План виховної роботи для 6 класу, за допомогою якого ви зможете підготувати список власних заходів.
І семестр 2018 – 2019 н. р.
Погоджено Затверджую
Заст.. директора з ВР Директор школи
___________ПІБ __________ ПІБ
___ _______ 20___ р. ____ __________ 20____ р.
на 2018 – 2019 н. р.
з учнями ____ класу
(повна назва школи)
Класний керівник: _____________________
Мета і завдання виховної роботи :
- Виховувати в учнів любов до свого народу, його мови, традицій;
- Виховувати обов’язки до праці, бережливого ставлення до шкільного та власного майна, підручників;
- Привчати учнів до систематичного читання періодики, перегляду телепередач для обговорення цих матеріалів на виховних годинах;
- Виховувати повагу до вчителів, батьків, старших;
- Вчити дітей старанно вчитися, виховувати почуття відповідальності за доручені справи;
- Зміцнювати здоров’я учнів;
- Залучати учнів до участі у шкільних і позашкільних заходах; до занять у спортивних секціях.
І семестр
Вересень
Свято першого дзвоника – День знань
Місячник безпеки руху «Увага, діти на дорозі!»
|
І тиждень (03. 09. – 07.09.) |
ІІ тиждень (10.09. – 14.09.) |
ІІІ тиждень (17.09. – 21.09.) |
ІV тиждень (24.09. – 28.09.) |
Тижні, декади |
Олімпійський тиждень в рамках відзначення Дня фізичної культури і спорту |
Тиждень знань правил дорожнього руху. |
Тиждень протипожежної безпеки «Сірничок малий, а біда велика». |
Тиждень трудового виховання |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Відзначення 73-ї річниці завершення Другої світової війни. Загальношкільна виставка квіткових композицій, присвячена 75-річниці з дня визволення селища від німецько-фашистських загарбників «Ямпільщино, рідна моя». Радіопередача «Українські пісні про патріотизм українців і трагедію війни». |
День батька. Всеукраїнська трудова природоохоронна акція «Чиста Україна – чиста Земля». Випуск стіннівок «Обережно! Дорога!» . Зустріч з інспектором ДАІ «Будь пильним, уважним завжди на дорозі». |
Міжнародний день миру. Районна виставка-ярмарок «Щедрість рідної землі». Акція «Долоньки миру». День партизанської слави. Операція «Обеліск». Екскурсія до шкільного музею. Випуск буклетів «Будь обережним з вогнем!». Всеукраїнська трудова природоохоронна акція «Чиста Україна – чиста Земля». |
День усиновлення. Виставка робіт «Краса у праці». Трудовий десант. Операція «Обеліск», «Шкільне подвір'я». Всеукраїнська трудова природоохоронна акція «Чиста Україна – чиста Земля». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
1. Вступний інструктаж з безпеки життєдіяльності. (03.09.) Олімпійський урок «Спорт – це життя». (07.09.) |
Виховна година «Правила яких потрібно дотримуватись на дорозі» (11.09.) |
Інформаційна година спілкування «Сам удома. Пожежна безпека». (18.09.) |
|
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Година спілкування: «Ветерани Другої світової війни. Які вони?» (04.09.) |
1. Зустріч з інспектором ДАІ «Будь пильним, уважним завжди на дорозі». (13.09). 2. Година спілкування : «Мудрі батькові поради» (14.09.) |
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
Випуск стіннівки «Обережно! Дорога!» . (12.09.) |
Виготовлення буклету «Будь обережним з вогнем!». (19.09.) |
1. Тематична виховна година: «Навчання – головна праця школяра». (25.09.) 3. Взяти участь у виставці робіт «Краса у праці». (27.09.) 4. Трудовий десант. Операція «Обеліск», «Шкільне подвір’я». (24.09.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Акція: «Зробимо свій клас зеленим». (06.09.) |
|
Екологічна подорож-вікторина «Ми і світ природи». (17.09.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
|
Екскурсія до шкільного музею. (20.09.) |
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Перший урок на тему «Повага до європейських цінностей» (03.09.) |
|
1. «День миру: історія виникнення, звичаї та традиції пов’язані з цим днем» - бесіда. 2.Прийняття участі в акції «Долоньки миру». (21.09.) 3.Година спілкування «Стежками українських партизан». (21.09.) |
Бесіда , присвячена Дню усиновлення. (28.09.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Вибори активу класу, розподіл обов’язків |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі. Бесіда з учнями, що запізнюються. |
Опитування учнів з метою уточнення індивідуальних даних. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. Бесіда: «Правила поведінки в їдальні». |
Робота з органами самоврядування. |
|
|
Операція «Обеліск». Екскурсія до шкільного музею. |
Трудовий десант. Операція «Обеліск», «Шкільне подвір'я». |
Робота з батьками. |
Залучити батьків до активної участі у житті класу і школи. |
Уточнення даних ( соціальний паспорт) |
|
Обговорення успішності учнів. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Жовтень
Місячник національно-патріотичного виховання «Виховуємо громадянина»
|
Vтиждень (01.10. – 05.10.) |
VІ тиждень ( 08.10. – 12.10.) |
VІІ тиждень (16.10. – 19.10.) |
VІІІ тиждень (22.10. – 26.10.) |
Тижні, декади |
Тиждень правових знань |
Тиждень національно-патріотичного виховання |
Тиждень історії |
Тиждень профорієнтаційного виховання «Ми обираємо стежку життя». |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Міжнародний день людей похилого віку та День ветерана. Загальношкільна лінійка «Поважаймо старість словом і ділом». День самоврядування. День працівників освіти. Виставка вітальних листівок «Від щирого серця». Святковий концерт. Радіопередача «Права і обов’язки учня». Конкурс буклетів «Я маю право!». |
Загальношкільна лінійка «Я – українець!». Випуск стінгазети «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Україну!». День захисника України та День українського козацтва : святковий збір ДКО «Молода Січ». Прийом учнів 5 класу у козаки. |
|
Випуск стінгазети «Всі професії важливі». День визволення України від фашистських загарбників. Випуск стінгазети «Всі професії важливі». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Тематична година спілкування: «Совість і закон». (03.10.) |
Виховна година : «І синє небо, і жовте колосся». (09.10.) |
Бесіда : «Правила поведінки при виявленні обірваного електричного дроту». (16.10.) |
1. Виховна година: «Від мрії – до професії». (23.10.) 2. Інформаційний вісник «У світі тисячі професій, і лиш одна із них – твоя!». (25.10.) 3. Інструктаж з правил поведінки під час осінніх канікул. (27.10.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Урок до Дня людей похилого віку «Хто про старих дбає, той гідною людиною зростає». (02.10.) |
|
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
1. Виготовлення буклету «Я маю право!». (04.10.) 2. Виготовлення вітальної листівки «Від щирого серця» (05.10.) |
Виготовлення стінгазети «Можна все на світі вибирати, сину, вибрати не можна тільки Україну!». (10.10.) |
|
Випуск стінгазети «Всі професії важливі». (24.10.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
|
Екологічний вісник. «До природи не неси шкоди». (19.10.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Круглий стіл « Телебачення і преса » ( перегляд телепередач, читання преси з метою обговорення) (02.10.) |
Святковий збір ДКО «Молода Січ». Прийом учнів 5 класу у козаки. (11.10. – 12.10.) |
Народні та державні символи. «Лелека – символ щастя і родини, любові до своєї Батьківщини». (17.10.) |
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Бесіда : «День захисника України. День українського козацтва. Витоки цих свят. Визначні козаки України». (11.10. – 12.10.) |
|
Бесіда : «Як Україна оборонялась від фашистських загарбників». (26.10.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі |
Бесіда з учнями, що запізнюються. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
Інструктаж з правил поведінки під час осінніх канікул. |
Робота з органами самоврядування. |
|
|
|
|
Робота з батьками. |
|
Бесіда з батьками про виконання домашніх завдань. |
|
Проведення батьківських зборів |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Листопад
|
ІX тиждень (05.11. – 09.11.) |
X тиждень (12.11. -16.11.) |
XІ тиждень (19.11. -23.11.) |
XІІ тиждень (26.11. – 30.11.) |
Тижні, декади |
|
Тиждень знань безпеки життєдіяльності та тиждень безпеки дорожнього руху. |
Тиждень фізики, математики та інформатики |
|
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
День української писемності та мови. Районна операція «Пташина їдальня». |
Конкурс малюнку «Охорона праці очима дітей». Міжнародний день толерантності. Радіопередача «Чого варте слово «спасибі». Тренінг . Конкурс плакатів «Молодь проти насильства». Районна операція «Пташина їдальня». |
День Гідності та Свободи. Загальношкільна лінійка до Дня Гідності та Свободи. Районна операція «Пташина їдальня». |
День пам'яті жертв Голодомору. Лінійка-реквієм «День пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 рр.». Акція «Свіча пам'яті». Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Шкільна акція «Синя стрічка листопада». Проведення анкетування: «Причини насильства в молодіжному середовищі», «Насильство в сім'ї», «Молодь і протиправна поведінка», «Що я знаю про ВІЛ/СНІД». Всесвітній День боротьби зі СНІДом. Загальношкільна лінійка «Зроби свій вибір на користь здоров'я». Акція «Жити у світі де є ВІЛ». Тренінгові заняття. Тематична виставка малюнків «За світ без насильства». Районна операція «Пташина їдальня». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Інформаційний вісник : «Правила безпечного користування побутовими газовими приладами : котел, пічка, запальничка тощо». (06.11.) |
Інформаційна година на тему: «Небезпека вдома та на вулиці». (13.11.) |
Година спілкування : «Повага і взаєморозуміння з однолітками». (20.11.) |
1. Виховна година: «Здоров'я – це найголовніше у житті». (30.11.) 2. Бесіда : «Види насильства та шляхи його подолання». (26.11.) 3. Проведення анкетування: «Причини насильства в молодіжному середовищі», «Насильство в сім'ї», «Молодь і протиправна поведінка», «Що я знаю про ВІЛ/СНІД». (28.11. – 29.11.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
|
Виховна година: «Вічна пам'ять героям». (21.11.) |
Тренінгові заняття «Спілкуємося і діємо». (27.11.) |
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Оформлення класного куточку до Дня української писемності та мови. (07.11.) |
Взяти участь у конкурсах : 1. малюнку «Охорона праці очима дітей». (14.11.) 2. плакатів «Молодь проти насильства». (16.11.) |
|
Взяти участь у виставці малюнків «За світ без насильства». (28.11.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Година спілкування. «Цікаві факти з життя тварин». (12.11.) |
|
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Виховна година, присвячена Дню писемності «Історія виникнення письма». (09.11.) |
|
|
Взяти участь у Лінійці-реквіємі «День пам'яті жертв Голодомору 1932 – 1933 рр.» та акції «Свіча пам'яті». (26.11.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Виховна година: «Шукай друга, а знайдеш – тримай». (16.11.) |
Просвітницька година : «Український рушник – символ праці і краси». (19.11.) |
1. Година спілкування: «Жертви Голодомору». (27.11.) 2. Взяти участь у акції «Жити у світі де є ВІЛ». (30.11.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
|
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі |
Бесіда з учнями, що запізнюються. |
Робота з органами самоврядування. |
Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція «Пташина їдальня». Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Акція «Свіча пам'яті». Шкільна акція «Синя стрічка листопада». Акція «Жити у світі де є ВІЛ».
|
Робота з батьками. |
Бесіда : «Друзі вашої дитини». |
|
|
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Грудень
Місячник військово-патріотичного виховання
|
XІІІ тиждень (03.12. – 07.12.) |
XІVтиждень (10.12. – 14.12.) |
XVтиждень (17.12. – 21.12.) |
XVІтиждень (24.12. – 28.12.)
|
Тижні, декади |
Всеукраїнський тиждень права |
Тиждень доброчинності |
Тиждень військово-патріотичного виховання |
|
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Міжнародний день інвалідів. Благодійний ярмарок. День збройних сил України. Конкурс листівок-привітань. Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС. Загальношкільна лінійка - реквієм «Пам'яті жертв Чорнобиля». Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
День святого Миколая. Районна операція «Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Новорічне свято. Районна операція «Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Виховна година, присвячена Дню прав людини «Ми і наші права». (07.12.)
|
Практичне заняття «Школа ввічливості». (12.12.) |
Виховна година на тему «Здорові звички – здоровий спосіб життя». (18.12.) |
Інструктаж з правил поведінки під час зимових канікул. (26.12.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Виховна година , присвячена дню інвалідів «Як живеться сьогодні інвалідам ?» (04.12.) |
Година спілкування «Ласкаво просимо, любі гості !». (11.12.) |
|
Усний журнал «Різдвяний настрій». (27.12.) |
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Виготовити листівку-привітання до Дня збройних сил України. (05.12.) |
|
|
Прибирання кабінету (організація та облаштування Новорічного кутка) (24.12.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Бесіда про необхідність підгодовування пташок у зимовий час (13.12.) |
|
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Конкурсна програма «Нумо, хлопці!». (06.12.) |
|
День святого Миколая (привітання молодших школярів). (19.12.) |
Новорічне свято «Новорічні розваги». (28.12.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Взяти участь у благодійному ярмарку. (04.12.) 2. Виховна година , посвячена Дню збройних сил України. (06.12.) |
Виховна година: «Незабудемо подвиг пожежників Чорнобиля». (14.12.) |
|
|
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
Бесіда з учнями, що запізнюються. Аналіз ведення учнями щоденників. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі. |
|
Робота з органами самоврядування. |
Міжнародна акція «16 днів проти насильства». Шкільна акція «Синя стрічка листопада». Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
Районна операція Залиш ялинку в лісі». Районна операція «Пташина їдальня». |
|
Робота з батьками. |
Залучення батьків до операції «Пташина їдальня». Засідання батьківського комітету. |
Залучення батьків до організації свята День святого Миколая. |
Ознайомлення батьків з планом проведення новорічного свята. |
Батьківські збори |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
ІІ семестр 2018 – 2019 н. р.
Погоджено Затверджую
Заст.. директора з ВР Директор школи
___________ ПІБ __________ ПІБ
___ _______ 20___ р. ____ __________ 20____ р.
на 2018– 2019 н. р.
з учнями ____ класу
(повна назва школи)
Класний керівник: _____________________
Січень
|
XVІІ тиждень (14.01. – 18.01.) |
XVІІІ тиждень (21.01. - 25.01.) |
XІX тиждень (28.01. -01.02.) |
Тижні, декади |
Тиждень профорієнтаційного навчання «Всі професії важливі» |
Тиждень культури спілкування |
Тиждень «Краса врятує світ» |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Діагностичне анкетування з метою визначити схильність до певної сфери діяльності. |
День Соборності України. Радіопередача «День Соборності та Свободи України». Радіопередача «Культура спілкування з дорослими та однолітками». |
День пам’яті Героїв Крут. Загальношкільна лінійка «Вони були молодими». Конкурс «Красунчики» (на найкращу шкільну форму класу). |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Тематична виховна година «Професія моїх батьків». (15.01.) |
Тематична виховна година «Як жити в злагоді з людьми» (21.01.) |
1. Конкурс «Красунчики» (на найкращу шкільну форму класу). (30.01.) 2. Бесіда про правила користування газовими приладами. (31.01.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
Морально-етична бесіда «Скарбничка людяності». (24.01.) |
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
1. Гра-конкурс «Ким бути ?» 2. Діагностичне анкетування з метою визначити схильність до певної сфери діяльності. (17.01.) |
|
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Година спілкування «Шануймо все, що зветься просто й коротко – Природа». (25.01.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Бесіда «Свято Водохреща» (18.01.) |
|
Круглий стіл «Як ти розумієш поняття «краса» ? (28.01.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Урок – диспут «Ти маєш жити – вільна Україно». (22.01.) |
Тематична бесіда «Страшно вмерти, але ще страшніше загинути марно» (29.01.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Бесіда з учнями про бережне ставлення до шкільного майна. |
Проведення індивідуальної бесіди з щодо правил поведінки на уроках. |
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення щоденників. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка» |
Робота з батьками. |
|
Бесіда з матір’ю про успішність та поведінку в школі. |
Бесіда з батьками учнів, схильних до правопорушень. |
Додаткові заходи. |
|
|
|
Лютий
|
XX тиждень (04.02. – 08.02.) |
XXІ тиждень (11.02. -15.02.) |
XXІІ тиждень (18.02. -22.02.) |
XXІІІ тиждень (25.02. – 01.03.) |
Тижні, декади |
Тиждень сприяння здоровому способу життя «Зроби свій вибір на користь здоров’ю». |
Тиждень морально-етичного виховання. |
Тиждень зарубіжної літератури та англійської мови.
|
|
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Радіопередача «У здоровому тілі – здоровий дух». Конкурс рекламних проектів «Хочу бути здоровим». |
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Загальношкільна лінійка «Дорогами до Афганістану». Покладання квітів до пам’ятника. Виставка літератури «Герої наших часів» (присвячена людям, які здійснили подвиг у наш час). День безпечного Інтернету. Радіопередача «Сьогодення нашої країни». Конкурс привітальних листівок та Валентинок до Дня св.. Валентина. |
День Героїв Небесної Сотні. Загальношкільна лінійка-реквієм пам’яті Героїв Небесної сотні. Виставка літератури «Герої наших часів». Радіопередача «Герої не вмирають». |
|
1. Ціннісне ставлення до себе. |
|
Виховна година «Етика й мораль як регулятори людської поведінки». (11.02.) |
Бесіда про користування електроприладами. (19.02.) |
|
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
Година спілкування «Чи дбаєш ти про свою безпеку в Інтернеті». (12.02.) |
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Конкурс рекламних проектів «Хочу бути здоровим». (08.02.) |
Конкурс привітальних листівок та Валентинок до Дня св.. Валентина. (13.02.) |
Година спілкування «У колективі чужої роботи немає». (22.02.) |
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Пішохідна прогулянка «Здоров’я дітей – здоров’я нації». (05.02.) |
|
|
Перегляд фільму «Мальовнича моя Україна». (26.02.) |
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
1. Гра – експрес «Що ти знаєш про Україну ?» 2. Виставка літератури «Герої наших часів» (присвячена людям, які здійснили подвиг у наш мирний час). (14.02.) |
|
Заочна подорож «Україна від козацьких часів і до сьогодення». (28.02.) |
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
Година спілкування «Земляки, якими ми пишаємось». (15.02.) |
Виховна година «Вони були молодими». (20.02.) |
|
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
Аналіз ведення щоденників. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі. |
Бесіда з учнями про виконання доручень. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка». Операція «Обеліск» |
Операція «Годівничка» |
Операція «Годівничка» |
Робота з батьками. |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання. |
|
Бесіда з батьками, діти яких запізнюються. |
|
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Березень
|
XXІV тиждень (04.03. – 07.03.) |
X XVтиждень (11.03. -15.03.) |
XXVІ тиждень (18.03. -22.03.) |
Тижні, декади |
|
Тиждень дитячої та юнацької книги. |
Тиждень родинного виховання. |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Шевченківські дні. Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка. Загальношкільна газета «Шевченко – геніальний український поет, художник, мислитель». Виставка у бібліотеці творів Т.Г.Шевченка. |
Рейд учкому «Живи книго». |
Міжнародний день боротьби за ліквідацію расової дискримінації. Конкурс малюнків «Традиції моєї родини». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
|
Бесіда «Чи поможуть вітаміни всім нам вчитися відмінно». (11.03.) |
1. Усний журнал «Сучасна людина – толерантна людина». 2. Інструктаж з правил поведінки під час весняних канікул. (18.03.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Година спілкування «Для мами завжди ласкаві слова». (07.03.) |
|
Усний журнал «Я руки матері цілую …». (19.03.) |
3. Ціннісне ставлення до праці. |
Виготовлення газети «Шевченко – геніальний український поет, художник, мислитель». (05.03.) |
Рейд учкому «Живи книго». (15.03.) |
Конкурс малюнків «Традиції моєї родини». (22.03.) |
4. Ціннісне ставлення до природи. |
|
Екологічна подорож «Ми і світ природи». (12.03.) |
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
1. Конкурс декламаторів поезії Т.Г.Шевченка. 2. Виставка у бібліотеці творів Т.Г.Шевченка. (06.03.) |
Бібліотечний урок «Як продовжити життя книги». (14.03.) |
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Тематична година спілкування «Пам’ятні дати життя поета» (04.03.) |
|
Флешмоб «У дружби немає кордонів». (21.03.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі. |
Бесіда з учнями про стан збереження підручників. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Годівничка». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Годівничка». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Годівничка». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Робота з батьками. |
Обговорення успішності. |
|
Батьківські збори |
Додаткові заходи. |
|
|
|
Квітень
Місячник природоохоронної роботи
|
XXVІІ тиждень (01.04. – 05.04.) |
XXVІІІ тиждень (08.04. -12.04.) |
XІX тиждень (15.04. -19.04.) |
XXX тиждень (22.04. – 26.04.) |
Тижні, декади |
Тиждень біології, географії, хімії та природознавства |
|
Тиждень правових знань. |
Тиждень знань безпеки життєдіяльності. |
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
Всесвітній День здоров’я . Спортивні естафети на уроках фізкультури. Виставка літератури щодо здорового способу життя. |
|
Загальношкільна лінійка «Україна і сім’я». Тематична виставка «Знай та поважай сімейне право України». |
Загальношкільна лінійка-реквієм «Пам’яті жертв Чорнобиля». Радіопередача «Безпека - понад усе». |
1. Ціннісне ставлення до себе. |
1. Спортивні естафети на уроках фізкультури. 2. Акція «Я та моє здоров’я». (05.04.) |
Практичні поради «Як запобігти виснаженню організму». (09.04.) |
Бесіда «Права, обов’язки , правила. Як вони співіснують ?» (16.04.) |
Тематична бесіда «Небезпека навколо нас». (23.04.) |
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
Виховна година «Спритні, дужі, веселі». (05.04.) |
Бесіда «Добро – це коло, в середині якого є краса». (12.04.) |
Виховна година «У мого сина – дружина». (15.04.) |
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
|
Усний журнал «Якщо бажаєш стати заможним, у праці будь непереможним». (18.04.) |
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Бесіда «Я маленька частиночка природи». (02.04.) |
Тематична година спілкування «Що вивчає наука екологія». (11.04.) |
|
Вікторина «Квіти – посмішка природи». (25.04.) |
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
Виставка літератури щодо здорового способу життя. (05.04.) |
|
Тематична виставка «Знай та поважай сімейне право України». (19.04.) |
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
|
|
|
Просвітницька година «Український рушник – символ праці і краси». (26.04.) |
Індивідуальна робота з учнями. |
|
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
|
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі. |
Робота з органами самоврядування. |
Операція «Посади квітку». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Посади квітку». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Посади квітку». Акція «Захистимо первоцвіти». |
Операція «Посади квітку» . Акція «Захистимо первоцвіти». |
Робота з батьками. |
Залучення батьків до операції «Посади квітку» та акції «Захистимо первоцвіти». |
Бесіда з батьками про виконання домашніх завдань. |
|
День відкритих дверей «Спілкуймося з нашими вчителями». |
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
Травень
|
XXXІ тиждень (02.05. – 03.05.) |
XXXІІ тиждень (06.05. -10.05.) |
XXXІІІ тиждень (13.05. -17.05.) |
XXXІV тиждень (20.05. – 24.05.) |
XXXV тиждень (27.05. – 31.05.)
|
|
Тижні, декади |
|
Тиждень Пам’яті «Навічно в пам’яті народній». |
|
Тиждень підведення підсумків. |
|
|
Пам’ятні дати Загальношкільні заходи
|
|
День пам’яті та примирення та День перемоги над нацизмом у Другій світовій війні. Зустріч з ветеранами. Операція «Доброго ранку ветеран». Виставка квіткових композицій, присвячених Дню перемоги. Операція «Обеліск». |
День Матері та Міжнародний день сім’ї . Виставка родинних дерев «Моє коріння». |
Звіт загонів ДКО «Молода січ». |
Свято Останнього дзвоника. |
|
1. Ціннісне ставлення до себе. |
Бесіда «Режим та здоров’я». (03.05.) |
Бесіда «Поведінка в громадському транспорті». (06.03.) |
|
Виховна година «Здорові звички – здоровий спосіб життя». (21.05.) |
Інструктаж з техніки безпеки під час літнього відпочинку. (27.05.) |
|
2. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
|
|
Година спілкування «Мама – найдорожча людина». (13.05.) |
Рольова гра «Не робіть моїх помилок». (23.05.) |
|
|
3. Ціннісне ставлення до праці. |
|
|
Виготовлення родинних дерев «Моє коріння». (14.05.) |
|
Трудовий десант по прибиранню класної кімнати. (30.05.) |
|
4. Ціннісне ставлення до природи. |
Інформацій на хвилина спілкування «Вмійте природу любити». (02.05.) |
|
|
Екологічний турнір «Природа – наш дім, бережімо його !» (20.05.) |
|
|
5. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
|
1. Виставка квіткових композицій, присвячених Дню перемоги. (08.05.) |
1. Виставка родинних дерев «Моє коріння». 2. Свято до Дня матері «Мамина казка». (16.05.) |
|
Свято Останнього дзвоника. (31.05.) |
|
6. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. |
Бесіда «Особливості відповідальності неповнолітніх». (09.01.) |
Тематична виховна година «Ніхто не забутий, ніщо не забуто». (07.05.) |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями. |
Проведення індивідуаль ної бесіди щодо правил поведінки на уроках. |
Контроль за дотриманням правил поведінки в школі. |
Проведення індивідуальної бесіди щодо правил поведінки в школі. |
Аналіз відвідування учнями школи та ведення щоденників. |
|
|
Робота з органами самоврядування. |
|
Операція «Доброго ранку ветеран». Операція «Обеліск». |
|
|
|
|
Робота з батьками. |
Бесіда з батьками учнів про допомогу дітям у навчанні. |
|
Обговорення успішності. |
Батьківські збори. Підсумки роботи батьківського комітету. |
|
|
Додаткові заходи. |
|
|
|
|
|
|