план самоосвіти учителя - логопеда на період атестації

Про матеріал
ПЛАН САМООСВІТИ на період атестації учителя-логопеда закладу дошкільної освіти № 2 « Буратіно» Журбенко Оксани Анатоліївни на 2024/2025 навчальний рік
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

ПЛАН  САМООСВІТИ

на період атестації

учителя-логопеда

закладу дошкільної освіти

№ 2 « Буратіно»

Журбенко Оксани Анатоліївни

на 2024/2025 навчальний рік

 

 

 

 

 

План самоосвіти учителя-логопеда

Журбенко Оксани Анатоліївни

« Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії»

Строк реалізації: жовтень 2024 – травень 2025 року.

                        ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ

ЗМІСТ

СТРОК

І. Аналітико - теоретичний

1.

Проаналізувати зміст програми Кравцова І.В,

Стахова Л.Л., щодо теми самоосвіти

 

жовтень

2.

Опрацювати науково - педагогічну літератури :

 

- Рібцун Ю. В. Характеристика фонетико-фонематичної складової мовлення дітей п’ятого року життя із ФФНМ / Ю. В. Рібцун // Український логопедичний вісник : зб. наук. пр. – Вип. 2. – 2011. –

- Христоматія з логопедії. Історичні аспекти. Дислалія. Дизартрія. Ринолалія. :К.: КНТ, 2008.

 

- Савченко М.А. Методика виправлення вад вимови фонем у дітей. 3-є видання, доповнене. Тернопіль: Навчальна книга Богдан, 2007.

 

- Соботович Є.Ф. Порушення мовного розвитку та шляхи їх корекції: К.: ІСДО, 1995.

 

 

протягом року

жовтень - листопад

 

 

грудень-січень

 

лютий  березень

 

 

травень

3.

Опрацювати інтернет ресурси з теми: « Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії»

( - АЗ і Бука - логопед, корекційний педагог.

- ігри для розвитку фонематичного слуху

- скарбничка логопедичних ігор

- відео ігри.)

протягом року

4.

Скласти анотований перелік методичної літератури до теми.

листопад

5.

Узяти участь у вебінарах , семінарах- практикумах стосовно логопедичної корекції

протягом року

6.

Вивчити перспективний досвід колег: колективні перегляди « Мовлення дитини».  Інтерактивні методи і прийоми в логопедичній корекції»

протягом року

ІІ. Методичний

1.

Скласти  план самоосвіти учителя-логопеда на атестаційний період

жовтень

2.

Доповнити  дидактичні ігри для роботи над розвитком фонетико – фонематичної складової мовлення у дітей з дизартрією

протягом року

3.

Систематизувати інструментарій та дидактичний матеріа з ФФН.

жовтень - січень

4.

Оформити рекомендації для батьків у вигляді буклетів

- « Порадниця для батьків

- « Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії»

- «Шпаргалка для логопеда»

грудень-лютий

Практичний

1.

Проаналізувати розвиток фонематичних процесів у  дітей 5 року життя зі стертою формою дизартрії

листопад

2.

Провести круглий стіл для батьків « Розглянути важливість формування фонематичного слуху»

грудень

3.

Доповнити папки

  •          консультації та методичні матеріали для батьків
  •          розвиток фонетико-фонематичного мовлення у дітей із стертою дизартрією

на протязі року

4.

Поповнити  кабінет новими дидактичними , на розвиток фонетико-фонематичного слуху, розвивальними цікавими іграми та іграми з картинками

листопад- грудень

5.

Відвідування занять батьками та учителями – логопедами для покращення корекційно - відновлювальної роботи.

протягом року

 

Організувати куточок для розвитку фонетико-фонематичного слуху у дітей

листопад-травень

7.

Створити презентацію  на  МО на тему «Сучасні прийоми розвитку зв’язного мовлення у дітей»

грудень

8.

Підготувати доклад  на тему: «Про формування мовленнєвого комунікативної компетентності дошкільників засобами інтерактивного розвивального середовища»

березень

9.

Провести майстер – клас: « Як працювати з програмою CANVA, як створити ілюстровані матеріали за допомогою графічного дизайну CANVA?

грудень

10.

Провести заняття з напрямку « Мовлення дитини» інтерактивні методи і прийоми в логопедичній корекції»

лютий

Підсумковий

1.

Узагальнити результати роботи над темою, оформити порт фоліо.

березень

2.

Підготувати та презентувати результати роботи над темою « Вплив концентрації уваги на розвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку зі стертою формою дизартрії»

під час педагогічної години

грудень лютий

3.

Провести майстер – клас з роботи логопеда для вихователів та учителів початкових класів «Про цифрові інструменти реалізації групової онлайн взаємодії педагогів з дітьми зі стертою дизартрією та батьками»

квітень

 

 

 

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Додано
5 грудня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку