ПЛАН
створення безпечного освітнього середовища
в ________________закладі загальної середньої освіти
І-ІІІ ступеня
№ з/п |
Вид роботи |
Цільова аудиторія |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Ознайомлення учасників освітнього процесу з Порядком реагування на випадки булінгу (цькування) та Порядком застосування заходів виховного впливу, затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 28.12.2019 №1646. |
Вчителі, здобувачі освіти, батьки. |
Лютий - березень |
Практичний психолог та соціальний педагог
|
2 |
Створення в закладі освіти комісію з метою розглядів факту булінгу |
Педагоги, батьки |
Лютий - березень |
Директор
|
3 |
Провести інформаційно-просвітницькі заходи щодо протидії булінгу в освітньому середовищі:
|
1-4 класи
5-8 класи
9-11 класи |
Постійно |
Практичний психолог та соціальний педагог
|
4 |
На ГКК провести бесіди щодо створення морально безпечного освітнього простору, формуванню позитивного мікроклімату та толерантної міжособистісної взаємодії. |
Здобувачі освіти |
Березень |
Заступник з виховної роботи Бондар Г.М. Класні керівники 5-11 класів |
5 |
Розробка та розповсюдження інформаційного буклету «#МиПротиБулінгу!» |
Вчителі, здобувачі освіти, батьки. |
Березень |
Практичний психолог та соціальний педагог
|
6 |
Забезпечення інформацією сайт закладу освіти про створення безпечного освітнього середовища |
Вчителі, здобувачі освіти, батьки. |
Постійно |
Практичний психолог та соціальний педагог
|
7 |
Розробка порад «Як допомогти дітям упоратись з булінгом" |
Здобувачі освіти |
Квітень |
Практичний психолог та соціальний педагог
|
8 |
Консультаційна робота з учасниками освітнього процесу |
Вчителі, здобувачі освіти, батьки. |
Постійно |
Практичний психолог та соціальний педагог
|
9 |
Діагностування рівня напруги та тривожності в учнівських колективах. |
Здобувачі освіти |
Постійно |
Практичний психолог та соціальний педагог . |
10 |
Залучати до співпраці батьківські комітети, відділ сім’ї, молоді та спорту, ювенальну превенцію. |
|
Постійно |
Практичний психолог та соціальний педагог
|