Майстер - клас "Ранкова зустріч"

Про матеріал
Майстер-клас проведений вчителем початкових класів на засіданні МО класних керівників для їх ознайомлення з методикою проведення ранкових зустрічей в умовах НУШ.
Перегляд файлу

         Великоканівецький навчально-виховний комплекс

«Дошкільний навчальний заклад – загально–освітня школа І – ІІІ ступенів» Чорнобаївської районної ради Черкаської області

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Майстер-клас на тему: «Ранкова зустріч»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                Підготувала і провела  вчитель початкових класів

                             Кириленко Людмила  Іванівна

Ранкова зустріч

  1. Привітання.
  • Добрий день, шановні колеги, рада вас бачити у нашому ранковому колі. 

( Всі стоять в колі на килимку, повторюють рухи)

 В цьому колі друзі всі:                     (три хлопки)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три хлопки)

Добрий день, тому, хто зліва.            (поворот наліво)

Добрий день, тому, хто справа.         ( поворот направо)

Ми – одна сім’я.                               (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому колі друзі всі:                  (три клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.                               ( три клацання пальцями)

Не лякайся, той, хто зліва.              (торкнутися плеча сусіда зліва)

Не лякайся, той, хто справа.             (торкнутися плеча сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                                    (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В  цьому колі друзі всі:         (три плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.                      ( три плескання по грудях)

Пожалій того, хто зліва.        (погладити по голові сусіда зліва)

Пожалій того, хто справа.               ( погладити по голові сусіда справа)

 Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому колі друзі всі:                     (три плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.                                   ( три плескання по колінах)

Помирися з тим, хто зліва.                 (взяти за руку сусіда зліва)

Помирися з тим, хто справа.               ( взяти за руку сусіда справа)

Ми – одна сім’я.                              (розвести руки в сторони, показати на всіх)

 

В цьому колі друзі всі:                     (три притопи ногами)

Я і ти, і ми, і ви.                                  ( три притопи ногами)

Посміхнись, тому, хто зліва.            (посміхнутися сусідові зліва)

Посміхнись, тому, хто справа.         ( посміхнутися сусідові справа)

Ми – одна сім’я.                                  (розвести руки в сторони, показати на всіх)

  1. Групове заняття.
  1.               Привітались, розім’ялись, трішки порухались. Це був перший компонент ранкової зустрічі – привітання.  Наступний – групове заняття. Для цього залишайтесь у колі, уважно слухайте та виконуйте дію, якщо вона  стосується вас.

      Гра  «Ураган».   ( ураган для тих, хто народився весною, (подобається зима, імя починається на літеру «О», у кого педагогічний стаж більше 20 років, хто має онуків, хто   не навчався  у Великоканівецькій  школі, кому подобається працювати вчителем...)

2.Робота з лего

  1. Передавання по колу.

Візьму у праву руку, сьогодні не зіб’юсь,

З’єднаю дві долоньки , з сусідом поділюсь.

 2.Об’єднання в групи.

 Подивіться уважно на свою цеглинку. Якого вона кольору? Назвіть предмет, який асоціюється у вас із цим кольором .

  • Чи є такий колір у нашому класі?
  • Що такого ж кольору є  у вас вдома?
  • Що б ви хотіли мати такого кольору?

Чи подобається вам колір, який у вас? Чому?

 Одні кольори викликають у нас радість, тепло, інші – холод, смуток. Давайте і ми поєднаємо кольори.  Об’єднайтеся у групки: теплі та холодні кольори. Так, як ми вивчаємо тему «Транспорт», то і завдання буде стосуватись безпосередньо транспортних засобів. 

Робота з танграмом – скласти:  І група – водний транспорт, ІІ група – повітряний транспорт.

 - Хто подорожував таким транспортним засобом?

- Чи сподобалась Вам ця мандрівка?

 А може поділитись враженнями?

  Запрошую Вас  стати дитиною дня і розповісти нам про свої пригоди.

 3.Щоденні новини

(всі стають біля стенду,    дитина дня  розповідає)

(Додаткові запитання)

Назвіть всі дні тижня. Скільки їх?  Скільки днів робочих, вихідних? Яких днів більше, на скільки?

Назвіть всі місяці. У якому місяці у вас день народження?

Яка улюблена пора року? Чому? Скільки є пір року?

Яке сьогодні число? Воно двоцифрове чи одноцифрове? З яких цифр воно складається?  Порівняйте ці числа. 

Хто зможе сказати , чого може бути 22?

 4.Обмін інформацією.

Ми продовжуємо говорити про транспорт.   Промовимо тему дня разом.  Чи впливає транспорт на довкілля.

 Але перед тим, як  проведемо дискусію на цю тему, згадаємо транспортні засоби.

Конкурс «Хто більше » (назве транспортних засобів)

- Чи завжди  транспорт приносить користь?

- Як автомобілі впливають на природу?  (сигналом своїм

відлякують тварин, бензин із автомобілів потрапляє в річку і забруднює її,

вихлопні гази забруднюють повітря.)

- Що ж потрібно зробити, щоб вирішити проблему із забрудненням

транспортом навколишнього середовища?

- Які види транспорту не забруднюють навколишнє середовище?

- Чому корисно користуватися велосипедом, самокатом?                                                              

  Можливо хтось хоче висловити припущення щодо того, як зберегти довкілля від шкідливих викидів?   (Крісло автора).

  • Чого більше від сучасних транспортних засобів: користі чи небезпеки?   Чому?

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 квітня 2020
Переглядів
2228
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку