Виховна година "Подорож до країни Безпека"

Про матеріал
Виховна година "Подорож до країни Безпека". 3 клас Методи і види роботи: робота з наочністю, гра, робота в групах,перегляд мультфільму,робота з роздатковим матеріалом.
Перегляд файлу

                             План-конспект виховного заходу ( 3 клас)

 

Тема: Подорож до країни Безпека

Мета: Сформувати в учнів поняття про безпеку та різні види небезпек, уявлення про принципи безпечної життєдіяльності;розвивати логічне мислення учнів, увагу, пам’ять, критичність; виховувати відповідальність, зосередженість та поміркованість дій.

Тип заняття: заочна подорож

Методи і види роботи: робота з наочністю, гра, робота в групах,перегляд мультфільму,робота з роздатковим матеріалом.

Обладнання: карта, червоні та зелені картки, роздруковані літери, ноутбук, роздавальний матеріал, ключик, скриня, медіафайл             

                                        Перебіг заняття

1.Організація класу

1.1. Привітання

- Ось дзвінок сигнал подав

До роботи час настав

Ось і ми часу не гаймо

І урок свій починаймо.

1.2. Перевірка готовності до заняття

- Перевірте будь ласка, чи у всіх на парті лежить червона і зелена картка?

- Добре, ми з вами готові до роботи.

2. Повідомлення теми і мети заняття 

2.1.Робота з наочністю

- Сьогодні нас очікує незвичайне заняття! Ми з вами станемо мандрівниками! А мандрувати ми будемо на повітряній кулі, по різним станціям нашої країни. Щоб дізнатися,  яка це країна, складіть з літер слово

БЕПЕЗКА (безпека)

- На кожній зупинці ми будемо отримувати частину ключа, яким зможемо відкрити чарівну скриню. Якщо хтось буде порушувати дисципліну, то частину ключа ми не отримаємо! Ну що, полетіли?

3. Основна частина.

3.1. Гра « Так чи ні»

- Дітки, ось ми з вами і робимо першу зупинку на станції під назвою «Сам удома». На цій станції зіграємо в гру « Так чи ні». Я буду вам читати твердження, якщо воно правильне, то піднімаєте зелену картку, якщо ні – червону.

  • Вимкни телевізор і вкладайся спати (Так)
  • Ні в якому разі самостійно не використовуй ліки ( Так)
  • Увімкни електроприлади і йди до школи (Ні)
  • Сірники дітям – не іграшка (Так)
  • Ялинку прикрасимо бенгальськими вогнями? (Ні)
  • Під час пожежі заховайся під ліжко (Ні)
  • Завжди відчиняй двері незнайомим людям (Ні)
  • Не можна сушити білизну над газом (Так)
  • Вмикай електроприлади мокрими руками (Ні)
  • Не торкайся до оголених проводів (Так)

- Ось ми і отримали першу частину. Полетіли далі.

3.2. Робота з презентацією

- Станція «Незнайомці». Завітали ми в гості до Карлсона. Він запевняє, що до його правил повинні прислухатися всі. Давайте разом перевіримо ці всі правила.

  • Розмовляй з незнайомцями на вулиці.
  • Розмовляй з незнайомцями по телефону.
  • Відчиняй незнайомцеві двері.
  • Сідай в машину до незнайомців.
  • Гуляй з настанням темряви.

- Молодці! Друга частинка наша

3.3. Перегляд мультфільму

 «Шкідливі речовини»

-Зараз ми переглянемо мультфільм, подивіться його уважно та скажіть: « Чим шкідливі хімічні речовини для здоров’я ?»

- Скажіть будь ласка, чим шкідливі хімічні речовини для здоров’я?( шкодять шлунку; можна отруїтися)

- А наведіть приклад таких речовин?( фарби, лаки,мийні засоби,чистячи засоби)

- Добре, ми отримали ще одну частинку ключа

3.4. Фізкультхвилинка

Трава - низенька-низенька, (присісти)

Дерева - високі-високі (потягнутися)

Вітер дерева колише, гойдає, (нахили тулуба)

То вправо, то вліво хитає,

То вперед, то назад, то вниз пригинає.

Птахи летять, відлітають, (помахати руками, як крилами)

А учні тихенько за парти сідають

3.5. Робота в групах

Наступна зупинка « Безпека в школі»

-Зараз ми з вами об’єднаємося в групи, та складемо правила безпечної поведінки в школі.

У шкільних коридорах

Треба…

Не можна...

На сходах

Треба…

Не можна…

У дверях

Треба…

Не можна…

На шкільному подвірї

Треба…

Не можна…

-Давайте послухаємо , що ви написали.

-У всіх дуже гарні правила, молодці

3.6. Робота з роздатковим матеріалом

-Ось вже і остання станція під навою « Порятунок».   Вашим завданням буде вписати номер , якому треба телефонувати.

Хворіє хтось дуже й не може вже встати                   Злодюга у хату хоче пробратись,

Людину потрібно скоріш рятувати!                             Як діять? Як буть? Як рятуватись?

Ти медиків виклич, « Швидку допомогу»                  В міліцію треба дзвонити негайно

 «103 « набирай і гукай на підмогу.                             Ти номер «102» хутчіш набирай-но.

 

В квартирі ти раптом почув запах газу                         Діти повинні вміти і знати

Не гайся, дзвони «104» відразу                                     Як допомогу собі викликати

Ці служби нас виручать завжди з біди                         Пожежа, вогонь, як ти вдома один

Про них пам’ятаймо всюди й завжди!                         Швиденько дзвони й викликай «101»

                                                                                                Пожежників треба тоді вам гукати

                                                                                                Адресу назви, що горить і як звати.

- Давайте перевіримо, читайте по черзі

4. Заключна частина

4.1. Бесіда

- Ми все правильно зробили.  Зібрали цей ключик, а тому зможемо відкрити цю скриню з коштовностями.

4.2. Заключне слово вчителя

- Отже, дітки, завжди пам’ятайте правила особистої безпеки, і біда вас завжди  буде обходити стороною. Дякую за увагу, до побачення.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Виховна робота
Додано
26 лютого 2023
Переглядів
1510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку