«Погоджено»
Заст. директора з виховної роботи
_____________________________
«_____» ________________2018р.
«_____» ________________2019р.
на 2018 – 2019н.р.
з учнями 5 класу
____________________________
Класний керівник:
________________________
Вересень
№ п/п |
Заходи
|
І тиждень 03.09-07.09 |
ІІ тиждень 10.09-14.09 |
ІІІ тиждень 17.09-21.09 |
ІVтиждень 24.09-28.09 |
1. |
Виховні заходи |
Перший урок: «Розкажемо Європі про Україну» |
9.09 – День фізичної культури і спорту. Класні збори «Самоврядування у 2018 – 2019н.р.» Повт. правил для учнів |
21 вересня-Всесвітній День Миру. Нагадати привітати своїх татусів із Днем батька. 17.09 |
Ми – українці (урок мужності) 25.09 Повідомлення: 27.09 - Всесвітній День туризму. 30.09 – Всеукраїнськ. день бібліотек. |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до сус-пільства і держави
|
Дискусія «Україна – одна і єдина». |
75 річниця визволення Розівки від загарбників. Урок пам'яті «Памятаємо минуле заради майбутнього»
|
Бесіда. Вчимося жити у мирі і злагоді |
28 вересня – 100 років з дня народження Сухомлинського (чит. творів.) |
3. |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
Бесіда: «Мої обов'язки» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
Бесіда: «Ви і вулиця»
|
Бесіда: «Чому потрібно чис-тити зуби» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи
|
Участь в акції «Зробимо зеленим свій клас» |
|
|
Операція-рейд: «Чис-тий клас» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Бесіда: « Абетка мистецтва» |
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Участь у шкільному осінньому ярмарку |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу (протягом тижня).
|
Залучення учнів до роботи в гуртках, секціях. |
Гра: «Пошко-дуй тваринку, птаха і кома-ху» (з усіма учнями класу) |
Обов'язки учня (Бесіда з усіма учнями класу) |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
Бесіда „Безпечний шлях від дому до школи” |
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
|
|
10. |
Робота з батьками |
Подяка батькам ( ) за ремонт класу |
Відвідування родин удома: «Наявність сприятливих умов для нав-чання дитини» |
Батьківські збори: «Адаптація учнів 5 класу»
|
Скласти план роботи батьківського комітету. _______., голова б/к |
Жовтень
№ п/п |
Заходи
|
І тиждень 01.10-05.10 |
ІІ тиждень 08.10-19.10 |
ІІІ тиждень 22.10-26.11 |
ІVтиждень 29.10-02.11 |
1. |
Виховні заходи |
1 жовтня - Міжнародний день музики. Участь у загальношкільному святі до Дня вчителя 05.10 |
Участь у шкіль- ному святі до Дня захисника України та Дня україн. Козацтва
|
Лицарський турнір "Сек-рети вихованої людини" Повідомлення: 22.10 – міжнародний день шкільних бібліотек. |
Я – творець твій, Україно (урок мужності)
Акція. Подаруй бібліотеці книгу. |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до сус-пільства і держави
|
Бесіда «День людей похилого віку» |
Бесіда-конкурс «Я –учасник дорожнього руху»
|
Розповіді підготовлених учнів про Державні символи України |
Інформаційна хвилинка. 29.10.1944р.- День визволення України від фашистських загарбників. |
3. |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Чемним треба бути всюди |
Тренінг «Культура спілкування і взаємин у повсякденному житті» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе
|
|
Бесіда: « Чис-тота рук – за-порука здоров'я» |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи
|
Збережемо чис- тим довкілля |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Година милування природою |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Бесіда: «Всяка річ створена працею» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Рейд – пере-вірка домаш-нього завдання (протягом тижня в усіх учнів) |
Бесіда з дівчат- ками про зов-нішній вигляд
|
Бесіда про охайне веден-ня зошита з Гавриленко Є. Кравченко І. |
Бесіда про виконання розпорядку дня (індивідуально з кожним учнем прот. тижня) |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
Бесіда «Перша допомога при отруєннях грибами» Інструктаж з ТБ від час канікул |
Заняття спортом – твоє здоров’я, бесіда |
|
Година психолога «Я і моє здоров'я» |
10.
|
Робота з батьками |
Засідання бать-ківського комі-тету: виріше-ння проблем класу |
Зустріч з батьками. Бесіда-інструктаж щодо відпочин-ку дітей під час канікул. |
|
Бесіда з батьками щодо вихованості дітей |
Листопад
№ п/п |
Заходи
|
І тиждень 05.11-09.11 |
ІІ тиждень 12.11-16.11 |
ІІІ тиждень 19.11-23.11 (канікули) |
ІVтиждень 26.11-30.11 |
1.
|
Виховні заходи |
«Рідний край любити, для нього вірити творити…» |
Шануй людей – і тебе шану-ватимуть. (Бесіда до Всесвітнього Дня доброти 13.11) |
|
Вклоняємось усім героям! (урок муж-ності) |
2.
|
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Години спілкування «Українська національна символіка» |
|
Акція «Засвіти свічку» (до Дня пам’яті жертв голодомору…) Вшанування пам’яті загиблих. 22.11 |
Повідомлення: 1 грудня – 100 років з дня народження Платона Майбороди (1918 – 1989) композ. |
3.
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
Повідомлення: 16.11- Міжнародний день толерантності. |
|
Уявна подо-рож «До міста ввічливих» |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: «Що таке хвороба. І як її запобігти» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Виставка малюнків «Ліс восени» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Перегляд презентації. Народні символи України |
|
Конкурс малюнків. Осіння щедрість». (Прот. тижня) |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Бесіда: «Кож- ній речі- своє місце» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда про ети-чне ставлення до оточуючих з Кравченко І., Шамша А. |
Бесіда з хлоп-цями: «Дів-чатка – друзі чи вороги?» |
|
Розпочати під- готовку до Свята Миколая та Нового року |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
|
Бесіда «Пожежа – біда для всіх» |
|
Бесіда «Дбаємо про здоров'я) |
10.
|
Робота з батьками |
Консультація для батьків: «Організація виконання д/з» |
Подякувати батькам за до- помогу класу у всіх справах
|
|
Лекція для батьків «Як заохотити дитину читати». Спільні ігри з батьками та дітьми на свіжому повітрі. |
Грудень |
|
|
|||
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 03.12-07.12 |
ІІ тиждень 10.12-14.12 |
ІІІ тиждень 17.12-22.12 |
ІVтиждень 26.12-28.12 |
1.
|
Виховні заходи |
«СНІД – чума 21 століття»
|
10 грудня – Міжнародний день прав людини. Пустощі і кримінальна відповідаль-ність. Бесіда. |
Святкова година «День Св. Миколая». Класні збори «Наші доручення. Закінчення І семе-стру» 22.12 |
Новорічне свято |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до сус-пільства і держави |
Конкурс: «Містер класу» ( до Дня Збройних Сил України) |
|
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
|
Гра-тренінг: «Світлофор ввічливості» |
|
|
4.
|
Ціннісне ставлення до себе
|
|
|
Бесіда «Хто багато читає, той багато і знає» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи
|
|
|
|
Зимові місяці. Милування природою, її красою. |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Музичні асоціації (створення уявних картин, прослухавши музику) |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Акція: «Збере-жемо книгу» |
Бесіда «Мої обов'язки в родині» |
|
Прикрашаймо свій клас
|
8.
|
Індивідуальна робота з учнями |
Відвідування шкі-льної біблітотеки |
Бесіда з учнями щодо навчання в І семестрі (з усіма учнями ) |
|
Інструктаж щодо прове-дення зимо-вих канікул |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
|
|
Бесіда "Як вберегтися від застуди та гри-пу? Чим вони небезпечні?" |
Правила поведінки під час Новорічних святкувань |
10. |
Робота з батьками |
Виставка для батьків: «Кращий зошит». Відвідування родин удома: «Як виховувати працелюбність» |
Засідання бать-ківського комі-тету. «Яким може бути подарунок до свят».
|
Батьківські збори: «Формування в учнів загальнонавчальних умінь і навичок». Підсумки роботи за І семестр. |
Залучення батьків до проведення Новорічних свят і організації зимових канікул. |
Січень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень
|
ІІ тиждень 14.01-18.01 |
ІІІ тиждень 21.01-25.01 |
ІV тиждень 28.01-01.02 |
1. |
Виховні заходи |
|
«Запорізька область – степова перлина України» (до 80-річчя утворення області) |
22 січня - День Соборності України. (Інформаційно-пі-знавальна бесіда)
|
27.01 Міжнародний день пам'яті жертв Голокосту 29.01 Річниця битви під Крутами( перегляд фільму «Герої Крут» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до сус-пільства і держави |
|
Бесіда: «Та земля мила, де мати народила» |
|
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Бесіда:« Мої обов’язки» Розігрування ролей |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіда: «Чому потрібно чис-тити зуби. Як чистити зуби». |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Екскурсія в зи- мовий сад «Чи- таємо сліди на снігу» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Милування природою «Зима-скульптор» (прот. тижня) |
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Бесіда: «Бджо-ла мала, а й та працює» |
Операція-рейд: «Чистий клас» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
|
Індивідуальні бесіди з учнями щодо збереження підручників. |
Бесіда з учнями про запізнення на уроки. |
|
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
|
Спортивні зимові змагання «Веселі старти» |
|
|
10. |
Робота з батьками |
|
Підготовка до батьківських зборів: аналіз роботи класу у І семестрі. |
Батьківські збори: «Дбайте про культуру поведінки дитини. |
Операція-рейд: «Чистий клас» |
Лютий
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04.02-08.02 |
ІІ тиждень 11.02-15.02 |
ІІІ тиждень 18.02-22.02 |
ІV тиждень 25.02-01.03 |
1. |
Виховні заходи
|
Турнір «Найрозумніший» (з усіх областей знань) |
«Афганістан болить в моїй душі» з участю учасника бойових дій _______ (урок мужності) |
|
День Героїв Небесної Сотні 20.02
|
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Гра-подорож: «У країні рідної мови» |
|
Усний журнал: 25.02 – 148 років від дня народження Лесі Українки- укр. письменниці, поетеси, перекладача, громадськ. діячки. |
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
Бесіда. Чемним треба бути всюди. |
|
|
Етична грамота. Дружба і товаришування. |
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
Бесіда: «Чистота рук -запорука здоров’я» |
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда: «Ми за них відповідаємо» Акція «Нагодуй птахів». |
|
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Виготовлення Валентинок |
|
Бесіда: «Всяка річ створена працею» |
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Гра: «Пошкодуй тваринку, птаха і комаху». Наповнити годівнички (усім учням класу) |
Індивідуальні бесіди з учнями про охайне веде-ння зошита: Гавриленок Є., Кравченко І., Шеремета І. |
|
Індивідуальні бесіди з учнями та батьками за результатами роботи у лютому (протягом тижня) |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
|
|
|
Спортивні змагання «Веселі старти» |
10. |
Робота з батьками |
Індивідуальні поради психолога батькам по коре-кції пізнавальних процесів: уваги, пам’яті, мислення. |
Бесіда з батьками про організацію вільного часу учнів удома. |
|
Засідання батьківського комітету з теми «Незабаром свято у наших дівчаток» |
Березень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 04.03-07.03 |
ІІ тиждень 11.03-15.03 |
ІІІ тиждень 18.03-22.03 |
ІV тиждень 25.03-29.03 |
1. |
Виховні заходи |
Свято «Милі, рідні, ненаглядні!» |
Конкурс віршів. Т. Г. Шевченко – співець краси рідного краю! |
Вклоняємось усім героям! ...» |
«Хай планета наша чиста розцвітає людям на добро» |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда: «9 березня − День народження Тараса Шевченка (1814–1861), україн. |
|
Перекличка повідомлень «Люди, які прославили мій край» |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
Конкурс «Чарівні слова» |
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Бесіда: «Що таке хвороба. І як їй запобігти.» |
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
Бесіда «Первоцвіти просять захисту»
|
Виставка малюнків: «Перші весняні квіти» |
|
Виставка малюнків «Бережи природу!» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Краса природи у творах Т. Г. Шевченка |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Творча майстерня: «Я матусю свою привітаю…» |
