Тиждень 1 «Я- школяр» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
Перше вересня – День знань |
||||||
Гра «Розкажи про себе»
|
|
|
Спостереження «Милуємося красою рідної природи» |
|
Година спілкування «Та земля мила, де мати народила» |
|
Відверта розмова «Зовнішній вигляд учнів» |
Рольова гра «Ми йдемо до їдальні» |
|
|
|
|
|
Гра «Кожній речі-своє місце» |
|
Майстерня для школярів «Учимося робити все самі» |
|
|
Колективне панно «Малюємо разом» |
|
Тиждень 2 «Мій клас» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Чарівні слова відкривають серця» |
|
|
|
|
|
|
|
Гра «Хто уміє?» |
Колективна справа «Збери насіння» |
|
|
|
|
|
|
|
Майстерня художник «Як фарбами передати настрій» |
|
|
Гра «Відкриємо серце одне одному» |
|
Сюжетно-рольова гра «Ми працю любимо» |
|
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Я і мій клас» |
|
|
|
|
Перегляд відеоролика «Державні символи» |
|
Тиждень 3 «Мої друзі» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування «Що я ціную у житті?» |
|
|
|
|
|
|
|
Вправа «Комплімент» |
|
|
Перегляд презентації «Яку музику люблю я і мої друзі» |
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Я і мої друзі» |
Ігри для подолання агресії «Обзивалки» |
|
Рольова гра «Ми за них відповідаємо» |
|
|
|
|
Тренінг «Умій слухати»» |
|
|
|
Відверта розмова «Ми зернята України» |
|
Сюжетно-рольова гра «Кого з друзів ти візьмеш у подорож?» |
|
Колективна справа «Місто майстрів» |
|
|
|
|
Тиждень 4 «Моє довкілля» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
Година спілкування «Краса моєї України» |
|
|
Колективна справа «Відкриваємо скриньку добрих справ» |
|
|
Створення слайд-шоу «Рослина, яка подобається мені найбільше» |
|
|
Рольова гра «Складаємо власні правила поведінки в довкіллі» |
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Поклонюся я довкіллю, побажаю довгих днів» |
|
|
|
|
|
Інтелектуальна гра «Хто з помічників найголовніший?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Музична вітальня «Краса природи в пісні» |
|
|
Тиждень 5 «Осінь» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Запитання і відповіді за темою «Осінь» |
|
|
Дослідження «Куди зникли комахи?» |
|
|
|
|
Рольова гра «Дарунки осені» |
|
Спостереження «Які птахи відлітають?» |
|
|
|
|
|
|
|
Година милування «Фарби чарівної осені» |
|
|
|
|
Майстер-клас «Складання букетів з опалого листя» |
|
Музична вітальня «Краса природи в слові» |
|
|
|
|
|
Екологічна вікторина «З якого дерева листок?» |
|
Перегляд відеоролика «Осіння свята українців» |
|
Тиждень 6 «Я і моя Батьківщина» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Батьківщина починається з сім’ї» |
|
|
|
|
|
Відверта розмова «Хто я?» |
|
Струмочок роздумів «Що я можу зробити для України?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Історія однієї картини» |
Сюжетно-рольова гра «Ми - Українці» |
|
|
Обмін думками «Сила і слава твого народу» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Година милування «Краса природи за вікном» |
|
|
|
Тиждень 7 «Я підприємливий» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Відверта розмова «Я хочу стати успішним» |
|
Година спілкування «Коли я виросту» |
Виготовлення саморобок із природних матеріалів |
|
|
|
|
Майстер-клас «Вчимося рекламувати» |
|
|
Відгадування загадок про професії |
|
|
Свято «День захисника України» |
||||||
Диспут «Чи може підприємець бути милосердним?» |
|
|
|
Палітра художника «Моя професія в майбутньому» |
|
|
|
|
|
|
|
Обмін думками «Добра справа для Батьківщини» |
|
Тиждень 8 «Техніка, яка допомагає» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування. Обмін думками. «Техніка у моєму домі» |
|
|
Загадки про побутову техніку «Упізнай за звуком» |
|
|
|
|
Дослідження «Від лопати до екскаватора» |
|
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Техніка, якою я користуюся» |
|
|
|
|
Проект «Винаходи українців» |
|
|
|
|
Створення слайд-шоу «Знайомтеся: професія «зелений перукар» » |
|
|
|
Сюжетно-рольова гра «Безпечна поведінка в автобусі» |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 9 «Ігри» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування . Сюжетно-рольова гра «Абетка пішохода» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Колективна справа «Ліпимо казку» |
|
|
|
|
|
|
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі (українські народні ігри ) |
|
|
|
Майстер-клас «Іграшка, створена власноруч» |
Відверта розмова «Тварини не іграшки» |
|
|
|
Обмін думками «Чи може гра завдати шкоди?» |
Гра «Світлофор ввічливості » |
|
|
|
|
|
Тиждень 10 «Театр» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Театр пантоміми «Мій настрій» |
|
|
|
Година спілкування «Мистецтво слова» |
|
|
|
|
|
Робота в групах Інсценізація казки за вибором учнів |
|
|
|
|
|
Майстер-клас «Виготовляємо пальчиковий театр» |
|
|
|
|
|
Поведінка у театрі. Гра «Так чи ні?» |
|
|
|
Обмін думками «Актори, які прославили Україну» |
|
|
|
|
|
Екскурсія у ляльковий театр |
|
|
Тиждень 11 «Мода» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування за тематико телепередачі «Здоровим бути модно» |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Такий звичний каблучок» |
|
|
Перегляд відеоролика «Дитяча мода» |
|
|
|
|
Робота в групах «Створюємо модний одяг для ляльок» |
|
Квест «Мода - дітям» |
|
|
|
|
Майстер-клас «»Прикрашання капелюшків» |
|
|
Дослідження «Оздоблення українського одягу» |
|
Обмін думками «Чи потрібно завжди йти в ногу з модою? » |
|
|
Створення колажу «Мода і природа» |
|
|
|
Тиждень 12 «Пригоди крапельки» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
Спостереження "Як змінюється краплинка води під впливом музики" |
|
|
|
|
|
Перегляд фрагмента відеоролика "Вода.Корисні підказки" |
Слухання та обговорення казки Вадима Скомаровського "Чому в морі вода солона?" |
|
|
Обмін думками "Вода і здоров'я" |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження "Як ми бережемо воду?" |
|
Квест "Тварини, які живуть у воді" |
|
Віртуальна подорож "Річки моєї України" |
|
|
|
Дослідження "Професії, пов'язані з водою" |
Створення пам’ятки «Бережімо воду» |
Дощові фантазії "Музика дощу" |
|
|
Тиждень 13 «Зима» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Година спілкування «Виготовлення годівничок» |
|
|
|
|
Вправа «Крісло автора» («Зима») |
|
|
Дослідження «Чи існує життя під снігом?» |
Година милування «Зима-Білосніжка» |
|
|
|
|
|
Обмін думками «Як допомогти птахам узимку» |
Караоке «Пісні про зиму» |
|
|
|
Гра «Так чи ні?» |
|
|
|
Створення колажу «Зимові свята українців» |
|
|
|
Колективна справа «Створення снігового містечка» |
|
Музична вітальня. Зимові фантазії під музику А. Вівальді «Грудень» |
|
|
Тиждень 14 «Космос» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Година спілкування «Професії пов’язані з космосом» |
|
|
|
|
Створення колажу «Я член екіпажу» |
Виготовлення слайд-шоу «Запрошуємо в космічну подорож» |
|
|
Створення панно «Зоряне небо» |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд світлини «Як виглядає світлина з космосу» |
|
|
Колективна справа «Візитівка землянин» |
|
Фантазування «Краєвиди фантастичного міста» |
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Зустріч із зоряним жителем» |
