Індивідуальний план роботи та самоосвіти заступника директора з НВР та вчителя підчас карантину (ІІ частина)

Про матеріал
Робота представляє собою план індивідуальної роботи та самоосвіти заступника директора з НВР та вчителя під час карантину з 06.04.2020 по 24.04.2020
Перегляд файлу

                                                                                      Затверджую

                                                                                                 ________________

                                                                                          Директор школи

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН РОБОТИ ТА САМООСВІТИ

заступника директора з НВР та вчителя (ІІ частина)

у режимі дистанційної роботи

на час проведення карантинних заходів

у період з 06.04.2020 по 24.04.2020

 

п/п

Дата

Зміст роботи

Час роботи

Примітка

 

 

 

 

3

 

  06.04.

2020

Понеділок

 

1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

2.  Робота з педколективом:

- дистанційні індивідуальні онлайн-консультації, щодо роботи на освітній платформі на порталі «E-schools».

- дистанційні індивідуальні онлайн-консультації, щодо вибору веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Відбір веб-сервісів та освітнього контенту для дистанційного навчання.

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  3. Самоосвіта:
  • Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»
  • Реєстрація для навчання за дистанційним курсом “Додатки Google в освітній діяльності”. https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0
  • Проходження 1-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://www.youtube.com/watch?v=8PsZegE3fK8

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

 

 

 

10.30 – 11.30

 

11.30 – 13.30

 

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

 

 

13.30 – 14.00

 

 

 

17.00 – 17.30

 

 

 

 

17.30 – 20.00

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

07.04.

2020

Вівторок

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Складання  табеля та графіка робочого часу працівників на І половину квітня.
  2. Робота з бухгалтером.
  3. Групові  та індивідуальні онлайн-консультації для відділів шкільного самоврядування  засобами Viber.
  4. Робота з педколективом:
  • надання консультативної допомоги, щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі на освітній платформі на порталі «E-schools».
  1. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  2. Самоосвіта:
  • Виконання завдань  1-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

10.30 – 11.00

11.00 – 12.00

 

 

 

12.00 – 13.00

 

 

 

 

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

 

 

13.00 – 15.00

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

08.04.

2020

Середа

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Відбір веб-сервісів та освітнього контенту для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів  9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  3. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах.
  5. Групові онлайн-консультації для

учнів 5 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  2. Самоосвіта:
  • Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»
  • Проходження 2-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.00

 

10.00 – 11.30

 

 

 

 

11.30 – 13.00

 

Протягом дня

 

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

 

14.00 – 14.30

 

 

17.00 – 19.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6

 

 

09.04.

2020

Четвер

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на Facebook.
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  4. Групові онлайн-консультації для

учнів 7 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 8 класу засобами Viber.
  2. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  3. Самоосвіта:
  • Виконання завдань  2-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

8.30 – 9.30

 

 

9.30 -11.30

 

11.30-13.00

 

Протягом дня

 

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

14.30 – 16.30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7

10.04.

2020

П’ятниця

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Робота з педколективом:

- ознайомлення з нормативними документами;

- надання рекомендацій про організацію дистанційної роботи.

  1. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  3. Самоосвіта:
  • Проходження 3-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

  • Виконання завдань  3-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

10.00 – 11.30

 

Протягом дня

 

 

 

 

17.00 – 20.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8

13.04.

2020

Понеділок 

1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

2.  Робота з педколективом:

- дистанційні індивідуальні онлайн-консультації, щодо роботи на освітній платформі на порталі «E-schools».

- дистанційні індивідуальні онлайн-консультації, щодо вибору веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Відбір веб-сервісів та освітнього контенту для дистанційного навчання.

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  3. Групові онлайн-консультації для

учнів 5 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 7 класу засобами Viber.
  2. Групові онлайн-консультації для учнів 8 класу засобами Viber.
  3. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.

 

  1. Самоосвіта:
  • Проходження 4-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

  • Виконання завдань  4-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

 

 

10.30-11.00

 

11.00 – 13.00

 

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 15.30

 

 

17.00- 20.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9

 

14.04.

2020

Вівторок

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Групові та індивідуальні онлайн-консультації для відділів шкільного самоврядування  засобами Viber.
  2. Робота з педколективом:
  • надання консультативної допомоги, щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі на освітній платформі на порталі «E-schools».
  1. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  2. Інформування батьків та вчителів про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
  3. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

 

  1. Самоосвіта:
  • Проходження 5-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

10.30 – 11.30

 

 

 

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

11.30 – 12.30

 

 

 

 

 

12.30 – 13.30

 

 

 

 

17.00 – 19.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10

15.04

2020

Середа

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Відбір веб-сервісів та освітнього контенту для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів  9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  3. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах.
  5. Групові онлайн-консультації для

учнів 5 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  2. Самоосвіта:
  • Виконання завдань  5-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

11.30 – 13.00

 

 

 

13.00 – 14.00

 

Потягом дня

 

 

14.00 – 14.30

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 17.00

 

 

 

11

16.04.

2020

Четвер

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на Facebook.
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  4. Групові онлайн-консультації для

учнів 7 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 8 класу засобами Viber.
  2. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  3. Самоосвіта:
  • Проходження 6-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

8.30 – 9.30

 

 

9.30 -11.30

 

11.30-13.00

 

Протягом дня

 

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

17.00 – 19.00

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

12

17.04

2020

П’ятниця

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Робота з педколективом:

- ознайомлення з нормативними документами;

- надання рекомендацій про організацію дистанційної роботи.

  1. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  3. Самоосвіта:
  • Підвищення професійної майстерності шляхом перегляду освітнього сайту «Наурок»
  • Виконання завдань  6-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

10.00 – 11.30

 

Протягом дня

 

 

 

 

11.30 – 12.30

 

12.30 – 15.00

 

 

 

 

13

20.04. 2020

Понеділок 

1. Робота з поштою та шкільною документацією (накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

2.  Робота з педколективом:

- дистанційні індивідуальні онлайн-консультації, щодо роботи на освітній платформі на порталі «E-schools».

- дистанційні індивідуальні онлайн-консультації, щодо вибору веб-сервісів для дистанційного навчання.

3. Відбір веб-сервісів та освітнього контенту для дистанційного навчання.

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8, 9 класів та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  3. Групові онлайн-консультації для

учнів 5 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  2. Групові онлайн-консультації для учнів 8 класу засобами Viber.
  3. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.

 

  1. Самоосвіта:
  • Проходження 7-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

 

 

10.30-11.00

 

11.00 – 13.00

 

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.30 – 15.00

 

 

15.00 – 15.30

 

 

 

17.00- 19.00

 

14

21.04 2020

Вівторок

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Групові та індивідуальні онлайн-консультації для відділів шкільного самоврядування  засобами Viber.
  2. Робота з педколективом:
  3. надання консультативної допомоги, щодо наповнення навчальними матеріалами та здійснення зворотного зв’язку між усіма учасниками освітнього процесу в телефонному та онлайн-режимі на освітній платформі на порталі «E-schools».
  4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  5. Інформування батьків та вчителів про «5 речей про кароновірус, які потрібно знати батькам – МОН та МОЗ дають роз’яснення»  https://mon.gov.ua/ua/news/5-rechej-pro-koronavirus-yaki-potribno-znati-batkam-mon-ta-moz-dayut-rozyasnennya
  6. Рекомендації для батьків та учнів щодо дистанційної освіти (список корисних посилань)

https://lubchenko-tetyana.blogspot.com/2020/03/blog-post.html

 

  1. Самоосвіта:
  • Виконання завдань  7-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

10.30 – 11.30

 

 

 

 

 

 

 

Протягом дня

 

 

11.30 – 12.30

 

 

 

 

 

12.30 – 13.30

 

 

13.30 – 16.00

 

 

 

 

 

 

22.04 2020

Середа

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Відбір веб-сервісів та освітнього контенту для дистанційного навчання.
  2. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів  9 класу та предмету природознавство для учнів 5 класу згідно розкладу уроків на освітній платформі на порталі «E-schools».
  3. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  4. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах.
  5. Групові онлайн-консультації для

учнів 5 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  2. Самоосвіта:
  • Проходження 8-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

11.30 – 13.00

 

 

 

13.00 – 14.00

 

Потягом дня

 

 

14.00 – 14.30

 

14.30 – 15.00

 

 

17.00 – 19.00

 

 

23.04 2020

Четвер

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти)

  1. Підготовка і розміщення матеріалів з предмету фізика для учнів 7,8 та 9 класів згідно розкладу уроків на Facebook.
  2. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  3. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  4. Групові онлайн-консультації для

учнів 7 класу засобами Viber.

  1. Групові онлайн-консультації для учнів 8 класу засобами Viber.
  2. Групові онлайн-консультації для учнів 9 класу засобами Viber.
  3. Самоосвіта:
  • Виконання завдань  8-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

8.30 – 9.30

 

 

9.30 -11.30

 

11.30-13.00

 

Протягом дня

 

 

 

13.00 – 13.30

 

13.30 – 14.00

 

 

14.00 – 14.30

 

 

14.30 – 16.00

 

 

 

 

 

 

24.04 2020

Пятница

  1. Робота зі шкільною  документацією

накази, звіти згідно листів-інформаторів відділу освіти).

  1. Робота з педколективом:

- ознайомлення з нормативними документами;

- надання рекомендацій про організацію дистанційної роботи.

  1. Збір виконаних  завдань учнів  та виставлення оцінок.
  2. Дистанційні індивідуальні онлайн-консультації з учнями та батьками в телефонному режимі та в соціальних мережах .
  3. Самоосвіта:
  • Проходження 9-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://sites.google.com/s18.pp.ua/kurs0106010717/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0?authuser=0

  • Виконання завдань  9-го онлайн-заняття в рамках  дистанційного курсу “Додатки Google в освітній діяльності”.

https://classroom.google.com/u/0/w/NzQ5NzA1MDY2NjBa/t/all

 

8.30 – 9.30

 

 

9.30 – 10.30

 

 

 

10.00 – 12.00

 

Протягом дня

 

 

 

 

17.00 – 20.00

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Білориха Ольга
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
3 травня 2020
Переглядів
445
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку