План тематичного дня "Як впізнати осінь" (для тренінгу НУШ)

Про матеріал
Робота була виконана для захисту перебування на тренінгу НУШ. Може бути використана для роботи у 1-му класі.
Перегляд файлу

 

Комунальний заклад

«Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»

Запорізької обласної ради

 

Кафедра початкової освіти

 

Авторська розробка

на тему « ПЛАН ТЕМАТИЧНОГО ДНЯ»

 

 

 

 

                                                    Виконала:

                                                    Скидан Світлана Павлівна

                                                    асистент вчителя, вихователь ГПД

                                                    Молочанського опорного закладу

                                                    загальної середньої освіти IIIIступенів

                                                              Токмацької РДА                                     

                                                              Запорізької області

                                                    група №26

 

 

 

 

 

Запоріжжя

2018

 

 

ВСТУП

Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини відповідно до її  вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування загальнолюдських цінностей, підтримка життєвого оптимізму, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

Потижневе планування освітнього процесу, з окресленням теми тижня й очікуваних результатів за галузями, які вчитель реалізовуватиме впродовж тижня, сконструйоване за модельною навчальною програмою. Її розроблено на основі проблемно-пошукового підходу.

Розгляд та опрацювання дослідницьких проблем відбувається через орієнтовні види навчальної діяльності.

 

План  тематичного дня «Як впізнати осінь?»

 

МЕТА

  1. Навчити учнів спостерігати за сезонними змінами у живій та неживій природі восени.
  2. Формувати вміння сприймати красу осінньої природи, милуватися нею та висловлювати власні враження та судження щодо побаченого і почутого.
  3. Формувати навички дослідницької діяльності, узагальнювати набуті знання та використовувати їх у повсякденному житті.
  4. Навчати висловлювати свою думку, активно слухати в умовах усного спілкування, взаємодіяти з однокласниками.

 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ

На кінець дня учні знатимуть:

  • основні ознаки осені;
  • зміни, які відбуваються в природі восени;
  • правила безпечної поведінки у природі

та вмітимуть:

  • розпізнавати зміни в живій і неживій природі;
  • уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

 

I.Ранкова зустріч « Як впізнати осінь? »

       1. Вітання (утворення кола, звучання тихої лагідної мелодії).

       Вправа емоційного налаштування.

       Вправа «рукостискання».

       Відгадування загадок про осінь

 

Похожее изображение

 

      2.Групове заняття.

Об’єднання дітей у 4 групи за порами року (роздати за вибором малюнки кожної пори року). Обговорювання малюнків за алгоритмом. Діти роблять підпис своєї пори року під малюнком друкованими літерами (хто може).

Картинки по запросу пори року

Чотири пори року (зима, весна,літо, осінь).

        3.Обмін інформацією.

- Яка пора року?

- Скільки місяців у кожній порі?

- що ви вже знаєте про прикмети осені?

 

Слухання казки про осінь з метою пригадування прикмет осені.

Вправа «Крісло автора» (вибраний представник теперішню пору року за різними ознаками.

         4.Щоденні новини.

- Про що можуть нам розказати осінні дерева? (Відповіді дітей)

Перегляд відеоролику «З якого дерева листячко?» (перша частина)

https://www.youtube.com/watch?v=koXh9gfs2qY

Пісня «Диво осінь» (муз. А.Олєйніковой, сл. Л.Ратич).

II.Ознайомлення з темою та метою.

Цілий тиждень ми будемо подорожувати країнами казок, віршів загадок, прислів’їв, пісень, картин, знайомлячись їз ознаками осені, змінами цієї пори у живій та неживій природі, досліджуючи походження слів-назв осінніх місяців,.   І ще багато чого цікавого, розумного, пізнавального та корисного.

Правила класу (повторення)

* Уважно вислуховувати думку співрозмовника;

*  висловлювати свій погляд, шануючи гідність інших;

* запам’ятовувати почуте;

* допомагати одне одному.

