10 липня о 18:00Вебінар: Мультфільм за 5 хвилин: онлайн-сервіси для створення анімації та монтажу

План уроку виробничого навчання.Попереднє сервірування столу до вечері.

Про матеріал
План уроку виробничого навчання з теми: "Підготовка торгового залу до обслуговування. Попереднє сервірування столу до вечері" для використання майстрами виробничого навчання у підготовці та проведенні практичного заняття.
Перегляд файлу

План

уроку виробничого навчання

Тема: Підготовка торгового залу до обслуговування.

Тема уроку: Попереднє сервірування столу до вечері.

Мета уроку:

Навчальна: Практично закріпити теоретичні знання, навчити сервірувати                    стіл до вечері з дотриманням правил організації робочого місця та охорони праці.

Виховна: Виховати в учнів інтерес до обраної професії,                           почуття відповідальності, естетичний смак, охайність,                           бережливість, комунікативність.

Розвивальна: розвивати та формувати в учнів ініціативу, винахідливість у різноманітних виробничих ситуаціях, удосконалювати пам'ять, спостережливість, швидкість реакції, логічне мислення, уміння планувати свою діяльність.

Тип уроку: формування навичок та удосконалення вмінь.

Форма навчання: пояснення, бесіда, демонстрація прийомів, роботи, тренувальні вправи.

Міжпредметні зв’язки: «Організація обслуговування в ресторанах і барах», «Кулінарна характеристика страв», «Професійна етика і психологія», «Охорона праці».

Матеріально – технічне забезпечення уроку:

І. Наочність та технічні засоби навчання: мультимедійна презентація.

ІІ. Інструменти та матеріали: столова білизна, столовий посуд, столові прибори.

Хід уроку

І. Організаційний момент.

1. Перевірка наявності учнів.

2. Перевірка зовнішнього вигляду учнів.

3. Перевірка готовності учнів до уроку.

ІІ. Вступний інструктаж.

1. Повторення матеріалу минулого уроку:

1. Порядок підготовки до роботи торгового залу

2. Дотримання правил охорони праці при організації робочого місця офіціанта.

3. Порядок одержання столового посуду, приборів, білизни.

4. Підготовка столової білизни до сервірування.

5. Підготовка столового посуду і приборів до сервірування.

6. Способи складання серветок.

2. Викладення нового матеріалу:

1. Порядок сервірування столу до вечері.

2. Прийоми сервірування столу скляним посудом.

3. Дотримання санітарно-гігієнічних вимог при попередньому сервіруванні столу до вечері.

4. З яких тарілок починають сервірувати столи до вечері?

5. Для чого призначені закусочні тарілки?

6. Які особливості сервірування столу при подаванні других страв?

7. Для чого призначені пиріжкові тарілки?

8. Які прибори використовують при сервіруванні столу до вечері?

9. Як сервірують стіл  до вечері приборами для спецій?

3. Демонстрація попереднього сервірування столу до вечері.

Майстер показує учням:

- організація робочого місця офіціанта;

- накриття столу скатертиною;

- підготовку столового посуду, приборів до використання;

- сервірування столу тарілками;

- сервірування столу приборами;

- сервірування столу скляним посудом;

- сервірування столу приборами для спецій.

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Закріплення вивченого матеріалу:

1. Яка послідовність сервірування столу до вечері?

2. Якими тарілками сервірують стіл до вечері?

3. Для чого призначені столові мілкі тарілки?

4. Як розставляють закусочні тарілки?

5. Від чого залежить кількість і назви приборів, які використовують для сервірування?

6. Як розташовують скляний посуд?

7. Яких правил з охорони праці необхідно дотримуватися при виконанні сервірування столів?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Поточний інструктаж

1. Самостійна робота учнів

Завдання учнів:

1. Підготувати приміщення до прийняття відвідувачів, дотримуючись правил охорони праці;

2. Отримати столовий посуд, прибори, білизну;

3. Заповнити журнал обліку столового посуду, приборів;

4. Відполірувати посуд, прибори;

5. Застелити стіл скатертиною;

6. Виконати попереднє сервірування столу до вечері.

2. Обхід робочих місць з метою:

Перший обхід перевірити стан робочих місць;

Другий обхід перевірити правильність трудових прийомів;

Третій обхід перевірити правильність ведення самоконтролю;

Четвертий обхід – перевірити правильність ведення контролю між окремими операціями при сервіруванні;

П’ятий обхід – зосередити увагу на роботі слабких учнів.

IV. Заключний інструктаж

1. Зробити аналіз уроку виробничого навчання.

2. Відзначити кращі роботи.

3. Вказати недоліки в роботі, виправити допущені помилки, вказавши причини та способи їх усунення.

4. Оголошення оцінок.

Домашнє завдання: Повторити правила обслуговування відвідувачів в торговому залі.

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Марочек Надія
Додано
8 квітня
Переглядів
149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку