план робти асистента вчителя 1 класу під час карантину

Про матеріал
План роботи асистента вчителя інклюзивного 1 класу . на карантинні канікули (в зв’язку з коронавірусом) у період з 23.03.20 по 03.04.20
Перегляд файлу

 

План роботи

на карантинні канікули (в зв’язку з коронавірусом)

асистента вчителя 1 – Д класу КУ Сумської сш

І – ІІІ ступенів №17 Чанцевої Н. В.

 

№ з/п

Дата

Години

Зміст роботи

При

мітка

  1.          

23.03.2020

08.00-13.00

 1. Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з ЯДС)

2.Робота над індивідуальною програмою розвитку дитини з ООП Васильєва М.

( обговорення з вчителями 1 – Д класу успіхів та досягнень учня )

3.Поповнення учнівського портфоліо для відображення навчальних досягнень учня з ООП, розвитку його інтересів.

4.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

24.03.2020

08.00-13.00

1. Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з ЯДС)

 

 

2.Сайт «Всеосвіта». (Дистанційна робота.)

Перегляд вебінару на тему: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину».

3.Сайт «На урок». (Дистанційна робота.)

Перегляд вебінару на тему: «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів»

4.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

25.03.2020

08.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з математики)

2.Сайт «Всеосвіта». (Дистанційна робота.)

Перегляд вебінару на тему: «Підтримка дітей з ООП: практичні поради»

3.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

26.03.2020

08.00-13.00

1. Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з читання)

2.Сайт «На урок». (Дистанційна робота.)

Перегляд вебінару на тему « Не страшна інклюзія: особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами»

3.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

27.03.2020

08.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з читання)

2.Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті (А. Колупаєва « Інклюзивна освіта та інклюзивне навчання :системний вибір», «Проектування   педагогічної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі»)

 

 

 

3.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

 

 

 

 

  1.          

30.03.2020

08.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з ЯДС)

 2.Самоосвіта.

Ознайомлення з новинками педагогічної літератури по інклюзивній освіті (А. Колупаєва «Діти з особливими потребами. Розлади мови та мовлення.»

 

 

 

3.Сайт «Всеосвіта». (Дистанційна робота.)

Перегляд відеоматеріалів про про життя та переживання дітей з різними особливостями розвитку , за допомогою яких буде легше порушити тему інклюзії у спілкуванні зі школярами та простіше торкнутися складних і болісних питань.( Мультфільм «Мотузки»

Мультфільм «Вальсовий дует»

Мультфільм-казка «Соловейко з одним крилом»

Мультфільм «Скарлетт»

Мультфільм «Про Діму» )

4.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

31.03.2020

8.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з ЯДС)

2.Розробка матеріалу для консультаційної допомоги батькам у вихованні дитини з ООП. Консультація «Режим дня школяра – запорука здоров’я».

4.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

 

3.Сайт «Всеосвіта». (Дистанційна робота.)

Перегляд відеоматеріалів про про життя та переживання дітей з різними особливостями розвитку , за допомогою яких буде легше порушити тему інклюзії у спілкуванні зі школярами та простіше торкнутися складних і болісних питань. (Мультфільм «Подарунок»

Анімація «Акуратна історія»

Мультфільм «Тамара»

Мультфільм «Поза зором» )

4.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

01.04.2020

08.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з ЯДС)

2.З метою розширення уявлень про навколишній світ, просторово-часові уявлення – виготовлення дидактичного матеріалу на уроки «Я досліджую світ» (додаткові інструкції, картки, малюнки).

3.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.          

02.04.2020

08.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з математики)

2.Виготовлення дидактичного матеріалу для дитини з ООП. З метою розвитку пам’яті, довільної уваги, дрібної моторики – виготовлення дидактичного матеріалу на уроки математики «Заповни таблиці».

3.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

  1.        

03.04.2020

08.00-13.00

1.Співпраця з вчителем 1 – Д класу (підготовка домашнього завдання учням з ЯДС)

2.З метою формування уваги, сприйняття пам’яті – виготовлення карток, опорних малюнків на уроки читання «Загадки», «Казки».

3.Спілкування з батьками учня з ООП (телефон, вайбер)

 

 

docx
Додано
22 березня 2020
Переглядів
1299
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку