План роботи заступника з навчально-виховної роботи на 2022-2023 навчальний рік

Про матеріал
Даний робочий план включає: Аналіз роботи за минулий рік; І. Нормативно-правові документи щодо діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи; ІІ. Освітнє середовище Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою; ІІІ. Здобувачі освіти Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою; ІV. Педагогічна діяльність педагогічних працівників Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою; V. Управління школою.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

П Л А Н

роботи заступника директора

з навчально-виховної роботи

Корсунь-Шевченківської гімназії №2 з початковою школою

Корсунь- Шевченківської міської ради

Черкаської області

Коберніка Миколи Анатолійовича

на 2022 – 2023 навчальний рік

 

У 2021-2022 навчальному році педагогічний колектив школи  працював над реалізацією ІІІ етапу науково-методичної проблеми «Формування ключових компетентностей особистості, необхідних для успішної самореалізації в суспільстві, що ґрунтується на партнерстві між учнями, учителями  і батьками».

     На виконання наказу від 02.09.2021 року № 54-о  «Про структуру та організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в 2021-2022 навчальному році» освітня політика в школі спрямовується на пізнавальну, наукову, аналітико – моніторингову та аналітико – корекційну діяльність, психолого діагностичну функцію навчального процесу, на ефективність, дієвість і результативність внутрішньошкільної методичної роботи.

Методична робота  організована за встановленою  структурою:

- Педагогічна рада,

- Методична рада;

- Предметні методичні об’єднання вчителів;

- Семінари;

- Організація і проведення предметних тижнів;

- Проведення заходів, спрямованих на вдосконалення навчально – виховного процесу, підвищення загальноосвітнього рівня школярів;

- Організація роботи з молодими вчителями;

- Організація роботи з обдарованими дітьми;

    Методична робота  спрямовується  на підвищення творчої віддачі вчителя, що сприяє росту потенціалу кожного педагога та педагогічного колективу в цілому. У школі працює 4 методичних об’єднання  вчителів: початкових класів, суспільно-гуманітарного циклу, природничо-математичного циклу та класних керівників з метою допомоги молодим, малодосвідченим учителям у закладі організовано роботу наставництва. Усю методичну роботу очолює методична рада закладу.

   Протягом навчального року було проведено ряд заходів з молодими вчителеми Хотєєвою О.В., Щербаком Р.Ф. а саме: консультації з питань організації навчально – виховної роботи, розвитку пізнавальних інтересів учнів у процесі навчання та індивідуальні методичні рекомендації. Вчителі – наставники Погорела Н.О., Ярошенко Н.Г., згідно з індивідуальним планом роботи з молодим вчителем, надали допомогу з розробки конспектів уроків, ознайомлення з науково – методичною літературою, надавала  індивідуальні консультації.   

    Проведено моніторинг адаптації учнів 1-х, ,(наказ №51-о, від 28.09.2020),  5-х класів до освітнього процесу, (наказ №58-о, від 28.10.2020), з історії України, Всесвітньої історії, англійської мови, (наказ №58-о, від 28.10.2020). Проведено діагностичні контрольні роботи з української мови (5-11 кл), математики (5-11 кл.) з метою вивчення залишкового рівня знань учнів після  циклу дистанційного навчання (наказ №58-о, від 28.10.2020), класно-узагальнюючий контроль  8-б класу (класний керівник  Погорєла Н.О.) (наказ №58-о, від 28.10.2020), 10 класу (класний керівник Коваленко Н.В.). (наказ №58-о, від 28.10.2020).

 Середній бал – 7.3, якісний показник – 66.2%

Проведено тиждень музичного мистецтва ,(наказ №51-о, від 28.09.2020) та англійської мови , (наказ №51-о, від 28.09.2020), 

   В школі функціонує шкільне наукове товариство (керівник Кошелюк В.А., учитель географії і економіки), членами якого є 7 учні 7-11 класів за секціями:  «Географія. Ланшафтознавство», «Зарубіжна література», «Екологія», «Технологія, релігієзнавство та історія релігії», «Соціологія», «Медецина». (на 4 менше минулого року) учнів 9-11 класів брали участь в міському етапі конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт і стали переможцями (Джулай К.С.,10 клас – І місце, науковий керівник Коваленко Н.В.; Лисенко А. 9 – а клас І місце, Бондар Єва-Марія М., 11 клас - І місце, науковий керівник Сідаченко О.В.; Кривошея А. 9 – а клас І місце, науковий керівник Курінна Г.В..; Філоненко А.М. – І місце, науковий керівник Кобернік М.А.). Лисенко А. 9 – а клас ІІІ місце, Кривошея А. 9 – а клас ІІІ місце, Бондар Єва-Марія М., 11 клас - ІІІ місце, в обласному конкурсі захисту наукових робіт.

     У середній та старшій ланках школи результативною є робота з обдарованими школярами та підготовка їх до районних турів конкурсів, олімпіад. Коваленко С., (8-б кл.) ІІІ місце (з німецької мови)  учитель Палій Н.Ю., Кобко С., (7-а кл.) ІІ місце (з математики) учителі Курінна Г.В., ., Бондаренко Є-М, (11 кл.) ІІІ місце (з географії) учитель географії Кошелюк В.А..

      В міжнародному конкурсі ім. Петра Яцика: Бондаренко Є-М, (11 кл.) ІІ місце учитель Погорела Н.О., Шкаланді А.,(5-а кл.) ІІ місце учитель Бойко Г.К., Гордієнко Ю. (4-а кл.)  ІІІ місце Кошелюк Ю.С.

      Конкурс-огляд пісень іноземною мовою «Євроскул 2021»: Ковтун П. (9 – б кл.) І місце учитель Пустовіт О.П.

      Конкурс колективів екологічної просвіти «Земля – наш спільний дім»: І місце команда «Колорит» керівник Ковтун О.В..

      Конкурс фольклорних ансамблів «Щедрівочка щедрувала» І місце керівник Панасюк І.В..

     Виховна  робота  в  школі  здійснювалася  відповідно  рекомендацій  МОН  України  ,  Концепції  національно-патріотичного  виховання  дітей  та  молоді,  плану  виховної  роботи  школи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи   щодо  втілення  державних,  обласних  і  районних  програм  виховання  молоді.       На  позакласних  заходах  класні  керівники  виховують  національну  самосвідомість,  патріотизм,  формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя та розвиток творчої особистості.

    З  метою  забезпечення  повноцінного  розвитку   дітей  і  молоді,  охорони  та  зміцнення  їхнього  здоров’я,  формування  фізичних  здібностей  особистості,     пропаганда здорового  способу  життя у всіх класах проведені бесіди «Обережно-COVID-19», години спілкування     для  учнів  5 – 9 класів  «Переможемо  всі  хвороби»,  «Я  обираю  здоровий спосіб життя .

Упродовж навчального року проведені тижні: «З радістю до школи!», Олімпійський тиждень, Тиждень милосердя,  Тиждень захисника України та українського козацтва, тиждень рідної мови, толерантності,  тиждень памя'ті жертв голодоморів, тиждень права. Проводилися заходи до пам’ятних та визначних подій: флешмоби, віртуальні екскурсії, усні журнали,диспути, єдині уроки, години спілкування тощо.

    Проведені акції: «Голуб миру», доброчинності, «Подаруй бібліотеці книгу», «Привітай солдата!», «Запали свічку пам'яті, «Червона стрічка» , «16 днів проти насильства», «Годівничка»,«Привітай воїна з прийдешніми святами»;конкурси: кращий класний куточок, «Ми-за мир», гарбузовий рай, відеороликів «Щасливе дитинство»,фотознімків до Дня гідності та свободи, агітаційних листівок «Ні, шкідливим звичкам!».

   Результативною була участь школярів у міських конкурсах: «Покровське коло», «Дякую, солдате!»- І м. (учні 4-А класу), в І етапі Всеукранського конкурсу екологічної просвіти «Земля-наш спільний дім»  - І місце, «Лідер»-І місце, «Новорічна композиція», «Український сувенір», «Зірки Надросся»-І м., ІІ м. , «Щедрівочка щедрувала»- ІІІ м.

     З метою правової освіти проведені години спілкування, конкурси «Мої права», зустріч з працівником поліції Поповичем Б.М. , прокурором , працівниками комісії у справах дітей. З метою виховання патріотизму  проведена зустріч з волонтерами та учасниками бойових дій (Сімшах, Гнатенко).

     Виховна  робота  в  школі  здійснювалася  відповідно  рекомендацій  МОН  України  щодо  організації  виховної  роботи,  Основних  орієнтирів  виховання  учнів  1 – 11  класів  загальноосвітніх  закладів  України,  Концепції  національно-патріотичного  виховання  дітей  та  молоді,  плану 

виховної  роботи  школи  за  І семестр.  Педагогічний  колектив  створює  сприятливі  умови  поліпшення  рівня  виховного  процесу,  плідно  працює  над  виховною  проблемою: «Виховання цілісної особистості: всебічно розвиненої, здатної до критичного мислення,зі сформованими загальнолюдськими цінностями, життєвими компетентностями».   Для  реалізації  проблеми було  розроблено  план  виховної  роботи, який  охоплює  всі  напрями  виховання,  включає  в  себе  календарні,  традиційні  шкільні   свята,  різноманітні  заходи   щодо  втілення  державних,  обласних  і  районних  програм  виховання  молоді.

     На  позакласних  заходах  класні  керівники  виховують  національну  самосвідомість,  патріотизм,  формують  фізичну  та  екологічну  культуру,  здоровий  спосіб  життя, та розвиток творчої особистості.

З  метою  забезпечення  повноцінного  розвитку   дітей  і  молоді,  охорони  та  зміцнення  їхнього  здоров’я,  формування  фізичних  здібностей  особистості,    проходив тиждень фізкультури та спорту , пропаганда здорового  способу  життя  «Ти  і  твоє  здоров’я»; у всіх класах проведені бесіди «Обережно- COVID-19», години спілкування     для  учнів  5 – 9 класі  «Переможемо  усі  хвороби»,  «Я  обираю  здоровий спосіб життя», у 7-Б класі -інтелектуальна  гра-змагання  «Найдорожчий скарб – здоров’я»

    Усі  учні  школи взяли  участь  у  спортивних  змаганнях  «Хто  спритніший»,  який  підготували  вчитель  фізичної  культури  Коновалюк С.В.  та  педагог-організатор.

   До Дня працівників  освіти учні записали відеоролик «Серце  даруємо  вчителю!» (педагог-організатор  Ковтун О.В.), виступили з привітанням для ветеранів педагогічної праці по районному радіо «На хвилі Корсуня».

       Напередодні Дня Святого Миколая проведена благодійна акція «Привітай воїна з прийдешніми святами». Зібрані продукти харчування, солодощі, вітальні листівки відправлені 73 бригаді.  Учні 7-Б, 11,7-А класів розмалювали «миколайчики»-імбирні пряники, надані волонтерами, для воїнів ООС.   До Новорічних свят у закладі проводиться перший етап традиційного щорічного конкурсу «Новорічна композиція».Метою такого конкурсу є розвиток творчої ініціативи та пізнавальної діяльності молоді, формування практичних умінь та навичок учнів по виготовленню композицій, які символізують та відображають новорічно-різдвяну флористику.

   Разом  з тим, спостерігається недостатній рівень самоосвіти окремих вчителів, незважаючи на можливість підвищувати свій фаховий рівень у різних форматах. Жоден педагог не виявив бажання брати участь у професійному конкурсі «Учитель року-2022», бракує методичних доробок  педагогічних працівників на освітніх веб-сайтах.

   Недостатньою є роль педагогічних працівників в організа­ції цілеспрямованої роботи зі здібними учнями щодо підготовки  їх до участі в предметних олімпіадах  (інтернет - олімпіадах).

   Разом з тим, потребує удосконалення робота олімпіадних груп та контроль за їх діяльністю з боку адміністрації. Не стало обов’язком окремих учителів запровадження інтенсивних і продуктивних методів роботи на кожному уроці, орієнтованих на розвиток пізнавальних та творчих здібностей учнів, використання індивідуального типу навчання.

 

 

 

І. Нормативно-правові документи щодо діяльності заступника директора з навчально-виховної роботи

1.

Опрацювати,керуватися в роботі:

Постійно

 

  •      Статут навчального закладу;
  •      «Єдині педагогічні вимоги до учнів» або «Правила та обов'язки учнів»;
  •      Соціальний паспорт навчального закладу;
  •      План роботи;
  •      Журнали обліку роботи гуртків;
  •    Журнал внутрішнього контролю;
  •      Книга протоколів нарад;
  •      Матеріали узагальнення досвіду роботи педагогічних працівників;
  •      Методичний фонд: методична література, методичні рекомендації;
  •      Особистий план роботи.

 

2.

Відповідно до посадової інструкції заступник директора з НВР крім вищезазначених документів у своїй професійній діяльності керується нормативно-правовими актами прийнятими на державному рівні. Серед них:

  1. Конституція України;
  2. Конвенція ООН про права дитини;
  3. Сімейний Кодекс України;
  4. Закон України  «Про освіту»;
  5. Закон України від01.06.2000 №1768-ПІ «Про охорону дитинства»;
  6. Закон України від 13.01.2005 №2342-IV «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьків­ського піклування»;
  7. Закон України від 15.11.2001 №2789-Ш «Про попередження насильства в сім'ї»;
  8. Указ Президента України від 11.07.2005 №1086/2005 «Про першочергові захо­ди щодо захисту прав дітей»;
  9. Указ Президента України від 04.05.2007 №376/2007 «Про додаткові заходи щодо захисту прав та законних інтересів дітей»;
  10. Наказ Державного комітету України у справах сім'ї та молоді Міністерства осві­ти України, Міністерства охорони здоров'я України, Міністерства праці та соці­альної політики України від 26.05.1999 №34/166/131/88 «Про затвердження Пра­вил опіки та піклування»;
  11. Наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2006 №631 «Про вжиття вичерпних заходів, спрямованих на дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх»;
  12. Наказ Міністерства освіти і науки України від 25.12.2006 №844 «Про вжиття додаткових заходів щодо профілактики та запобігання жорстокому поводжен­ню з дітьми»;
  13. Постанова Кабінету Міністрів України від 17.10.2007 №1228 «Питання орга­нізації виконання законодавства щодо опіки, піклування над дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування»;

 

3.

Початкова школа

Наказ Мінсоцполітики № 1143 від 10.08.2018 року « Пpo затвердження професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти»

Наказ МОН від 23.03.2018 № 283 "Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи"

Наказ МОН № 1021 від 13.07.2017 року «Про організаційні питання запровадження Концепції Нової української школи у загальноосвітніх навчальних закладах І ступеня».

Наказ МОН від 05.08.2016 № 948 «Про затвердження змін до навчальних програм для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

 Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання у початкових класах закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Наказ МОН № 1222 від 21.08.13 року зі змінами, внесеними згідно з наказом МОН №1009 від 19 серпня 2016 року « Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти».

«Методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів Нової української школи» від 13.07.2021 № 813.


Основна, старша школа

Наказ МОН № 804 від 07 червня 2017 року Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 5-9 класів

НАВЧАЛЬНІ ПРОГРАМИ для 10-11 класів

Наказ МОН від 14.07.2016 №826 «Про затвердження навчальних програм для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

Лист МОН від 02.07.2019 №1/11-6006 "Щодо експериментального впровадження інтегрованого курсу "Природничі науки".

Перелік навчальних програм, підручників та навчально-методичних посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти з навчанням українською мовою

Лист МОН від 29.10.2007 N 1/9-651 «Про обсяг і характер домашніх завдань учнів загальноосвітніх навчальних закладів».

Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-11 класи)

Наказ МОН від 03.06.2008 №_496 "Про затвердження Інструкції з ведення класного журналу учнів 5-11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів"

Наказ МОН від 08.04.2015 № 412 «Про затвердження Інструкції щодо заповнення Класного журналу для 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів».

Наказ МОН № 240 від 23 черня 2000 «Про затвердження Інструкції з ведення ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах I - III ступенів», відновлена наказом МОН від 29.11.2013р. №1655.

Наказ МОНМСУ №423 від 10 травня 2011 «Про затвердження єдиних зразків ведення обов'язкової ділової документації у загальноосвітніх навчальних закладах І-ІІІ ст. усіх форм власності".

Наказ МОН від 01.04.2022 р. №289. «Щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5 – 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти».

Лист Міністерства освіти і науки України від 09.08.2011 № 1/9-404 «Про переліки навчальної літератури та навчальних програм, рекомендованих Міністерством освіти і науки України для використання в освітньому процесі закладів освіти у 2021-2022 навчальному році».

Методичні рекомендації щодо особливостей організації освітнього процесу у першому(адаптивному) циклі/ 5 класах закладів загальної середньої освіти за Державним стандартом базової середньої освіти в умовах реалізації концепції «Нова українська школа».

Методичний лист щодо заповнення журналів з української мови та літератури, світової літератури (Лист МОН України від 21 серпня 2010 року № 1/9 – 580).

 

Робота з обдарованими учнями

Наказ МОН від 06.08.2019 №1077 "Про проведення Всеукраїнських учнівських олімпіад і турнірів з навчальних предметів у 2019/2020 навчальному році"

 

Навчальні кабінети

Наказ МОН України від 13.02.2018 №137«Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи».

Наказ МОН №601 від 20 липня 2004 року "Про затвердження Положення про навчальні кабінети загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 09 грудня 2009 р. №1114 "Про затвердження Примірного Положення про навчальний кабінет з основ здоров’я загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 14 грудня 2012 № 1423 "Про затвердження Положення про навчальні кабінети з природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів".

Наказ МОН від 22.06.2016 №704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів"

 

 Наказ Мінсоцполітики № 207 від 14.02.2018 року Про затвердження Вимог щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями

 

 

4.

Щодо організації роботи  у 2022/2023 навчальному році

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9 – 362 «Деякі питання організації виховного процесу у 2021-2022 н.р.щодо формування в дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок».

Лист Міністерства освіти і науки України від 16.07.2021 № 1/9 – 363 «Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021- 2022н.р.».

Наказ Міністерства охорони здоров’я від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

Наказ Міністерства освіти і науки України від 08.09.2020 року № 1115, зареєстрований в Міністерстві юстиції 28.09.2020 року за № 941/35224 «Деякі питання організації дистанційного навчання».

Концепція розвитку природничо-математичної освіти (STEM– освіти).

Положення про сертифікаціюпедагогічнихпрацівників (зізмінамивід 24.12.2019 р.)

 

5.

Постанови КМУ:

Накази МОН:

Листи МОН:

Безпека життєдіяльності

Накази МОН:

 

 

ІІ.  Освітнє  середовище Корсунь-Шевченківської  гімназії №2 з початковою школою

2.1. Створення оптимальних умов щодо організованого початку 2022-2023 навчального року

з/п

Заходи, запланована діяльність

Термін виконання

Відповідальний

Форма узагальнення (контроль за інформаційним забезпеченням)

Відмітка про виконання

1.

Організувати ознайомлення та вивчення нормативних документів та розпорядчих актів Міністерства освіти і науки України, управління освіти і науки Черкаської обласної державної адміністрації, відділу освіти, молоді та спорту Корсунь-Шевченківської міської ради про підготовку та організований початок 2022-2023 навчального року

  до 31.08.2022р.

Кобернік М.А.

(разом з директором)

інформація

 

2.

Забезпечити організацію освітнього процесу за затвердженим в установленому порядку навчальним планом школи на 2022-2023 навчальний рік

 з 01.09.2022р.

Кобернік М.А

(разом з директором)

 

 

3.

Сформувати та затвердити оптимальну мережу школи на 2022-2023 навчальний рік з урахуванням освітніх потреб населення мікрорайону та норм наповнюваності класів.

до 31.08.2022р.

Кобернік М.А.

(разом з директором)

мережа, наказ

 

4.

Уточнити списковий склад учнів

до 31.08.2022р

Кобернік М.А.

 

 

5.

Скласти розклад навчальних занять предметів інваріантної та варіативної складової навчального плану на 2022-2023 навчальний рік

до 01.09.2023р.

Кобернік М.А.

розклад

 

6.

Організувати навчання за індивідуальною та інклюзивною формою навчання (при потребі), (підготувати навчальні плани , розклад занять)

до 01.09.2022р.

Кобернік М.А.

 

наказ, розклад

 

7.

Взяти участь в шкільному огляді навчальних кабінетів з підготовки до 2022-2023 навчального року

21.08.2021р.

Кобернік М.А.

(разом з директором)

акти, наказ

 

8.

Проаналізувати стан забезпечення учнів школи підручниками

до 14.08.2022р.

Кобернік М.А.

   інформація

 

9.

Підготувати та провести інструктивно-методичну нараду з учителями з питань:

  • методики проведення першого уроку

 2022-2023 навчального року;

  •  календарно-тематичного планування;
  • ведення класних журналів;
  • вимог щодо об’єктивного оцінювання школярів

25.08.2022р.

Кобернік М.А.

  рекомендації

 

10.

Організувати проведення засідання педагогічної ради :

  1. Про підсумки роботи педагогічного

колективу в 2021-2022 навчального року та інстркутивно-методичні рекомендації  на новий 2022-2023 навчальний рік.

  1. Про затвердження плану роботи школи на

2022-2023 навчальний рік.

3.Про структуру навчального року,

 навчального дня, занять, форми організації освітнього процесу.

31.08.2022р.

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

Коваленко Н.В.

    протокол

 

11.

Підготувати проекти наказів :

«Про організацію методичної роботи з педагогічними працівниками в 2022-2023 навчальному році»

«Про заходи щодо безпеки й благополуччя дитини в процесі освітньої діяльності у2022-2023 навчальному році»

«Про забезпечення вимог щодо дотримання норм єдиного орфографічного режиму в школі»

до 31.08.2022р.

Кобернік М.А.

рекомендації, проекти наказів

 

12.

Розподілити педагогічне навантаження педагогічних працівників

до 31.08.2022р.

Кобернік М.А.

 наказ

 

13.

Скласти графік проведення контрольних та лабораторних робіт, план моніторингового вивчення

до 01.09.2022р.

Кобернік М.А.

 наказ

 

 

2.2. Забезпечення вимог охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, правил поведінки в умовах надзвичайних ситуацій

1.

 

 

 

 

 

2.

Забезпечити проведення інструктажів (вступного, первинного, повторного тощо)  з працівниками школи з охорони праці, цивільного захисту, пожежної безпеки та дій в надзвичайних ситуаціях

до 01.09.2022р.

      01.03.2023р.

за потребою

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

  Козак В.П.

 реєстрація в журналі обліку інструктажів

 

3.

За наслідками огляду скласти акт-дозвіл  на проведення навчальних занять в кабінеті хімії, фізики, інформатики, біології, комбінованої майстерні, спортивної зали.

25.08.2022р.

комісія

акт

 

4.

Забезпечити проведення інструктажів (вступного, первинного, повторного, позапланового )  з здобувачами освітнього процесу школи з безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки та дій в надзвичайних ситуаціях

01.09.2022р.

11.01.2023р.

Класні керівники, вчителі предметними.

Журнал реєстрації інструктажів з безпеки        життєдіяльності

 

5.

Забезпечити проведення бесід з здобувачами освітнього процесу школи з безпеки життєдіяльності, цивільного захисту, пожежної безпеки та дій в надзвичайних ситуаціях тощо

впродовж року

Класні керівники, вчителі.

Кл.журнал. (облік проведення бесід, інструктажів, з безпеки життєдіяльності).

 

 

ІІІ. Здобувачі освіти Корсунь-Шевченківської  гімназії №2 з початковою школою

3.1.   Забезпечення системи  оцінювання  здобувачів освіти

1.

Організувати повторне ознайомлення вчителів з критеріями оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти:  наказ від 19.08.2016 № 1009

«Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» від 21.08.2013 № 1222

«Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» від 13.04.2011 № 329

«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів другого класу» від 27.08.2019 № 1154

«Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу у Новій українській школі» від 20.08.2018 № 924

«Щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 5 – 6 класів, які здобувають освіту відповідно до нового Державного стандарту базової середньої освіти» від 01.04.2022 р. №289.

до 31.08.2022р.

Кобернік М.А.,

керівники ШМО

Протоколи

засідань ШМО

 

2.

Забезпечити оприлюднення інформації про критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти щодо різних форм і видів робіт

до 31.08.2023р.

Кобернік М.А.

  інформація

 

3.

Забезпечити постійне вивчення в ході відвідування уроків питань компетентнісного підходу при оцінюванні навчальних досягнень здобувачів освіти

впродовж року

Пустовіт О.П.Кобернік М.А.керівники ШМО

  книга (картка)контролю за освітнім процесом

 

3.2. Застосування внутрішнього моніторингу, що передбачає систематичне відстеження та коригування результатів навчальної діяльності здобувачів освіти

1.

Організувати та забезпечити проведення моніторингових  досліджень:

- Впровадження у закладі
системи формувального оцінювання.

- Забезпечення самооцінювання та
взаємооцінювання учнів.

- Наявність відкритої, прозорої і зрозумілої для здобувачів освіти системи оцінювання їх навчальних досягнень (обізнаність учнів з критеріями оцінювання; підходи до оцінювання; рівень справедливості оцінювання).

- Використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти.

  • психологічного комфорту в школі;
  • стану організації навчального процесу в

 інклюзивних класах (при наявності);

  • рівня ведення шкільної документації;

вересень 2022-травень 2023р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

Давиденко Б.В.

керівники ШМО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 протоколи

засідань педагогічної ради, накази,

рекомендації вчителям.

 

2.

Організувати розгляд питання

підсумків реалізації науково-методичної проблеми теми

червень.2023р.

Кобернік М.А.

керівники ШМО

протоколи засідань

 

3.

Організація та проведення діагностичних контрольних робіт з української мови 5-9 кл, математики 5-9 кл

вересень 2022р.

Кобернік М.А.

вчителі -предметники.

наказ

 

4.

Вивчення адаптаційного  періоду   в 1 класі

січень 2023

Пустовіт О.П. 

Кобернік М.А.

Коваленко Н.В.

Давиденко Б.В.

наказ

 

5.

Вивчення адаптаційного  періоду в  5 класі

Вересень 2021

Пустовіт О.П. 

Кобернік М.

Коваленко Н.В.

Давиденко Б.В.

наказ

 

6.

Класно-узагальнюючий контроль в 7-а  класі

Листопад 2022

Пустовіт О.П. 

Кобернік М.А.

Коваленко Н.В.

Давиденко Б.В.

наказ

 

7.

Система роботи вчителів з обдарованими учнями

Березень 2023

Пустовіт О.П. 

Кобернік М.А.

наказ

 

9.

Стан ведення зошитів з іноземних мов (англійська, німецька) 1-9 клас

Лютий 2022

Кобернік М.А.

наказ

 

10.

Стан ведення зошитів з української мови в (1-9 класах) та зарубіжної літератури в (5-9 класах).

Листопад 2022

Кобернік М.А.

наказ

 

11.

Стан ведення зошитів з математики  у 1-9 класах

Березень 2023

Кобернік М.А.

наказ

 

12.

Дотримання структури уроку та використання ефективних форм і методів роботи  молодими вчителями

Травень 2023

Кобернік М.А.

наказ

 

 

ІV. Педагогічна діяльність педагогічних працівників Корсунь-Шевченківської  гімназії №2 з початковою школою

4.1. Ефективність планування діяльності педагогічними працівниками, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу

1.

Організувати ознайомлення педагогічних працівників з інструтивно-методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, управління освіти Черкаського РДА, міського методкабінету щодо викладання навчальних предметів в 2022-2023 навчальному році

30.08.2022р.

Кобернік М.А.

інформація

 

2.

 Провести співбесіду з педагогічними працівниками щодо відповідності календарно-тематичних планів Державним стандартам початкової та загальної середньої освіти, навчальним програмам, освітньою програмою школи та забезпечення компетентнісного підходу у викладанні

до 01.09.2022р.

Кобернік М.А.

інформація

 

3.

Розглянути календарно-тематичне планування на засіданнях предметних методичних об»єднань з наступним аналізом по завершенню навчального року

до 01.09.2022р.

до 01.06.2023р.

Кобернік М.А.

керівники МО

протоколи

 

4.

Аналіз планів роботи методичних структур

до .26.08.2022р.

Кобернік М.О.

до наказу про підсумки МР

 

5.

Аналіз і систематизація матеріалів діяльності методичних об’єднань з реалізації науково-методичних проблемних тем.

До 01.06.2023р.

ЗДНВР. керівники ШМО

 

 

6.

Підвищувати  кваліфікацію через різні форми навчання. 

впродовж року

Кобернік М.О.

Педагогічні працівники.

 

 

7.

Забезпечити в плануванні на наступний навчальний рік відповідність змісту засідань та практичних переглядів з науково-методичною проблемою методичного об’єднання та індивідуальних питань самоосвіти членів.

впродовж року

Кобернік М.А.

керівники ШМО

протоколи засідань

 

8.

Семінар «Створення умов для реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів»

Листопад 2022р

Кобернік М.А.

 

інформація

 

9.

Постійно діючий семінар асистентів вчителів інклюзивних класів (при наявності інклюзивних класів)

Впродовж року

Кобернік М.А.

 

протоколи засідань

 

4.2. Заходи щодо застосування педагогічними працівниками освітніх технологій , спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти

1.

«Колективний досвід школи зі створення умов для формування ключових компетентностей в учнів»

 

травень 2023р.

Кобернік М.А.

 

протокол засідання педагогічної ради

 

2.

Забезпечити під час вивчення роботи вчителів (відвідування уроків різних типів) ефективність використання форм і методів роботи, спрямованих на формування ключових компетентностей і наскрізних умінь здобувачів освіти

впродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

керівники МО

книга (карта)

контролю за освітнім процесом

 

3.

Створення власного досвіду педагогічного колективу за змістом науково-методичної проблемної теми:

Творчі звіти шкільних методичних об’єднань за результатами роботи над науково-методичною проблемною темою.

впродовж навчального року

Кобернік М.А.

керівники МО

протокол

 

4.

«Компетентнісний підхід до організації освітнього процесу (напрацювання, результати досвіду)»

Квітень 2023р.

Кобернік М.А.

керівники МО

протокол

 

5.

Аналіз динаміки особистісних переорієнтацій педагогічних працівників

впродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

 

 

6.

Поповнення науково-методичного комплексу на допомогу вчителям (кращі розробки уроків, заходів тощо..)

впродовж навчального року

Кобернік М.А.

керівники МО

 

 

7.

Аналіз перебігу реалізації проблемного питання (систематизація матеріалів, напрацьованих колективом)

впродовж навчального року

Кобернік М.А.

 

 

4.3.  Заходи, спрямовані на створення або використання освітніх ресурсів

1.

Забезпечити обмін досвідом між вчителями школи щодо створення та використання освітніх ресурсів в освітній діяльності в розрізі діяльності шкільних методичних об»єднань.

 

впродовж навчального року

Кобернік М.А.

протоколи шкільних методичних об»єднань

 

2.

Декада кращого досвіду:

Цикл відкритих уроків;

Панорама цифрових ресурсів;

Виставка навчально-дидактичних посібників.

Лютий 2023р.

Кобернік М.А.

Керівники ШМО

протокол

 

3.

Забезпечити повноцінну комунікацію педагогічних працівників з учнями та їх батьками, в т.ч. під час дистанційного навчання

впродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

 

 

4.

Сприяти самоосвітній діяльності педагогічних працівників, проходження ними онлай-курсів

за планом курсової перепідготовки вчителів

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

 

плани самоосвіти, посвідчення чи сертифікати

 

5.

Вироблення, узагальнення та оприлюднення рекомендацій з проблемного пинання для педагогічних працівників

Червень – липень 2023р.

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

Керівники ШМО

 

інформація

 

4.4. Заходи, спрямовані на формування суспільних цінностей у здобувачів освіти

1.

Забезпечити під час вивчення роботи вчителів(відвідування уроків різних типів) щодо забезпечення аспектів виховання:

  •  поваги гідності, прав і свобод людини;
  • повага до культурної багатоманітності;
  • визнання цінності демократії, справедливості, рівності та верховенства права;
  • розвиток громадянської свідомості та відповідальності;
  • розвиток навичок критичного мислення;
  • розвиток навичок співпраці та командної роботи;
  • формування здорового і екологічного способу життя;
  • статеве виховання та виховання гендерної рівності тощо.
  • Патріотичного виховання.

впродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

книга (карта)

контролю за освітнім процесом

 

2.

Організувати проведення тематичних позаурочних  заходів вчителями разом з учнями (за окремим планом)

впродовж навчального року

Кобернік М.А.

графік відкритих тематичних позаурочних заходів

 

4.5. Заходи щодо підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

1.

Скласти план курсової перепідготовки педагогічних працівників на 2022-2023 навчальний рік, довести до відома колективу

до 31.08.2022р.

Кобернік М.А.

план курсової перепідготовки

 

2.

Організувати діяльність шкільних методичних об»єднань:

  • вчителів початкових класів;
  • вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу;
  • вачителів природничо-математичного циклу;
  • класних керівників;

за окремими планами (додаток до річного плану)

Кобернік М.А.

керівники МО

плани роботи шкільних методоб»єднань

 

3.

Організувати :

       групові форми роботи:  постійно діючий семінар, майстер-клас, групові консультації;

       індивідуальні форми роботи: співбесіда, індивідуальна консультація, наставництво тощо.

за окремими планами

Кобернік М.А.

плани роботи

 

4.

Сприяти участі педагогічних працівників у дослідно-експериментальній роботі, виступах їх з результатами практичних надбань з методичної теми на конференціях, семінарах, оприлюдненні результатів роботи  тощо

впродовж навчального року

Кобернік М.А.

свідоцтва та сертифікати

 

5.

Предметні тижні:

  • Тиждень фізкультури і спорту;
  • Тиждень фізики;
  • Тиждень географії;
  • Тиждень безпеки життєдіяльності.

впродовж навчального року

ЗНВР. Вчителі предметними.

наказ

 

4.6. Заходи, що спрямовані на налагодження співпраці зі здобувачами освіти, їх батьками, працівниками школи

1.

Створити умови та забезпечити особистісно орієнтоване навчання, врахувавши аспекти :

  • відмову від орієнтації освітнього процесу на пересічного школяра;
  • обов»язкове врахування вікових та індивідуальних особливостей, інтересів кожної дитини;
  • підхід до дитини як до особистості;
  • забезпечення свободи і прав дитини, її морально-психологічного комфорту.

впродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

 

 

2.

Вивчити та узагальнити досвід роботи Янченко О.В. вихователя групи продовженого дня щодо формування культури співжиття дітей у колективі

за планом вивчення досвіду

Кобернік М.А.,

керівник методичного об»єднання вчителів початкових класів

рішення педагогічної ради

 

3.

Забезпечити комунікацію, в т. ч. онлайн- комунікацію, педагогічних працівників з батьками: індивідуальні зустрічі, бесіди (та за допомогою доступних каналів комунікації) щодо важливих аспектів освітнього процесу

вапродовж навчального року

Ковтун О.В.

педагогічні працівники

інформація

 

4.

Вивчити рівень комунікації вчителів школи з батьками (у відсотковому еквіваленті)

впродовж навчального року, за планом проведення моніторингу

Кобернік М.А.

Давиденко Б.В.

аналітична довідка, наказ

 

5.

Провести конференцію «Використання досягнень науки в системі роботи вчителя – основа розвитку творчої особистості учня»

Жовтень 2022р.

Заступники директора,

Педагогічні працівники

 

 

6.

Педчитання «Досвід – наш скарб»

 

квітень 2023р.

Заступники директора працівники,

педагогічні

 

 

4.7. Організація педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності

1.

Опрацювати висновок про якість освітньої діяльності закладу освіти, внутрішню систему забезпечення якості освіти за результатами проведення управлінням Державної служби якості освіти у Черкаській області інституційного аудиту (повторно).

до 01.08.2022р.

Кобернік М.А.

інформація

 

V.  Управління  школою

1.

 Аналіз стану освітнього  процесу в школі

вапродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

Коваленко Н.В.

Давиденко Б.В.

рішення педагогічної ради, наради при деректору, методичні об’єднання, накази.

 

2.

Планування  роботи

до 01.08.2022р.

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

Коваленко Н.В.

Давиденко Б.В.

рішення педагогічної ради, наради при деректору, методичні об’єднання, накази.

 

3.

Внутрішкільний контроль та регулювання життєдіяльності колективу школи

вапродовж навчального року

Пустовіт О.П.

Кобернік М.А.

Коваленко Н.В.

Давиденко Б.В.

рішення педагогічної ради, наради при деректору, методичні об’єднання, накази.

 

3.1.

Аналіз виконання навчальних програм

грудень 2022,

травень 2023.

Кобернік М.А.

 

наказ.

 

3.2.

Стан ведення класних журналів

жовтень, грудень 2022, березень, травень 2023.

 

Кобернік М.А.

 

наказ.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Нікітюк Неля
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
6571
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку