ТЕМА: Микола Хвильовий. Життєвий і творчий шлях митця. Роль М. Хвильового у літературному і суспільному житті 1920-х років. «Романтика вітаїзму» як світоглядна домінанта митця часів революції. Діяльність М. Хвильового в об’єднанні ВАПЛІТЕ; участь у літературній дискусії 1925–1928-х рр.
МЕТА: ознайомити учнів із життям і творчим шляхом Миколи Хвильового – романтика революції; закріпити вивчене про «розстріляне відродження» та його набутки; розвивати навики самостійної роботи з літературою; підтримати зацікавлення історією нашої держави та творчістю одного з найталановитіших художників слова України ; виховувати любов до рідної мови.
Тип: урок засвоєння нових знань (з використанням дистанційних технологій)
Обладнання: мультимедійна презентація, інтерактивна дошка classroomscreen, padlet, відеоруханка, куля передбачень.
Перебіг уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Оголошення теми і завдань уроку. Мотивація навчальної діяльності
ІІІ. Сприйняття і засвоєння учнями навчального матеріалу
- Як ви розумієте слова Миколи Хвильового: «Невже я зайвий чоловік тому, що люблю безумно Україну?»
IV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання