План роботи з обдарованими дітьми на 2021/2022 навчальний рік
вчителя початкових класів
Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №119
Харківської міської ради Харківської області
Пєнкіної Олени Анатоліївни,
вчителя вищої кваліфікаційної категорії
№ |
Зміст |
Термін виконання |
Місце прове-дення |
Примітка |
|
Аналіз навчальних досягнень учнів третього класу з метою виявлення рівня готовності до шкільного навчання, вивчення окремих предметів |
вересень |
|
|
|
Створення інформаційного банку даних про:
|
вересень |
|
|
|
Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей. |
Вересень листопад лютий квітень |
|
|
|
Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні. |
Вересень травень |
|
|
|
Підготовка учнів до участі в інтерактивних конкурсах. |
Жовтень листопад |
|
|
|
Роз’яснювальна робота серед батьків третьокласників щодо проведення інтерактивних конкурсів. |
Жовтень листопад |
|
|
|
Проведення виставки творчих робіт учнів за виховним планом роботи школи |
квітень |
|
|
|
Залучення учнів до виконання творчих завдань та завдань з логічним навантаженням. |
Протягом року |
|
|
|
Систематизація матеріалів періодичних видань із проблем дитячої обдарованості. |
Протягом року |
|
|
|
Залучення обдарованих учнів до конкурсів, круглих столів, інтелектуальних турнірів в рамках предметного тижня. |
Протягом року |
|
|
|
Залучення учнів до участі у інтерактивних конкурсах «Кенгуру», «Соняшник», «Колосок», «Весняний колосок» |
Протягом року |
|
|
|
Застосування в роботі з обдарованими дітьми елементів випереджаючого навчання. |
Протягом року |
|
|
|
Вивчення проблеми організації роботи з обдарованою та здібною дитиною. |
Протягом року |
|
|
|
Використання інформаційних технологій в індивідуальній роботі з учнями. |
Протягом року |
|
|
|
Опрацювання нормативних документів |
Протягом року |
|
|
|
Вивчення літератури з питань роботи з обдарованою молоддю |
Протягом року |
|
|
|
Формування груп для індивідуально сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі з урахуванням рівня здібностей та сфери обдарованості, запитів кожної дитини. |
Протягом року |
|
|
|
Вивчення психолого-педагогічних рекомендацій підготовлених психологом щодо визначення рівня обдарованості учнів |
Протягом року |
Каб. 113 |
|
|
Участь у позакласних, позашкільних заходах з метою розвитку музичних, образотворчих, акторських здібностей |
Протягом року за окремим графіком |
Каб. 113 |
|
|
Здійснення педагогічного супроводу обдарованих учнів. (засідання ШМО) |
Серпень березень |
ШМО каб.113 |
|
|
Створення умов для інтелектуального розвитку учнів та надання їм можливості для самореалізації. (засідання ШМО) |
Серпень березень |
ШМО каб.113 |
|