Класовод :
БОБЕЛА ОКСАНА ЄВГЕНІВНА
ДАТА |
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ |
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА |
ЗАХОДИ ПО ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
Зимові свята в Україні. Традиції святкування. |
Гра-зустріч
«Доброго ранку друже!» |
|
|
|
|
Бесіда «Кожному предмету своє місце» |
|
Консультація для батьків щодо забезпечення ними безпеки життєдіяльності дитини. |
|
|
|
|
|
|
Бесіда: «Економ єлектроенергію і тепло у шкільних приміщеннях». |
Індивідуальна бесіда з учнями «Правила поведінки на уроках». |
|
Бесіда з батьками про навчання дітей. |
|
|
Бесіда: «Злочин і покарання».
|
|
|
|
|
|
Правила безпечної поведінки на дорозі |
|
|
Бесіда: «Символи моєї держави» |
|
|
|
|
|
Гра-зустріч «Заряд енергії» |
|
|
|
|
|
|
Поради батькам у самоорганізації дитини школяра. |
ДАТА |
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ |
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА |
ЗАХОДИ ПО ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
|
Здорове харчування |
Батьківські збори. |
||
|
Як помиритися з другом» - розучування мирилок |
|
|
||
|
|
|
Індивідуальні консультації для батьків |
||
Бесіда з теми: «Перші весняні квіти» |
Як уникнути переохолодження , обмороження |
|
|
||
|
|
Правила поведінки на вулиці під час ожеледиці
|
Бесіда з батьками про навчання дітей. |
||
|
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»
|
Проведення спортивних ігор під час перерв |
|
||
|
Інд.бесіди з окремими учнями – про поведінку на уроках.
|
Бесіда «Правила поводження із сірниками».
|
Індивідуальні консультації для батьків |
||
Бесіда: «Економ єлектроенергію і тепло у шкільних приміщеннях». |
|
|
|
||
|
Бесіда: «Бути вихованим. Що це означає?»
|
|
Індивідуальні консультації, як виховувати в дитині бажання та уміння вчитися.
|
||
Історія свята, виготовлення Валентинок |
Гігієна школяра |
|
|
||
|
|
Проведення спортивних ігор під час перерв |
|
||
|
Чарівні слова – гріють серця |
|
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються |
||
|
Індивідуальні бесіди з учнями у яких проявляються ознаки негативного ставлення до товаришів по класу. |
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
|
||
Міжнародний день рідної мови. |
|
правила поведінки на льоду |
|
||
|
|
|
Індивідуальні консультації для батьків |
||
|
|
|
|
||
Поетичне слово Лесі Українки |
Інд.бесіди з окремими учнями – про поведінку на уроках.
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
Пішохід і машини. Автомобіль- джерело небезпеки на дорозі |
|
||
|
|
Проведення спортивних ігор під час перерв |
|
||
|
27.02-28.02 |
|
Індивідуальна робота з учнями з проявами агресивної поведінки. Обговорення з ними їхніх вчинків |
|
|
ДАТА |
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ |
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА |
ЗАХОДИ ПО ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
Ти і твої друзі на перерві (правила поведінки на перерві) |
Індивідуальні бесіди з батьками про відвідування учнями школи. |
|
|
Правила поведінки під час перерв;
|
|
|
|
Бесіда: «Про двох братів – Умійка та Невмійка» |
|
Користь вітамінів для дітей |
Індивідуальні бесіди з батьками. |
|
|
Спостереження за учнями із відхиленнями у поведінці. Індивідуальні бесіди та корекція поведінки.
|
|
|
|
|
|
Проведення спортивних ігор під час перерв |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Безпека в побуті |
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями у яких проявляються ознаки негативного ставлення до товаришів по класу. |
|
Індивідуальні бесіди з батьками. |
|
|
Добродійна акція «Допоможи книзі» |
Якщо пожежа у сусідів. Дії дитини за умови опосередкованої небезпеки |
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками про відвідування учнями школи. |
|
|
Інд.бесіди з окремими учнями – про поведінку на уроках.
|
|
|
|
|
|
Бесіда на тему «Я і мій клас» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями з проявами агресивної поведінки. Обговорення з ними їхніх вчинків |
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками про відвідування учнями школи. |
|
Рейд активу класу. Перевірка стану підручників. |
Бесіда: «Бджілка мала, та й та працює» |
|
Безпека учнів на канікулах. |
|
|
|
|
Проведення спортивних ігор під час перерв |
|
|
Вікторина «Що я знаю про своє село?»
|
|
|
Анкетування батьків «Як змінилась Ваша дитина за час навчання в школі?». |
|
Бесіда «Я – на канікулах!» |
Індивідуальні бесіди-поради «Чим займатися під час канікул?» |
|
|
ДАТА |
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ |
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА |
ЗАХОДИ ПО ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди на тему «Як я спілкуюся з своєю дитиною?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Про шкідливий вплив мобільного телефону |
|
Попередження травматизму та нещасних випадків серед учнів |
|
|
|
Правила користування електроприладами |
|
|
|
Хвилинка чистоти «Особиста гігієна» |
|
Індивідуальні бесіди з батьками про успішність їх дітей.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками |
|
Конкурс фоторобіт «Мій рідний край» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Екологічна акція «Чисте подвір’я» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда: «Економ єлектроенергію і тепло у шкільних приміщеннях». |
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з батьками |
|
|
|
|
|
ДАТА |
ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ |
ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА |
ЗАХОДИ ПО ОХОРОНІ ЗДОРОВ’Я |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
Бесіда «Небезпечний Сірничок» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда «Я – господар своїх речей» |
|
Індивідуальні бесіди з батьками. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями, схильними до правопорушень |
|
|
|
Парад квітів біля школи |
|
Чистота – запорука здоров’я |
|
|
|
|
|
|
|
|
Шкідливий вплив мобільного телефону |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Про правила поведінки на перерві |
|
Засідання батьківського комітету |
|
|
Твої друзі – Чистота і Охайність |
|
|
|
|
|
|
|
|
Бесіда: «Економ єлектроенергію і тепло у шкільних приміщеннях». |
|
Про безпечну поведінку біля водойми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Безпечна поведінка вдома |
|
Батьківські збори |
|
Свято Останнього дзвоника
|
|
|
Безпека учнів на канікулах. |
1