План роботи
з обдарованими та здібними дітьми
з іноземної мови
вчителя Голяк А. М
2019-2020 н. р
№ |
Зміст |
Термін виконання |
1. |
Виявлення обдарованих та здібних учнів |
Вересень |
2. |
Підготовка до Ⅰ етапу олімпіади з німецької мови |
Жовтень |
3. |
Індивідуальна робота з учнями |
Протягом року |
4. |
Підготовка учнів до участі у Ⅱ етапі олімпіади з німецької мови |
Листопад-грудень |
5. |
Залучення учнів до участі у предметному тижні |
Лютий |
6. |
Залучення учнів до написання творчих робіт, створення презентацій та проєктів |
Протягом року |
7. |
Створення матеріалів високого рівня складності |
Березень |
8. |
Консультування батьків обдарованих та здібних дітей з питань розвитку їх здібностей |
Протягом року |
9. |
Створення та удосконалення порт- фоліо |
Протягом року |
10. |
Участь у вікторині з QR-кодами |
Лютий |
11. |
Проведення конкурсу «Найкращий знавець німецької мови» (за віковими групами ) |
Лютий |
12. |
Залучення учнів до участі та проведенні акції «Німецька мова в повсякденному житті» |
Лютий |
13. |
Робота учнів з дидактичним матеріалом |
Квітень |
14. |
Підбиття підсумків та нагородження |
Травень |