План роботи з обдарованими і здібними здобувачами освіти

Про матеріал
Даний матеріал допоможе вчителеві початкової школи спланувати діяльність щодо розвитку академічних та творчих здібностей молодших школярів
Перегляд файлу

План роботи з обдарованими дітьми на 2021/2022 навчальний рік

вчителя початкових класів

Харківської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів №119

Харківської міської ради Харківської області

Пєнкіної Олени Анатоліївни,

вчителя вищої кваліфікаційної категорії

 

 

 

Зміст

Термін виконання

Місце прове-дення

Примітка

  1.  

Аналіз навчальних досягнень учнів третього класу з метою виявлення  рівня готовності до шкільного навчання, вивчення окремих предметів

вересень

 

 

  1.  

Створення  інформаційного банку даних про:

  • інтелектуально обдарованих дітей

 

 

 

 

 

  • творчо обдарованих дітей.

вересень

 

 

  1.  

Поради батькам, які прагнуть розвивати здібності своїх дітей.

Вересень листопад лютий квітень

 

 

  1.  

Анкетування обдарованих дітей з метою виявлення труднощів у їхньому навчанні.

Вересень травень

 

 

  1.  

Підготовка учнів до участі в інтерактивних конкурсах.

Жовтень листопад

 

 

  1.  

Роз’яснювальна робота серед батьків третьокласників щодо проведення інтерактивних конкурсів.

Жовтень листопад

 

 

  1.  

Проведення   виставки     творчих   робіт  учнів за виховним планом роботи школи

квітень

 

 

  1.  

Залучення учнів до виконання творчих завдань та завдань з логічним навантаженням.

Протягом року

 

 

  1.  

Систематизація матеріалів періодичних видань із проблем дитячої обдарованості.

Протягом року

 

 

  1.  

Залучення обдарованих учнів до конкурсів, круглих столів, інтелектуальних турнірів в рамках предметного тижня.

Протягом року

 

 

  1.  

Залучення учнів до участі  у інтерактивних конкурсах «Кенгуру», «Соняшник», «Колосок», «Весняний колосок»

Протягом року

 

 

  1.  

Застосування   в  роботі  з  обдарованими  дітьми елементів   випереджаючого  навчання.

Протягом року

 

 

  1.  

Вивчення проблеми організації роботи з обдарованою та здібною дитиною.

Протягом року

 

 

  1.  

Використання інформаційних  технологій  в  індивідуальній  роботі  з  учнями.

Протягом року

 

 

  1.  

Опрацювання нормативних документів

Протягом року

 

 

  1.  

Вивчення  літератури з питань роботи з обдарованою молоддю

Протягом року

 

 

  1.  

Формування груп для індивідуально сумісного навчання обдарованих дітей на базі однієї паралелі з урахуванням рівня здібностей  та сфери обдарованості, запитів кожної дитини.

Протягом року

 

 

  1.  

Вивчення  психолого-педагогічних рекомендацій підготовлених психологом щодо визначення рівня обдарованості  учнів

Протягом року

Каб. 113

 

  1.  

Участь у позакласних, позашкільних заходах з метою розвитку музичних, образотворчих, акторських здібностей

Протягом року за окремим графіком

Каб. 113

 

  1.  

Здійснення педагогічного супроводу обдарованих учнів. (засідання ШМО)

Серпень березень

ШМО каб.113

 

  1.  

Створення умов для інтелектуального розвитку учнів та надання їм можливості для самореалізації. (засідання ШМО)

Серпень березень

ШМО каб.113

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
2 лютого 2022
Переглядів
1170
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку