Етап уроку |
Мета етапу уроку |
Методи, прийоми, форми роботи |
Дії вчителя |
Дії учнів |
Час |
1.Початок уроку 1.Оргмомент 2.Повідомлення мети та теми уроку. |
-налаштувати клас на роботу; -вмотивувати навчальну діяльність учнів |
«настрій» |
-дізнається про настрій учнів, їхню психологічну готовність до співпраці |
-повідомляють про свій настрій |
1 |
-повідомити тему,мету заняття, -розвивати здогадку, мислення учнів |
« метод передбачення, фронтальна форма роботи |
-учитель оголошує мету уроку |
-діти самі повинні здогадатись про тему за допомогою фотографій та малюнків |
2 |
|
ІІ.Основна частина |
-тренування дифтонга-еі |
колективна форма роботи |
-керує роботою класу |
-учні всі разом повторюють лексичні одиниці |
2 |
1.введення в тему |
-актуалізація лексичного матеріалу; -розвивати логічне мислення |
фронтальна форма роботи |
-керує роботою класу |
-виконують роботу на фолії №1 |
2 |
2.акиуалізація опорних знань учнів; розвиток умінь діалогічного мовлення на основі диференційованих ситуативних завдань з теми.
|
-здійснювати усне спілкування в типових ситуаціях |
Робота в парах; Робота біля дошки |
-допомогає учням у складані діалогів |
- виходять до дошки та розігрують ситуацію; |
8 |
Клачкова Людмила Василівна
|
||||||
3.Актуалізація лексичних одиниць з теми |
-поповнення лексичного матеріалу -розвиток мовної догатки -тренування ЛО |
Фронтальна, групова |
-готує картки зі словами,а також малюнки для перекладу слів як гра ДОМІНО |
-всі разом повторюють за вчителем слова, -проводять гру доміно; |
3 |
|
4. Актуалізація лексичних одиниць з теми
|
-розвиток інтелектуальних і пізнавальних здібностей |
Парна, фронтальна форма |
-складає кросворд за темою, -готує текст з завданням -проводить контроль розуміння |
-прослуховують текст , -виконують завдання,вставляючи слова за змістом |
4 |
|
5.розвиток умінь монологічного мовлення на основі диференційованих ситуативних завдань з теми»Свята та традиції» |
-розвиток мовленнєвої компетенції учнів, вміння висловлювати свою думку; |
Парна форма роботи, Рольова гра |
-роздає картки з ЛО та фотографії з зображенням символів Різдва
|
-находять свою пару,составляючи слово, -описують малюнки за темою,використовуючи подані на картках слова; -інсценують розповідь |
7 |
|
6. введення граматичного матеріалу
7.контроль розуміння основного змісту прослуханого
8.виконання творчих завдань |
-розвиток граматичних навичок
-розвиток навичок аудіювання
-розвиток творчої компетенції учнів, -розвиток вміння працювати у групі |
-фронтальна форма роботи
.
Індивідуальна робота , Групова робота,
творчий проект |
-подає за допомогою проектора та фолій новий граматичний матеріал
добирає текст пісні за темою, -готує текст з пропусками, -проводить контроль розуміння пісні
-пропнує учням творчі завдання. -непрямо керує діяльністю груп. -приймає активну участь у роботі
|
-виконують завдання, складають складно-підрядні речення біля дошки та записують у зошити
-прослуховують текст пісні, -співають у групах, у парах -виконують завдання,вставляючи слова;
-виконують творчі завдання,
-представляють свою роботу |
5
3
3 |
|
ІІІ.Заключний етап Подача дом.завдання, Підбиття підсумків уроку.оцінювання роботи учнів |
-контроль досягнення мети уроку |
Метод -прес |
Ставить запитання,що було нового ,цікавого,що сподобалось більш за все
|
-висловлюють свою думку, -записують дом.завдання, -дякують за урок |
5 |
|
План урока з німецької мови
«Свята та традиції»
(4-В клас)
Клачкової Людмили Василівни
Тема: Свята та традиції
Підтема: Різдво. Символи свята.
Мета:
-актуалізувати лексичний матеріал з теми «Різдво та традиції»;
-навчити учнів розуміти основний зміст прослуханого тексту(пісні);
-розвивати мовленнєві навички і вміння учнів в аудіюванні, говорінні,письмі,читанні;
-розвивати мовну здогадку, логічне викладення думок;
-сприяти розвитку творчих здібностей учнів;
-формувати соціальну компетенцію учнів,вміння працювати у групі,вміння вислухати думку іншого;
-навчити учнів переносу знань та навичок у нову ситуацію на основі здійснення проблемно-пошукової діяльності;
-оволодіння знаннями про реалії та традиції країни, мова якої вивчається.
Методи та прийоми:
-метод передбачення;
-рольові ігри на основі диференційованого навчання;
-елементи проектної технології(створення колажу);
Форма організації:
-групова;
-фронтальна;
-робота у парах;
Обладнання:
-картинки з зображенням символів свята-Різдво;
-аудіозапис пісні для аудіювання;
-роздатковий матеріал;
-матеріал для створення колажів;
-проектор;
-копії на фоліях.