Погоджено
Заст. Директора з НВР Хрін Людмила Миколаївна
Річний план самоосвіти вчителя англійської мови на 2023-2024 навчальний рік
Проблема:Розвиток пізнавальної активності учнів шляхом упровадження інноваційних технологій
( ІІ рік роботи над проблемною темою)
№ |
Розділи |
Зміст роботи |
Дата |
Відмітка про виконання |
1 |
Підвищення фахового рівня |
1.Робота з навчально – методичними професійною літературою. 3.Вивчення та впровадження інноваційних технологій на уроках англійської мови. 4.Підготовка виступів на педагогічних радах, методичних нарадах, засіданнях методоб’єднання вчителів англійської мови 5.Продовжувати роботу щодо впровадження комп’ютерної підтримки викладання англійської мови. 6.Продовжувати роботу щодо впровадження методу проектів у навчально – виховний процес.
|
Постійно Листопад
Грудень року, січень |
|
2 |
Науково-методична робота з предмета. Інноваційні технології. |
Ознайомитись та опрацювати: 1.Методичні рекомендації щодо викладання англійської мови у 2024- 2025 н.р. навчальному році. 2.Концептуальні засади нового державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти,державного стандарту початкової освіти 3.Структура та основні змістовні лінії нової програми з англійської мови для основної школи та початкової школи 4.Нормативно – правове забезпечення проведення ДПА 5.Інноваційні педагогічні технології: технології формування мотивації пізнавальної діяльності учнів; проектні технології. 6.Нормативно-правове забезпечення навчально-виховного процесу |
протягом І семестру
протягом І семестру
лютий
протягом
|
|
3 |
Позакласна робота з предмета. |
Тиждень англійської мови |
Листопад |
|
4 |
Вивчення та запровадження передового педагогічного досвіду. |
Удосконалювати роботу щодо впровадження ідей досвідчених вчителів англійської мови |
Протягом |
|
5 |
Підвищення психолого-педагогічного рівня. |
1.Вивчити психологічні особливості учнів. 2.Впроваджувати використання психологічних розвантажень на уроках та позаурочних заходах. Залучення батьків до проектної діяільності |
Постійно |
|
САМОАНАЛІЗ УРОКУ
1. Тип і вид уроку, зв'язок його з попередніми.
2. Які головні завдання уроку, як вони враховані під час реалізації мети уроку?
3. Чи раціонально використано час уроку?
4. Чи раціональна структура уроку для реалізації головних завдань, досягнення мети?
5. Які методи навчання використано для вивчення нового матеріалу?
6. Як здійснюється контакт із класом, окремими учнями?
7. Ефективність організації самостійної роботи.
8. Чи були елементи самоосвіти, самовиховання?
9. Чи використано індивідуальний і груповий підхід до навчання?
10. Як організовано контроль і самоконтроль за активністю знань?
11. Чи забезпечено цілеспрямованість, оптимальну розумову діяльність учнів?
12. Запобігання розумовому перевантаженню учнів та його подолання.
13. Створення проблемно-пошукових ситуацій для глибини засвоєння матеріалу, емоційного настрою учнів.
14. Дотримання правил педагогічного такту, загальноприйнятої етики, норм взаємин учителя та учня.
15. Елементи, етапи, форми, методи, які були найвдалішими.
16. Що із запланованого не вдалося? Чому?
17. Чи цікавив урок учнів?
18. Як працювати над подоланням недоліків? Яка необхідна допомога?
Самоаналіз виховного заходу
1. Найменування виховного заходу, дата, місце проведення, вік дітей, що взяли в ньому участь.
2. Визначення форми (жанру) заходу: етична бесіда, диспут, свято, похід-екскурсія, психологічний тренінг, урок самоврядування тощо.
3. Конкретні педагогічні цілі й виховні завдання цього заходу (головною метою виховного заходу є зміна стосунків).
Наприклад:
§ Виховання інтересу до спорту, техніки, науки, мистецтва, політики, тощо;
§ Формування здатності до збагачення власного внутрішнього світу, самовиховання;
§ Зміна характеру міжособистісних стосунків у класному колективі (виховання в учнів поваги один до одного);
§ Зміна ставлення до якогось члена колективу (в результаті його цікавої розповіді про своє захоплення, про яке ніхто раніше в класі не знав, у нього можуть з’явитися товариші);
§ Виявлення, розвиток здібностей будь-якого із членів колективу, забезпечення зміни його ставлення до себе;
§ Вивчення учнями правил поведінки (етикету): на вечорі, танцях, банкеті тощо.
4. Наявність плану підготовки та проведення заходу, його продуманість, доцільність, завершеність.
5. Участь колективу вихованців у розробці планів проведення заходу і їх мотивація до активної діяльності.
6. Хід підготовчої роботи, розподіл доручень, ставлення учасників до її виконання.
7. Педагогічна позиція вчителя, стимулювання ініціативи, активності, самостійності учнів, залучення їх до роботи в ролі помічників.
8. Врахування вікових особливостей, індивідуальних і колективних запитів та інтересів дітей.
9. Позиція школярів під час проведення заходу (активність та ініціатива; байдужість і пасивність).
10. Позитивні, найбільш вдалі моменти заходу, створення виховної ситуації, у якій учні відчувають радість, гордість за себе і товаришів. Хиби і труднощі у роботі, шляхи їх подолання.
11. Ступінь виконання поставлених завдань.
12. Спрямованість у майбутнє (наявність перспектив), визначення проблеми, на розв’язання якої спрямовані проведені заходи, системність виховної роботи у класі.