План уроку " Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю"

Про матеріал

Епіграф: Життя людського строки стислі.

Немає часу на поразку.

Л. Костенко

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку, мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

1. «Мозковий штурм»

- Хто такі шістдесятники, чому їх так називали?

Перегляд файлу

План уроку

Тема. Життєвий та творчий шлях Ліни Костенко.

Особливості індивідуального стилю

Мета:

  • допомогти учням зрозуміти особистість поетеси, осягнути особливості її творчої манери, дослідити проблематику лірики Ліни Костенко;
  • удосконалювати вміння працювати у групах, розвивати образне мислення і творчі здібності, навички дослідницької роботи;
  • виховувати повагу, любов до особистості митця; плекати почуття патріотизму, національної гідності.

Тип уроку: урок-дослідження.

Методи, прийоми і форми роботи: розповідь викладача, робота у групах, дослідницькі повідомлення, «Мікрофон», засідання круглого столу, складання таблиці-схеми.

Обладнання: портрет Ліни Костенко,», фотоматеріали, виставка творів поетеси, навчальний плакат.

Епіграф:                 Життя людського строки стислі.

                                 Немає часу на поразку.

Л. Костенко

 

Хід уроку

 

І. Організаційний момент

ІІ. Повідомлення теми й мети уроку, мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

1. «Мозковий штурм»

- Хто такі шістдесятники, чому їх так називали?

- Назвіть відомих «шістдесятників»: поетів, прозаїків, перекладачів, літературних критиків.

- Які теми висвітлювались «шістдесятниками»?

- Скільки хвиль арештів було, коли саме?

IV. Сприйняття та засвоєння учнями нового матеріалу

 (Учні записують тему уроку, в ході розповіді роблять короткі записи).

 Випереджувальні завдання.

І. Міні-проект «Життя - подвиг»

Завдання: «дослідникам» - ознайомити присутніх зі спогадами про поетесу; «біографам» - скласти усний літературно-хронологічний диктант «Життєвий подвиг Ліни Костенко»; «акторам» - підготувати інсценізацію поезії «Доля».

II. Міні-проект «Нев'янучий сад поезій Ліни Костенко»

Завдання: «літературознавцям» - дослідити проблематику поетичного доробку Ліни Костенко; декламаторам - підготувати презентацію поезій: виразне читання, ідейно-художній аналіз; «експертам» - розробити схему «Нев'янучий сад серцеспіву Ліни Костенко».

III. Міні-проект «Кодекс честі - заповідь нащадкам»

Завдання: «критикам» - підготуватися до засідання круглого столу «Чому творчість Ліни Костенко знайшла своїх шанувальників у всьому світі?»; «експертам» - скласти «Кодекс честі» за творами Ліни Костенко.

 

VI. Підбиття підсумків

VII. Домашнє завдання. Прочитати історичний ро­ман у «Маруся Чурай».

 

doc
Додано
20 лютого 2018
Переглядів
2121
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку