Січень. Тема місяця: Світ невідомий
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особис-тості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
Примітка
|
04.01 |
Світ невідомий навколо тебе. |
|
Залучити батьків до операції «Пташині їдальні» |
Гра «Одягни ялинку» |
Вправа «дослідники» |
Розучування колядок |
|
Гра «Дивовижне відкриття» |
|
05.01 |
Як сприймати невідоме |
|
|
Гра «що я бачу» |
Акція «Годівничка»
|
Розучування щедрівок |
|
Протипожежна безпека під час новорічних свят вдома |
|
06.01
|
Що нас об’єднує |
Щоденник вражень «Як я цікаво проведу святкові дні на Різдво»» |
Година спілкування «Навчальні досягнення здобувачів освіти» |
|
|
|
Бесіда: «Звичаї та зимові свята українців» |
Пам’ятка безпеки на зимових канікулах |
|
Січень. Тема місяця: Світ невідомий
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
25.01 |
Який світ наших захоплень
|
Обмін інформацією «мої ранкові вправи» |
|
|
Досліджуємо тему «Гриби та бактерії» |
|
|
ТБ на дорозі взимку «Будь обережний, слизька дорога» |
|
26.01 |
Невідомий морський світ |
|
Гра «Привітай друга» |
|
Моделювання ситуацій «Я і мої помічники, які досліджу-ють світ» |
Дослід-жуємо мікро-скоп |
|
Бесіда «здоровий спосіб життя на свіжому повітрі» |
|
27.01 |
Чи багато невідомого навколо |
Обмін інформа-цією «Таємниці невідомого світу» |
|
Трудовий десант «Чистий ігровий майданчик » |
Досліджуємо «Як живеться вам птахи» |
Обгово-рюємо казку «Пригоди Вітамінки |
|
Правила безпеки на санчатах |
|
28.01 |
Таємниці невідомого світу |
|
|
|
Бесіда «як провести час на природі?» |
|
|
Бесіда «Обережно, бурульки!» |
|
29.01 |
Чи може відоме стати невідомим |
|
Щоденник вражень «Мені подобається» |
Гра «Домалюй обличчя мікробу»с123 |
|
|
|
Гра «Ми йдемо полювати на лева» |
|
Лютий. Тема місяця: Світ невидимий
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
01.02 |
Як побачити невидимий світ |
|
Гра «Вчимося діяти разом» |
|
Вправа «Цікавинка» |
|
|
|
|
02.02 |
Світ невидимих живих істот, який він? |
|
|
Гра «інтерв’ю» |
|
Екскурсія до бібліотек-ки |
|
|
|
03.02 |
Чому бактерії називають і друзями, і ворогами людини?
|
Перегляд відеомате-ріалу «Що таке калорія» |
|
Дослідження «Мікроби-підприємці» с.118тем.дні |
Дослідницька діяльність «Порахуй калорії» |
|
Презента-ція груп «улюблена книга про Україну» |
Гра «Телевізор» Вправи для очей |
|
04.02 |
Які невидимі зв’язки є у природі |
|
Гра «Корисне, шкідливе» |
Інтерактивна технологія «рольова гра» |
«Навчальний блог. Чому так» /с.107тем.дні/ |
Гра «Віднов прислів’я |
|
Правила поводження з комп’ютером |
|
05.02 |
Який світ захований під снігом |
|
Гра-розминка «Подарунок» |
|
Досліджуємо сніжинку за допомогою лупи |
Сторінка-ми книг
|
|
|
|
Лютий. Тема місяця: Світ невидимий
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
08.02 |
Які невидимі зв’язки є у природі |
|
|
Гра «вгадай саморобний транспорт» |
|
|
Різноманітність транспорту |
|
|
09.02 |
Яку невидиму силу має слово
|
Цікаво знати – «твої однолітки-винахідни-ки» |
|
|
Гра «на землі. Повітрі і воді» |
Перегляд мультфі-льмів |
|
Уміння правильно обирати безпечну дорогу |
|
10.02 |
Яку невидиму силу має слово? |
Поведінка пасажира |
Гра-тренінг «Я-пасажир» |
|
Дослідження «Культура спілкування» |
|
|
|
|
11.02 |
Реклама, як одне з найвпливовіших джерел інформації |
Кросворд «Спілкування» с.110тем.дн |
Гра «так чи ні» |
Рукоділля «Пінгвін»- корись від електричної лампочки |
|
|
Перегляд медіа «що заборонено і що дозволено» |
Рольова гра «Де можна гратися у сніжки?» |
|
12.02 |
Яку невидиму силу має сміх та гумор |
Гра «дорожній алфавіт» |
|
Виготовлення валентинок |
|
|
Вправа «Реклама» |
|
|
Лютий. Тема місяця: Світ невидимий
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості досуспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
15.02 |
Як невидиме може стати видимим |
|
Година спілкування «професії батьків» |
Гра «чарівні окуляри» |
|
Розповідь вчителя «Магія електрики» |
Вернісаж «які професії зображені на картинах ?» |
Попередження трагічних наслідків пожежі |
|
16.02 |
Що таке бадьорість? |
Гра «На що схожий настрій» |
|
Дослідження «Чим можна поповнити людську енергію» |
Година милування «чиї руки зробили цю красу» |
|
Сценка «яка професія найважливі-ша?» |
|
|
17.02 |
Як здійснювати спостереження за птахами |
|
Гра «відгадай хто ти?» |
|
|
|
Інформа-ційна хвилинка «20 лютого День Героїв Небесної Сотні» |
Руханки під музичний супровід |
|
18.02 |
Згода будує, а незгода - руйнує |
|
Струмочок роздумів « У мами на кухні» |
|
|
Рубрика «А чи знаєте ви, що…» |
|
Гра на свіжому повітрі у сніжки |
|
19.02 |
Згода будує, а незгода – руйнує |
Щоденник вражень «Як я вирішую конфлікт» |
|
Твоча робота в команді «виготовля-ємо смайлики настрою» |
|
|
Вікторина «Сучасні професії» |
|
|
Лютий. Тема місяця: Світ невидимий
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
22.02 |
Якою інформацією можна ділитися |
Інформа-ційна хвилинка «21 лютого Міжнародний День рідної мови» |
Уявна подорож Україною |
Гра «вгадай саморобний транспорт» |
|
Квест «Моя Батьків-щина - Україна» |
Різноманітність транспорту |
Уміння правильно обирати безпечну дорогу |
|
23.02 |
Якою інформацією можна ділитися |
Бесіда «Ввічливі слова – відкрива- ють серця» |
|
Вправа «Реклама» |
Гра «на землі. Повітрі і воді» |
Перегляд мультфі-льмів |
|
|
|
24.02 |
У чому сила подорожни-ка |
Поведінка пасажира |
Гра-тренінг «Я-пасажир» |
|
Досліджуємо поліетелен с141тем.дні |
|
|
|
|
25.02 |
Що таке справедли-вість |
|
Гра «так чи ні» |
|
|
|
Перегляд медіа «що заборонено і що дозволено» |
ТБ на санчатах подлизу дороги |
|
26.02 |
Що таке справедли-вість |
Гра «Дорожній алфавіт» |
|
|
|
|
|
Гра-квест «Зимові забави» |
|
Березень. Тема місяця: Приховані можливості речей
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
01.03 |
Що приховує яблуко |
Вправа «віночок побажань» |
Усний журнал «Я маю право… кожна людина має право» |
|
|
Слухання казки «Час –наш друг» |
|
Гра «Збери втрачене й час» |
|
02.03 |
Які продукти потрібні для здорового способу життя
|
|
|
Майстер-клас «ножиці із нами» |
Екологічний десант «живий календар» |
Обговорення вірша «Пізній візит» |
|
Гра-змагання «фантас-тичні перетворення» |
|
03.03 |
Що приховує довкілля |
|
Прислів’я про час |
|
Гра «рука до руки» |
|
|
Рухливі ігри та руханки у спільноті |
|
04.03 |
Як поводитись з тваринами-безхатьками
|
Обмін інформаці-єю «режим дня» |
Гра «Привіт усі» |
|
|
загадки |
Обмін думками «як усе встигнути» |
|
|
05.03 |
Які ситуації в довкіллі можуть бути небезпечни-ми |
Хвилинка допомоги «Вплив інформації на дитину» |
|
|
Рубрика «Чи знаєте ви, що…» |
|
|
|
|
Березень. Тема місяця: Приховані можливості речей
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
09.03 |
Що зберігає історична пам'ять |
Обмін інформа-цією «День народже-ння Тараса Шевченка» |
декламування віршів до Дня народження Т.Г.Шевченка |
|
Бесіда «Охорона природи рідного краю» |
Година спілкування «Історичні пам’ятки нашого села» |
Дискусія «Чому зникають історичні пам’ятки?»»
|
Зустріч птахів, традиції українців |
|
10.03 |
Які пам’ятки культури є в рідному краї |
Правила поведінки у весняному лісі |
|
|
|
Музична вітальня «музика в природі» |
|
Правила безпечної поведінки під час повені |
|
11.03 |
Що допомагає людині захищати себе |
Перегляд та обговоре-ння мультфіль-му «Безпечний двір» |
Хвилинка-цікавинка «Порівняння роботи органів людини з пристроями» |
Трудовий десант «рятуймо весну від забруднення» |
|
Загадки про весну |
|
Бесіда «Що потрібно робити аби подорож була безпечною?» |
|
12.03 |
Як правильно розв’язати конфлікт |
Поради психолога «Умій захистити себе від булінгу» |
Бесіда з батьками «Чому виникає булінг через «COVID» |
|
|
|
Квіти українського віночка |
|
|
Березень. Тема місяця: Приховані можливості речей
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формува-ння здорового способу життя |
примітка
|
15.03
|
Які об’єкти приховують небезпеку
|
Дискусія «Навіщо досліджувати свій організм»» |
|
Година спілкування «Найкращий мій день» |
|
Перегляд медіапродукту «Тіло людини» |
|
Гра -Подолай перешкоду |
|
16.03 |
Догляд за шкірою |
|
)Особиста гігієна школяра в умовах пандемії «COVID-19» |
|
Вправа «Корисно-шкідливо» |
|
|
|
|
17.03 |
Які лайфаки допомагають навчатися
|
Щоденник вражень «як зміцнити свій скелет і м’язи » |
Бесіда з батьками «Ваші секрети виховання дитини» |
Рольова гра «Лікар» Перегляд мультфільму «Корисні підказки. Учись учитися» |
|
Перегляд мультфі-льму «квітка 7 кольорів» |
|
Поради лікаря «Як вберегтися від пандемії захворювання «COVID-19» » |
|
18.03
|
Правила особистої гігієни |
Робота в групах «Знавці режиму дня» |
|
|
Гра «Чарівна квітка здоров’я» |
|
Гра «сім кольорів щастя» |
|
|
19.03
|
Які якості потрібні для досягнення мети |
Вправа «Вірю – не вірю» |
|
Перегляд мультфільму «Корисні підказки. Заряди мозок» |
|
|
|
.Гра – фантазування «Що станеться, якщо…» |
|
Березень. Тема місяця: Приховані можливості речей
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
|
22.03 |
Ріст і розвиток |
Обмін інформацією «корисна їжа» |
Щоденник вражень «яким продуктам надає перевагу моя сім’я» |
Робота в групах « допоможи Вінніпуху обрати правильну їжу» |
|
|
|
|
|
23.03 |
Харчування і здоров’я |
Гра-тренінг «Слухай себе» |
|
Створення колажу «Корисна їжа» |
|
|
Народні традиції українців |
Протипо-жежна безпека у побуті |
|
24.03
|
Як стати сильним
|
Дослідження «Як стати сильним» |
|
|
|
Слухання казки «Хто важливі-ший? |
|
Спостере-ження за змінами , які відбулися з нами
|
|
25.03 |
Як вберегтися від застуди
|
|
Індивідуальні розмови з батьками «Як вберегтися від застуди» |
|
|
|
|
|
|
26.03 |
Піклуємось про своє здоров’я |
Щоденник вражень «моє здоров’я залежить від …» |
Рекомендації для батьків «Безпечне середовище дитина на канікулах» |
|
Гра «Вітамі-ни у саду» |
|
ТБ здобувачів освіти на весняних канікулах |
Правила безпеки на весняних канікулах
|
|
Квітень. Тема місяця: Погода
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
|
05.04 |
Що таке погода |
|
Дослідження «як моя родина піклується Про рослини» |
|
|
Обговорення казки «кущик» |
|
|
|
06.04 |
Робота синоптиків |
|
|
|
Гра «аптека» |
Слухання вірша «вмійте природу любити |
|
Увага! Отруйні кімнатні рослини! |
|
07.04 |
Яке значення має погода для людини |
Кросворд «рослини» |
|
|
Гра « ми-дослідники» |
|
|
Всесвіт-ній День здоров’я |
|
08.04 |
Навіщо людям потрібно передбачати погоду |
|
|
Майстер –клас: Догляд за кімнатними р. |
|
|
|
|
|
|
|||||||||
09.04 |
Прикмети |
Обмін думками «чи всі рослини корисні» |
|
Конкурс малюнків «моє улюблене дерево» |
|
|
|
Причини ДТП |
|
Квітень. Тема місяця: Погода
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя |
примітка
|
12.04 |
Живі барометри |
|
|
Перегляд відеоролика «Як рослини та тварини передбачають погоду» |
Досліджуємо весняні квіти |
Музична скринька «спів пташок» |
Дослідження медіа «День космонав-тики» |
Безпечне поводження з домашніми тваринами |
|
13.04 |
Як рослини передбача-ють погоду |
Вивчаємо тематичний словник «Рослини» |
|
Рубрика «Чи знаєте ви, що…» |
Гра-подорож «У лісі» |
|
|
|
|
14.04 |
Квітковий годинник |
|
Обмін інформацією в сімейному колі «Квіти-синоптики» |
Гра «добери кличку тварині» |
|
Презентація «Живі годинники» |
Подорож у часі «Історія квіткового годинника» |
Правила поводження з бездомними тваринами |
|
15.04 |
Як хатні улюбленці передбача-ють погоду |
Стратегія «Знаю, Хочу знати, Дізнався» |
Сімейне дослідження «Як погода впливає на домашніх улюбленців» |
Слухання аудіозапису «Голоси птахів перед негодою» |
Гра «юні дослідники» |
|
|
|
|
16.04 |
Погода рідного краю |
Щоденник вражень «Мене здивувало.» |
|
|
Гра «Яка погода» |
Створення малюнка «підводне царство» |
Стратегія «Кола по воді» /с.103 р.з./ |
Ознаки отруєнь організму людини |
|
Квітень. Тема місяця: Погода
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури,мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
Приміт-ка
|
19.04 |
Від чого залежить настрій людини |
Бесіда «Мій настрій» |
Народна гра «А ми просо сіяли» |
|
|
|
|
Рухливі ігри та руханки у спільноті |
|
20.04 |
Як погода впливає на настрій людини |
Обмін інформа-цією «Погода мого настрою» |
|
Виготовля-ємо смайлики настрою |
|
|
Українські традиції |
|
|
21.04 |
Як перетворити похмурий день на сонячний |
|
Сімейний перегляд «Коли на душі негода» |
Конкурс на кращий малюнок |
Досліджуємо погоду дня |
|
Дослідження «Що таке глобальне потепління і чим загрожує людству» |
Правила пожеж-ної безпеки під час відпочин-ку в лісі |
|
22.04 |
Чи можна бути веселим, коли дощить |
Мій настрій пісня Н.Май «Кап, кап» |
Відеоролик «Школа доброго настрою» |
Гра «Чудернаць-кий синоптик» |
Відеоролик «Квітковий годинник» |
Мистец-тво розпису |
|
|
|
23.04 |
Що може розповісти про вас ваша улюблена погода |
Щоденник вражень «Моє улюблене заняття..» |
|
Підготовка до Вербної неділі-робим прикраси на вербові котики |
Бесіда «Бережливе ставлення до верби» |
|
Бесіда «як українсь-кий народ Святкує |
Рухливі ігри на свіжому повітрі |
|
Квітень. Тема місяця: Погода
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистос-ті до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспіль-ства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
26.04 |
Природні явища, що становлять небезпеку |
Ранкове коло «Наше коло, мов сім’я» |
|
Складаємо LEGO «Пори року» |
Гра «квітка любові» |
|
Дослідження медіа «День пам’яті про Чорно-бильську катастро-фу» |
Рухливі ігри та руханки у спільноті |
|
27.04 |
Небезпечні природні явища |
Щоденник вражень «Чого я хочу навчитись у своїх батьків?
|
Гра «Моя родина» |
Майстер-клас «змайструю сам» |
Досліджуємо прикмети |
Бесіда «бережливе ставлення до реліквій сім’ї» |
Виховна година «Без родини нема України» |
Ігри моєї бабусі |
|
28.04 |
Як убезпечитися від стихійного лиха |
|
Традиції і правила родини
|
Створення малюнка «Герб Родини» |
|
Ознаки погоди весною «Народ-ний календар» |
|
Гра «Танок природних стихій» |
|
29.04 |
Що робити, коли дощить |
Мій настрій пісня Н.Май «Кап, кап» |
Сімейний перегляд відеоролик «Погода на вибір» |
|
Вправа «Дерево міркувань» |
|
Звичаї українців на Велик-день |
|
|
30.04 |
Як цікаво провести день, коли негода |
Щоденник вражень «Враження від приготува-ння до свята» |
Допомога батькам «Крашанки своїми руками» |
Відеоролик «Коли на душі негода» с.156/р.з./ |
|
|
Як українці святку-ють День Матері? |
ТБ на дорозі та скверах під час травневих свят |
|
Травень. Тема місяця: Я - людина
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
04.05 |
У чому моя неповтор-ність
|
Хвилина інформування «Мій родовід» |
|
Хвилинка творчості |
Гра-асоціація «Що придумала природа?»
|
Обговорення оповіда-ння «Дідова колиска» |
Година спілкування «Краса Рів-ненщини» |
Бесіда «Дотримуйся правил пожежної безпеки з електроприладами» |
|
05.05 |
Що мені подобається |
|
|
|
Бесіда «природа рідного краю» |
|
Інтерактивна гра «Мій рідний край» |
|
|
06.05 |
Моя мрія |
Щоденник вражень «Як я можу вплинути на своє майбутнє?»
|
Щоденник вражень «Я-патріот своєї країни» |
Обговорення інформації «Як може нашкодити бажання?»
|
|
Конкурс «Листівка мрій»
|
|
|
|
07.05 |
Що в мене спільного з однолітками та родичами |
Година спілкування «Налагодження контактів з іншими»
|
|
Гра « Юні дизайнери» |
Обговорення інформації «Які небезпеки можуть бути у спільноті?»
|
|
Калейдо-скоп україн-ських візерунків |
Рухливі народні ігри |
|
Травень. Тема місяця: Я - людина
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
11.05 |
Що таке гідність |
Обмін інформа-цією «Для мене прикладом гідності є людина…» |
«Мозковий штурм» В.Сухомлин-ський «Святковий обід» |
Групова робота «Людина-загадка»с.132 /ранкові зустрічі/ |
Гра «буває – не буває» |
Мульт-фільм «Думка-ми навиворіт |
|
Рухливі народні ігри |
|
12.05 |
Яку людину називають гідною |
Гра «Братання» |
Гра «Ворота ввічливості» |
|
Бесіда «Оберігай лікарські рослини» |
|
Гра Упізнай лікарську рослину» |
|
|
13.05 |
Хто такі волонтери |
|
Віднови прислів’я «Гідність людини» с.136/р.зустр/ |
Групове заняття «Добрі справи волонтерів» |
Поводження в лісі з плазунами |
|
Ств леп бук «Рослини та тварини Рівненщи-ни» |
ТБ влітку на дорозі та біля водоймищ |
|
14.05 |
Як робити добрі справи |
Гра «це небезпечно-памятай!» |
Обмін інформацією «Як можна допомогти іншим» |
Дидактична гра -посмакуємо |
Асоціативний кущ «Роби добро» |
Гра «віночок» |
|
Хвилинка медитації |
|
Травень. Тема місяця : Я - людина
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці
|
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
17.05 |
Що я знаю про культуру свого народу |
|
Годтина спілкування «У похід з родиною» |
|
Охороняємо природу «Будь тихо в лісі» |
|
|
Хвилинка-веселинка: Руханки під музичний супровід |
|
18.05 |
Хто є громадянами України |
Інтерактивна вправа «Пошуки людського скарбу» |
Бесіда: Що об’єднує українців?
|
Цікаві місця відпочинку
|
|
Уявна подорож по Україні |
Гра «Права та обов’язки» |
Гра «Козацька спритність» |
|
19.05 |
Я – українець та українка, я – європеєць та європейка |
Стратегія «Знаю, Хочу знати, Дізнався» «Славетні українці» |
|
Гра «Розбудіть в собі художника» |
Інтелектуальна гра «зоряний час. Літо» |
|
Гра «Мандру-ємо країнами Європи» |
Естафета «Вийся, віночку» |
|
20.05 |
Як я пізнаю природу |
|
Традиції українського народу «День вишиванки» |
Творча хвилинка «Розмова з квіткою» |
|
Природа рідного краю словами поетів
|
Музичні фантазії |
|
|
21.05 |
Як зібрати інформацію за допомогою цифрових пристроїв |
Бесіда «Ми всі різні» |
Гра «Про що розкаже упаковка»
|
Стратегія «Знаю, Хочу знати, Дізнався» Що з чого зроблене?
|
|
|
Обмін інформа-цією «Що я знаю про українських чемпіонів» |
Гра «Так чи ні» Побутова хімія : небезпека чи допомога людині?
|
|
Травень. Тема місяця : Я - людина
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
24.05 |
Як ми зростали |
Цікаві історії про перший мультфільм |
Стратегія «Знаю, Хочу знати, Дізнався» Як отримувати та сприймати інформацію
|
Гра «Що я сфотографу-вав?»
|
Хвилинка спостережень «Які зміни залежать від мене, а які ні?»
|
|
Презентація «Щасливе дитинство маленьких українців» |
|
|
25.05 |
Що є щастям для людини |
Щоденник вражень «Що я можу зробити , аби здійснювати бажання?» |
Індивідуальні зустрічі з батьками
|
Створюю свій мультфільм |
|
Пізнавальні мультики |
Дискусія «Добро змінює життя»
|
Інсценівка «Перевтілення - Без чого не можна жити»
|
|
26.05 |
Як побудувати гарні стосунки з однолітками |
Обмін інформац-ією «хто створює мультфільм |
|
|
|
Гра «фантастичні перевтілення |
|
Рухливі ігри та руханки у спільноті |
|
27.05 |
Мої гарні стосунки з друзями |
|
|
Гра «Будівельни-ки» з LEGO парк відпочинку |
|
Гра «цікавий кадр» |
|
|
|
28.05 31.05 |
Секрети успіху |
Гра «я-герой мультфіль-му» |
Гра «відгадай улюблений мультфільм моєї родини» |
|
Бесіда «Вплив людини на довкілля»
|
Вправа «Формула щастя»
|
Досліджуємо «Народна творчість та національна культура» |
Правила пожежної безпеки користування гаджетами |
|
Червень . Тема місяця : Літо
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
01.06 |
Ми вітаємо літо |
Народні традиції та родинні свята
|
|
|
|
|
Державні свята та пам’ятні дати влітку |
Флешмоб «Літо-це сонце, квіти і птахи» |
|
02.06 |
Мої захоплення |
Обмін інформа-цією «Мої історії про мультфіль-ми» |
|
Створюю свій мультфільм |
|
Пізнавальні мультфільми |
|
|
|
03.06 |
Досліджуємо рослинний світ влітку |
|
Читання в сімейному колі «Легенди про квіти» |
Творча робота «Український віночок» |
|
Гра «Фантастич-ні перевтілення |
|
Особиста гігієна школяра влітку в умовах пандемії «COVID-19» |
|
04.06 |
Бережемо довкілля |
|
|
Хвилинка творчості «Лікарські рослини» |
Перегляд презентації «Охорона природи» |
Слухання п’єс П.І.Чайков-ського «Пори року» |
Перегляд відеоролика «Україна – моя Батьківщина» |
|
|
07.06
|
Безпека на дорогах |
Щоденник вражень "Я уважний на дорозі» |
Гра «Відгадай улюблений мультфільм моєї родини» |
|
|
|
Повідомлення «Мої права та обов’язки»
|
ТБ безпеки на дорогах влітку |
|
Червень . Тема місяця : Канікули
дата |
Тема дня |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї , родини, людей |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Формування здорового способу життя
|
примітка
|
08.06 |
Активне дозвілля |
Правила гігієни, обережно |
Індивідуальні бесіди з батьками по телефону |
|
Відгадування загадок |
|
Квест «Наш рідний край» |
|
|
09.06 |
Збираємось у подорож |
|
|
Створення малюнка «Улюблене місце» |
|
Пізнавальні мультики |
Бліцтурнір «Чи знаєте ви Україну» |
|
|
10.06
|
Веселі канікули |
Навчальні досягнення здобувачів освіти за 3 клас |
Батьківські збори «Поради батькам щодо дотримання ТБ дітьми влітку» |
|
Гра «Прогулянка із сонечком»
|
|
|
ТБ на літніх канікулах |
|