План (сімейне навчання). "Всесвітня історія".

Про матеріал
Індивідуальний план роботи з всесвітньої історії для учнів, що здобувають освіту за (індивідуальною )сімейною формою навчання.
Перегляд файлу

Затверджую

___________________

 

 

Індивідуальний навчальний план

з всесвітньої історії

Учениці 11А класу (ПІП дитини),

який здобуває освіту за сімейною формою навчання

(план складено згідно з оновленою навчальною програмою для загальноосвітніх навчальних закладів

Історія України. Всесвітня історія. 10–11 класи. Наказ № 698 від 03.08.2022 р.)

Теми навчальних занять

Очікувані результати

Дата/час проведення консультацій, видів контролю.

Тема 1. Держави Центрально – Східної Європи: трансформаційні процеси.

-Результати Другої світової війни для народів Центрально-Східної Європи. Сталінська модель соціалізму та її втілення в Польщі, Угорщині, Болгарії, Румунії, Чехословаччині. Особливості розвитку Югославії.

Угорська революція 1956 р. і «Празька весна» 1968 р.

Наростання системних кризових явищ у країнах регіону в 70–80-х рр. ХХ ст.

Перебудова в СРСР/СССР. «Оксамитові революції» в країнах Східної Європи.

 Розпад Радянського/Совєтського Союзу, Югославії таЧехословаччини. Політичні, економічні, соціальні та національні трансформації.

Країни Центрально-Східної Європи у першій чверті ХХІ ст..

Знати:

– час Угорської революції, «Празької

весни», утворення РЕВ; перебудови в

СРСР/СССР, «оксамитових революцій»,

розпаду СРСР/СССР, Югославії та

Чехословаччини.

Розуміти:

– поняття: «гласність», «оксамитова

революція», «перебудова», «Празька

весна», «самоврядний соціалізм»,

«соціалізм із людським обличчям»,

«шокова терапія»;

– вплив на розвиток регіону ЦентральноСхідної Європи політичних процесів в

СРСР/СССР та «холодної війни»;

– особливості втілення сталінської моделі

соціалізму в країнах Центрально-Східної

Європи.

 

 

 

 

 

 

27.02.23р – 15.00 год

Тема2. РОЗПАД КОЛОНІАЛЬНИХ ІМПЕРІЙ. КРАЇНИ АЗІЇ, АФРИКИ, ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ.Міжнародні відносини. Повсякденне життя і культура.

-Японія. Китай. Утворення Індійської республіки та Пакистану.

Утворення Ізраїлю. «Близькосхідна проблема» та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані.«Арабська весна». Війни у Сирії. Південна Корея: досвід демократизації та «економічне диво». Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону у першій чверті ХХІ ст.

Латинська Америка: особливості соціально економічного та політичного розвитку країн регіону.

Динаміка «холодної війни». Протистояння НАТО і ОВД.  Прояви міжнародної напруженості (Берлінська криза, війна в Кореї,Карибська криза, війни у В’єтнамі, в Афганістані).«Балканська криза» і проблема Косово.

Період «розрядки» в міжнародній політиці.

Гельсінська конференція 1975 р

Міжнародна «антипутінська коаліція».

Становлення постіндустріального (інформаційного) суспільства. Культура «віртуальної реальності».

Знати:

– час японського економічного дива, реалізації

курсу «трьох червоних знамен» і культурної

революції Мао Цзедуна, здобуття незалежності

народами Індії, утворення Ізраїлю та

Пакистану, ісламської революції в Ірані,

початку «Арабської весни», формування ІДІЛ,

деколонізації Африки, ліквідації апартеїду,

революції на Кубі.

Розуміти:

– поняття: «апартеїд», «Арабська весна»,

«деколонізація», «ісламська революція»,

«ісламський фундаменталізм», «рік Африки»,

«рух Неприєднання»;

– причини й особливості «культурної революції»

в Китаї, конфесійного протистояння в Південній

Азії; Ісламської революції в Ірані, революції на

Кубі; деколонізаційних процесів у світі;

«японського економічного дива», «чотирьох

модернізацій» Ден Сяопіна, «близькосхідної

проблеми», «Арабської весни», воєн у Сирії;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

08.05.23р – 15.00 год.

Оцінювання навчальних досягнень вивченого матеріалу.

-Тематичний контроль №1

-Тематичний контроль №2

 

27.02.23р.

08.05.23р.

 

Ознайомлена, згодна_______________

Дата_________________

docx
Додано
18 січня 2023
Переглядів
1336
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку