План уроку для першого класу "Кольори"

Про матеріал

План уроку для учнів першого класу. На уроці вікористовується програма "Genki English" та відеоматеріали: пісня "What color is the sky?" та мультфільм "Gogo loves English" ("What color is this?")

Перегляд файлу

 

 

План уроку з англійської мови

у 1-му класі

на тему «Кольори»

підготувала вчитель англійської мови

 Краснопольська Оксана Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема «Мої іграшки»

Підтема «Кольори»

Очікувані результати: учні повторять лексику з попередніх уроків; вивчать назви кольорів англійською мовою; навчаться задавати запитання «What is your favorite colour?» та «What colour is …?», вирізняти їх у мовленні та давати відповідь на них. Також ми розів’ємо їх увагу, зорову та слухову пам'ять.

Обладнання: комп’ютер,програма «Genki English», телевізор, цифрові картки «Іграшки», відео «What colour is...?» (https://www.youtube.com/watch?v=7jW1E8f2qO4 ),

відео «Gogo loves English».(What colour is this?) (https://www.youtube.com/watch?v=Tiie92Lb1v4),

картки для розфарбовування та кольорові олівці.

Тип уроку – урок засвоєння нових знань

Основні поняття:

What is your favorite colour? red, orange, yellow, green, blue, bronze, silver, gold, pink, purple, black, white, brown. What colour is the sky? Sun, grass, apple. What colour is this?

 

Хід уроку:

 

І . Організаційний момент

1. Привітання, введення в іншомовну атмосферу, перевірка готовності до уроку, перевірка відсутніх, організація уваги.

ІІ. Актуалізація знань учнів

1. Активізація попередньо-здобутої лексики

  • Повторюємо те, що вивчили на попередніх уроках. Учні повинні відповісти…

Як ми вітаємося англійською

Як запитуємо чиєсь ім’я

Як відповідаємо на це запитання

Як запитати «Як справи?»

Як відповісти…

Я голодний

Я змерз

Я хочу пити

Я втомився

Я сумний

Все ОК

Все добре

Все чудово

Я щасливий

Як запитати «Звідки ти ?»

Як відповісти на це?

Перекладіть

Це моя родина

Це моя мама

Це мій тато

Це мій брат

Це моя сестра

Це моя бабуся

Це мій друг

Як спитати вік?

Як відповісти на це запитання?

  • Давайте пригадаємо іграшки, назви яких ми вивчили на попередньому уроці. Подивіться на екран та назвіть іграшки, які ви побачите.

На екрані з’являються зображення, діти їх називають.

Літак, м’яч, машина, лялька, робот, човен, потяг, велосипед, повітряний змій, ведмедик, клоун.

    ІІІ.    Мотивація учнів до навчання.

В кінці уроку ви зможете не тільки називати предмети, а ще  вказувати їх колір англійською мовою.

    ІV.   Сприйняття та усвідомлення навчального матеріалу                                                                                                     

  1. Повідомлення теми та мети уроку «Colours» («Кольори») 

(Ми вивчимо кольори, вивчимо пісні, пограємо в гру, подивимося мультфільм,  будемо розфарбовувати) 

  1. Введення нової лексики 

На екрані – програма Genki English № 2 «Colours»

  • Учні дивляться на екран, слухають слова, повторюють, перекладають їх.

What is your favorite colour?

Red, orange, yellow, green, blue, pink, purple, black, white, brown, bronze, silver, gold

  • Вивчаємо пісню «What is your favorite colour?»
  • Співаємо пісню «What is your favorite colour?»
  • Граємо в гру № 1 Genki English. Учні слухають слова-кольори, перекладають їх на українську мову.
  • Граємо в гру № 2 Genki English. Учні слухають слова-кольори, перекладають їх на українську мову.

На екрані – мультфільм «Gogo. (What colour is this?)»

  • Учні переглядають відео, робимо зупинки для пояснень понять.

 V. Фізкульт-хвилинка.

На екрані Genki English №7. Діти слухають, виконують потрібні дії.

  • Вивчення пісні «What colour is ?»

Введення понять What colour is …? Sky. Sun. Grass. Apple.

На екрані відео «What colour is

  • Учні слухають пісню, зупиняємося для пояснень
  • Співаємо пісню

VI. Узагальнення та систематизація знань

  • Робота з картками. Учні отримують картки із зображеннями іграшок. Вчитель називає кольори якими діти мають розфарбувати іграшки.

Color the ball orange                            Color the boat yellow

Color the clown green                          Color the kite purple

Color the plane blue                             Color the train red

                                Color the doll pink

  • Запитую учнів What colour is..? Вони мають дати відповідь.                              

VII. Підведення підсумків уроку. 

1. Рефлексія (оцінити роботу учнів на уроці)

Кожному учню пропонується вибрати одну з намистин (улюбленого кольору) та наклеїти її на намисто на постері. Діти називають свій улюблений колір.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 лютого 2018
Переглядів
1510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку