План самоосвіти
вчителя ________________
на ___________ н.р.
№ п/п |
Зміст роботи |
Термін |
Примітки |
1 |
Опрацювання законодавчих та нормативно – правових документів із питань освіти. Відвідування міської конференції вчителів
|
серпень
|
|
2 |
Ознайомлення з тижневим навантаженням на 2017 – 2018 н.р.
|
серпень |
|
3 |
Опрацювання навчальних програм із англійської мови. |
серпень |
|
4 |
Опрацювання інструкцій та методичних рекомендацій щодо викладання англійської мови. |
серпень |
|
5 |
Календарне планування з англійської мови.
|
серпень |
|
6 |
Опрацювання методичного забезпечення викладання предметів варіативної складової навчального плану, ознайомлення з програмою факультативу з німецької мови. |
серпень |
|
7 |
Опрацювання вимог щодо тематичного, семестрового і річного оцінювання навчальних досягнень учнів та ведення записів у журналах з англійської мови
|
серпень
|
|
8. |
Оволодівання новими формами, методами, прийомами навчання і виховання дітей
|
постійно |
|
9 |
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану науково – методичної роботи школи, графіка атестації та курсової перепідготовки вчителів. Відвідування районних та міських конференцій учителів |
вересень |
|
10 |
Планування участі у міських, районних і шкільних формах методичної роботи. Робота з методичною літературою
|
вересень |
|
11 |
Участь у міських і районних методичних формах роботи.
|
згідно плану |
|
12 |
Участь у шкільних методичних формах роботи.
|
згідно плану |
|
13 |
Вивчення нових наукових ідей, найактуальніших педагогічних проблем у відповідності до науково – методичної проблеми школи . |
постійно |
|
14 |
Вивчення та впровадження в практику перспективного педагогічного досвіду, новітніх досягнень педагогічної, психологічної наук, нових педагогічних технологій
|
постійно |
|
15 |
Розробка електронних уроків, посібників тощо |
постійно
|
|
16 |
А) Індивідуально-групові консультації для обдарованих учнів. Б) Онлайн-консультації для батьків обдарованих дітей. В) Робота в інтерактивній програмі Duolingo School. Г) Робота в программі LeaarningApps. Складання вправ для однолітків. Д) Підготовка до шкільної та міської олімпіади. Е) Підготовка до конкурсів Puzzle, Greenwich. Є) Підготовча робота до тижня англійської мови. Ж) Робота з навчальними мультфільмами Shon the Sheep, Peppa the pig, Muzzy in Gondoland. З) Опанування технології лепбуку (проектні технології та критичне мислення) І) Відвідування заходів шкільного євроклубу. Спілкування з волонтерами європейської волонтерської служби (розвиток діалогічного та монологічного мовлення). Ї) Робота з сайтом Learninglish.britishcounсil.com (відпрацювання навичок читання та аудіювання, розширення словникового запасу.
К) участь у проекті Cambridge English Penfriends (відпрацювання навичок письма)
|
протягом навчального року |
|
18 |
Підготовка до атестації у2018 році.
Систематизація матеріалів у кабінеті.
Відвідування уроків кращих учителів школи |
постійно листопад протягом року |
|
19
|
Опрацювання педагогічної періодичної преси з англійської мови
Створення електронної бібліотеки творів художньої літератури згідно програм
|
постійно |
|
20 |
Відкриті уроки для вчителів школи. |
Згідно плану |
|
21 |
Індивідуальні форми роботи: |
Протягом року |
|
|
- Позакласна робота з англійської мови
- Відкритий виховний захід та його самоаналіз «Безпечний інтернет-простір та протидія боулінгу»
- Опрацювання методично – інструктивних матеріалів щодо проведення ДПА та ЗНО.
- Робота в бібліотеці
- Відвідування районних конференцій та семінарів із метою підвищення професійного рівня
- Поповнення кабінету дидактичними матеріалами та наочністю |
|
|
23 |
Система роботи по атестації у 2017-2018н. р.
|
Протягом року |
|