План уроку " М. Хвильовий"

Про матеріал
ознайомити учнів із життям і творчим шляхом Миколи Хвильового – романтика революції; закріпити вивчене про «розстріляне відродження» та його набутки; розвивати навики самостійної роботи з літературою; підтримати зацікавлення історією нашої держави та творчістю одного з найталановитіших художників слова України ; виховувати любов до рідної мови.
Перегляд файлу

ТЕМА: Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях митця. Роль М. Хвильового у літературному і суспільному житті 1920-х років. «Романтика вітаїзму» як світоглядна домінанта митця часів революції. Діяльність М. Хвильового в об’єднанні ВАПЛІТЕ; участь у літературній дискусії 1925–1928-х рр.

МЕТА: ознайомити учнів із життям і творчим шляхом Миколи Хвильового – романтика революції; закріпити вивчене про «розстріляне відродження» та його набутки; розвивати навики самостійної роботи з літературою; підтримати зацікавлення історією нашої держави та творчістю одного з найталановитіших художників слова України ; виховувати любов до рідної мови.

Тип: урок засвоєння нових знань (з використанням дистанційних технологій)

Обладнання: мультимедійна презентація, інтерактивна дошка classroomscreen, padlet, відеоруханка, куля передбачень.

Перебіг уроку

І. Організаційний момент 

ІІ. Оголошення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності

  1. Створення асоціативного куща.

ІІІ. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу

  1. Створення ментальної карти за життєвим та творчим шляхом М. Хвильового.
  2. Руханка.
  3. Робота над проблемними запитаннями:

- Як ви розумієте слова Миколи Хвильового: «Невже я зайвий чоловік тому, що люблю безумно Україну?»

IV. Підсумок уроку

  1. Продовжити речення   
  2. Рефлексія (куля передбачень)      

V. Домашнє завдання

docx
Додав(-ла)
Ремжина Марина
Додано
15 грудня 2022
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку