План уроку Тема. Контрольна робота. «Творчість І. Карпенка- Карого, М. Старицького»

Про матеріал

I. Оголошення теми й мети уроку

ІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ . Основний зміст роботи

1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2. Виконання учнями контрольної роботи.

Варіант І

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1. Для чого Орися, героїня твору М. Старицького «Оборона Буші», наказала Антосеві прийти в таємний льох?

А Щоб разом померти й залишитися з ним навіки;

Б щоб переховатися й разом урятуватися;

Перегляд файлу

План уроку

Урок №

Тема. Контрольна робота. «Творчість І. Карпенка-

Карого, М. Старицького»

Мета: актуалізувати, закріпити й узагальнити знання учнів з вивчених тем; виявити рівень знань,умінь та навичок з метою контролю й корекції;розвивати пам’ять, уміння аналізувати літературні явища, письмово висловлювати власні думки з приводу прочитаного, характеризувати героїв, зіставляти їх; виховувати кращі людські якості, любов до літератури.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах.

Теорія літератури: жанри драматичного твору, трагікомедія,історико-романтична повість, засоби комічного, різні види описів.

Перебіг  уроку

I. Оголошення теми й мети уроку

ІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ . Основний зміст роботи

1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2. Виконання учнями контрольної роботи.

Варіант І

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1. Для чого Орися, героїня твору М. Старицького «Оборона Буші», наказала Антосеві прийти в таємний льох?

А Щоб разом померти й залишитися з ним навіки;

Б щоб переховатися й разом урятуватися;

В щоб потім утекти в далекі краї;

Г щоб помститися юнакові за зраду.

2. Чому Націєвський, герой твору І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля», втік від нареченої, дочки Борулі Марисі?

А Він злякався Миколи, попереднього жениха Марисі;

Б вона виявилася не дуже багатою;

В подумав, що вона чекає дитину від іншого;

Г вона виявилася дуже некрасивою.

3. Який твір світової літератури можна вважати літературним попередником п’єси   І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля»?

4. Продовжіть речення.

«Трагікомедія — це …»

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

5. Визначте засоби комічного в трагікомедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля».

6. Схарактеризуйте образи оборонців Буші (за повістю М. Старицького «Оборона Буші»).

Високий рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь оцінюється в 4 бали.)

7. Виконайте одне із завдань.

А Продовжіть історію: «Якби Мартин Боруля здобув-таки дворянство…».

Б Напишіть твір-роздум «Патріотизм, відповідальність за долю батьківщини» (за твором М. Старицького «Оборона Буші» та власним досвідом).

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

1. Кому належав замок «Орлине гніздо» в повісті М. Старицького «Оборона Буші»?

А Стефану Потоцькому;

Б Антосю Корецькому;

В Лянцкоронському;

Г Чарнецькому.

2. Чому Мартину Борулі, герою однойменного твору І. Карпенка-Карого, відмовили у дворянстві?

А Він не вів дворянський спосіб життя;

Б у документах поплутали букви в прізвищі героя;

В виявилося, що документи Борулі підроблені;

Г Націєвський вирішив помститися за наречену.

 

3. Хто у світовій літературі був попередником М. Старицького в жанрі історико-пригодницького твору?

4. Продовжіть речення.

«Історико-романтична повість — це …»

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

5. Схарактеризуйте образ головного героя трагікомедії І. Карпенка-Карого «Мартин Боруля».

6. Визначте роль пейзажів та інших описів у повісті М. Старицького «Оборона Буші».

Високий рівень

(Правильна, змістовна, цікава відповідь оцінюється в 4 бали.)

7. Виконайте одне із завдань.

А Продовжіть історію: «Якби Орися й Антось із повісті М. Старицького “Оборона Буші” не загинули…».

Б Напишіть твір-роздум «Прагнення вивищитися над оточенням, нехтуючи родовими традиціями, народною етикою та мораллю, у творі І. Карпенка-Карого “Мартин Боруля” і в наш час».

 

ІV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання

Індивідуальне завдання. Підготувати повідомлення про І. Франка.

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2256
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку