План уроку Тема. ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА № КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ

Про матеріал

IV. Підсумок уроку

Збирання зошитів

Рефлексія

Які завдання були складними? Чому?

З якими завданнями впоралися легко?

Які іменники мають паралельні відмінкові форми?

Перегляд файлу

Тема. ТЕМАТИЧНА КОНТРОЛЬНА РОБОТА

 КОНТРОЛЬНИЙ ТЕСТ

 

Мета : 

предметні: перевірити знання учнів з теми «Морфологічна норма», оцінити рівень навчальних досягнень десятикласників з теми, удосконалювати вміння школярів виконувати тестові завдання, працювати самостійно; 

ключові: уміння вчитися: вміння організовувати, планувати, аналізувати, оцінювати власну навчально-пізнавальну діяльність; 

інформаційні: навички роботи із джерелами інформації; 

загальнокультурні: прагнення досягти високого результату.

Тип уроку: урок перевірки знань та навичок учнів.

ПЕРЕБІГ УРОКУ

І. Організаційний момент

II. Повідомлення теми, мети і завдань уроку

Ознайомлення з критеріями оцінювання тестових завдань (за правильне виконання завдань № 1-4 (з вибором однієї правильної відповіді) учні отримують по 1 балу; за правильне виконання завдань № 5-6 (на встановлення відповідності) — по 2 бали, за правильне виконання завдань № 7-8 (завдання відкритої форми) учні отримують по 2 бали).

Проведення інструктажу щодо виконання тестових завдань.

III. Виконання тестових завдань

IV. Підсумок уроку

Збирання зошитів

Рефлексія

· Які завдання були складними? Чому?

· З якими завданнями впоралися легко?

· Які іменники мають паралельні відмінкові форми?

· Що спільного й відмінного між іменниками подвійного та спільного роду?

· Побудуйте діаграму Ейлера-Венна (робота в групах).

V. Домашнє завдання (на вибір)

 Індивідуальне завдання з повторення вивченого.

Підготуйте тестові завдання з теми для своїх однокласників.

Складіть пам’ятку «Складні випадки відмінювання іменників».

 

docx
Додано
11 грудня 2018
Переглядів
1480
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку