П Л А Н
роботи заступника директора
з навчально-виховної роботи
Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою
Корсунь- Шевченківської міської ради
Черкаської області
Коберніка Миколи Анатолійовича
на 2022 – 2023 навчальний рік
У 2021-2022 навчальному році педагогічний колектив школи працював над реалізацією ІІІ етапу науково-методичної проблеми «Формування ключових компетентностей особистості, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві, що ґрунтується на партнерстві між учнями, учителями і батьками».
На виконання наказу від 02.09.2021 року № 54-о «Про структуру та організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в 2021-2022 навчальному році» освітня політика в школі спрямовується на пізнавальну, наукову, аналітико – моніторингову та аналітико – корекційну діяльність, психолого діагностичну функцію навчального процесу, на ефективність, дієвість і результативність внутрішньошкільної методичної роботи.
Методична робота організована за встановленою структурою:
- Педагогічна рада,
- Методична рада;
- Предметні методичні об’єднання вчителів;
- Семінари;
- Організація і проведення предметних тижнів;
- Проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;
- Організація роботи з молодими вчителями;
- Організація роботи з обдарованими дітьми;
Методична робота спрямовується на підвищення творчої віддачі вчителя, що сприяє росту потенціалу кожного педагога та педагогічного колективу в цілому. У школі працює 4 методичних об’єднання вчителів: початкових класів, суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу та класних керівників з метою допомоги молодим, малодосвідченим учителям у закладі організовано роботу наставництва. Усю методичну роботу очолює методична рада закладу.
Протягом навчального року було проведено ряд заходів з молодими вчителеми Хотєєвою О.В., Щербаком Р.Ф. а саме: консультації з питань організації навчально – виховної роботи, розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання та індивідуальні методичні рекомендації. Вчителі – наставники Погорела Н.О., Ярошенко Н.Г., згідно з індивідуальним планом роботи з молодим вчителем, надали допомогу з розробки конспектів уроків, ознайомлення з науково – методичною літературою, надавала індивідуальні консультації.
Проведено моніторинг адаптації учнів 1-х, ,(наказ №51-о, від 28.09.2020), 5-х класів до освітнього процесу, (наказ №58-о, від 28.10.2020), з історії України, Всесвітньої історії, англійської мови, (наказ №58-о, від 28.10.2020). Проведено діагностичні контрольні роботи з української мови (5-11 кл), математики (5-11 кл.) з метою вивчення залишкового рівня знань учнів після циклу дистанційного навчання (наказ №58-о, від 28.10.2020), класно-узагальнюючий контроль 8-б класу (класний керівник Погорєла Н.О.) (наказ №58-о, від 28.10.2020), 10 класу (класний керівник Коваленко Н.В.). (наказ №58-о, від 28.10.2020).
Середній бал – 7.3, якісний показник – 66.2%
Проведено тиждень музичного мистецтва ,(наказ №51-о, від 28.09.2020) та англійської мови , (наказ №51-о, від 28.09.2020),
В школі функціонує шкільне наукове товариство (керівник Кошелюк В.А., учитель географії і економіки), членами якого є 7 учні 7-11 класів за секціями: «Географія. Ланшафтознавство», «Зарубіжна література», «Екологія», «Технологія, релігієзнавство та історія релігії», «Соціологія», «Медецина». (на 4 менше минулого року) учнів 9-11 класів брали участь в міському етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт і стали переможцями (Джулай К.С.,10 клас – І місце, науковий керівник Коваленко Н.В.; Лисенко А. 9 – а клас І місце, Бондар Єва-Марія М., 11 клас - І місце, науковий керівник Сідаченко О.В.; Кривошея А. 9 – а клас І місце, науковий керівник Курінна Г.В..; Філоненко А.М. – І місце, науковий керівник Кобернік М.А.). Лисенко А. 9 – а клас ІІІ місце, Кривошея А. 9 – а клас ІІІ місце, Бондар Єва-Марія М., 11 клас - ІІІ місце, в обласному конкурсі захисту наукових робіт.
У середній та старшій ланках школи результативною є робота з обдарованими школярами та підготовка їх до районних турів конкурсів, олімпіад. Коваленко С., (8-б кл.) ІІІ місце (з німецької мови) учитель Палій Н.Ю., Кобко С., (7-а кл.) ІІ місце (з математики) учителі Курінна Г.В., ., Бондаренко Є-М, (11 кл.) ІІІ місце (з географії) учитель географії Кошелюк В.А..
В міжнародному конкурсі ім. Петра Яцика: Бондаренко Є-М, (11 кл.) ІІ місце учитель Погорела Н.О., Шкаланді А.,(5-а кл.) ІІ місце учитель Бойко Г.К., Гордієнко Ю. (4-а кл.) ІІІ місце Кошелюк Ю.С.
Конкурс-огляд пісень іноземною мовою «Євроскул 2021»: Ковтун П. (9 – б кл.) І місце учитель Пустовіт О.П.
Конкурс колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім»: І місце команда «Колорит» керівник Ковтун О.В..
Конкурс фольклорних ансамблів «Щедрівочка щедрувала» І місце керівник Панасюк І.В..
Виховна робота в школі здійснювалася відповідно рекомендацій МОН України , Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, плану виховної роботи школи, який охоплює всі напрями виховання, включає в себе календарні, традиційні шкільні свята, різноманітні заходи щодо втілення державних, обласних і районних програм виховання молоді. На позакласних заходах класні керівники виховують національну самосвідомість, патріотизм, формують фізичну та екологічну культуру, здоровий спосіб життя та розвиток творчої особистості.
З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, пропаганда здорового способу життя у всіх класах проведені бесіди «Обережно-COVID-19», години спілкування для учнів 5 – 9 класів «Переможемо всі хвороби», «Я обираю здоровий спосіб життя .
Упродовж навчального року проведені тижні: «З радістю до школи!», Олімпійський тиждень, Тиждень милосердя, Тиждень захисника України та українського козацтва, тиждень рідної мови, толерантності, тиждень памя'ті жертв голодоморів, тиждень права. Проводилися заходи до пам’ятних та визначних подій: флешмоби, віртуальні екскурсії, усні журнали,диспути, єдині уроки, години спілкування тощо.
Проведені акції: «Голуб миру», доброчинності, «Подаруй бібліотеці книгу», «Привітай солдата!», «Запали свічку пам'яті, «Червона стрічка» , «16 днів проти насильства», «Годівничка»,«Привітай воїна з прийдешніми святами»;конкурси: кращий класний куточок, «Ми-за мир», гарбузовий рай, відеороликів «Щасливе дитинство»,фотознімків до Дня гідності та свободи, агітаційних листівок «Ні, шкідливим звичкам!».
Результативною була участь школярів у міських конкурсах: «Покровське коло», «Дякую, солдате!»- І м. (учні 4-А класу), в І етапі Всеукранського конкурсу екологічної просвіти «Земля-наш спільний дім» - І місце, «Лідер»-І місце, «Новорічна композиція», «Український сувенір», «Зірки Надросся»-І м., ІІ м. , «Щедрівочка щедрувала»- ІІІ м.
З метою правової освіти проведені години спілкування, конкурси «Мої права», зустріч з працівником поліції Поповичем Б.М. , прокурором , працівниками комісії у справах дітей. З метою виховання патріотизму проведена зустріч з волонтерами та учасниками бойових дій (Сімшах, Гнатенко).
Виховна робота в школі здійснювалася відповідно рекомендацій МОН України щодо організації виховної роботи, Основних орієнтирів виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх закладів України, Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді, плану
виховної роботи школи за І семестр. Педагогічний колектив створює сприятливі умови поліпшення рівня виховного процесу, плідно працює над виховною проблемою: «Виховання цілісної особистості: всебічно розвиненої, здатної до критичного мислення,зі сформованими загальнолюдськими цінностями, життєвими компетентностями». Для реалізації проблеми було розроблено план виховної роботи, який охоплює всі напрями виховання, включає в себе календарні, традиційні шкільні свята, різноманітні заходи щодо втілення державних, обласних і районних програм виховання молоді.
На позакласних заходах класні керівники виховують національну самосвідомість, патріотизм, формують фізичну та екологічну культуру, здоровий спосіб життя, та розвиток творчої особистості.
З метою забезпечення повноцінного розвитку дітей і молоді, охорони та зміцнення їхнього здоров’я, формування фізичних здібностей особистості, проходив тиждень фізкультури та спорту , пропаганда здорового способу життя «Ти і твоє здоров’я»; у всіх класах проведені бесіди «Обережно- COVID-19», години спілкування для учнів 5 – 9 класі «Переможемо усі хвороби», «Я обираю здоровий спосіб життя», у 7-Б класі -інтелектуальна гра-змагання «Найдорожчий скарб – здоров’я»
Усі учні школи взяли участь у спортивних змаганнях «Хто спритніший», який підготували вчитель фізичної культури Коновалюк С.В. та педагог-організатор.
До Дня працівників освіти учні записали відеоролик «Серце даруємо вчителю!» (педагог-організатор Ковтун О.В.), виступили з привітанням для ветеранів педагогічної праці по районному радіо «На хвилі Корсуня».
Напередодні Дня Святого Миколая проведена благодійна акція «Привітай воїна з прийдешніми святами». Зібрані продукти харчування, солодощі, вітальні листівки відправлені 73 бригаді. Учні 7-Б, 11,7-А класів розмалювали «миколайчики»-імбирні пряники, надані волонтерами, для воїнів ООС. До Новорічних свят у закладі проводиться перший етап традиційного щорічного конкурсу «Новорічна композиція».Метою такого конкурсу є розвиток творчої ініціативи та пізнавальної діяльності молоді, формування практичних умінь та навичок учнів по виготовленню композицій, які символізують та відображають новорічно-різдвяну флористику.
Разом з тим, спостерігається недостатній рівень самоосвіти окремих вчителів, незважаючи на можливість підвищувати свій фаховий рівень у різних форматах. Жоден педагог не виявив бажання брати участь у професійному конкурсі «Учитель року-2022», бракує методичних доробок педагогічних працівників на освітніх веб-сайтах.
Недостатньою є роль педагогічних працівників в організації цілеспрямованої роботи зі здібними учнями щодо підготовки їх до участі в предметних олімпіадах (інтернет - олімпіадах).
Разом з тим, потребує удосконалення робота олімпіадних груп та контроль за їх діяльністю з боку адміністрації. Не стало обов’язком окремих учителів запровадження інтенсивних і продуктивних методів роботи на кожному уроці, орієнтованих на розвиток пізнавальних та творчих здібностей учнів, використання індивідуального типу навчання.
І. Нормативно-правові документи щодо діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи
1. |
Опрацювати,керуватися в роботі: |
Постійно |
|
|
|
2. |
Відповідно до посадової інструкції заступник директора з НВР крім вищезазначених документів у своїй професійній діяльності керується нормативно-правовими актами прийнятими на державному рівні. Серед них:
|
|
3. |
Початкова школа Наказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року « Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» Наказ МОН від 23.03.2018 № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи" Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня». Наказ МОН від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів». Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року « Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». «Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів Нової української школи» від 13.07.2021 № 813. Основна, старша школа Наказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів Наказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» Лист МОН від 02.07.2019 №1/11-6006 "Щодо експериментального впровадження інтегрованого курсу "Природничі науки". Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів». Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-11 класи) Наказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів" Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів». Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655. Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності". Наказ МОН від 01.04.2022 р. №289. «Щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5 – 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти». Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2011 № 1/9-404 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021-2022 навчальному році». Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому(адаптивному) циклі/ 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа». Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).
Робота з обдарованими учнями Наказ МОН від 06.08.2019 №1077 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році"
Навчальні кабінети Наказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів". Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів". Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів". Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"
Наказ Мінсоцполітики № 207 від 14.02.2018 року Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями
|
|
4. |
Щодо організації роботи у 2022/2023 навчальному році Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9 – 362 «Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н.р.щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок». Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9 – 363 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021- 2022н.р.». Наказ Міністерства охорони здоров’я від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти». Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 року № 1115, зареєстрований в Міністерстві юстиції 28.09.2020 року за № 941/35224 «Деякі питання організації дистанційного навчання». Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM– освіти). Положення про сертифікаціюпедагогічнихпрацівників (зізмінамивід 24.12.2019 р.) |
|
5. |
Постанови КМУ:
Накази МОН:
Листи МОН:
Безпека життєдіяльностіНакази МОН:
|
|
ІІ. Освітнє середовище Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою
2.1. Створення оптимальних умов щодо організованого початку 2022-2023 навчального року
№ з/п |
Заходи, запланована діяльність |
Термін виконання |
Відповідальний |
Форма узагальнення (контроль за інформаційним забезпеченням) |
Відмітка про виконання |
1. |
Організувати ознайомлення та вивчення нормативних документів та розпорядчих актів Міністерства освіти і науки України, управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, відділу освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради про підготовку та організований початок 2022-2023 навчального року |
до 31.08.2022р. |
Кобернік М.А. (разом з директором) |
інформація |
|
2. |
Забезпечити організацію освітнього процесу за затвердженим в установленому порядку навчальним планом школи на 2022-2023 навчальний рік |
з 01.09.2022р. |
Кобернік М.А (разом з директором) |
|
|
3. |
Сформувати та затвердити оптимальну мережу школи на 2022-2023 навчальний рік з урахуванням освітніх потреб населення мікрорайону та норм наповнюваності класів. |
до 31.08.2022р. |
Кобернік М.А. (разом з директором) |
мережа, наказ |
|
4. |
Уточнити списковий склад учнів |
до 31.08.2022р |
Кобернік М.А. |
|
|
5. |
Скласти розклад навчальних занять предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану на 2022-2023 навчальний рік |
до 01.09.2023р. |
Кобернік М.А. |
розклад |
|
6. |
Організувати навчання за індивідуальною та інклюзивною формою навчання (при потребі), (підготувати навчальні плани , розклад занять) |
до 01.09.2022р. |
Кобернік М.А.
|
наказ, розклад |
|
7. |
Взяти участь в шкільному огляді навчальних кабінетів з підготовки до 2022-2023 навчального року |
21.08.2021р. |
Кобернік М.А. (разом з директором) |
акти, наказ |
|
8. |
Проаналізувати стан забезпечення учнів школи підручниками |
до 14.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
інформація |
|
9. |
Підготувати та провести інструктивно-методичну нараду з учителями з питань:
2022-2023 навчального року;
|
25.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
рекомендації |
|
10. |
Організувати проведення засідання педагогічної ради :
колективу в 2021-2022 навчального року та інстркутивно-методичні рекомендації на новий 2022-2023 навчальний рік.
2022-2023 навчальний рік. 3.Про структуру навчального року, навчального дня, занять, форми організації освітнього процесу. |
31.08.2022р. |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Коваленко Н.В. |
протокол |
|
11. |
Підготувати проекти наказів : «Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в 2022-2023 навчальному році» «Про заходи щодо безпеки й благополуччя дитини в процесі освітньої діяльності у2022-2023 навчальному році» «Про забезпечення вимог щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму в школі» |
до 31.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
рекомендації, проекти наказів |
|
12. |
Розподілити педагогічне навантаження педагогічних працівників |
до 31.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
наказ |
|
13. |
Скласти графік проведення контрольних та лабораторних робіт, план моніторингового вивчення |
до 01.09.2022р. |
Кобернік М.А. |
наказ |
|
2.2. Забезпечення вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій
1. |
|
|
|
|
|
2. |
Забезпечити проведення інструктажів (вступного, первинного, повторного тощо) з працівниками школи з охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та дій в надзвичайних ситуаціях |
до 01.09.2022р. 01.03.2023р. за потребою |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Козак В.П. |
реєстрація в журналі обліку інструктажів |
|
3. |
За наслідками огляду скласти акт-дозвіл на проведення навчальних занять в кабінеті хімії, фізики, інформатики, біології, комбінованої майстерні, спортивної зали. |
25.08.2022р. |
комісія |
акт |
|
4. |
Забезпечити проведення інструктажів (вступного, первинного, повторного, позапланового ) з здобувачами освітнього процесу школи з безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки та дій в надзвичайних ситуаціях |
01.09.2022р.11.01.2023р. |
Класні керівники, вчителі предметними. |
Журнал реєстрації інструктажів з безпеки життєдіяльності |
|
5. |
Забезпечити проведення бесід з здобувачами освітнього процесу школи з безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки та дій в надзвичайних ситуаціях тощо |
впродовж року |
Класні керівники, вчителі. |
Кл.журнал. (облік проведення бесід, інструктажів, з безпеки життєдіяльності). |
|
ІІІ. Здобувачі освіти Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою
1. |
Організувати повторне ознайомлення вчителів з критеріями оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти: наказ від 19.08.2016 № 1009«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» від 21.08.2013 № 1222«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» від 13.04.2011 № 329«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу» від 27.08.2019 № 1154«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі» від 20.08.2018 № 924«Щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5 – 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» від 01.04.2022 р. №289. |
до 31.08.2022р. |
Кобернік М.А.,керівники ШМО |
Протоколизасідань ШМО |
|
2. |
Забезпечити оприлюднення інформації про критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти щодо різних форм і видів робіт |
до 31.08.2023р. |
Кобернік М.А. |
інформація |
|
3. |
Забезпечити постійне вивчення в ході відвідування уроків питань компетентнісного підходу при оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти |
впродовж року |
Пустовіт О.П.Кобернік М.А.керівники ШМО |
книга (картка)контролю за освітнім процесом |
|
1. |
Організувати та забезпечити проведення моніторингових досліджень:
- Впровадження у закладі
- Забезпечення самооцінювання та - Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень (обізнаність учнів з критеріями оцінювання; підходи до оцінювання; рівень справедливості оцінювання). - Використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.
інклюзивних класах (при наявності);
|
вересень 2022-травень 2023р.
|
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Давиденко Б.В. керівники ШМО
|
протоколи засідань педагогічної ради, накази, рекомендації вчителям. |
|
2. |
Організувати розгляд питання підсумків реалізації науково-методичної проблеми теми |
червень.2023р. |
Кобернік М.А. керівники ШМО |
протоколи засідань |
|
3. |
Організація та проведення діагностичних контрольних робіт з української мови 5-9 кл, математики 5-9 кл |
вересень 2022р. |
Кобернік М.А. вчителі -предметники. |
наказ |
|
4. |
Вивчення адаптаційного періоду в 1 класі |
січень 2023 |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Коваленко Н.В. Давиденко Б.В. |
наказ |
|
5. |
Вивчення адаптаційного періоду в 5 класі |
Вересень 2021 |
Пустовіт О.П. Кобернік М. Коваленко Н.В. Давиденко Б.В. |
наказ |
|
6. |
Класно-узагальнюючий контроль в 7-а класі |
Листопад 2022 |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Коваленко Н.В. Давиденко Б.В. |
наказ |
|
7. |
Система роботи вчителів з обдарованими учнями |
Березень 2023 |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. |
наказ |
|
9. |
Стан ведення зошитів з іноземних мов (англійська, німецька) 1-9 клас |
Лютий 2022 |
Кобернік М.А. |
наказ |
|
10. |
Стан ведення зошитів з української мови в (1-9 класах) та зарубіжної літератури в (5-9 класах). |
Листопад 2022 |
Кобернік М.А. |
наказ |
|
11. |
Стан ведення зошитів з математики у 1-9 класах |
Березень 2023 |
Кобернік М.А. |
наказ |
|
12. |
Дотримання структури уроку та використання ефективних форм і методів роботи молодими вчителями |
Травень 2023 |
Кобернік М.А. |
наказ |
|
ІV. Педагогічна діяльність педагогічних працівників Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою
4.1. Ефективність планування діяльності педагогічними працівниками, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу
1. |
Організувати ознайомлення педагогічних працівників з інструтивно-методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, управління освіти Черкаського РДА, міського методкабінету щодо викладання навчальних предметів в 2022-2023 навчальному році |
30.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
інформація |
|
2. |
Провести співбесіду з педагогічними працівниками щодо відповідності календарно-тематичних планів Державним стандартам початкової та загальної середньої освіти, навчальним програмам, освітньою програмою школи та забезпечення компетентнісного підходу у викладанні |
до 01.09.2022р. |
Кобернік М.А. |
інформація |
|
3. |
Розглянути календарно-тематичне планування на засіданнях предметних методичних об»єднань з наступним аналізом по завершенню навчального року |
до 01.09.2022р. до 01.06.2023р. |
Кобернік М.А. керівники МО |
протоколи |
|
4. |
Аналіз планів роботи методичних структур |
до .26.08.2022р. |
Кобернік М.О. |
до наказу про підсумки МР |
|
5. |
Аналіз і систематизація матеріалів діяльності методичних об’єднань з реалізації науково-методичних проблемних тем. |
До 01.06.2023р. |
ЗДНВР. керівники ШМО |
|
|
6. |
Підвищувати кваліфікацію через різні форми навчання. |
впродовж року |
Кобернік М.О. Педагогічні працівники. |
|
|
7. |
Забезпечити в плануванні на наступний навчальний рік відповідність змісту засідань та практичних переглядів з науково-методичною проблемою методичного об’єднання та індивідуальних питань самоосвіти членів. |
впродовж року |
Кобернік М.А. керівники ШМО |
протоколи засідань |
|
8. |
Семінар «Створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів» |
Листопад 2022р |
Кобернік М.А.
|
інформація |
|
9. |
Постійно діючий семінар асистентів вчителів інклюзивних класів (при наявності інклюзивних класів) |
Впродовж року |
Кобернік М.А.
|
протоколи засідань |
|
4.2. Заходи щодо застосування педагогічними працівниками освітніх технологій , спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти
1. |
«Колективний досвід школи зі створення умов для формування ключових компетентностей в учнів»
|
травень 2023р. |
Кобернік М.А.
|
протокол засідання педагогічної ради |
|
2. |
Забезпечити під час вивчення роботи вчителів (відвідування уроків різних типів) ефективність використання форм і методів роботи, спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти |
впродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. керівники МО |
книга (карта) контролю за освітнім процесом |
|
3. |
Створення власного досвіду педагогічного колективу за змістом науково-методичної проблемної теми: Творчі звіти шкільних методичних об’єднань за результатами роботи над науково-методичною проблемною темою. |
впродовж навчального року |
Кобернік М.А. керівники МО |
протокол |
|
4. |
«Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу (напрацювання, результати досвіду)» |
Квітень 2023р. |
Кобернік М.А. керівники МО |
протокол |
|
5. |
Аналіз динаміки особистісних переорієнтацій педагогічних працівників |
впродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. |
|
|
6. |
Поповнення науково-методичного комплексу на допомогу вчителям (кращі розробки уроків, заходів тощо..) |
впродовж навчального року |
Кобернік М.А. керівники МО |
|
|
7. |
Аналіз перебігу реалізації проблемного питання (систематизація матеріалів, напрацьованих колективом) |
впродовж навчального року |
Кобернік М.А. |
|
|
4.3. Заходи, спрямовані на створення або використання освітніх ресурсів
1. |
Забезпечити обмін досвідом між вчителями школи щодо створення та використання освітніх ресурсів в освітній діяльності в розрізі діяльності шкільних методичних об»єднань.
|
впродовж навчального року |
Кобернік М.А. |
протоколи шкільних методичних об»єднань |
|
2. |
Декада кращого досвіду: Цикл відкритих уроків; Панорама цифрових ресурсів; Виставка навчально-дидактичних посібників. |
Лютий 2023р. |
Кобернік М.А. Керівники ШМО |
протокол |
|
3. |
Забезпечити повноцінну комунікацію педагогічних працівників з учнями та їх батьками, в т.ч. під час дистанційного навчання |
впродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. |
|
|
4. |
Сприяти самоосвітній діяльності педагогічних працівників, проходження ними онлай-курсів |
за планом курсової перепідготовки вчителів |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А.
|
плани самоосвіти, посвідчення чи сертифікати |
|
5. |
Вироблення, узагальнення та оприлюднення рекомендацій з проблемного пинання для педагогічних працівників |
Червень – липень 2023р. |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Керівники ШМО
|
інформація |
|
4.4. Заходи, спрямовані на формування суспільних цінностей у здобувачів освіти
1. |
Забезпечити під час вивчення роботи вчителів(відвідування уроків різних типів) щодо забезпечення аспектів виховання:
|
впродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. |
книга (карта) контролю за освітнім процесом |
|
2. |
Організувати проведення тематичних позаурочних заходів вчителями разом з учнями (за окремим планом) |
впродовж навчального року |
Кобернік М.А. |
графік відкритих тематичних позаурочних заходів |
|
4.5. Заходи щодо підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників
1. |
Скласти план курсової перепідготовки педагогічних працівників на 2022-2023 навчальний рік, довести до відома колективу |
до 31.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
план курсової перепідготовки |
|
2. |
Організувати діяльність шкільних методичних об»єднань:
|
за окремими планами (додаток до річного плану) |
Кобернік М.А. керівники МО |
плани роботи шкільних методоб»єднань |
|
3. |
Організувати : групові форми роботи: постійно діючий семінар, майстер-клас, групові консультації; індивідуальні форми роботи: співбесіда, індивідуальна консультація, наставництво тощо. |
за окремими планами |
Кобернік М.А. |
плани роботи |
|
4. |
Сприяти участі педагогічних працівників у дослідно-експериментальній роботі, виступах їх з результатами практичних надбань з методичної теми на конференціях, семінарах, оприлюдненні результатів роботи тощо |
впродовж навчального року |
Кобернік М.А. |
свідоцтва та сертифікати |
|
5. |
Предметні тижні:
|
впродовж навчального року |
ЗНВР. Вчителі предметними. |
наказ |
|
4.6. Заходи, що спрямовані на налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками школи
1. |
Створити умови та забезпечити особистісно орієнтоване навчання, врахувавши аспекти :
|
впродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. |
|
|
2. |
Вивчити та узагальнити досвід роботи Янченко О.В. вихователя групи продовженого дня щодо формування культури співжиття дітей у колективі |
за планом вивчення досвіду |
Кобернік М.А., керівник методичного об»єднання вчителів початкових класів |
рішення педагогічної ради |
|
3. |
Забезпечити комунікацію, в т. ч. онлайн- комунікацію, педагогічних працівників з батьками: індивідуальні зустрічі, бесіди (та за допомогою доступних каналів комунікації) щодо важливих аспектів освітнього процесу |
вапродовж навчального року |
Ковтун О.В. педагогічні працівники |
інформація |
|
4. |
Вивчити рівень комунікації вчителів школи з батьками (у відсотковому еквіваленті) |
впродовж навчального року, за планом проведення моніторингу |
Кобернік М.А. Давиденко Б.В. |
аналітична довідка, наказ |
|
5. |
Провести конференцію «Використання досягнень науки в системі роботи вчителя – основа розвитку творчої особистості учня» |
Жовтень 2022р. |
Заступники директора, Педагогічні працівники |
|
|
6. |
Педчитання «Досвід – наш скарб»
|
квітень 2023р. |
Заступники директора працівники, педагогічні |
|
|
4.7. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності
1. |
Опрацювати висновок про якість освітньої діяльності закладу освіти, внутрішню систему забезпечення якості освіти за результатами проведення управлінням Державної служби якості освіти у Черкаській області інституційного аудиту (повторно). |
до 01.08.2022р. |
Кобернік М.А. |
інформація |
|
V. Управління школою
1. |
Аналіз стану освітнього процесу в школі |
вапродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Коваленко Н.В. Давиденко Б.В. |
рішення педагогічної ради, наради при деректору, методичні об’єднання, накази. |
|
2. |
Планування роботи |
до 01.08.2022р. |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Коваленко Н.В. Давиденко Б.В. |
рішення педагогічної ради, наради при деректору, методичні об’єднання, накази. |
|
3. |
Внутрішкільний контроль та регулювання життєдіяльності колективу школи |
вапродовж навчального року |
Пустовіт О.П. Кобернік М.А. Коваленко Н.В. Давиденко Б.В. |
рішення педагогічної ради, наради при деректору, методичні об’єднання, накази. |
|
3.1. |
Аналіз виконання навчальних програм |
грудень 2022, травень 2023. |
Кобернік М.А.
|
наказ. |
|
3.2. |
Стан ведення класних журналів |
жовтень, грудень 2022, березень, травень 2023.
|
Кобернік М.А.
|
наказ. |
|