III.Робота над темою дня.

  1. Навчання грамоти.

Слухання та опрацьовування казки «Подорож осіннього листочка»

https://www.youtube.com/watch?v=VaK9pVkC5nM

          2. Дидактична гра «З якого дерева листочок?» (Відео, друга частина)

https://www.youtube.com/watch?v=koXh9gfs2qY

Картинки по запросу картинки про ранкова зустріч про осінь

    3. Валеохвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

4.Робота в парах «Асоціації до слова ОСІНЬ»

C:\Users\Admin\Pictures\1409305456_1013821546.jpg

  1. Штрихування контурів осіннього листя. 

 

 

2. Математика

             1. Індивідуальна робота: кожен отримує листочок – шаблон, який треба вирізати і почепити його на відповідне дерево.

             2. Порахувати кількість листочків і записати цифрою це число (4).

             3. Знайти відрізок  такої довжини.

             4. Фізкультхвилинка «Пташиний двір».

https://www.youtube.com/watch?v=qhQFYfobpmg

           5. Розв’язати приклади, у запису якого є число 4.

 

4.Мистецтво

Визначте, де яка пора року. Розфарбуйте малюнок осені. Домалюйте під деревом  їжачка з 4 яблучками на спині.

  1. Зима
  2. Весна
  3. Літо
  4. Осінь.

Картинки по запросу раскраска пори року

 

 

Музична пауза.

Давайте послухаємо пісеньку про 4 пори року.

https://www.youtube.com/watch?v=YkGBAAAr8zU

 

5.Підсумок дня.

РЕФЛЕКСІЯ

  • Як називався наш сьогоднішній день?
  • Що нового взнали на уроках дня?
  • Для чого це нам потрібно?
  • Що вам сподобалося?

 

Нині осінь нас милує,

Неповторна, чарівна.

Різні барви нам дарує,

І дивує нас вона.

          1.Робота в «Щоденнику вражень»

 

*Намалювати, що я дізнався про те, як впізнати осінь.

          2.”Осінній флешмоб”.

(Діти під музичне відео повторюють ритмічні осінні рухи)

Кажуть осінь – похмура погода,дощі, смуток. Друзі, це не так! Осінь сама по собі приваблива і прекрасна. Вона несе щедрість душі, серця – тепло від людського спілкування, вносить в наше життя неповторну красу. Дякуємо їй за те, що ми разом.

 

 

 

 

 

ВИСНОВКИ

Тематичні дні об’єднують цілі блоки знань із різних навчальних предметів, тем навколо однієї проблеми з метою інформаційного та емоційного збагачення сприймання, мислення, почуттів учнів.

Тематичні дні, дібрані за принципом інтеграції та апробовані у пілотних навчальних закладах, сприятимуть  формуванню у здобувачів освіти початкової ланки цілісної картини світу, здатності сприймати предмети і явища різнобічно, системно, емоційно, поглибленню і розширенню знань учнів та діапазону їхнього практичного застосування у реальному житті.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1.               Шиян Р. Б. Модельна навчальна програма для 1-го класу та навчально-методичні матеріали –– 2017.
  2. Навчально – методичний посібник. Тематичні дні у 1 класі. I семестр. – вид. гр.. «Основа» - 2018.
  3. Навчально-методичний посібник «Порадник для вчителя». – (Електронний ресурс). – Режим доступу:http://nus.org.ua/wpcontent/uploads/2017/11/NUSH-poradnik-dlya-vchytelya.pdf.
  4. Модельна навчальна програма для 1-го класу та навчально-методичні матеріали. Тиждень 5 Тема тижня «Осінь».
  5. https://abetkaland.in.ua/krasunya-osin/
  6. https://novashkola.ua/1-klas/matematika-1-klas/urok-1/

 

 

 

 

 

 

 

 

  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
10 березня 2019
Переглядів
2600
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку