ex.1,3-p.74-75
|
||||||||
|
Споживання їжі. Рецепти з кулінарної книги Традиційні українські страви
|
Вміти розповідати про улюблені страви Вміти описувати способи обробки та споживання продуктів харчування Вміти розповідати про приготування їжі
|
Revision of tenses |
Ex.7b,9-p.83-84 |
Ex.10-p.84
|
Ex.5,6-p.78-79 |
Ex.4,5,6-p.81-82 |
Ex.7a-p.82-83 |
||||||||
7 |
Контрольна робота за 1й семестр.Тести |
|||||||||||||||
UNIT 3. A SOUND MIND IN A SOUND BODY (8-10) UNIT 4. LEISURE TIME (11-13)
|
||||||||||||||||
8. |
Види Спорту
Сучасні Олімпійські ігри |
Вміти вести дискусію про різні види спорту Вміти надавати додаткову інформацію про спортивні ігри Вміти аргументувати власну думку |
A question tag p.211 |
Ex.1.p 90 |
Ex.2,p 93 |
Ex.1, 2. Р.94 |
Ex.5a, 5b -p.100
|
ex.4 - p.99 |
||||||||
9. |
Найпопулярніші види спорту в Україні Спортив-ні досяг-нення |
Вміти пропонувати, приймати, відхиляти різноманітні нововведення Вміти охарактеризувати свого улюбленого спорсмена |
Champ, to shoot, competition, freestyle,to cheer, membership, fabulous, junior |
|
Ex.3,p.94 |
Ex.1,p.98
|
Ex.1,p.107 |
Ex.1,2p.105 |
Національні види спорту(листдругові) |
|||||||
10. |
Захворю-вання та їх симптоми Візит до лікаря
|
Вміти надавати інформацію про захворювання та їх симптоми Вміти описувати візит до лікаря Вміти надати інформацію як бути здоровим
|
Vocabula-ry pp.108-110 |
The Past Perfect Tense p.205 |
Reading pp.113-115 |
Ex.1,2,3,p.119
|
Ex.1,2,3,p.121 |
Ex/1,2 p.115-117 |
Ex.7,p119 |
|||||||
11 |
Мій улюблю-ний фільм Улюблені кіногерої сучасних підлітків
|
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації Вміти висловлювати свої враження від побаченого Вміти надавати інформацію про різні види кінофільмів |
Comedy, science fiction film, cartoon, horror film, action film, thriller, enter-tainment, leisure, to entertain, to have leisure |
|
Ex.1,2,p.138 |
Listening pp.140 |
Ex.1,2,5,p.140 |
Ex.3,p.144 |
Ex.4,p.145 |
|||||||
12 |
Вирушаємо у подорож Визначні місця Великобританії Лондон
|
Вміти розповідати про підготовку до подорожі Вміти надавати інформацію про визначні місця Лондона Вміти пропонувати відвідати Лондон
|
Past Tenses |
Ex.1,2,p.153 |
Ex.1,3,p.162 |
Ex.4,p.115 Ex.6,p.161 |
Ex.5,p.161 |
Ex.2,p.163 |
||||||||
13 |
Подорож до України Визначні місця Києва |
Вміти надавати інформацію про визначні місця Києва Вміти вміти аргументувати свій вибір |
|
Ex.4,7,p.168 |
Ex.2,p.172 |
Ex.1,2,4,p.167 |
Ex.1,p.172 |
Ex.12,p.178 |
||||||||
14 |
Контрольна робота за 2й семестр. Тести |
|||||||||||||||
15 |
Підсумкова контрольна робота за рік |
|||||||||||||||