Тема уроку: Опорядження поверхонь простою штукатуркою.
Мета:
Формування компетентностей:
2) Ключові компетентності:
Тип уроку: засвоєння нових знань
Форма організації навчальної діяльності: лекція з елементами бесіди
Методи і прийоми: словесні, наочні, відеоматеріали, робота з підручником,
самостійна робота
Міжпредметні зв’язки: матеріалознавство, українська мова, виробниче
навчання, охорона праці.
ТЗН: ноутбук, мультимедійний проектор.
КМЗ: виставка інструментів, підручники Остапченко Т.Є Технологія опоряджувальних робіт: Підручник. – К.-Вища освіта, 2003. – 384 с.:іл.
Література:
Структура уроку:
1.Організаційна частина.
2.Оголошення теми уроку.
3.Мотивація навчальної діяльності.
4.Актуалізація опорних знань.
5.Пояснення нового матеріалу.
6.Закріплення нового матеріалу.
7.Оцінка здобутих результатів. Підведення підсумків.
8. Домашнє завдання.
Хід уроку
І. Організаційна частина.
Перевірка присутності учнів, готовність їх до уроку.
ІІ. Оголошення теми і мети уроку.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
В нашій країні вже давно склалась ситуація, що дуже багато людей, які з різних причин залишились без роботи, досить часто ідуть працювати будівельниками. Їм здається, що це дуже просто, що вони і так багато знають і вміють. Але насправді це далеко не так.
Бо тільки кваліфікований робітник може знати, як поділяється звичайна штукатурка за призначенням і по якості, яка між ними відмінність, та як вміло виконувати різні види штукатурки.
ІV. Актуалізація опорних знань. Фронтальне опитування.
Завдання №1 – знайди помилку.
Учням роздано завдання №1 - міні-твір на тему: «Я виконую підготовку поверхні до штукатурення». Твір написаний з технологічними помилками. Учні читають самостійно текст, готують усні відповіді, шукаючи помилки, і разом з викладачем, користуючись технічними засобами навчання, перевіряють міні-твір.
Завдання №2 - Учень зачитує пам’ятку «Охорона праці при виконанні штукатурних робіт».
V. Пояснення нового матеріалу
План (записаний на дошці)
1 питання плану уроку викладач пояснює усно, користуючись роздатковим матеріалом, який знаходиться в папках на кожній парті(Завдання №3). По ходу пояснення учні занотовують викладений матеріал.
2 питання - пояснення викладача, використовуючи мультимедійну презентацію.
3 питання плану уроку - самостійна робота учнів з підручником
Остапченко Т.Є Технологія опоряджувальних робіт: Підручник. – К.-Вища освіта, 2003. – 384 с.:іл. стор.101 Виписати із таблиці допустимі відхилення при виконанні простої штукатурки.
VІ. Закріплення нового матеріалу.
Фронтальне опитування учнів.
Скільки допускається нерівностей при прикладанні двохметрового правила?
Скільки шарів має проста штукатурка?
Яку частину стіни починають штукатурити першою, верхню чи нижню?
Як називається смуга з розчину на стелі?
Яку ширину має відмазка?
VІІ. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
VІІІ. Домашнє завдання. Т.Є.Остапченко Технологія опоряджувальних робіт стор.132 §6.8.