Свідоцтво досягнень - розроблено у вигляді таблиці успішності школяра, в якому перераховані предмети, що вивчаються. Можливість виставити позначки, редагувати в документі.
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
Продукує короткі фрази про себе, надаючи базову персональну інформацію (ім’я, адреса, родина) |
|
|
|
|
Пише короткі фрази для надання базової інформації (ім’я, адреса, родина), в анкеті або записці, використовуючи словник |
|
|
|
|
Вживає найпростіші ввічливі форми вітання, прощання, подяки, прохання |
|
|
|
|
Мова національної меншини або корінного народу (мова вивчення) |
||||
Проявляє зацікавленість до вивчення мови |
|
|
|
|
Бере активну участь у тематичних бесідах |
|
|
|
|
Рекомендації вчителя |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Пропущених днів 365 Підпис вчителя ____________________
Побажання батьків (інших законних представників) ______________________
_______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________
(будь ласка, заповніть або поверніть екземпляр до школи)
Підпис батьків або осіб, які їх замінюють ______________________
Керівник закладу освіти Купреєва Н. М. _____________________
підпис, печатка (за наявності)
Комунальна установа Сумська
спеціалізована школа І – ІІІ ступенів №10
ім. Героя Радянського Союзу О. Бутка
Єлизавети Будник
2020-2021 навчальний рік Звіт проміжний/підсумковий 1-Г клас
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
|||||
Особистісні риси, цінності та наскрізні вміння |
|||||||||
Виявляє інтерес до навчання |
˅ |
|
|
|
|
|
|
|
|
Активно працює на уроці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ставить запитання про нове, незрозуміле |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє старанність у навчанні |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Працює зосереджено |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виявляє самостійність у роботі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Доброзичливо ставиться до інших |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Співпрацює з іншими дітьми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вирішує конфлікти мирним шляхом |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Знаходить успішні шляхи вирішення проблем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дотримується правил поведінки під час уроку, гри, відпочинку |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бере відповідальність за свої дії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||
Українська мова, мова відповідних корінних народів та національних меншин (мова навчання) |
||||||||
Уважно слухає і розуміє співрозмовника |
|
|
|
|
||||
Вступає в діалог на теми, які викликають зацікавлення |
|
|
|
|
||||
Дотримується правил спілкування: привітання, прощання, подяка, прохання, запитання |
|
|
|
|
||||
Зрозуміло висловлює свої думки, потреби, відчуття, спостереження |
|
|
|
|
||||
Знає всі літери абетки, читає з відповідною інтонацією і розуміє зміст простих коротких текстів |
|
|
|
|
||||
Виявляє інтерес до читання, описує, про що (про кого) любить читати |
|
|
|
|
||||
Називає і розбірливо пише всі рукописні малі й великі літери алфавіту |
|
|
|
|
||||
Висловлює власне ставлення до прочитаного |
|
|
|
|
||||
Списує слова і речення з друкованого і рукописного тексту |
|
|
|
|
||||
Пише прості короткі висловлювання-переписує, пише з пам’яті, під диктування слова (в яких написання збігається зі звучанням), речення з 3-4 слів |
|
|
|
|
||||
Математика |
||||||||
Орієнтується у просторі, пояснює розташування предметів |
|
|
|
|
||||
Додає і віднімає числа у межах 10 (навичка) |
|
|
|
|
||||
Лічить об’єкти і записує числа у межах 10/100 (ознайомлення) |
|
|
|
|
||||
Записує і виконує дії з числами у межах 10/100 |
|
|
|
|
||||
Порівнює числа у межах 10 |
|
|
|
|
||||
Розв’язує прості задачі |
|
|
|
|
||||
Розрізняє геометричні форми предметів між собою |
|
|
|
|
||||
Вимірює довжини об’єктів за допомогою підручних засобів, лінійки |
|
|
|
|
||||
Характеристика особистих досягнень |
Має значні успіхи |
Демонструє помітний прогрес |
Досягає результату з допомогою дорослих |
Потребує значної уваги і допомоги |
||||
Я досліджую світ |
||||||||
Цікавиться темами, що вивчаються, виявляє допитливість до навколишнього світу |
|
|
|
|
||||
Розповідає про себе, свою сім’ю, місце проживання |
|
|
|
|
||||
Дотримується правил поведінки в громадських місцях, на природі |
|
|
|
|
||||
Дотримується правил безпеки під час різних видів діяльності |
|
|
|
|
||||
Встановлює найпростіші взаємозв’язки в живій і неживій природі |
|
|
|
|
||||
Проводить найпростіші спостереження дослідження у навколишньому світі |
|
|
|
|
||||
Технології (в інтегрованому курсі «Я досліджую світ») |
||||||||
Пропонує і втілює власні творчі ідеї |
|
|
|
|
||||
Належним чином користується матеріалами та інструментами |
|
|
|
|
||||
Планує дії і виготовляє власний виріб |
|
|
|
|
||||
Мистецтво |
||||||||
Охоче бере участь у спільних співах |
|
|
|
|
||||
Висловлює своє ставлення до мистецьких творів |
|
|
|
|
||||
Створює художні образи різними засобами |
|
|
|
|
||||
Відтворює прості ритми |
|
|
|
|
||||
Втілює власні ідеї в художні образи |
|
|
|
|
||||
Фізична культура |
||||||||
Виявляє інтерес до рухових видів діяльності, ігор |
|
|
|
|
||||
Дотримується встановлених умов та правил гри |
|
|
|
|
||||
Іноземна мова (англійська) |
||||||||
Розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків, наприклад, у книжці з малюнками, де використовується знайома лексика |
|
|
|
|
||||
Розуміє просту особисту інформацію ( ім’я, вік, місце проживання, країна походження), а також розуміє запитання на цю тему, спрямовані безпосередньо та особисто |
|
|
|
|
||||