План спостереження за поведінкою учня/учениці ______ класу
____(прізвище, ім’я)____
з метою встановлення особливості його організованості у навчальній діяльності __ _______ 202_р.
Організ аційний етап |
Організаційний процес |
Особливості організаційного процесу |
Ступінь вираженості/ефекти вності організаційного процесу |
Примітк и |
||
Вираж ений |
Дост атній |
Неви ражен ий |
|
|||
Планув ання |
Визначення пріорітетів між навчальними предметами і порядку виконання завдань відповідно |
|
|
|
|
|
Розподіл часу |
між навчанням та досугом |
|
|
|
|
|
між предметами |
|
|
|
|
||
Реаліза ція |
Виконання завдань відповідно до |
визначеного розподілу часу між предметами |
|
|
|
|
пріоритетності предметів і порядку виконання завдань відповідно |
|
|
|
|
||
Самоконтроль |
За порядком виконання завдань |
|
|
|
|
|
За часом визначеним на виконання завдань |
|
|
|
|
||
|
|
За тривалістю часу |
|
|
|
|
|
|
відведеного на виконання завдань |
|
|
|
|
Корекція у разі поточної навчальної необхідності (підготовки до с/р, контр.робіт, ...) |
Зміна приоритетності між предметами |
|
|
|
|
|
Перерозподіл часу |
|
|
|
|
||
Рефлекс ія |
Аналіз досягнутих результатів |
|
|
|
|
|
Внесення корекції |
у порядок пріоритетності предметів/завдань |
|
|
|
|
|
У розподіл часу між досугом і навчанням |
|
|
|
|
||
У розподіл часу між предметами |
|
|
|
|
||
Додатко во |
Комунікація задля вирішення навчальних питань, досягнення поставленої мети |
зі вчителями |
|
|
|
|
з однокласниками |
|
|
|
|
||
у родині |
|
|
|
|
||
Організація робочого місця |
Підтримання порядку, охайності |
|
|
|
|