Класифікація тестових завдань. Під час розробки описів когнітивних сфер використовується чимало теорій для розробки відповідного поведінкового виміру. Одна з найперших теорій – Таксономія Блума Таксономія Блума дає можливість поділити тестові завдання на шість категорій. Проте на практиці ця теорія має певні мінуси, а саме: 1 ) доволі складно віднести тест до однієї категорії не зачіпаючи іншу, 2) усі вищевказані категорії важко оцінити у часові рамки, які відведені для тестування
Висновки. В результаті проведеного дослідження можна дійти наступних висновків: Тест – це система формалізованих завдань, призначених для встановлення освітнього рівня учня. Під результатом тесту слід розуміти бали окремих учнів за окремі тестові завдання. Оцінка результату тестів надає важливу інформацію щодо якості тесту та рівня знань учнів. При розробці тестових завдань необхідно пам’ятати про наявність таких ключових елементів як: стимулюючий матеріал, текст тестового завдання та варіанти відповідей. При цьому слід зазначити, що процес розробки тестових завдань є складним і багатогранним явищем, яке складається з декількох етапів. Останнє за послідовністю, а не за значенням це вимоги, яким повинні відповідати тестові завдання. До таких вимог належать: валідність, надійність, об'єктивність, ефективність, прийнятність
Список використаної літератури. Тестові технології оцінювання якості освіти школярів. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://stattionline.org.ua/pedagog/105/18727-testovi-texnologiї-ocinyuvannya-yakosti-osviti-shkolyariv.html Сергій Мудрук. Практичний посібник для розроблення тестових завдань. Вересень 2014 рік. Тест – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D1%82