План самоосвіти
педагога – організатора
____________________
на період весняних канікул
Проблемна тема: «Формування комунікативних компетентностей для творчого самовираження особистості засобами виховання патріотизму на основі традицій і звичаїв українського народу»
Мета полягає в обґрунтуванні ефективності використання різних методів та прийомів, зокрема інформаційно - комунікаційних технологій, при формування комунікативних компетентностей для творчого самовираження особистості.
Основні завдання самоосвіти:
№ з/п |
Дата |
Зміст роботи |
1 |
Понеділок |
1.Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2.Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Створення онлайнового освітнього середовища під час карантинних заходів». 3.Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами педагога - організатора
|
2 |
Вівторок |
1.Опрацювання законодавчих та нормативно-правових документів з питань освіти й виховання 2.Працювати над впровадженням в життя сучасної педагогічної науки і практики по вдосконаленню форм, методів і прийомів навчання згідно вимог сучасності. 3.Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково-методичної проблеми школи |
3 |
Середа
|
1.Вивчати та узагальнювати матеріали з досвіду роботи вчителів
3.Опрацювати сучасні науково-методичні посібники, монографії, рекомендації |
4 |
Четвер
|
1.Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Екологічність у конспекті дбайливого ставлення до здоров’я учасників освітнього процесу» 2.Вивчення можливостей управління навчальною діяльністю дітей з урахуванням особливостей їх розвитку, інтересів, мотивації.
|
5 |
П’ятниця
|
1.Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів». 2.Самореалізація у професійному плані як творчої особистості. |