Презентація "Тест як форма навчання контролю та оцінювання знань"

Про матеріал
Презентація містить матеріал, який стане в нагоді для тих, хто буде розробляти тести. Адже використання тестових завдань є оптимальним засобом контролю і оцінки знань в силу своєї об’єктивності, простоти у використанні і аналізі результатів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тест як форма навчання контролю та оцінювання знань. Шевчук Ірина Михайлівнавища категорія, старший вчитель, вчитель хімії та основ здоров’я. Чернівецька загальноосвітня школа I-III ступенів № 1

Номер слайду 2

Актуальність проблеми

Номер слайду 3

Класифікація тестових завдань. Під час розробки описів когнітивних сфер використовується чимало теорій для розробки відповідного поведінкового виміру. Одна з найперших теорій – Таксономія Блума Таксономія Блума дає можливість поділити тестові завдання на шість категорій. Проте на практиці ця теорія має певні мінуси, а саме: 1 ) доволі складно віднести тест до однієї категорії не зачіпаючи іншу, 2) усі вищевказані категорії важко оцінити у часові рамки, які відведені для тестування

Номер слайду 4

Аналіз тестів і тестових завдань. Результати тестів – це бали окремих учнів за окремі тестові завдання. Оцінка результату тестів надає і важливу інформацію щодо якості тесту. Розуміння цих двох складових є важливою саме для удосконалення тесту.

Номер слайду 5

Розробка тестових завдань

Номер слайду 6

Процес розробки тестових завдань

Номер слайду 7

Формати тестових завдань

Номер слайду 8

Критерії якості когнітивних тестів

Номер слайду 9

Валідність

Номер слайду 10

Надійність

Номер слайду 11

Об'єктивність

Номер слайду 12

Ефективність

Номер слайду 13

Прийнятність

Номер слайду 14

Переваги та недоліки тестування

Номер слайду 15

Методичні рекомендації щодо розробки тестових завдань

Номер слайду 16

Висновки. В результаті проведеного дослідження можна дійти наступних висновків: Тест – це система формалізованих завдань, призначених для встановлення освітнього рівня учня. Під результатом тесту слід розуміти бали окремих учнів за окремі тестові завдання. Оцінка результату тестів надає важливу інформацію щодо якості тесту та рівня знань учнів. При розробці тестових завдань необхідно пам’ятати про наявність таких ключових елементів як: стимулюючий матеріал, текст тестового завдання та варіанти відповідей. При цьому слід зазначити, що процес розробки тестових завдань є складним і багатогранним явищем, яке складається з декількох етапів. Останнє за послідовністю, а не за значенням це вимоги, яким повинні відповідати тестові завдання. До таких вимог належать: валідність, надійність, об'єктивність, ефективність, прийнятність

Номер слайду 17

Список використаної літератури. Тестові технології оцінювання якості освіти школярів. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://stattionline.org.ua/pedagog/105/18727-testovi-texnologiї-ocinyuvannya-yakosti-osviti-shkolyariv.html Сергій Мудрук. Практичний посібник для розроблення тестових завдань. Вересень 2014 рік. Тест – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B5%D1%81%D1%82

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Garpul Oksana
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
3 травня 2020
Переглядів
1979
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку