ПЛАН САМООСВІТИ
на період атестації
учителя-логопеда
закладу дошкільної освіти
№ 2 « Буратіно»
Журбенко Оксани Анатоліївни
на 2024/2025 навчальний рік
План самоосвіти учителя-логопеда
Журбенко Оксани Анатоліївни
« Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії»
Строк реалізації: жовтень 2024 – травень 2025 року.
ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ |
||
№ |
ЗМІСТ |
СТРОК |
І. Аналітико - теоретичний |
||
1. |
Проаналізувати зміст програми Кравцова І.В, Стахова Л.Л., щодо теми самоосвіти
|
жовтень |
2. |
Опрацювати науково - педагогічну літератури :
- Рібцун Ю. В. Характеристика фонетико-фонематичної складової мовлення дітей п’ятого року життя із ФФНМ / Ю. В. Рібцун // Український логопедичний вісник : зб. наук. пр. – Вип. 2. – 2011. – - Христоматія з логопедії. Історичні аспекти. Дислалія. Дизартрія. Ринолалія. :К.: КНТ, 2008.
- Савченко М.А. Методика виправлення вад вимови фонем у дітей. 3-є видання, доповнене. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2007.
- Соботович Є.Ф. Порушення мовного розвитку та шляхи їх корекції: К.: ІСДО, 1995.
|
протягом року жовтень - листопад
грудень-січень
лютий березень
травень |
3. |
Опрацювати інтернет ресурси з теми: « Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії» ( - АЗ і Бука - логопед, корекційний педагог. - ігри для розвитку фонематичного слуху - скарбничка логопедичних ігор - відео ігри.) |
протягом року |
4. |
Скласти анотований перелік методичної літератури до теми. |
листопад |
5. |
Узяти участь у вебінарах , семінарах- практикумах стосовно логопедичної корекції |
протягом року |
6. |
Вивчити перспективний досвід колег: колективні перегляди « Мовлення дитини». Інтерактивні методи і прийоми в логопедичній корекції» |
протягом року |
ІІ. Методичний |
||
1. |
Скласти план самоосвіти учителя-логопеда на атестаційний період |
жовтень |
2. |
Доповнити дидактичні ігри для роботи над розвитком фонетико – фонематичної складової мовлення у дітей з дизартрією |
протягом року |
3. |
Систематизувати інструментарій та дидактичний матеріа з ФФН. |
жовтень - січень |
4. |
Оформити рекомендації для батьків у вигляді буклетів - « Порадниця для батьків - « Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії» - «Шпаргалка для логопеда» |
грудень-лютий |
Практичний |
||
1. |
Проаналізувати розвиток фонематичних процесів у дітей 5 року життя зі стертою формою дизартрії |
листопад |
2. |
Провести круглий стіл для батьків « Розглянути важливість формування фонематичного слуху» |
грудень |
3. |
Доповнити папки
|
на протязі року |
4. |
Поповнити кабінет новими дидактичними , на розвиток фонетико-фонематичного слуху, розвивальними цікавими іграми та іграми з картинками |
листопад- грудень |
5. |
Відвідування занять батьками та учителями – логопедами для покращення корекційно - відновлювальної роботи. |
протягом року |
|
Організувати куточок для розвитку фонетико-фонематичного слуху у дітей |
листопад-травень |
7. |
Створити презентацію на МО на тему «Сучасні прийоми розвитку зв’язного мовлення у дітей» |
грудень |
8. |
Підготувати доклад на тему: «Про формування мовленнєвого комунікативної компетентності дошкільників засобами інтерактивного розвивального середовища» |
березень |
9. |
Провести майстер – клас: « Як працювати з програмою CANVA, як створити ілюстровані матеріали за допомогою графічного дизайну CANVA? |
грудень |
10. |
Провести заняття з напрямку « Мовлення дитини» інтерактивні методи і прийоми в логопедичній корекції» |
лютий |
Підсумковий |
||
1. |
Узагальнити результати роботи над темою, оформити порт фоліо. |
березень |
2. |
Підготувати та презентувати результати роботи над темою « Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії» під час педагогічної години |
грудень лютий |
3. |
Провести майстер – клас з роботи логопеда для вихователів та учителів початкових класів «Про цифрові інструменти реалізації групової онлайн взаємодії педагогів з дітьми зі стертою дизартрією та батьками» |
квітень |
1