План самоосвіти вчителя фізики та математики у вигляді таблиці містить наступні розділи:
1. Теоретичний.
2. Методичний
3. Психологічний
4. Дидактичний
5. Практичний
вчителя фізики та математики ________________________
На 201_ – 201_ навчальний рік
№ п/п |
Зміст |
Термін |
Форма опрацювання |
Відмітка про виконання |
Примітка |
Теоретичний розділ |
|||||
1.
2.
3.
4.
5. |
Опрацювання питання: Використання інформаційно-комп’ютерних технологій в процесі навчання. Опрацювання питання: Сучасні тенденції теорії та методики навчання фізики. Робота над темою: « Креативна освіта для розвитку інноваційної особистості» (І етап – підготовчий ). Діяльність шкільних методичних об’єднань: завдання, форми, методи роботи… Моніторинг навчальних досягнень учнів: мета, форми його здійснення, аналіз результатів. |
Вересень 201_ року
Жовтень 201_ р.
201_-201_ н.р.
Серпень-Вересень 201_ р. |
Опрацювання методичної і навчальної літератури |
|
|
Методичний розділ |
|||||
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. |
Опрацювання матеріалу, що стосується освітніх інноваційних технологій. Робота над питанням: Формування вміння учнів аналізувати результати експерименту і робити висновки. Опрацювання методичних матеріалів щодо розвитку творчих здібностей та ініціативи учнів під час навчального процесу. Опрацювання методичного матеріалу щодо впровадження новітніх освітніх технологій. Робота над питанням: Викладання фізики у 9 класах за новою 12-річною освітою. Методика викладання математики у 6-7 класах за програмою 12-річної освіти. Опрацювання матеріалу з теми: «Формування компетентностей учнів під час викладання предметів природничо-математичного циклу». |
Протягом 201_-201_ н.р.
|
Опрацювання науково-методичної літератури |
|
|
Психологічний розділ |
|||||
1.
2.
3.
|
Психологічні особливості і закономірності навчання й розвитку школярів. Робота над питанням: Психологія підлітка – людини бунтаря. Робота над питанням: Створення на уроці ситуації успіху і морального комфорту учнів. |
Протягом
201_-201_ н.р.
|
Опрацювання методичної літератури |
|
|
Дидактичний розділ |
|||||
1. |
Реалізація дидактичних принципів у навчанні природничо-наукових дисциплін. |
Протягом 201_-201_ н.р. |
Опрацювання методичної літератури |
|
|
Практичний розділ |
|||||
1.
2.
3.
4. 5. 7.
8.
9
10.
|
Створення роздаткового матеріалу для перевірки знань учнів з математики 6-7 класів. Підбір та систематизація матеріалу з теми: «Розвиток творчих здібностей та ініціативи учнів під час вивчення фізики. Складання планів конспектів уроків з використанням інформаційно-комп’ютерних технологій. Проведення природничо-математичної декади.. Проведення відкритих уроків. Систематизація роздаткового матеріалу з урахуванням 12-річної освіти для 7-8-9 класів. Систематизація стендового матеріалу в кабінеті фізики з урахуванням змін в методиці викладання і змін в програмі. Оформлення документації ШМЦК природничо-математичного циклу. Виступи на пед.нарадах, засіданнях ШМЦК.
|
Протягом 201_-201_ н.р.
|
|
|
|