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіди з батьками та учнями, які спізнюються на 1-ші уроки (
) |
Висловити подяки усім учасникам класних справ. |
|
Інструктаж з БЖД про місце перебування під час канікул (з усіма учнями класу) |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
|
Годинам рухливих ігор. Ігротека. |
|
Бесіда: «Є така професія – пожежник-рятувальник» |
10. |
Робота з батьками |
Залучити батьків до класної години: «Милі, рідні, ненаглядні!». |
Залучити батьків до виставки: « Перші весняні квіти» |
|
Поради батькам, як зменшити час перебування ди-тини біля телеві-зора (комп’ютера) під час канікул. Інструктаж з БЖД дітей під час канікул. |
Квітень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 01.04-05.04 |
ІІ тиждень 08.04-12.04 |
ІІІ тиждень 15.04-19.04 |
ІV тиждень 22.04-26.04 |
1. |
Виховні заходи
|
Виступ агітбригади «Руху правила єдині – поважати їх повинні» |
«Шляхами подвигу і сла-ви…». Розпо-відь про День космонавтики. |
Хлібы–чусьому голова. Бесіда |
26 квітня – день скор-боти… Трагедія Чорнобиля (урок мужності) |
2. |
Напрямки виховної роботи: Ціннісне ставлення особ-сті до суспі-льствва і держави |
|
|
Правовий Букварик |
|
3. |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Гра-тренінг: «Світлофор ввічливості» |
|
|
4. |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда: «Про що розповіли речі» |
|
|
|
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Бесіда: «Збережемо чистим довкілля» |
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Інсценізація народної казки: «Хитрий півень» |
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Конкурс плакатів «У країні дорожніх знаків»
|
Акція: «Збережемо книгу» |
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіди з учнями, як вони провели весняні канікули. (індивідуально з кожною дитиною) |
Індивідуальні бесіди з учнями ______________ |
Обговоритиуіз членами активу класуіїх ставленняшдо виконання доручень. |
Відзначити учнів, які найкраще ведуть зошити. |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загартовування |
Веселі старти «В здоровім тілі – здоровий дух» (до Всесвітнього дня здоров’я 7.04). |
|
|
|
10 |
Робота з батьками |
Робота бать-ківського комітету по вирі-шенню актуальних проблем класу.
|
Анкетування батьків. «Яку інформацію Ви хотіли б отримати на батьківських зборах?» |
Батьківські збори: «Громадянин формується з дитинства». 19.04 |
Залучити батьків до виставки родинної спадщини. Оголосити се-ред сімей класу операцію «Милосердя» (до Великодніх свят) |
Травень
№ п/п |
Заходи |
І тиждень 30.04-03.05 |
ІІ тиждень 06.05-10.05 |
ІІІ тиждень 13.05-17.05 |
ІV тиждень 20.05-24.05 |
V тиждень 27.05-31.05 |
1. |
Виховні заходи |
Я і дивосвiт. Ситуаційно-рольова гра. |
7.05 День Матері 8.05«Збережемо пам'ять про подвиг» (урок муж-ності) |
Класні збори: «Аналіз навчання у 5 класі.» 17.05 |
20.05 - День Європи |
Свято останнього дзвоника. |
2. |
Напрямки вих. роботи: Ціннісне став-лення особис-тості до сус-пільства і держави |
Дискусія “Де найкраще місце на землі” |
|
Повідомлення: 15.05 - Мiжна-родний день родини (сiм'ї) |
|
Конкурс на кращу розповідь учнів про свої мрії «Я проведу канікули ось як…» |
3. |
Ціннісне став-лення до сім’ї, родини, людей |
|
Оформити листівки- привітання з Днем Матері |
|
Групова справа: «Чесним треба бути всюди» |
|
4. |
Ціннісне став-лення до себе |
Гра: « Як стати нехворійком» |
Конкурс малюнків “Най-цінніше в моєму житті” |
|
|
Безпека влітку. Інст-руктаж . |
5. |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Екскурсія «В усі пори року прекрасна земля» |
|
|
6. |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Одягни вишиванку до Дня укр-кої вишиванки (3-ій четвер травня) 16.05 |
|
|
7. |
Ціннісне ставлення до праці |
Виставка вла-сних виробів: «Місто весе-лих майстрів» |
|
|
|
|
8. |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з уч-нями: «Як зробити подарунок батькам до Великодня ?» |
|
Спостереження за змінами в поведінці учнів (протягом тижня) |
Індивідуальні бесіди і настанови учням класу на канікули. (Кожному учню індив.) |
Організація дозвілля учнів на канікулах. |
9. |
Охорона здоров’я і фізичне загарто-вування |
|
Рухливі ігри на свіжому повітрі. |
Бесіда «Здоров'я – найбільше багатство, бережіть його» |
|
|
10. |
Робота з батьками |
Батьківський рейд-перевірка «Активність учнів у підготовці до уроків» |
Скласти па-м’ятку: «Як заохочувати дитину в сім’ї» (для всіх батьків) |
Робота бать- ківського ко-мітету по підготовці до ремонту класу |
Бесіда з усіма батьками «Підсумки навчання та план проведення екскурсій» |
Рекомендації батькам «Здоров’я та безпека дітей у ваших руках» |