КЗ Оріхівська гімназія №1 «Сузір’я»
«ПЕРЕВІРЕНО» Заступник директора з виховної роботи
«____»____________2017 р.
|
|
«ЗАТВЕРДЖЕНО» В.о директора гімназії №1 «Сузір’я»
«____»___________2017 р. |
План виховної роботи
з гімназистами 11- А класу
на 2017-2018 н.р ( І та ІІ семестри)
Класний керівник:
Сєліванова Оксана Василівна
ІІ. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ
ВЕРЕСЕНЬ
01.09-08.09 Тиждень знань з правил дорожнього руху
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Громадянське |
Взяти участь у Святі Першого дзвоника «Здрастуй, гімназіє, дитяча країно!» |
01.09. |
|
|
громадянське |
Виховна година «Моя країна у співдружності європейських країн» |
01.09. |
|
|
ФЗСЖ |
Інструктаж з ТБ під час проведення свят Про дотримання техніки безпеки в гімназії. |
30.08
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
ГС «Безпека життя» (з переглядом відеоматеріалів) - Єдиний урок з безпеки дорожнього руху |
04.09 |
|
|
ФЗСЖ |
Взяти участь у Всеукраїнській акції «Увага! Діти на дорозі!» Порадна бесіда «Мій шлях до гімназії», |
02.09-11.09 04.09 |
|
|
Громадянське вих.-ня ФЗСЖ |
Розсадити учнів. Провести бесіду про збереження шкільного майна. Організація харчування. |
05.09 |
|
|
Громадянське вих.-ня |
Класні учнівські збори: «Самоврядування класу у 2017 – 2018н.р.» |
08.09 |
|
|
Робота з батьками |
Анкетування батьків з метою уточнення місць роботи, номерів телефонів. |
06.09 |
|
|
|
|
|
|
|
11.09-15.09 Тиждень фізичної культури і спорту. Єдиний Олімпійський урок.
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Робота з активом класу |
Обговорення плану виховних заходів на І семестр та складання плану на вересень та жовтень. Засідання активу класу щодо підготовки до туристичних змагань з 11-Б класом. |
11.09 |
|
|
Громадянське вих.-ня |
Оформлення класного куточка Інф. хвилинка : Події в Україні. |
12.09 |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Всесвітній день туризму: Година туристичних змагань . |
15.09 |
|
|
Індивідуальна робота |
Залучення гімназистів до роботи у гуртках за інтересами. Індивідуальні консультації щодо підготовки домашніх завдань. Порадна бесіда "Умій дати слово і його дотримати". |
Протягом тижня
13.09 |
|
|
ОБЖД |
Перегляд відео: Правова основа дорожнього руху. |
14.09 |
|
|
Робота з батьками |
Загальногімназійні батьківські збори: Про підсумки роботи гімназії у 2016-2017 навчальному році; Про організацію навчально- виховного процесу у 2017-2018 н.р.
|
13.09-14.09. 2017 |
|
|
|
|
|
|
|
18.09.-22.09 Тиждень національно-патріотичного виховання
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Патріотичне |
Взяти участь у Великому зборі гімназії на меморіалі «Пам'ятаємо. Шануємо. Гордимося» «Вічна їм пам'ять, вічна їм шана» |
18.09 |
|
|
Громадянське вих.-ня |
Інф. хвилинка : Міжнародний день миру. День партизанської слави. |
21.09 22.09 |
|
|
Робота з активом класу |
Активізація роботи органів учнівського самоврядування класу. Закріплення окремих учнів – відповідальних за певні справи. Засідання культмасового сектору щодо підготовки концертної програми на годину патріота. |
19.09 |
|
|
ФЗСЖ |
Хвилинка запитань та відповідей „Це небезпечно... Чому?” (Як запобігти ВІЛ-інфікуванню. Знати, а не лякатись.) |
21.09 |
|
|
Індивідуальна робота |
Хвилинка міркування "Що таке совість?", Дискусія "Інтелігентна людина: яка вона?" Рейд- перевірка: зовнішній вигляд, щоденники. |
20.09 |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година патріота за участю воїнів – визволителів: «Вклоняємось силі нескорених» (міні концерт)
|
22.09 |
|
|
Робота з батьками |
Залучити батьків класу до участі у засіданні батьківського комітету №1. Про напрямки роботи батьківського комітету у 2017-2018 навчальному році |
21.09 |
|
|
|
|
|
|
|
25.09-29.09
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Робота з активом класу |
Обговорення зі старостою плану роботи на жовтень, визначення кандидатур гімназистів на виконання окремих доручень. Організувати учнів класу до проведення Дню цивільного захисту |
25.09
26.09 |
|
|
Громадянське |
Інф. хвилинка : Всеукраїнський день бібліотек Інф. хвилинка : Європейський день мов: «Скільки ти знаєш мов, стільки разів ти людина». |
30.09. 26.09
|
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальна консультація :«Культура поведінки – візитна картка кожної людини». Збір інформації про підготовку учнів до ЗНО (визначення предметів) |
28.09 |
|
|
ОБЖД |
Повідомлення: Обов'язки і права пішоходів. |
26.09 |
|
|
трудове |
Суспільно корисна праця (упорядкування пригімназійної території) |
27.09 |
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками учнів, які мають оцінки середнього рівня , про вибір предметів на ЗНО та підготовку . |
25.09 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Організувати привітання до Дня працівників освіти та взяти участь у Святі «Доземний уклін вам, дорогі вчителі!» |
29.09 |
|
|
Моральне, патріотичне |
Година спілкування: Біль пам’яті (29 вересня - День пам`яті Бабиного Яру) |
29.09 |
|
|
|
|
|
|
|
Жовтень 02.10-06.10
Дні природничих дисциплін 02.10-10.10
Дні хімії.
Біологічні дні.
Природознавчі дні.
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Громадянське |
Інф. хвилинка : 1 – Міжнародний день музики 7 жовтня - Всесвітній день посмішки |
01.10
|
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
ГС: "Молодіжна субкультура" |
06.10 |
|
|
Робота з активом класу |
Засідання активу класу щодо підготовки до Квест - гри «Юні патріоти напоготові» Ознайомитись з планом проведення днів природничих дисциплін та взяти активну участь. |
02.10 |
|
|
Індивідуальна робота |
Бесіда з дівчатами класу "Бережи честь з молоду" Спостереження та корекція взаємовідносин у класі. Індивідуальні поради учням, які мають оцінки середнього рівня. |
03.10 Протягом тижня |
|
|
ФЗСЖ |
Хвилинка міркування „ Що буде зі мною, якщо...”(профілактика куріння, алкоголю, наркотиків) |
04.10 |
|
|
Робота з батьками |
Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й розвитку дитини. |
05.10 |
|
|
|
|
|
|
|
09.10 -13.10
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
День захисника України. Залучити гімназистів до Квест - гри «Юні патріоти напоготові»
|
12.10 |
|
|
Патріотичне |
Інф. хвилинка : День українського козацтва. |
14.10 |
|
|
Робота з активом класу |
Обговорення роботи культмасового сектору. Засідання активу класу щодо підготовки класних учнівських зборів. |
09.10 |
|
|
Індивідуальна робота |
Перевірка щоденників, зошитів, підручників учнів. Бесіда з учнями про їх участь у предметних олімпіадах та МАН. "Поняття « інформаційна безпека»", |
11.10
12.10 |
|
|
ОБЖД |
Повідомлення: Обов'язки і права водіїв транспортних засобів. |
10.10 |
|
|
Робота з батьками |
Спілкування з батьками : «Спільне дозвілля батьків та дітей – важливий фактор виховання.» Засідання батьківського комітету класу щодо організаційних питань. |
13.10 |
|
|
|
|
|
|
|
17.10 -20.10 Тиждень історії
Тиждень знань з безпеки життєдіяльності
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Психопрофілактика |
Години психолога: Світ сучасних професій і спеціальностей. |
20.10 |
|
|
Робота з активом класу |
Засідання активу класу щодо залучення учнів до проведення тижня історії та знань з безпеки життєдіяльності. |
17.10 |
|
|
Індивідуальна робота |
Діалог на тему "Взаєморозуміння в родині. На чому воно грунтується?" Рейд – перевірка «Виконання домашніх завдань» |
18.10
Пр.-м Тижня |
|
|
ФЗСЖ |
Відверта розмова: Формування здорового способу життя на уроках фізичної культури та вдома. |
17.10 |
|
|
Робота з батьками |
Підготовка індивідуальних інформаційних повідомлень для окремих батьків про успішність, відвідування уроків та поведінку. Спільне визначення перспектив та засобів розвитку учнів. |
19.10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23.10-27.10 канікули
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Залучити гімназистів до участі у лінійкі «День слави і скорботи» та в акції «Зі святом, герої-визволителі», присвячених Дню визволення України від фашистських загарбників. |
27.10 |
Актив класу |
Ціннісне ставлення до праці |
Збір макулатури |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Листопад
30.10 -03.11
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Робота з активом класу |
Обговорення зі старостою плану роботи на листопад, визначення кандидатур гімназистів на виконання окремих доручень. |
30.10 |
|
|
ФЗСЖ |
Година класного спілкування за участю фахівців служби «104». Повідомлення: Обов'язки і права при користуванні громадським транспортом. |
03.11 |
|
|
Індивідуальна робота |
Порада: "Раціонально організовуй свою діяльність" Індивідуальні консультації "Діловий етикет: мистецтво спілкування" |
01.11 |
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками: «Як подолати страх при здачі ЗНО.» |
02.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
06.11-10.11
Дні рідної мови 09.11-10.11.2017
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Громадянське |
ГС: До Дня української писемності та мови (брейн ринг) |
10.11 |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Акція «За чистоту рідного краю» (збір макулатури) |
10.11 |
|
|
Індивідуальна робота |
Хвилина міркувань: "Вихованість, культура, інтелігентність". Етичний діалог з хлопцями класу: ""Естетика поведінки та етикет" Індивідуальні поради щодо ретельної підготовки до ЗНО. |
07.11
08.11 Пр-м тижня |
|
|
ОБЖД |
Інформація в куточок: Правила безпеки при переході через залізничні колії, перебуванні на пасажирських платформах і в потягах. |
10.11 |
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками “Виховання людини починається із сім'ї”. |
06.11 |
|
|
Робота з активом класу |
Засідання активу класу щодо підготовки до години спілкування. Засідання трудового сектору щодо ремонту меблів. |
06.11 |
|
|
|
|
|
|
|
13.11-17.11 Тиждень професійної орієнтації гімназистів
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Моральне
|
Інф. хвилинка : Міжнародний день толерантності. |
16.11 13.11 |
|
|
ОБЖД |
Перегляд презентації та відео: Запобігання пожежам і захист від них. Використання первинних засобів пожежогасіння. |
14.11
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
ГС: "Знайомимось із маловідомими професіями"
|
17.11 |
|
|
Індивідуальна робота |
Діалог: "Вільний час – простір для розвитку здібностей" Анкетування "Чи готовий я до вибору професії?" Дискусія "Як ви розумієте поняття «Професійні якості»" |
16.11 |
|
|
Робота з активом класу |
Засідання навчального сектору: «Успіхи й невдачі класного колективу» |
13.11 |
|
|
ФЗСЖ |
Огляд літератури з питань здорового способу життя. Порада : Якщо в тебе проблема — куди звернутися? |
17.11
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками: «Як спонукати інтерес до книг, до читання.» Організація рейду – перевірки стану підручників і шкільного майна, виконання домашніх завдань учнями класу та носіння гімназійної форми; |
18.11 |
|
|
|
|
|
|
|
20.11-24.11 Дні поезії
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Робота з активом класу |
Індивідуальна робота із старостою: аналіз чергування в класі та виконання доручень. Засіадання активу класу щодо участі у Днях поезії. |
20.11 |
|
|
Індивідуальна робота |
Морально-етична бесіда "Моральні ідеали та їх місце в житті сучасної молоді". Хвилина міркувань: "Якби я був політиком..." |
22.11 |
|
|
ОБЖД |
Повідомлення: Будова й робота різних видів вогнегасниікв. |
23.11 |
|
|
громадянське, моральне |
Інф. хвилинка : Всесвітній день дитини.
|
20.11 24.11
21.11 |
|
|
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету №2. Про актуальні питання навчально-виховного процесу у гімназії. |
23.11 |
|
|
Психопрофілактика |
Години психолога Готуємось до ЗНО
|
24.11 |
|
|
|
|
|
|
|
27.11-01.12
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Ціннісне ставлення до природи |
ГС: "Екологічні проблеми рідного і краю (України). |
01.12 |
|
|
Моральне |
Інф. хвилинка : Всесвітній день боротьби зі СНІДом День пропаганди здорового способу життя. Презентація команди « Берегиня» |
01.12 |
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні консультації учнів , які мають оцінки середнього рівня. Виховна хвилинка : Подарунок. Правила етикету.
|
28.11
|
|
|
Робота з активом класу |
Обговорення плану на грудень, визначення відповідальних. Засідання активу класу щодо роботи трудового сектору. |
27.11 |
|
|
ФЗСЖ |
Профілактична консультація „Алкоголізм та наркоманія”Анкетування «Чи схильний ти до вживання наркотиків?» |
29.11 |
|
|
Робота з батьками |
Залучити батьків до участі в засіданні Університету педагогічних знань «Родинна просвіта» Заняття №1. «Актуальні питання виховання дітей» |
30.11 |
|
|
|
|
|
|
|
Грудень
04.12-08.12 Тиждень правознавства. « Закон існує для того, щоб жити щасливо».
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Патріотичне |
Брейн ринг до Дня збройних сил України |
08.12 |
|
|
Громадянське
|
Інф. хвилинка : Міжнародний день захисту прав людини . 5 грудня - Всесвітній день волонтерів |
10.12
05.12 |
|
|
Робота з активом класу |
Засідання трудового сектору по питанню прибирання класної кімнати. Засідання активу класу з питання ознайомлення з планом проведення тижня правознавства та залучення учнів класу . |
04.12 |
|
|
Індивідуальна робота |
Дискусія : Як уникнути конфліктної ситуації в класі’’ Виховна хвилинка: Заповіді людяності. Милосердя. Індивідуальні бесіди: «Чи визначили ви предмети для здачі ЗНО ? » |
07.12 |
|
|
ОБЖД |
Повідомлення: Знаки безпеки: попереджувальні, заборонені, вказівні. Їх призначення. |
06.12
|
|
|
Робота з батьками |
Тематичні класні батьківські збори:
Роль батьків щодо запобігання нещасних випадків та профілактики шкідливих звичок |
08.12 |
|
|
|
|
|
|
|
11.12-15.12
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Громадянське
|
Інф. хвилинка : День вшанування ліквідаторів наслідків аварії на ЧАЕС. |
14.12
|
|
|
Моральне |
ГС у родинному колі: До Міжнародного дня чаю. |
15.12 |
|
|
Робота з активом класу |
Про результативність роботи учнівського самоврядування. Обговорення Дня самоврядування в гімназії. |
11.12 |
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні консультації з учнями- відмінниками. Виховна хвилинка: «Обов’язок. Відповідальність. Совість» (ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей) |
12.12 |
|
|
ОБЖД |
Повідомлення з переглядом відео: Системи автоматичного гасіння пожеж. Автоматизована пожежна сигналізація. Пожежні оповіщувачі. |
13.12 |
|
|
трудове |
Генеральне прибирання класної кімнати
|
13.12 |
|
|
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету: Підготовка до Новорічного вечора. Залучити батьків взяти участь у засіданні батьківського комітету №2. Про актуальні питання навчально-виховного процесу у гімназії. |
14.12
15.12 |
|
|
|
|
|
|
|
18.12-22.12 Тиждень родинного виховання.
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
Психопрофілактика |
Години психолога : Як зробити успішний професійний вибір. |
21.12 |
|
|
Робота з активом класу |
Засідання культ масового сектору щодо підготовки до новорічного вечора та випуску новорічної газети. Обговорення Дня самоврядування у гімназії та залучити учнів класу у проведенні Дня самоврядування. |
18.12
18.12 |
|
|
Громадянське |
Учнівські збори : Підводимо підсумки! |
22.12 |
|
|
ФЗСЖ |
Профілактична консультація "Шляхи уникнення ризиків у харчуванні", |
19.12 |
|
|
ОБЖД |
Перегляд презентації: Пристрої для гасіння пожеж. Системи для видалення диму. |
20.12 |
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні поради учням щодо організації їх вільного часу під час канікул. |
22.12 |
|
|
Робота з батьками |
Запросити батьків на Новорічний вечір. Ознайомити з успішністю учнів. |
20.12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Індивідуальна виховна робота
ПІ |
Форма роботи |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
Порадна бесіда |
"Умій дати слово і його дотримати". |
13.09 |
|
|
Хвилинка міркування |
"Що таке совість?", |
20.09 |
|
|
Індивідуальна консультація |
«Культура поведінки – візитна картка кожної людини». |
28.09 |
|
|
Діалог на тему |
"Взаєморозуміння в родині. На чому воно грунтується?" |
18.10 |
|
|
Індивідуальна консультація |
"Раціонально організовуй свою діяльність" |
01.11 |
|
|
Хвилина міркувань |
"Вихованість, культура, інтелігентність".
|
07.11 |
|
|
Діалог |
"Вільний час – простір для розвитку здібностей" |
16.11 |
|
|
Морально-етична бесіда |
"Моральні ідеали та їх місце в житті сучасної молоді".
|
22.11 |
|
|
Порада |
Покращення навчання. |
28.11 |
|
|
Дискусія |
,, Як уникнути конфліктної ситуації в класі’’ |
07.12 |
|
ІV. ЗАХОДИ, ЩОДО ОХОРОНИ ЖИТТЯ І ЗДОРОВЯ ГІМНАЗИСТІВ
ІV. 1 Попередження травматизму і нещасних випадків
Інструктаж з техніки безпеки під час свята «Першого дзвоника». Про дотримання техніки безпеки в гімназії. |
31.08 04.09 |
Бесіди з правил дорожнього руху |
|
1. Правова основа дорожнього руху. |
14.09 |
2. Обов'язки і права пішоходів. |
26.09 |
3. Обов'язки і права водіїв транспортних засобів. |
10.10 |
4. Обов'язки і права при користуванні громадським транспортом. |
03.11 |
5. Правила безпеки при переході через залізничні колії, перебуванні на пасажирських платформах і в потягах. |
10.11 |
6. Правила перевезення людей та вантажів. |
|
7. Культура учасників дорожнього руху. |
|
8. Дорожні знаки та їх групи. |
|
9. Відповідальність за порушення правил дорожнього руху. |
|
10. Контрольна перевірка знань учнями Правил дорожнього руху.
|
|
Бесіди з пожежної безпеки |
|
1. Запобігання пожежам і захист від них. Використання первинних засобів пожежогасіння. |
14.11 |
2. Будова й робота різних видів вогнегасниікв. |
23.11 |
3. Знаки безпеки: попереджувальні, заборонені, вказівні. Їх призначення. |
06.12 |
4. Системи автоматичного гасіння пожеж. Автоматизована пожежна сигналізація. Пожежні оповіщувачі. |
13.12 |
5. Пристрої для гасіння пожеж. Системи для видалення диму. |
20.12 |
ІV .2. Профілактика сезонних захворювань та шкідливих звичок.
Організація харчування. |
03.09 |
„Це небезпечно... Чому?” (Як запобігти ВІЛ-інфікуванню. Знати, а не лякатись.) |
21.09 |
Що буде зі мною, якщо...”(профілактика куріння, алкоголю, наркотиків) |
04.10 |
Формування здорового способу життя на уроках фізичної культури та вдома. |
17.10 |
Алкоголізм та наркоманія |
29.11 |
Шляхи уникнення ризиків у харчуванні |
19.12 |
V. РОБОТА З БАТЬКАМИ
ВЕРЕСЕНЬ
ЖОВТЕНЬ
ЛИСТОПАД
Про актуальні питання навчально-виховного процесу у гімназії.
ГРУДЕНЬ
VI. Вивчення стану та ефективності виховного процесу
Предмет вивчення |
Методи та прийоми вивчення |
Строки вивчення |
Примітка |
Рівень вихованості учнів |
Анкета по визначенню рівня вихованості учня |
вересень |
Додаток 1 |
Схильність до шкідливих звичок |
Анкетування, опитування учнів на теми : «Молодь і протиправна поведінка» ««Чи схильний ти до вживання наркотиків?» |
Листопад |
Додаток 2,3 |
Вивчення міжособистісних стосунків у класі з метою корекції поведінки. |
Спостереження і аналіз |
жовтень |
|
Активність і самореалізація учнів у спільній діяльності; |
Робота в групах. Спостереження, аналіз |
грудень |
|
Додаток 1 Анкета по визначенню рівня вихованості учня класу
1. Обов’язковість і відповідальність |
||||||
1. |
Вважаю для себе важливим добиватися, щоб колектив мого класу працював краще |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Вношу пропозиції по удосконаленні роботи класу |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Самостійно організую окремі заходи в класі |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Беру участь у підведенні підсумків роботи класу, у визначенні найближчих завдань |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. Бережливість |
||||||
1. |
Акуратно користуюся бібліотечними книгами |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Бережно відношусь до шкільних меблів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Бережно відношусь до свого одягу |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Економлю природні ресурси (електроенергію, воду, папір) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3.Дисципліна |
||||||
1. |
Знаю і виконую Правила для учнів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Завжди уважний на уроках, не заважаю слухати іншим пояснення вчителя |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Беру участь у позакласних заходах, які проводяться у класі, школі |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Розумію свою відповідальність за результати роботи класного колективу |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4.Ставлення до навчання |
||||||
1. |
Приходжу до школи з виконаним домашнім завданням |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
При підготовці домашнього завдання намагаюся не просити допомоги дорослих |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Використовую додаткову літературу ( користуюсь Інтернетом) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Акуратний, гарний виконавець, точний |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
5.Ставлення до праці |
||||||
1. |
Своєчасно та точно виконую доручені мені завдання |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Беру участь у трудових рейдах (прибирання класу, території школи) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Виконую трудові доручення батьків |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Добровільно виконую всі доручення |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
6.Доброта та чуйність |
||||||
1. |
Намагаюсь допомогти іншим учням, а також молодшим у вирішенні труднощів, які виникають перед ними |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Ввічливий з дорослими, уступаю місце старшим |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Не реагую на випадкові зіткнення у шкільних коридорах, допомагаю молодшим |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
До мене завжди можна звернутися за допомогою |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
7.Чесність та справедливість |
||||||
1. |
Вважаю, що необхідно відповідати за свої вчинки |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Чесно зізнаюся, якщо щось накоїв |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Осуджую свого товариша, якщо він розповів дорослому про вчинок товариша без його присутності при розмові |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Відкрито и сміливо висловлюю свою думку перед любим колективом |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
8.Простота та скромність |
||||||
1. |
Говорячи про свої успіхи, не забуваю про успіхи товаришів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Розумію, що людину поважають не за гроші |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Інколи люблю похвалитися |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Можу дружити з дівчатами та хлопцями іншої національності |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
9.Культура спілкування |
||||||
1. |
Відвідую музеї, виставки, театри не рідше одного разу на місяць |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Серед телевізійних передач дивлюсь навчальні, пізнавальні фільми. Слухаю не тільки сучасну музику, а і класичну |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Слідкую за своєю мовою, не допускаю, щоб у моїй присутності говорили грубо, некоректно, нецензурно |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Дотримуюся правил у громадських місцях (у тому числі у транспорті) |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
10.Колективізм, почуття товаристськості |
||||||
1. |
Задоволений відношення моїх товаришів до учнів інших класів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
2. |
Готовий відстоювати інтереси всього колективу школи у інших колективах та громадських організаціях |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
3. |
Готовий допомогти своїм однокласникам виконати домашнє завдання або доручення дорослих |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
4. |
Готовий відповісти за результати своєї роботи та результати роботи своїх товаришів |
4 |
3 |
2 |
1 |
0 |
Методика опрацювання анкети по визначенню рівня вихованості учня класу
Завдання учням: прочитати питання анкети та дати відповідь, довго не задумуючись, оцінюючи себе по 5- бальній шкалі (розшифровка дається на дошці) :
0 - завжди ні або ніколи
1 - дуже рідко, частіше випадково
2 - частіше ні, ніж так, інколи згадую
3 - частіше так, ніж ні, інколи забуваю
4 - завжди так, постійно.
Результати одного пункту додаються і діляться на 16 (максимальна кількість балів)
Наприклад, ( 3+4+3+4)/16=
Потім додаються показники по всім пунктам та діляться на 10
(1+0.9+0.7+0.6+0.5+1+1+1+0.2+0.5)/10=
Потім складаються показники кожного учня і діляться на кількість учнів: отримуємо рівень вихованості класу (від учнів).
Класний керівник оцінює учнів без допоміжних питань по10 пунктам по 5-бальній шкалі.
Так само оцінюють батьки.
Потім показники порівнюються і робляться висновки.
Додаток 2 Анкета «Чи схильний ти до вживання наркотиків?» (№2(38)), лютий 2010 Газета «Соціальний педагог»)
1. На жаль, тютюн і сигарети дуже поширені серед молоді. Нікотин «атакує» не тільки легені, але і серце, кровообіг. А як ти ставишся до «блакитного димку» і курців?
а) Вважаю, що курці отруюють будь-яке приміщення і перетворюють інших людей на пасивних курців (10 балів);
б) кожен має вирішувати сам, де та як курити, будь-які обмеження — зайві (0);
в) курити можна всюди (5).
2. Незабаром іспити. Усі твої друзі нервуються, хвилювання досягло апогею. Хтось приніс заспокійливі таблетки і пропонує їх тобі. Візьмеш?
а) Так, я візьму таблетку, але тільки в тому разі, коли вже зовсім «в ауті» (5);
б) ні, мені ліньки думати про те, де дістати таку таблетку наступного разу, коли її не запропонують (0);
в) ні, я не потребую штучного заспокоєння (10).
3. На вечірці по колу пішла цигарка з «травичкою». Усі твої друзі затягуються. Тепер твоя черга. Як ти вчиниш?
а) У будь-якому разі хоч раз спробую (0);
б) ні, не буду цього робити, краще піду з такої вечірки (10);
в) я і сам не візьму цигарки, і з цих дурнів удосталь посміюся (5).
4. Зібралася весела компанія, гості сміються, танцюють. Ти запізнився, а решта вже трохи напідпитку. Як ти вчиниш?
а) Вип'ю одну-дві чарки, аби «наздогнати» інших (0);
б) ненавиджу, коли у компанії гарний настрій залежить від алкоголю, я краще трохи побуду і піду (10);
в) мені байдуже, коли інші п'ють, — у мене і без того гарний настрій (5).
5. Дехто говорить: «Наркотики зовсім нешкідливі, треба лише правильно їх уживати». Ти в це віриш?
а) Ті, хто так вважає, обманюють самих себе (10);
б) так, це правда — окрім, хіба, найважчих наркотиків (0).
6. Існує думка, що «крута» музика і наркотики — невіддільні. А ти як вважаєш?
а) Можна писати прекрасну музику, не вдаючись до наркотиків (10);
б) прийнявши наркотики, музику не можна сприймати взагалі (5);
в) усі музиканти щось приймають (0).
7. Твій друг наполегливо просить терміново позичити йому певну суму грошей. Ти знаєш, що він регулярно вживає наркотики. Чи позичиш йому?
а) Так (0);
б) ні (10);
в) тільки якщо знатиму, на що він їх витратить (5).
8. Ти палко закохався. Зі своєю новою дівчиною ви проводите вечори разом — в її компанії. Ти помічаєш, що там усі, і твоя кохана теж, не проти хильнути чарку-другу, а то й прийняти щось важче. Як ти на це зреагуєш?
а) Якщо там буде весело, то чом би й ні (0);
б) часто бувати у цій компанії не варто (5);
в) ця компанія шкідлива для моєї коханої і наших стосунків (10).
Інтерпретація результатів
0—20 балів. Ти поводишся так, немов проблем із наркотиками взагалі ні в кого немає. Виявляється, ти не вважаєш нікотин і алкоголь наркотичними речовинами. Але ж небезпечні не лише героїн і кокаїн. Зверни увагу, що більшість наркоманів — алкоголіки. Подумай ще раз про своє ставлення до наркотиків! Мабуть, тобі варто було б порадитися з тим, кому довіряєш.
21—25 балів. Ти належиш до групи ризику. Тобі краще бути обережним.
26—30 балів. Не можна сказати, що ти — абсолютно непитущий. Час від часу ти не проти перехилити чарчину, але вважаєш, що тобі ніщо не загрожує, що контролюєш ситуацію. Але не втрачай пильності: під впливом друзів ти можеш спокуситися і спробувати наркотики.
Більше за 60 балів. Наркотики ніколи не стануть для тебе серйозною проблемою. Проте не впадай у крайнощі і не «читай моралі» іншим.
Додаток 3 Анкета «Молодь і протиправна поведінка»
1. Яка, на вашу думку, основна причина, що спонукає молодь до протиправних дій?
• Вплив алкоголю та наркотиків;
• низький рівень добробуту родини;
• захист себе і близьких;
• упевненість у безкарності;
• солідарність із компанією;
• бажання розважитися;
• необхідність здобути гроші.
2. Яке ваше ставлення до (дайте відповідь за кожним рядком):
Явище |
Ставлення |
|||||
Позитивне |
Негативне |
Припустимо в окремих випадках |
Важко відповісти |
|||
Крадіжок |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Застосування фізичної сили щодо іншої особи |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Вживання спиртних напоїв |
1 |
2 |
|
4 |
||
Вживання наркотичних і токсичних речовин |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Азартних ігор |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Проституції |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Незаконного придбання та зберігання зброї |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Самогубства |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
3. Як часто ви вживаєте (дайте відповідь за кожним рядком): |
||||||
Явище |
Ставлення |
|||||
Не вживаю |
Інколи |
1-2 рази на тиждень |
Щоденно |
|||
Цигарки |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Спиртні напої |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
Токсичні речовини |
1 |
2 |
3 |
4 |
||
4. Яке ваше ставлення до наркоманії в молодіжному середовищі?
• Негативне;
• наркоманія в молодіжному середовищі — припустима, але небажана;
• позитивне;
• мені це байдуже;
• інше.
5. Чи пробували ви наркотики?
• Тільки раз;
• періодично вживаю;
• постійно вживаю;
• ніколи не пробував;
• узагалі не бажаю мати справу з наркотиками.
6. Чи хотіли б ви спробувати наркотики, якщо це не зашкодило б вашому здоров'ю і про це ніхто не дізнався б?
• Так;• ні;• важко відповісти.
7. Чи отримуєте ви у школі інформацію про:
• шкідливість уживання алкоголю;
• шкідливість уживання наркотиків;
• небезпеку скоєння правопорушень.
8. У який спосіб ви отримуєте цю інформацію?
• На уроках валеології, психології, етики та інших дисциплін;
• на виховних годинах;
• на факультативних заняттях;
• на уроках, які спеціально відводять для обговорення цих проблем;
• на спеціально організованих зустрічах із фахівцями (лікарями, міліцією);
• не отримую жодної інформації.
9. Наскільки вас цікавить така інформація?
• Дуже цікавить;
- частково;
- майже не цікавить;
- ні;
- важко відповісти.
10. Як ви оцінюєте власний рівень знань про алкоголь та наркотики; їхню дію на організм; наслідки вживання?
• Достатньо;
• недостатньо;
• дещо знаю;
• нічого невідомо.
11. Чи проводять у вашій школі зустрічі-бесіди з лікарями, юристами, представниками правоохоронних органів із питань профілактики правопорушень та шкідливості вживання наркотиків?
- Так;
- інколи;
- майже не проводять;
- ні.
12. Якщо проводять, то як часто це буває?
- Раз на тиждень;
- раз на місяць;
- раз на семестр;
- раз на півроку;
- раз на рік.
13. Чи доцільно, на вашу думку, проводити такі зустрічі?
- Так;
- ні;
- важко відповісти.
14. Чи обговорюєте зі своїми ровесниками проблеми, які зачіпають на цих зустрічах?
- Так;
- інколи;
- майже ні;
- ні.
15. Чи торкаються цих проблем ваші батьки, спілкуючись із вами (дайте відповідь за кожним рядком)?
Проблема |
Так |
Інколи |
Практично ніколи |
Ні |
Правопорушення |
1 |
2 |
3 |
4 |
Вживання алкоголю |
1 |
2 |
3 |
4 |
Вживання наркотиків |
1 |
2 |
3 |
4 |
16. Як організовано позаурочний час у вашій школі?
• Діють гуртки (секції з різних видів спорту);
• проводять тематичні вечори з нагоди пам'ятних дат;
• проводять розважальні вечори (дискотеки, КВК тощо);
• організовують культпоходи в музеї та театри;
• організовують подорожі пам'ятними місцями нашого краю, в інші міста України;
• інше (вкажіть).
17. Хто у вашій школі проводить роботу з профілактики правопорушень?
• Учителі;
• класний керівник;
• психолог;
• соціальний педагог;
• інші (вкажіть, хто саме).
18. В якій формі здійснюється така робота?
• Лекції;• диспути;• бесіди;• ігри;• інше.
19. Ким для вас є вчитель?
• Порадником;
• другом;
• авторитетом;
• людиною, яка виконує свої службові обов'язки;
• інше (вкажіть).
20. Чи має для вас практичне значення інформація про здоровий спосіб життя, отримана на уроках у школі?
• Так;
• частково;
• інколи;
• ні;
• важко відповісти.
ІІ семестр
ІІ. ОСНОВНІ ВИХОВНІ ЗАХОДИ
НАПРЯМКИ |
ЗМІСТ РОБОТИ |
ДАТА |
ВІДПОВІДАЛЬНИЙ |
ПРИМІТКИ |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
15.01 – 19.01 |
|||||
ФЗСЖ |
Розсадити учнів згідно стану здоров’я та зору. |
15.01 |
|
|
|
Індивідуальна робота |
Спостереження та оцінка готовності учнів до уроків. Бесіда – нагадування учням про гімназійну форму, гімназійний значок, зачіски. |
15.01 – 19.01 |
|
|
|
Громадянське |
Інформаційна вітальня: « «Що ми знаємо про Водохрещення?»» |
19.01 |
|
|
|
Громадянське |
Провести бесіду про збереження шкільного майна |
16.01 |
|
|
|
ОБЖД |
Повідомлення. Правила перевезення людей та вантажів. |
17.01 |
|
|
|
Робота з активом класу |
Обговорення плану виховних заходів на ІІ семестр та складання плану на січень та лютий. Закріплення окремих учнів – відповідальних за певні справи. |
18.02 |
|
|
|
Психодіагностика |
Година психолога «Психологічна готовність уч.11класів до соціальної адаптації. |
19.01 |
|
|
|
Робота з батьками |
Надати поради батькам щодо реєстрації учнів до пробного ЗНО. Індивідуальні бесіди із метою профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит, педикульоз тощо) та контролю за поведінкою гімназистів за межами гімназії. |
Протягом тижня |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
22.01 - 26.01 Дні мистецтва |
|||||
Робота з активом класу |
Залучити гімназистів класу до участі у флешмобі «Ми – українці» . Зібрати інформацію щодо реєстрації учнів до пробного ЗНО. |
22.01 |
|
|
|
Громадянське |
Інформаційна вітальня. День пам’яті жертв Голокосту. |
27.01 |
|
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальна бесіда з учнями за результатами навчання І семестру Рейд – перевірка «Виконання домашніх завдань» |
23.01 Протягом тижня |
|
|
|
Превентивне |
Аналіз відомостей про охоплення позаурочною діяльністю гімназистів . |
До 20.01 |
|
|
|
ФЗСЖ |
Перегляд відео: Грип – заразна хвороба, його профілактика. |
24.01 |
|
|
|
Робота з батьками |
Інформувати батьків про хід реєстрації учнів до пробного ЗНО. Порада батькам: Організація харчування дитини вдома, під час навчально – виховного процесу (час, якість). |
25.01 |
|
|
|
Патріотичне |
Виховна година «Україна – соборна країна» |
26.01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
29.01 – 02.02 Дні художньої культури |
||||
Робота з активом класу |
Засідання навчального сектору. Підведення підсумків навчання за січень. Підготовка до класних зборів. |
29.01 |
|
|
Громадянське |
Організувати дітей до участі в зустрічі випускників минулих років «Знову разом» |
04.02 |
|
|
Громадянське |
Інформаційна вітальня. День пам’яті Героїв Крут. Повідомлення: День безпечного Інтернету |
29.01
02.02 |
|
|
Індивідуальна робота |
Бесіда з відмінниками класу про підготовку домашніх завдань, ЗНО. Бесіда з …..про покращення оцінок з математики. Складання індивідуальної програми покращення навчання. |
30.01 |
|
|
ОБЖД |
Інформування: Нормативні документи з охорони праці, безпеки життєдіяльності. |
31.01 |
|
|
Робота з батьками |
Засідання БК класу щодо вирішення організаційних питань. Поради: «Як правильно зареєструватися на ЗНО 2018 року» |
01.02 |
|
|
Громадянське |
Класні учнівські збори «Що потрібно знати про ЗНО. Реєстрація на ЗНО.» |
02.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
05.02– 09.02 Тиждень професійної орієнтації гімназистів. Дні фізико – математичних дисциплін: 05.02.-13.02 |
||||
Робота з активом класу |
Обговорення зі старостою плану роботи на лютий, визначення кандидатур учнів на виконання окремих доручень. Залучити гімназистів до заходів математичних днів, фізичних днів. |
06.02
|
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні поради щодо розподілення вільного та робочого часу учнів , які беруть участь у роботі гуртків та секцій. Інд. Поради: «Як покращити рівень знань з предметів.» Складання індивідуальної програми покращення навчання. |
05.02 |
|
|
ФЗСЖ |
Поради лікарів: Як загартувати себе. |
07.02 |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Виховна хвилинка: «Етика ділового спілкування» (Заняття школи шляхетних дівчат і справжніх лицарів.) |
6.02 |
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками відмінників: підготовка до ЗНО. Поради батькам щодо вибору предметів на ЗНО. |
08.02 |
|
|
Профорієнт. |
Година спілкування «Україні потрібні професіонали» (за участю батьків та випускників) |
09.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
12.02 – 16.02 |
||||
Робота з активом класу |
Індивідуальна робота із старостою: аналіз чергування в класі та виконання доручень. Залучити учнів до заходів до Дня інформатики. |
13.02 |
|
|
Громадянське |
Інформаційна вітальня: святкування Дня Св. Валентина в різних країнах. |
14.02 |
|
|
Індивідуальна робота |
Хвилинка запитань та відповідей «Нецензурні вислови і хуліганські жести. Що це?» Збір інформації щодо реєстрації на ЗНО та вибір предметів. |
12.02 |
|
|
ОБЖД |
Інформування : Культура учасників дорожнього руху. |
12.02 |
|
|
Патріотичне |
День вшанування учасників бойових дій на території інших держав. Організувати гімназистів до зустрічі з воїнами – інтернаціоналістами «У пам’яті навіки» |
02.09-11.09 15.02 |
|
|
Робота з батьками |
Класні батьківські збори: підсумки навчання, стан реєстрації на ЗНО, вибір предметів ЗНО. |
16.02 |
|
|
Психодіагника |
Година психолога: Психологічна готовність учнів 11класів до соціальної адаптації. Продовження діагностики |
16.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
19.02 – 23.02 |
||||
Робота з активом |
Складання плану роботи учнівського самоуправління на березень та квітень. Засідання активу класу щодо підготовки до ГС: День пам’яті героїв Небесної сотні. |
02.09-11.09 19.02 |
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні консультації учнів , які мають оцінки середнього рівня. Відверта розмова «Чи можна змінити свій характер» |
20.02 |
|
|
Громадянське |
Інформаційна вітальня: Міжнародний день рідної мови |
21.02. |
|
|
ОБЖД |
Інформування : Аварії і пожежі на виробництві. Типові причини їх виникнення і наслідки для населення. |
21.02 |
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками про можливості використання ІКТ дітьми вдома як засобу підвищення мотивації до навчання. |
22.02 |
|
|
Громадянське |
ГС: День пам’яті героїв Небесної сотні |
23.02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
26.02 – 02.03 |
||||
Робота з активом |
Засідання активу класу по підготовці концерту - вітання «Зі святом, дорогі дівчата і жінки». Засідання навчального сектору. Підведення підсумків навчання за лютий. Залучити гімназистів класу до проведення Дня німецької мови. |
26.02
28.02
|
|
|
Трудове |
Організувати гімназистів на генеральне прибирання класної кімнати |
01.03 |
|
|
Індивідуальна робота |
Педагогічне спостереження за гімназистами, які навчаються на достатньому рівні. Індивідуальні консультації з проблем навчання. Діалог.: « Як часто я буваю із сім’єю у культурних місцях». |
Протягом тижн 27.02 |
|
|
ФЗСЖ |
Перегляд відео: Вплив нікотину на організм людини. |
02.03 |
|
|
Робота з батьками |
Залучити батьків класу до участі в конференції батьків 1-11-х класів «Це варто обговорити» (обмін досвідом виховання дітей у сім’ї). |
28.02 |
|
|
Громадянське |
Класні учнівські збори:
|
02.03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
05.03 – 09.03 Шевченківські дні (7,8,9) |
||||
Робота з активом |
Залучити гімназистів до проведення Шевченківських днів. Організувати привітання вчителів та дівчат класу з Міжнародним жіночим днем. |
05.03 |
|
|
Індивідуальна робота |
Хвилинка запитань та відповідей "Культура поведінки закоханих", (Заняття школи шляхетних дівчат і справжніх лицарів.) Хвилинка міркувань : "Сучасний політик — який він?" |
06.03 |
|
|
ОБЖД |
Перегляд презентації: Дорожні знаки та їх групи. |
07.03 |
|
|
Робота з батьками |
Педагогічна консультація з батьками :Роль батьків у формуванні здорового способу життя дітей. Засідання БК класу. Нагадування батькам про реєстрацію на ЗНО. |
02.09-11.09 08.03 |
|
|
Патріотичне |
ГКС: День пам’яті Т.Г.Шевченка. |
09.03. |
|
|
Естетичне |
Залучити хлопців класу о участі у концерті-вітання «Зі святом, дорогі дівчата і жінки» |
07.03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
12.03 – 16.03 Тиждень дитячої та юнацької книги |
||||
Робота з активом |
Засідання активу класу щодо участі в тижні дитячої та юнацької книги. Організувати дітей до участі в персональних виставках користувачів БІЦу «Хобі читача» Організувати гімназистів класу до участі в фотоекспозиції «Тато, мамо і я – читацька сім’я» |
12.03 Протягом тижня |
|
|
Індивідуальна робота |
Вивчення міжособистісних стосунків у класі з метою корекції поведінки. Розмова з дівчатами "Що впливає на втрату репродуктивного здоров’я". |
Протягом тижня |
|
|
ФЗСЖ |
Перегляд відео: Значення води для життя людини. |
13.03 |
|
|
Естетичне |
Запропонувати учнів створити буктрейлер улюбленої книги. |
|
|
|
Робота з батьками |
Бесіда з батьками.: «Виховання працелюбності: можливості сім"ї». |
15.03 |
|
|
Громадянське |
Година спілкування «Поезія в часах перехідних і вічних» (арт-зустріч з поетами рідного краю) |
16.03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
19.03 – 23.03 |
||||
Робота з активом |
Засідання активу класу по підготовці до класних учнівських зборів та тижня гімназії. Засідання редколегії по випуску газети до тижня гімназії. |
19.03
20.03 |
|
|
Індивідуальна робота |
Консультації для учнів 11 кл. щодо подальшого навчання, участі у пробному ЗНО. Бесіда "Кроки до професії". |
Протягом тижня |
|
|
ОБЖД |
Інформація у куточок: Надзвичайні ситуації техногенного походження. Модель поведінки. |
22.03 |
|
|
Екологічне |
Інформаційна вітальня: День Землі. |
21.03 |
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації з батьками: «Моральні пріоритети родини» |
02.09-11.09 22.03 |
|
|
Громадянське |
Класні учнівські збори: Звіт активу класу . Підсумки навчання і поведінки учнів. |
23.03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26.03 – 30.03 канікули |
|
|
|
|
Організувати учнів на проходження пробного ЗНО. |
24.03 31.03 |
|
|
Робота з батьками |
Залучити батьків до участі в засіданні Університету педагогічних знань «Родинна просвіта» Заняття №2 «Родина починається з «Я». |
29.03. |
|
|
|
Міжнародний день театру. Відвідування вистав (м.Оріхів, м. Запоріжжя)
|
27.03-31.03. |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
02.04 – 06.04 Тиждень гімназії |
||||
Робота з активом |
Обговорення зі старостою плану роботи на квітень, визначення кандидатур учнів на виконання окремих доручень. |
02.04 |
|
|
Громадянське |
Організувати гімназистів класу до участі в загальногімназійному зборі. Свято «Наша гордість» |
02.09-11.09 03.04
|
|
|
Індивідуальна робота |
Хвилина міркувань . "Самовдосконалення" Бесіда «Учень і вчитель: стиль взаємостосунків» (Заняття школи шляхетних дівчат і справжніх лицарів.) |
03.04 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Загальногімназійний збір. Свято «Наша гордість» |
05.04.2018 |
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації «Незабаром ЗНО» Запросити батьків на свято «Наша гордість» |
04.04 |
|
|
ФЗСЖ |
Години класного спілкування «Бережи здоров’я змолоду» до Всесвітнього дня здоров’я |
06.04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
09.04 – 13.04 Географічні дні: « Земля наш спільний дім» 08.04.-14.04.2018
|
||||
Робота з активом |
Залучити учнів класу до участі у Всеукраїнській акції «Довкілля – 2018» , до акції «Великодній кошик». |
09.04 |
|
|
Громадянське |
Інформаційна хвилинка. Всесвітній день авіації і космонавтики (Міжнародний день польоту людини в космос) |
12.04 |
|
|
Екологічне |
День довкілля. Участь у Всеукраїнській акції «Довкілля – 2018» |
13.04. |
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні консультації «Вчинок і наслідок» Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. |
10.04 |
|
|
ФЗСЖ |
Порадна бесіда: Алкоголь, тютюн і наркотики в житті молодої людини. |
11.04 |
|
|
Робота з батьками |
Порадна бесіда: «Виховання відповідальності» |
12.04 |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
ГС "Злочин проти природи: відеофільми, відеоролики, комп'ютерні презентації тощо" |
13.04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
16.04 – 20.04 |
||||
Робота з активом |
Індивідуальна робота із старостою: аналіз виконання плану самоврядування. Залучити учнів до Дня самоврядування у гімназії |
16.04
20.04 |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Інформаційна хвилинка. День Землі |
20.04 |
|
|
ОБЖД |
Повідомлення: Відповідальність за порушення правил дорожнього руху. |
18.04 |
|
|
Індивідуальна робота |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо дотримання правил гігієни. Спостереження та корекція взаємовідносин хлопців із дівчатками. |
Протягом тижня |
|
|
Робота з батьками |
Індивідуальні консультації: «Нелегка розмова про вимогливість та відповідальність» Інформування батьків про хід і результати навчання, виховання й підготовки до ЗНО. |
19.04 |
|
|
Громадянське |
Класні учнівські збори: звіт секторів . |
20.04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
23.04 – 27.04 |
||||
Робота з активом |
Засідання активу класу щодо підготовки до ГС «Чорнобиль сьогодні». Залучити учнів до участі в акції «За чистоту рідного краю» (збір макулатури) |
23.04
27.04 |
|
|
Громадянське |
Інформаційна хвилинка. Загальноукраїнський день психолога. |
24.04 |
|
|
Трудове |
Організувати гімназистів на генеральне прибирання класної кімнати Суспільно корисна праця (упорядкування при гімназійної території) |
02.09-11.09 25.04 |
|
|
ОБЖД |
Взяти участь у дні цивільного захисту. |
24.04. |
|
|
Індивідуальна робота |
Дискусія: "Чи готовий я до вибору професії?". Порада: " Чому слід зберігати гігієну сну.". Бесіда з відмінниками класу про підготовку до ЗНО. |
26.04 |
|
|
Робота з батьками |
Залучити батьків взяти участь у засіданні батьківського комітету №3. Про роботу профільних комісій батьківського комітету та поточні питання навчально-виховної діяльності. |
24.04 |
|
|
Екологічне |
Години класного спілкування «Чорнобиль сьогодні» |
27.04. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
30.04– 04.05 |
|||||
Робота з активом |
Складання плану роботи учнівського самоврядування на травень. Засідання навчального сектору. Підготовка стіннівки до Дня матері. |
30.04 |
|
|
|
Патріотичне |
Організувати гімназистів класу до участі у Великому зборі гімназії на меморіалі «Пам'ятаємо. Шануємо. Гордимося» «Вічна їм пам'ять, вічна їм шана» |
04.05 |
|
|
|
Індивідуальна робота |
Спостереження , індивідуальні бесіди, корекція вчинків гімназистів з проявами неадекватної поведінки. Хвилинка життєвої мудрості: «Праця прикрашає людину» |
02.05-05.05 |
|
|
|
ФЗСЖ |
Творчі роботи по системі протипожежної роботи в школі. |
03.05 |
|
|
|
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету з питання проведення ремонту класу. Бесіда «Вимогливість батьків до дитини».ЗНО. |
04.05 |
|
|
|
Патріотичне |
ГС: "Видатні випускники нашої гімназії» ( опрацювання літопису гімназії) |
04.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
07.05 – 11.05 |
|||||
Робота з активом |
Про результативність роботи учнівського самоврядування. Засідання активу класу по підготовці години спілкування «Зіркова подорож нашого класу» (разом з батьками) |
07.05 |
|
|
|
Індивідуальна робота |
Хвилинка міркувань : "Твоє майбутнє - в твоїх руках", Відверта розмова: "Мобільна телефонія - цивілізоване спілкування" (Заняття школи шляхетних дівчат і справжніх лицарів.) |
10.05 |
|
|
|
ФЗСЖ |
Інформування : Правила поведінки і дії в зоні радіоактивного забруднення. Способи захисту органів дихання. |
10.05 |
|
|
|
Патріотичне. |
Великий збір гімназії «Вічна їм пам'ять, вічна їм шана» на меморіалі «Пам'ятаємо. Шануємо. Гордимося» |
08.05. |
|
|
|
Робота з батьками |
Запросити батьків на Великий збір гімназії. Засідання БК класу: організаційні питання щодо участі в ЗНО, питання завершення навчального року. |
02.09-11.09 10.05
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
14.05 – 18.05 Тиждень родинного виховання. |
|||||
Робота з активом |
Підготовка до години спілкування. Залучити учнів класу до участі у флешмобі «Ми – українці» |
14.05 |
|
|
|
Патріотичне |
Взяти участь у конкурсі - огляді «Вишиванка моя, вишиваночка», флешмобі «Ми – українці» |
17.05. |
|
|
|
Громадянське |
Інформування : День Європи |
18.05. |
|
|
|
Індивідуальна робота |
Обговорення: "Шлях до самореалізації, або як стати особистістю" Індивідуальні бесіди з питання готовності учнів до підсумкових контрольних робіт та здачі ЗНО. |
15.05
16.05 |
|
|
|
ОБЖД |
Контрольна перевірка знань учнями Правил дорожнього руху |
17.05 |
|
|
|
Робота з батьками |
Батьківські збори «Проведення ЗНО: питання і відповіді » |
18.05 |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей. |
ГС у родинному колі: «Зіркова подорож нашого класу» |
17.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
21.05 – 25.05 Тиждень знань з безпеки життєдіяльності |
|||||
Індивідуальна робота |
Організувати учнів класу на проходження ЗНО з математики та української мови. Організувати учнів на здачу книг в БІЦ. |
21.05 |
|
|
|
Робота з активом |
Засідання активу щодо проходження ЗНО та завершення навчального року. |
22.05 |
|
|
|
Громадянське |
Організувати гімназистів класу до участі в святі «Дитинства прощальний дзвінок» |
02.09-11.0926.055 25.05 |
|
|
|
ОБЖД |
Інструктаж з ТБ: Основні правила поведінки під час проведення ЗНО. |
21.05 |
|
|
|
Робота з батьками |
Запросити батьків на свято «Дитинства прощальний дзвінок». |
24.05 |
|
|
|
Громадянське |
Свято «Дитинства прощальний дзвінок» |
25.05. |
|
|
|
Робота з батьками |
Залучити батьків взяти участь у засіданні батьківського комітету №4. 1. Підсумки роботи за рік. 2. Про оздоровлення та безпечний літній відпочинок дітей. |
29.05. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ. Індивідуальна виховна робота
ПІ |
Форма роботи |
Тема |
Дата |
Примітки |
|
Бесіда |
Покращення оцінок з математики. |
30.01 |
|
|
Порадна бесіда |
«Як покращити рівень знань з предметів.» |
05.02 |
|
|
Порадна бесіда |
«Як покращити рівень знань з предметів.» |
05.02 |
|
|
Відверта розмова |
«Чи можна змінити свій характер» |
20.02 |
|
|
Діалог на тему |
« Як часто я буваю із сім’єю у культурних місцях». |
27.02 |
|
|
Хвилина міркувань |
"Самовдосконалення" |
03.04 |
|
|
Дискусія |
"Чи готовий я до вибору професії?". |
26.04 |
|
|
Індивідуальна консультація |
«Вчинок і наслідок» |
10.04 |
|
|
Обговорення |
"Шлях до самореалізації, або як стати особистістю" |
15.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІV. ЗАХОДИ, ЩОДО ОХОРОНИ ЖИТТЯ І ЗДОРОВЯ ГІМНАЗИСТІВ
ІV. 1 Попередження травматизму і нещасних випадків
Інструктаж з техніки безпеки під час свята «Першого дзвоника». Про дотримання техніки безпеки в гімназії. |
31.08 04.09 |
Бесіди з правил дорожнього руху |
|
1. Правова основа дорожнього руху. |
14.09 |
2. Обов'язки і права пішоходів. |
26.09 |
3. Обов'язки і права водіїв транспортних засобів. |
10.10 |
4. Обов'язки і права при користуванні громадським транспортом. |
03.11 |
5. Правила безпеки при переході через залізничні колії, перебуванні на пасажирських платформах і в потягах. |
10.11 |
6. Правила перевезення людей та вантажів. |
17.01 |
7. Культура учасників дорожнього руху. |
12.02 |
8. Дорожні знаки та їх групи. |
07.03 |
9. Відповідальність за порушення правил дорожнього руху. |
19.04 |
10. Контрольна перевірка знань учнями Правил дорожнього руху.
|
17.05 |
Бесіди з пожежної безпеки |
|
6.Нормативні документи з охорони праці, безпеки життєдіяльності. |
31.01 |
7. Аварії і пожежі на виробництві. Типові причини їх виникнення і наслідки для населення. |
21.02 |
8. Надзвичайні ситуації техногенного походження. Модель поведінки. |
22.03 |
9. Творчі роботи по системі протипожежної роботи в школі. |
02.05 |
10. Творчі роботи по системі протипожежної роботи в школі.
|
03.05 |
ІV .2. Профілактика сезонних захворювань та шкідливих звичок.
Грип – заразна хвороба, його профілактика. |
24.01 |
Як загартувати себе |
07.02 |
Вплив нікотину на організм людини. |
02.03 |
Значення води для життя людини. |
13.03 |
Алкоголь, тютюн і наркотики в житті молодої людини. |
05.04 |
|
|
|
|
|
|
V. РОБОТА З БАТЬКАМИ
СІЧЕНЬ.
ЛЮТИЙ
БЕРЕЗЕНЬ
КВІТЕНЬ
ТРАВЕНЬ
VI. Вивчення стану та ефективності виховного процесу
Предмет вивчення |
Методи та прийоми вивчення |
Строки вивчення |
Примітка |
Рівень готовності до проходження ЗНО |
Анкета |
січень |
Додаток 1 |
Схильність до шкідливих звичок |
Анкета Проблема шкідливих звичок для учня |
лютий |
Додаток 2 |
Вивчення міжособистісних стосунків у класі з метою корекції поведінки. |
Спостереження і аналіз |
березень |
|
Рівень відповідальності |
Тест на визначення рівня відповідальності старшокласників |
квітень |
Додаток 3 |
Активність і самореалізація учнів у спільній діяльності; |
Робота в групах. Спостереження, аналіз |
травень |
|
Додаток 1 Анкетування учнів щодо проходження зовнішнього оцінювання
1. Участь у зовнішньому оцінюванні для мене – це:
1) перевірка знань; 2) шанс вступу; 3) інтерес.
2. Рішення щодо участі у зовнішньому незалежному оцінюванні мною прийняте тому, що:
1) порадив вчитель;
2) вирішив сам з метою визначення об‘єктивності власних знань;
3) хотів, тому що були сумніви в оцінці вчителя;
4) вирішив, щоб отримати шанс щодо вступу у вищий навчальний заклад;
5) інші мотиви (вказати їх).
3. Що допомогло тобі підготуватися до зовнішнього незалежного оцінювання (позначити) ?
1) наполеглива самостійна робота;
2) консультації, тренінги, організовані вчителем;
3) репетиторство;
4) інформаційні матеріали щодо зовнішнього незалежного оцінювання (програма підготовки та зразки тестових завдань);
5) психологічна підготовка з боку психолога, класного керівника, вчителя, батьків (підкреслити);
6) інше.
4. Чи вважаєш ти, що учні й надалі повинні проходити зовнішнє незалежне оцінювання ?
1) так; 2) ні.
5. Який ступінь довіри має в тебе зовнішнє незалежне оцінювання ?
1) високий; 2) достатній; 3) середній; 4) низький; 5) інша оцінка.
6. Що би ти хотів змінити у процедурі проведення зовнішнього незалежного оцінювання ?
1) покращити умови перебування; 2) спростити процедуру;
3) можливість вийти зі школи після тестування;
4) робити перерви; 5) збільшити час;
6) спростити процес реєстрації.
7. Що би ти хотів змінити у змісті зовнішнього незалежного оцінювання ?
1) нічого;
2) зменшити кількість завдань;
3) відмінити творчі завдання;
4) полегшити завдання;
5) вилучити завдання з лінгвістики тексту.
8. У чому причина неможливості виконати ті чи інші завдання ?
1) брак часу;
2) хвилювання;
3) висока складність завдань;
4) нерівні умови;
5) незрозумілість завдань.
9. Які порушення під час зовнішнього незалежного оцінювання викликали в тебе бажання поскаржитись ?
1) зауважень немає;
2) не повідомили час.
10. Твої зауваження конкретно щодо роботи інструкторів із зовнішнього незалежного оцінювання:
1) непрофесійність;
2) розмови інструкторів;
3) жодних.
11. Твої зауваження щодо роботи пункту зовнішнього незалежного оцінювання (відповідального, чергових, медпрацівників):
1) затримка початку;
2) непривітність чергових;
3) низька температура у приміщеннях;
4) жодних.
Додаток 2 Тест на визначення рівня відповідальності старшокласників
1. Учитель доручив тобі підготувати доповідь на засідання гуртка, ти...:
а) знайдеш літературу і самостійно підготуєшся;
б) зробиш доповідь абияк з того, що буде під рукою;
в) забудеш про це доручення, бо в тебе є важливіші справи.
2. Мама попросила тебе забрати з дитячого садка сестричку, ти...
а) зробиш це із задоволенням;
б) спробуєш це передоручити комусь іншому;
в) будеш займатися своїми справами, сподіваючись, що мама сама зробить це пізніше.
3. Ти пообіцяв своєму другові повернути його книгу саме сьогодні, але в тебе виникли термінові справи, тому ти…:
а) знайдеш хвилинку, щоб виконати обіцянку;
б) попросиш когось зробити це за тебе;
в) забудеш про обіцянку, бо твої справи важливіші.
4. Один із учнів вашого класу повинен був виступити на шкільній конференції, але він раптом захворів, ти...
а) сам запропонуєш свою кандидатуру, підготуєш виступ;
б) спробуєш вмовити виступити когось із однокласників;
в) не зреагуєш на проблему, бо «твоя хата з краю».
5. Прогулюючись парком, помічаєш незгасне вогнище, ти...
а) спробуєш зробити все, щоб його загасити;
б) повідомиш кого-небудь про необхідність вжити заходів;
в) спокійно підеш далі, бо це не твоя справа.
Підрахувати кількість відповідей а, б, в.
Більшість «а» — високий рівень;
більшість «б» — середній рівень;
більшість «в» — низький рівень.
Додаток 3 Анкета «Проблема шкідливих звичок для учня»
Мета: виявити в класному колективі учнів, які потребують проти тютюнової, антиалкогольної та наркотичної допомоги; визначити
наскільки актуальні для даного класу проблеми алкоголю, тютюнопаління та вживання наркотиків.
Інструкція: учень має відверто і чесно відповісти на запитання анонімної анкети, обираючи варіант відповіді, який співпадає з життям класу.
а) таких немає;
б) 1-2 особи;
в) біля третини;
г) більшість.
2. Скільки твоїх однокласників вживає алкогольні напої ?
а) таких немає;
б) 1-2 особи;
в) біля третини;
г) більшість.
3.Звідки ти одержуєш інформацію про шкідливий та небезпечний вплив наркотиків?
а) не одержав зовсім;
б) від батьків;
в) у школі;
г) з теле- і радіопередач;
е) газет, журналів,
ж) співробітників міліція;
4.Яку інформацію ти вважаєш найцікавішою та правдивою?
а) отриману від батьків;
б) у школі;
в) з теле- і радіопередач;
г) газет, журналів;
д) від друзів;
ж) співробітників міліції.
5.Що з перерахованого досить часто має місце у нашій школі:
а) ображання особистості;
б) бійки;
в) злодійство;
г) паління в будівлі школи;
д) вимагання грошей;
е) вживання наркотиків;
ж) вживання алкоголю;
з) інші антигромадські вчинки (указати).
6. Після уроків ти відвідуєш:
а) факультативні заняття;
б) курси;
в) спортивні секції;
г) гуртки;
д) нічим не займаєшся.
7. Для дозвілля й активного відпочинку у нашій школі проводять:
а) дискотеки;
б) предметні тижні, вечори;
в) спортивні змагання;
г) походи;
д) виступи театру, КВК;
е) нічого не проводиться.
Окремий аналіз ситуації в класі