«Учителю мій. Посміхнися мені зараз, доки я росту, й маю потребу в посмішках твоїх. І посміхнуся я тобі, коли стану дорослим, і ти матимеш потребу в посмішках моїх»
Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя. Побувавши в першій, пізнаєш останнього значно ближче й грунтовніше, ніж внаслідок найдосконалішого опису. «Покажи мені своїх учнів, і я побачу тебе» |
А. Дістєрвег |
Аналіз виховної роботи за 2020-2021 н.р.
Виховна робота класу у 2020 - 2021 н. р була спрямована на вирішення проблеми «Використання інноваційних технологій з метою виховання творчої, самостійної, креативної особистості».
На годинах спілкування застосовували здоров’язберігаючі технології, проводились інструктажі з попередження нещасних випадків та дитячого травматизму, булінгу, насильства (правова бесіда «Чи можуть бути права без обов’язків?», вих.година «Рівні права – рівні можливості»). Протягом року особлива увага приділялась індивідуальній роботі з учнями: з питань гігієни, особистого здоров’я (бесіда «Вести здоровий спосіб життя – це модно і корисно», «Є тисячі хвороб, і тільки одне здоров′я»та ін.), дисципліни, формування інтересу до навчання (урок чемності «Правила поведінки в школі»), любові до праці, охайності. З метою виховання патріотизму було проведено такі заходи: години спілкування «Що таке національна свідомість?», «Місце, де ти народився», «Козацька слава не вмре, не загине» та ін.
Невід’ємною частиною виховання дитини є робота з батьками. Протягом року були проведені батьківські збори та організовано батьківський всеобуч.
Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, присутнє порозуміння у стосунках між хлопчиками і дівчатками. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення вчителя, приймають участь в шкільних та позашкільних конкурсах. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах, хоча й не всі учні бажають прикладати зусиль для їх організації.
Проблемним питанням у роботі класного керівника у 2021-2022 н.р. буде «Використання інноваційних технологій з метою виховання творчої, самостійної, креативної особистості».
У 2021-2022 н.р. основними завданнями у виховній роботі з класом будуть:
Характеристика 6 класу
У 6 класі навчається 14 учнів: 8 хлопчиків та 6 дівчаток. Всі учні класу виховуються у благополучних сім’ях, з них: 9 – у багатодітних сім’ях, 1 – в малозабезпечених, 4 – в неповних сім’ях. У спілкуванні з вчителями, дорослими та однолітками учні проявляють повагу , тактовність та ввічливість. В цілому учні з розумінням ставляться одне до одного. Клас активний, сповнений творчої енергії. У своїх справах ставлять перед собою суспільно корисні цілі, позитивні духовні запити. Їх об'єднує загальна мета діяльності, а не просто подібні цілі кожного учня окремо. Діти прагнуть постійно спілкуватися і співпрацювати один з одним. Учні проявляють активність і творчість у проведенні класних і шкільних заходів. Ініціативність, активність, живий оклик на нові справи, творчі починання - ось основні риси класного колективу.
Всі учні класу мають доволі непоганий потенціал, але не всім вдається показати себе в повній мірі. Більша частина класу показала неповні результати за підсумками минулого року. Навчальна програма була засвоєна наступним чином: високий рівень – __, достатній рівень – __ учнів; середній рівень – ___ учнів; початковий рівень – ___. Труднощі у навчанні мають такі учні: _________________________________. В поточному навчальному році на це потрібно звернути більшу увагу як дітям, так і батькам, вчителям.
Між учнями триває формування згуртованості; формуються ціннісно-орієнтаційні уподобання, почуття колективізму. В класі розвинуте учнівське самоврядування. Учні класу завжди прислухаються до думки класного керівника. Вчасно виконують розпорядження та вказівки. Іноді спостерігається порушення дисципліни учнями як на уроках, так і на перервах та поза школою. Але загалом взаємини між учнями класного колективу ґрунтуються на взаємодопомозі та дружбі. При виконанні спільної справи більшість членів учнівського колективу виявляють щиру зацікавленість. У будь-яких заходах більш активні дівчата.
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Діти можуть організувати самостійно справи, підтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуаціях.
Проблема виховної роботи, над якою працює школа
Виховання учня – як громадянина України, національно свідомої, життєво і соціально компетентної особистості, здатної здійснювати самостійний вибір і приймати відповідальні рішення у різноманітних життєвих ситуаціях.
Проблема, над якою працює шкільне методичне об’єднання класних керівників
Впровадження елементів інноваційних технологій навчання та виховання дітей в практику роботи класного керівника.
Проблема, над якою працює класний керівник
Використання інноваційних технологій з метою виховання творчої, самостійної, креативної особистості
Учнівський актив __6_ класу
№ з/п |
Прізвище, ім’я учня |
Доручення
|
1. |
|
|
2. |
|
|
3. |
|
|
4. |
|
|
5. |
|
|
6. |
|
|
7. |
|
|
8. |
|
|
9. |
|
|
10. |
|
|
11. |
|
|
12. |
|
|
13. |
|
|
14. |
|
|
Місячники |
Тижні |
Вересень |
|
Місячник безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі». Місячник «Вивчаємо правила для учнів» |
01.09-04.09 – тиждень знань 07.09-11.09.20 – декада фізичної культури та спорту «Спорт – це життя», Олімпійський тиждень 14.09-18.09.20 – тиждень безпеки дорожнього руху 23.09-27.09.19 – тиждень книги; тиждень музики |
Жовтень |
|
Місячник здорового способу життя та профілактики правопорушень, попередження дитячої злочинності, токсикоманії, тютюнопаління, запобігання суїцидальним проявам серед неповнолітніх «Ми – за здоровий спосіб життя» |
01.10-05.10.20 – тиждень милосердя, християнської етики 05.10-09.10.20 - Національний тиждень енергозбереження 12.10-24.10.20 – декада національного виховання 21.10-25.10.20 – тиждень початкових класів, громадянського виховання |
Листопад |
|
Місячник громадянського виховання «Мій край моя історія жива» |
28.10-01.11.19 – робота за окремим планом на канікули 04.11-08.11.19 – тиждень української мови 11.11-15.11.19 – тиждень математики, тиждень толерантності
|
Грудень |
|
Місячник громадянського виховання |
09.12-13.12.19 – тиждень правознавства 16.12-27.12.18 – декада «Новорічно-Різдвяні передзвони» |
Січень |
|
Місячник морально-етичного виховання «І внутрішня і зовнішня краса тобі одній дарована, людино» |
11.01-15.01.21 – тиждень зарубіжної літератури 18.01.-22.01.21 - Тиждень української символіки «Українська держава та її національна символіка» 25.01-29.01.21 - Тиждень громадянського виховання ««Я родом, де батьківська хата, я родом, де спів солов’я»»
|
Лютий |
|
Місячник родинного виховання |
01.02-05.02.21 – тиждень іноземної мови 08.02-12.02.21 – тиждень історії 15.02- 19.02.21– тиждень родинного виховання 22.02-26.02.21 – тиждень рідної мови |
Березень |
|
Місячник превентивного виховання та право виховної роботи «Попередити – значить запобігти» |
01.03-11.03.21 – декада «Шевченківські дні» 14.03-18.03.21 – тиждень географії 23.03-27.03.21 – робота за окремим планом на весняні канікули |
Квітень |
|
Місячник екологічного виховання «Природа – наш дім, а ти – господар у нім» |
12.04-16.04.21 – тиждень фізики 19.04-29.04.21 – декада екологічного виховання |
Травень |
|
Місячник патріотичного виховання «Пам'ять про подвиг» |
04.05-09.05.21- декада «Вахта пам’яті» 11.05-15.05.21 – тиждень сімейних цінностей 18.05-22.05.21 – тиждень трудового навчання та профорієнтації 25.05-29.05.21 тиждень «Прощавай, рідна школо!» |
Заходи з безпеки життєдіяльності учнів
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ з/п |
Назва заходу |
Дата |
Примітка |
Вересень |
|||
1 |
Безпечна дорога до школи, додому. |
08.09 |
|
2 |
Первинні засоби гасіння пожежі. Правила гасіння пожежі. |
15.09 |
|
3 |
Коронавірус: профілактика та поширення. Правила поведінки під час освітнього процесу. |
22.09 |
|
Жовтень |
|||
1 |
Місце встановлення, правила утримання і порядок застосування первинних засобів пожежогасіння. |
06.10 |
|
2 |
Дороги – артерії села. |
13.10 |
|
3 |
Обережно – отруйні гриби! |
20.10 |
|
Листопад |
|||
1 |
Шкідливість і вогненебезпечність паління. |
03.11 |
|
2 |
Дорожня розмітка, її види, призначення, роль у регулюванні руху транспортних засобів і пішоходів. |
10.11 |
|
3 |
Небезпечні іграшки. |
17.11 |
|
Грудень |
|||
1 |
Конкурс знавців пожежної справи. |
08.12 |
|
2 |
Наш друг – велосипед. |
15.12 |
|
3 |
Надання першої домедичної допомоги при обмороженні, переохолодженні, замерзанні. |
22.12 |
|
на ІІ семестр 2021-2022 н.р.
№ з/п |
Назва заходу |
Дата |
Примітка |
Січень |
|||
1 |
Правила експлуатації нагрівальних приладів, електричних пристроїв. |
12.01 |
|
2 |
Правила поведінки на залізничному переїзді. |
19.01 |
|
3 |
Правила поведінки під час ожеледиці. Перша допомога при травмуванні. |
26.01 |
|
Лютий |
|||
1 |
Підручні засоби захисту органів дихання від чадного газу. |
09.02 |
|
2 |
Відповідальність за порушення правил дорожнього руху. |
16.02 |
|
3 |
Правила поведінки під час участі в масових заходах та натовпі. |
23.02 |
|
Березень |
|||
1 |
Правила безпечного користування газом. |
03.03 |
|
2 |
Порядок руху учнів індивідуально та групами |
10.03 |
|
3 |
Запобігання нещасних випадків на водних об’єктах під час можливої весняної повені та льодоходу. |
16.03 |
|
Квітень |
|||
1 |
Пожежна небезпека легкозаймистих матеріалів і речовин. |
06.04 |
|
2 |
Причини аварій на автошляхах. |
13.04 |
|
3 |
Надзвичайні ситуації техногенного походження. Модель поведінки. |
20.04 |
|
Травень |
|||
1 |
Конкурс плакатів на протипожежну тематику. |
04.05 |
|
2 |
Рішення ситуативних задач з дорожнього руху |
11.05 |
|
3 |
Допомога утопаючому. Рятувальні прийоми та засоби надання першої долікарняної допомоги потерпілому |
18.05 |
|
Позапланові бесіди |
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вересень
№ з.п. |
Назва заходу |
Термін виконання |
Примітка |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перший урок «30 кроків до незалежності. Гра «Хто зверху?»» |
01.09 |
|
Уроки мужності». Хай буде мир на всій Землі» Взяти участь у шкільному колі до Міжнародного дня миру «Я хочу миру на Землі». |
21.09 |
|
|
Единий урок до дня партизанської слави «Велич народного подвигу
|
24.09 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
«Дотримання правил для учнів обов’язок кожного школяра» |
02.09 |
|
Долучитись до акції «Допомога людям похилого віку» |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Твоя вулична компанія. Як не потрапити в злочинну групу?» |
10.09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
Взяти участь в акції «Подаруй книгу бібліотеці» до Всеукраїнського дня бібліотек |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Жовтень |
|||
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|||
Ціннісне ставлення до людей |
Практикум «Етикет спілкування між однолітками» |
15.10 |
|
|
|||
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Екологічна акція «Жовте листя»
|
Протягом місяця |
|
Долучитись до онлайн фотовиставки, присвяченої Всесвітньому дню захисту тварин «Усе прийшло на білий світ, щоб жити, щоб дарувати радість і красу»
|
До 05.10 |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва
|
Взяти участь у виставці дитячих малюнків «Чарівні фарби» до Дня художника. |
До 08.10 |
|
Долучитись до осінньої ярмарки «На ярмарок завітай – смаколиків назбирай!».
|
|
|
|
|
|
|
Листопад
№ з.п. |
Назва заходу |
Термін виконання |
Примітка |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
19.11 |
|
Квест до дня української писемності |
05.11 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Уроки пам’яті «На колінах стою перед вами – сповідаю жалобу свою» до Дня пам’яті жертв голодоморів. |
26.11 |
|
Участь в акції «Запали свічку», створення відеозвіту |
27.11 |
|
|
Інформаційна хвилинка «Що таке толерантність». |
10.11 |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування „Як не стати жертвою работоргівлі”
|
12.11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Грудень |
|||
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Вих. захід «Українським збройним силам слава нині і повік!» до Дня Збройних Сил України . |
03.12 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування «Насильство в сім’ї та як його уникнути». |
10.12 |
|
Години спілкування до Міжнародного дня людей з особливими потребами «Пам’ятай, що ти – Людина». |
03.12 |
|
|
«Кібербулінг: безпечне віртуальне спілкування» |
17.12 |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Акція «Годівничка для синички». |
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
Участь у новорічних святах |
|
|
Конкурс «Замість ялинки – букет».
|
До 15.12 |
|
Січень
№ з.п. |
Назва заходу |
Термін виконання |
Примітка |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Квест-гра до Дня Соборності України «Соборна наша Україна!»
|
21.01 |
|
Уроки пам’яті «Свіча Голокосту не згасне » до Міжнародного дня пам’яті жертв Голокосту |
28.01 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Гра з власним життям» |
29.01 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Виготовлення та встановлення годівничок для птахів |
Протягом місяця |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Лютий |
|||
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Вікторина до дня рідної мови “Найкращий знавець рідної мови» |
25.02 |
|
Година спілкування «Небесна сотня у наших серцях» до Дня вшанування подвигів учасників Революції гідності й увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні |
18.02 |
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Участь в конкурсно-розважальній програмі «I Love…» до Дня закоханих |
14.02 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда «Безпечний інтернет» |
04.02 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
|
|
|
|
|
Березень
№ з.п. |
Назва заходу |
Термін виконання |
Примітка |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Уроки мужності «Не буває народу без історії, а історію творять люди» з нагоди Дня українського добровольця |
14.03 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Свято 8 Березня «А жінка так на весну схожа» |
05.03 |
|
Година спілкування «Хлопчачий чи дівчачий світи: схожі чи різні?» |
25.03 |
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
|
|
|
|
|
|
|
Квітень |
|||
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Хвилина пам’яті до дня памяті аварії на ЧАЕС |
26.04 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Година здоров’я «Куріння – це ворог краси і здоров’я » |
08.04 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
Операція «Посади дерево». |
Протягом місяця |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
Година духовності «Великодні традиції моєї сім’ї» |
22.04 |
|
|
|
|
Травень
№ з.п. |
Назва заходу |
Термін Виконання |
Примітка |
Цілісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Урок пам’яті до Дня пам’яті та примирення «Україна не хоче руйнувати, а хоче Створювати і Будувати! Ні – війні! Нехай буде Мир!» |
06.05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до людей |
Підготовка та привітання мам зі святом МАТЕРІ |
До 08.05 |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
|
|
|
Ціннісне ствалення до мистецтва |
Участь у флеш мобі до дня вишиванки |
19.05 |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями на 2021-2022 н.р.
№ з/п |
Назва заходу |
Дата |
Примітка |
1 |
Анкетування учнів «Мої захоплення», «Ти і твій клас» |
Вересень |
|
2 |
Бесіда про відношення до шкільн. майна |
Вересень |
|
3 |
Бесіда «Культура спілкування з однокласниками» |
Жовтень |
|
4 |
Бесіда «Поведінка під час канікул» |
Жовтень Грудень Березень Травень |
|
5 |
Бесіда «Відношення до навчання» |
Листопад |
|
6 |
Бесіда «Умій стримувати себе» |
Грудень |
|
7 |
Бесіда «Підготовка до уроків»
|
Січень |
|
8 |
Бесіда «Бережи своє здоров’я» |
Лютий |
|
9 |
Індивідуальна бесіда з учнями за результатами навчання І семестру (ІІ семестру)
|
Грудень Травень |
|
10 |
Індивідуальні бесіди з учнями за результатами перевірки ведення щоденників |
Щотижня |
|
11 |
Бесіда про зовнішній вигляд учнів |
За потреби |
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Робота з батьками
2021-2022 н.р.
Батьківські збори |
||
Вересень |
«Шестикласники.Які вони?" Коротка характеристика психологічних особливостей підлітків та рекомендації для батьків |
|
Грудень |
Комп'ютер у житті школяра. Небезпека соціальних мереж
|
|
Січень ______ |
|
|
Травень ______ |
Що мають знати батьки про права дитини
|
|
Робота з батьками
№ з/п |
Зміст роботи |
Терміни виконання |
1 |
Бесіда з батьками про труднощі у навчанні, надання корисних порад. |
За потреби |
2 |
Надання індивідуальних консультації батькам з питань навчання, відвідування занять їхніми дітьми |
Протягом року |
3 |
Бесіда з батьками учнів, які часто пропускають заняття «Відвідування школи – запорука успіху»
|
Протягом року |
4 |
Інструктаж для батьків про відпочинок учнів на канікулах |
Жовтень Грудень Березень травень |
5 |
Бесіда «Як вберегтися, щоб не захворіти на Covid» |
Вересень |
6 |
Обговорення питань, повязаних з попередженням нещасних випадків підчас освітнього процесу |
Протягом року |
7 |
Індивідуальні бесіди з батьками за підсумками навчальних досягнень учнів. |
Грудень травень |
8 |
Бесіди з батьками, діти яких запізнюються на заняття |
Протягом року |
9 |
Вручення подяк батькам за успіхи їхніх дітей
|
Грудень Травень |
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
ЗЗСО «Щитинська гімназія»
Камінь-Каширської міської ради
План виховної роботи
з учнями 6 класу
у І-ІІ семестрах 2021-2022 н.р.
Класний керівник:___________
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи _________ _________ 2021 р |
|
ПОГОДЖЕНО Заступник директора з навчально-виховної роботи _________ _________ 2022 р |
|
Соціальний паспорт 6 класу
У класі ______учнів
З них: ________ хлопців
__________дівчат
ПІБ учня |
Неповна сім’я
|
||||||||||||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кл. керівник: _______