Розділ 1 «Збираємося у подорож»
Здрастуй, 3 клас!
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Урок з ТБ «Це повинен знати кожен» |
Психологічна година «Ти як?» |
|
|
|
Перший урок «Ми українці: честь і слава незламним» |
Тиждень 1. «Школа відчиняє двері»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
Ранкова зустріч «Що я знаю про країну, в якій живу» |
|
|
|
|
Уявна подорож рідним краєм «Моя мала Батьківщина». |
|
|
|
|
|
|
|
Гра з пазлами «Куди помандруємо? Подорож Україною» |
|
|
|
Година спілкування «Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести Вам радість, люди!» |
|
|
|
|
|
Засідання класного колективу Круглий стіл «Мої доручення» (Розподіл доручень між учнями класу) |
|
|
|
|
Гра -естафета «Сильніше, швидше, вище!» (до Дня фізкультури і спорту) |
Тиждень 2 «Шкільний світ»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Озелення класу. Поповнення класу новими рослинами. |
|
|
Усний журнал |
|
Година етикету «Культура спілкування» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Виставка чарівного пензлика «Барви осені» |
|
|
|
Складання пам’ятки правил поведінки у школі. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Дивовижні мандрівки тварин» |
|
|
Тиждень 3 «Світ сім’ї»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда-інструктаж «Правила безпечної поведінки в їдальні» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Створюємо родинне дерево. |
|
Перегляд відео «Як слони допомагають малюку здолати перешкоди». |
|
|
|
Фоторепортаж «Я з родиною подорожую…» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дослідження «Які тварини живуть сім’ями» |
|
21.09 - День миру. Флешмоб «Ми за мир!» |
|
|
|
|
|
|
Квест «Моя країна - Україна». |
Тиждень 4 «Вчимося діяти разом»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Дилема «Як мандрувати світом, не засмічуючи природу?» |
|
|
|
|
|
Практичне заняття «Чистий клас – чисте повітря». |
|
|
Інтелектуальна гра «Моя рідна і єдина - незалежна Україна» |
|
Круглий стіл. Як ми вміємо співпрацювати. |
|
|
|
|
|
|
|
Тренінг «Поважай себе та інших» Гра «Піраміда» |
|
|
28.09 – до річниці з дня народження Виховна година за творами В. О. Сухомлинського «Добро перемагає зло» |
|
|
|
Привітання вчителів з професійним святом (1.10) |
|
|
Привітання бібліотекаря зі святом (30.09) |
Інформаційна година «Покрова пресвятої Богородиці» Привітання захисників зі святом |
Тиждень 5 «Секрети спілкування»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Конкурс «Про своє здоров'я дбай – своє робоче місце прибирай» (протягом тижня) |
|
1.10 День музики Гра «Впізнай мелодію» |
|
|
Передбачення. Що було, коли мене не було? |
|
|
|
|
Ранкове коло. Чому треба знати минуле нашої країни? Бліц-вікторина «Україна – це ти» |
|
|
|
|
04.10 – День захисту тварин. Урок доброти |
|
|
|
|
|
|
Перегляд презентації «Як спілкуються тварини» |
|
|
|
|
Година спілкування «Секрети спілкування». |
|
|
|
|
Тиждень 6 «Як залагодити конфлікт»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
Челендж малюнків «На квіти осені чарівні подивись». |
|
|
Бесіда – інструктаж «Що треба робити при знаходженні вибухонебезпечного предмету». |
|
|
Проблемне питання. Чому потрібно оберігати земні надра? |
|
|
|
|
Вправа «Як помиритися з другом» |
|
|
|
|
|
|
|
Виготовляємо коло вибору. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квест «Козацькому роду нема переводу» |
Тиждень 7 «Ми – українці»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Моя майбутня професія»16.10 -Всесвітній день хліба |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Квест «Україна- європейська держава» |
|
Година спілкування «Подорож до країни ввічливості» |
|
|
|
Перегляд відео про історичні періоди України. |
|
|
|
Віртуальна екскурсія до Музею становлення української нації. |
|
|
|
|
|
Повторення правил ТБ перед осінніми канікулами. |
|
|
Віконечко в природу. Як захистити природу України? |
|
День визволення міста від німецько-фашистських загарбників. Віртуальна подорож містом. |
Тиждень 8 «У рідному краї»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Прийом «Фішбоун». Чому зникають тварини і рослини? |
|
|
|
Дискусія «Цінності, які об’єднують» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Українознавча гра-вікторина «Я люблю свою Україну» |
|
|
Година спілкування «Ким були наші пращури» |
|
|
Фотовиставка «Наш край у листівках» |
|
|
|
|
Практикум «Що я знаю про сучасне виробництво посуду» |
|
|
|
Тиждень 9 «Культура споживання»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Крісло автора. «Що таке потреби людини?» |
|
|
|
|
|
|
|
Перегляд мультфільму «»Де зберігати сімейні заощадження?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дебати. Чому не можна спалювати листя? |
|
|
|
|
|
Практична робота «Складання бюджету дитини.» |
|
|
Квест «Плекаймо рідну мову!» До дня української мови та писемності. |
|
|
|
|
|
Спостереження «Чарівні перетворення природи восени» |
|
Розділ 2 «Людина та її здоров’я»
Тиждень 10 «Ріст і розвиток»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Обмін думками. Чому варто берегти воду? Як вода потрапила на Землю |
|
|
|
Тест «Чи легко з тобою дружити» |
|
|
|
|
Відеопрезентація «Чарівні куточки України.» |
|
|
|
|
|
Збір запитів «Яку музику люблю я та мої друзі» |
|
|
|
16.11 – День толерантності. Акція милосердя «Чужого горя не буває». |
|
|
|
|
|
|
|
Практична робота «Створюємо таблицю звичок.» |
|
|
|
Тиждень 11 «Піклуємося про здоров’я»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда «Повторення правил безпеки школяра (у їдальні, у класі, на перерві)» |
|
|
Віртуальна подорож у гори «Чим приваблює природа Карпат?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
День гідності та свободи. Гра-квест. «Вона на світі одна-єдина, наша Україна.» |
|
Квест «Здорове харчування» |
|
|
|
Знайомство з творчістю К. Білокур. |
|
|
|
|
Практична робота «Виготовляємо медичну картку.» |
|
|
|
|
|
Ранкоке коло. «Які звички псують людське життя?» |
|
|
|
Акція «Засвіти свічку пам’яті» Вшанування жертв голодомору. |
Тиждень 12 «Як вберегтися від застуди»
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
Уявна подорож «Як зернятко перетворюється на хліб» Міні-проєкт |
|
|
|
Бесіда «Як поводитися під час карантину?» |
|
|
|
Слухання музичних творів «Хвора лялька», «Здорова лялька» |
|
|
|
Сімейні секретики «Як вберегтися від застуди». Обмін думками. |
|
|
|
|
|
|
|
Виготовлення моделі легенів. |
|
|
|
|
|
Міжнародний день інвалідів. Година спілкування «Любов та добро» |
|
|
|
|
Тиждень 13 «Як стати сильними»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Дослідження «Найсильніша тварина» міні-повідомлення |
|
|
|
Правила безпечної поведінки під час пожежі. (Корисні підказки) |
|
Конкурс на кращу ранкову зарядку. |
|
|
Листи-вітання захисникам «Наші воїни ЗСУ кращі за …». |
|
|
|
|
|
Свято «Святий Миколаю, в гості завітай!» |
|
|
|
|
|
|
День хустки. Фотоконкурс «Бабусина хустка» |
|
|
|
Які люди є успішними? «Учись учитися» (Корисні підказки) |
|
|
|
|
Тиждень 14 «Харчування і здоров’я»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міжнародний день права. Мої права та обов’язки |
|
|
|
|
|
|
|
Презентація «Рецепт коронної страви нашої родини» |
|
|
|
Година спілкування «Українська кухня.» |
|
|
|
Квест «У світі професій» |
|
Година ввічливості. Культура поведінки: ідемо до театру .Відео |
|
|
|
|
Виготовлення «Здорової тарілки харчування» |
|
|
|
|
Бесіда-інструктаж «Безпечні зимові розваги». |
|
|
Акція. Допомога пернатим. Пташина їдальня |
|
|
Тиждень 15 «Досліджуємо мозок»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Стоп! Булінг» |
|
|
Перегляд відео «Яка тварина найрозумніша?» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Обговорення відео «Факти про Україну, які вразили світ». |
|
|
|
|
|
Віртуальна екскурсія зимовим лісом. «Що ми можемо побачити, а що почути.» |
|
|
|
Бесіда. У чому сила енергії роду. Колаж «Дружна родина» |
|
|
|
|
|
|
|
|
Крісло автора. Що ми можемо зробити для заощадження енергії |
|
|
Тиждень 16 «Праця і відпочинок»
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Ціннісне ставлення особистості до сім’ї, родини, оточуючих |
Ціннісне ставлення особистості до праці |
Ціннісне ставлення особистості до природи |
Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Праця і працездатність.» |
|
|
|
|
Інформаційна година «Традиції святкування Різдва» |
|
|
Бесіда «Моя родина-невід’ємна частина України» |
|
|
Тренінг «Який друг справжній» (Корисні підказки) |
|
|
|
|
«У майстерні Дідуся Мороза» (виготовлення новорічних прикрас) |
|
|
|
|
|
|
|
Облаштування їдалень для пернатих. Практичне заняття «Приготуй пташкам обід» |
|
|
|
Бесіда-інструктаж «На канікули поспішаємо – безпечно відпочиваємо». (Повторення правил безпечної поведінки на льоду, на дорозі, з електроприладами.) |
|
|
|
|
Новорічне свято «Новорічні дива» |