Затверджую
___________________
Індивідуальний навчальний план
з всесвітньої історії
Учениці 11А класу (ПІП дитини),
який здобуває освіту за сімейною формою навчання
(план складено згідно з оновленою навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів
Історія України. Всесвітня історія. 10–11 класи. Наказ № 698 від 03.08.2022 р.)
Теми навчальних занять |
Очікувані результати |
Дата/час проведення консультацій, видів контролю. |
Тема 1. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси. -Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії. Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 р. Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст. Перебудова в СРСР/СССР. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи. Розпад Радянського/Совєтського Союзу, Югославії таЧехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації. Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст.. |
Знати: – час Угорської революції, «Празької весни», утворення РЕВ; перебудови в СРСР/СССР, «оксамитових революцій», розпаду СРСР/СССР, Югославії та Чехословаччини. Розуміти: – поняття: «гласність», «оксамитова революція», «перебудова», «Празька весна», «самоврядний соціалізм», «соціалізм із людським обличчям», «шокова терапія»; – вплив на розвиток регіону ЦентральноСхідної Європи політичних процесів в СРСР/СССР та «холодної війни»; – особливості втілення сталінської моделі соціалізму в країнах Центрально-Східної Європи. |
27.02.23р – 15.00 год |
Тема2. РОЗПАД КОЛОНІАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ. КРАЇНИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ.Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура. -Японія. Китай. Утворення Індійської республіки та Пакистану. Утворення Ізраїлю. «Близькосхідна проблема» та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані.«Арабська весна». Війни у Сирії. Південна Корея: досвід демократизації та «економічне диво». Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону у першій чверті ХХІ ст. Латинська Америка: особливості соціально економічного та політичного розвитку країн регіону. Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД. Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї,Карибська криза, війни у В’єтнамі, в Афганістані).«Балканська криза» і проблема Косово. Період «розрядки» в міжнародній політиці. Гельсінська конференція 1975 р Міжнародна «антипутінська коаліція». Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура «віртуальної реальності». |
Знати: – час японського економічного дива, реалізації курсу «трьох червоних знамен» і культурної революції Мао Цзедуна, здобуття незалежності народами Індії, утворення Ізраїлю та Пакистану, ісламської революції в Ірані, початку «Арабської весни», формування ІДІЛ, деколонізації Африки, ліквідації апартеїду, революції на Кубі. Розуміти: – поняття: «апартеїд», «Арабська весна», «деколонізація», «ісламська революція», «ісламський фундаменталізм», «рік Африки», «рух Неприєднання»; – причини й особливості «культурної революції» в Китаї, конфесійного протистояння в Південній Азії; Ісламської революції в Ірані, революції на Кубі; деколонізаційних процесів у світі; «японського економічного дива», «чотирьох модернізацій» Ден Сяопіна, «близькосхідної проблеми», «Арабської весни», воєн у Сирії;
|
08.05.23р – 15.00 год. |
Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу. -Тематичний контроль №1 -Тематичний контроль №2 |
|
27.02.23р. 08.05.23р. |
Ознайомлена, згодна_______________
Дата_________________