|
|
|
|
Дослідження «Українці в космосі» |
|
Тиждень 15 «Подорож у часі» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування. Обмін думками. «Дорослішати – це думати про інших» |
|
|
|
|
|
|
|
Колективна справа «Іграшки для майбутнього» |
|
|
Сюжетно-рольова гра «Коли це було?» |
|
Перегляд світлин «Коли я був маленьким…» |
|
|
|
Віконечко у світ «Давні і сучасні танці» |
|
|
|
|
|
Дослідження «Від зернятка до яблучка» |
|
|
|
|
Читання з передбаченням твору В. Сухомлинський «Який слід повинна залишити людина на землі» |
|
|
|
|
|
Тиждень 16 «Зимові свята» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Обмін думками «Яка святкують зимові свята у моїй родині?» |
|
|
Слухання та виконання колядок |
|
|
|
|
|
Бесіда «Як привітати зі святами зимуючих птахів?» |
|
Година спілкування «Збережемо зимові традиції» |
|
Тренінг «Збережи здоров’я під час зимових розваг» |
|
|
|
|
|
|
|
Виготовлення новорічних прикрас |
|
|
|
|
|
Свято - католицьке Різдво |
||||||
Тиждень 17 «Світ захоплень» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
Година спілкування. Шоу за мотивами телепередачі «Найкрутіший» |
|
|
Тренінг «За що я себе люблю?» |
|
Майстер-клас «Подарунок малюкам дитячого садка». Робота в групах |
|
|
Дослідження «Захоплення, яке прославляє Україну» |
|
|
Обмін думками «Традиції моєї родини» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Калейдоскоп вражень «Все навколо біле-біле» |
|
|
|
|
Поговоримо відверто «Чи можуть друзі мати різні захоплення» |
|
|
|
|
|
Тиждень 18 «Я-мандрівник» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Моделювання ситуацій, які можуть виникнути під час мандрівки «Вузлики напам’ять» |
|
|
|
|
Година спілкування. Віртуальна подорож «Мандруємо Україною» |
|
|
|
|
Спостереження «Вчимося милуватися красою довкола нас» |
|
|
|
|
Рольова гра «Ми мандрівники» |
|
|
|
|
|
Гра «Я збираюся у подорож» |
|
|
|
Створення колективного панно «Де найкраще місце на Землі?» |
|
|
Тренінг «Техніка безпеки під час подорожі» |
|
Майстерня для школярів «Конструювання транспорту, на якому можна здійснити мандрівку» |
|
|
|
|
Тиждень 19 «Ми – дослідники, ми - винахідники» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Люди, які прославили наше місто» |
|
|
|
|
|
|
|
Креативне конструювання-винахідництво «Ось, що я можу сконструювати» |
Колективна справа «Чому дерева взимку без листя?» |
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Я і мої помічники, які досліджують світ» |
|
|
|
Майстерня художника «Що в довкіллі повторюється?» |
|
|
Сюжетно-рольова гра «Які машини можуть полегшити працю людям» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд відеоролика «Відомі українські винахідники» |
|
Тиждень 20 «Спорт» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування «Що дає нам футбол, хокей, плавання, бокс, шахи?» |
|
|
|
|
|
|
|
Веселі старти «Тато, мама і я – спортивна сім’я» |
|
|
Перегляд презентації «Музика і спорт» |
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Якщо хочеш бути здоровим - загартовуйся» |
|
|
Сюжетно-рольова гра «Зимові види спорту» |
|
|
|
|
Міні-олімпіада «Наш супер-клас!» |
|
|
|
Дослідження «Успіхи української збірної на Олімпійських іграх» |
|
Сюжетно-рольова гра «Яким видом спорту ти хочеш займатися або вже займаєшся?» |
|
Перегляд презентації «Дизайн одягу для спортсменів» |
|
|
|
|
Тиждень 21 «Мої улюблені книжки» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Година спілкування . Благодійна акція «Подаруй бібліотеці книжку» |
|
|
Година спілкування «У країні рідної мови» |
|
|
Колективна справа «Книжка вчить, як на світі жить» |
|
|
|
|
|
Рольова гра «Складаємо порадник для читача» |
|
Виготовлення закладок для книги |
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Звідки прийшла до нас книга?» |
|
|
|
|
|
Робота у шкільній бібліотеці «Збережімо книгу!» |
|
|
Екскурсія до бібліотеки |
|
|
|
|
|
Поетична сторінка «Сучасні дитячі письменники» |
|
|
Тиждень 22 «Транспорт» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Тренінг «Правила дорожнього руху» |
|
|
Година спілкування «Довкілля і транспорт» |
|
|
|
|
Рольова гра «Де можна кататися на велосипеді?» |
|
|
|
|
|
Гра-лабіринт «Світлофор Моргайко» |
|
Спостереження «Транспорт міста і села. Чим вони відрізняються?» |
|
Створення колажу «Транспорт моєї місцевості» |
|
|
Рольова гра-тренінг «Я - пасажир» |
|
Майстер-клас «Виготовлення макету транспорту з паперових коробок» |
|
Музична вітальня «Віночок пісень про транспорт» |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд мультфільмів «Що заборонено, а що - дозволено» |
|
Тиждень 23 «Світ професій» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Класна година «Ким стати, яку професію обрати?» |
|
|
|
Загадки про професії «Нові професії» |
|
|
|
Бесіда «Поговоримо про професію моїх батьків» |
|
|
|
Перегляд відеоролика «Різноманіття професій» |
|
Зустріч з медсестрою «Профілактика простудних захворювань» |
|
|
Рольова гра «Уявляю себе…» |
|
|
|
|
|
|
|
Виставка малюнків «Я і моя майбутня професія» |
|
|
|
|
Операція-рейд «Чистий клас» |
|
|
|
|
Тиждень 24 «Подорожуємо к часі» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Виховна година «Як зробити свій день вдалим?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Екскурсія до весняного парку «Сезонні зміни у природі» |
|
|
|
Проект «Як розрахувати свій час, щоб все встигати?» |
|
|
|
|
Віртуальна подорож «Цей день для України 5 років тому» |
|
|
|
Дидактична гра «Поглиначі часу» |
|
Колективна робота «Створення макета годинника» |
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Як запізнення впливає на життя?» |
|
|
|
|
|
Тиждень 25 «Весна» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
Година спілкування «Збережімо красу природи!» |
Загадки про весну «Послухай та відгадай» |
|
|
|
|
Десант «Рятуймо землю від забруднень» |
|
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Правила поведінки у весняному лісі» |
|
|
|
|
Проект «Весна-чарівниця до нас завітала» |
|
|
|
|
Туристська прогулянка до чистих джерел «Як не любити таку красу?» |
|
|
|
|
|
|
|
Музична вітальня «Музика в природі: пори року (весна)» |
|
|
Тиждень 26 «Веселка» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Година спілкування «Найкращий день у моєму житті» |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Коли на небі з’являється веселка?» |
Година милування «Скільки кольорів має весна?» |
|
|
Відверта розмова «Від чого залежить настрій?» |
|
|
|
|
Флешмоб «Веселкова країна» |
|
|
Гра «Так чи ні?» |
|
|
|
|
|
|
|
Колективна справа. Виготовлення квітки-семицвітки «Здійснення бажань» |
|
Палітра художника «Як фарбами передати веселковий настрій?» |
|
|
Тиждень 27 «Навіщо їсти» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування «Вітаміни – запорука мого здоров’я» |
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота «Сервіруємо стіл» |
|
«Відверта розмова «Де росте корисна їжа?»» |
|
|
|
Дослідження «Експеримент із солодким напоєм – кока-колою» |
|
Обмін думками «Навіщо їсти щодня?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тематичний діалог «Корисні підказки на етикетці продукту» |
|
|
Рольова гра. Екскурсія у крамницю «Корисна та шкідлива їжа» |
|
|
Колективна робота «Виготовлення емблеми шкільної їдальні» |
|
|
Тиждень 28 «Світ рослин» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування «Зелені друзі мого краю» |
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Як моя родина піклується про рослини?» |
|
Екскурсія до парку «Хвойні та листяні дерева» |
|
|
|
|
|
|
|
Робота в групах. Виготовлення декоративного панно «Віночок польових квітів» |
|
|
Створення пам’ятки «Коли потрібно збирати лікарські рослини» |
|
Майстер-клас «Догляд за квітами у класній кімнаті» |
|
|
Диспут «Без верби і калини – нема України» |
|
Обмін думками «Чи всі рослини корисні?» |
|
|
|
Створення колажу «Перші весняні квіти» |
|
|
Тиждень 29 «Світ тварин» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
Година спілкування «Зустріч пернатих друзів» |
Палітра художника «Кольорові птахи» |
|
|
|
Дослідження «Свійські тварини та їх поведінка» |
Екскурсія до зоопарку, ветеринарної клініки, притулку «Тварини та догляд за ними» |
|
|
|
|
Обмін думками «Звірі-мілята» |
|
|
Дослідження «Закликаємо пташок» |
|
|
|
|
|
|
|
Музична скринька «Спів птахів» |
Віртуальна подорож «Наша мова – солов’їна» |
|
|
|
|
Екскурсія до парку «Хто, хто у пару живе?» |
|
|
|
Тиждень 30 «Весняні свята. Великдень» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Великоднє свято. Традиції спілкування в родині» |
|
|
|
|
|
Дослідження «Що я покладу у великодній кошик?» |
|
|
|
Колективна робота «Створення великоднього панно» |
|
|
|
|
|
|
|
Віртуальна подорож «Відвідування музею писанок» |
|
|
|
Майстер-клас «Виготовлення писанки, крапанки, крашанки, дряпанки» |
Гра «Закликаємо пташок» |
|
|
|
Обмін думками «За що я люблю весняні свята?» |
|
|
|
|
|
|
Тиждень 31 «Моя родина» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Свято Великодня |
||||||
Свято «День праці» |
||||||
Етичний тренінг «Я хочу бути схожим на…» |
|
|
|
Створення панно «Я і вся моя родина» |
|
|
|
Відверта розмова «Мої обов’язки в сім’ї» |
|
Тренінг «Похід до лісу» |
|
|
|
Моделювання розвивально-виховних ситуацій «Чому я так учинив?» |
|
Диспут «Захоплення моєї родини» |
|
|
Година спілкування «Сім’я – це дерево родинне» |
|
Тиждень 32 «Я – українець\українка. Я – європеєць\європейка. День вишиванки» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Свято «День перемоги» |
||||||
|
|
Колективна справа «Подорож містами України, у яких проживають видатні люди» |
|
Музична вітальня «Пісні про Україну» |
|
|
Гра «Я -українець, я - європеєць» |
|
|
Дослідження «Звідки прийшла до нас вишиванка?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Година спілкування «Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини» |
|
|
Обмін думками «Бабусина скриня» |
|
|
Прес-шоу «Показ моди. Вишиванка.» |
|
|
Тиждень 33 «Літо» |
||||||
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «У сонячний літній день - у похід з класною родиною» |
|
|
|
|
|
Обмін думками «Де я хочу відпочити влітку?» |
|
Колективне панно «Будиночки для тварин» |
|
Малювання малюнків для створення слайд-шоу «Літні фантазії» |
|
|
|
|
|
Інтелектуальна гра «Зоряний час» «До нас зазирнуло літо» |
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Метелики і квіти» |
Музичні фантазії «Послухай музику землі – в ній шелест трав і сонця ласка» |
|
|
|
|
|
|
|
Флешмоб «Літо – це сонце, квіти і птахи» |
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
1 клас
Мета і завдання виховної роботи.
Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.
Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах
За Концепцією Нової української школи