КРИВОРІЗЬКА ЗАГАЛЬНООСТВІНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №26
« Допомагай кожному, хто хоче стати освіченою людиною »
Криничної Анни Олегівни
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В РОБОТІ З КЛАСОМ
Методична проблема класу:
Формування в учнів інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення.
Розвиток творчих здібностей у процесі навчання
15 якостей чудового КЛАСНОГО КЕРІВНИКА:
1. Вважає, що навчати дітей означає те ж саме, що запалювати їх;
2. Показує, що комунікація завжди залишається на 1-му місці;
3. Може знайти підхід до кожного свого учня;
4. Може зрозуміти учня, навіть коли інші його не розуміють;
5. Принаймні намагається усім серцем зрозуміти його/її ...
6. Грає зі своїми учнями, навчаючи;
7. Навчається разом із учнями (вивчає нові підходи, сучасні технології викладання…).
8. Думає разом з учнями та вміє наперед прорахувати, як це сприймуть і зрозуміють діти;
9. Постійно підтримує та вірить у своїх учнів;
10. Прищеплює дітям загальнолюдські цінності і сам дотримується їх у повсякденному житті;
11. Підходить до вчителювання не механічно, а з душею;
12. Готовий ефективно співпрацювати і взаємодіяти не тільки з учнями, а й з колегами, батьками;
13. Вчить своїх учнів посміхатися, цінувати життя і оберігати середовище;
14. Постійно вдосконалюється і розвивається;
15. Навчає мислити нешаблоно, виходячи за рамки навчального плану.
«Якщо вчитель має тільки любов до справи, він буде гарним учителем.
Якщо вчитель поєднує в собі любов до справи і до учня, він — досконалий учитель».
Л. Толстой
Документація класного керівника
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз за семестр:
Один раз на рік:
Завдання виховного процесу:
НАПРЯМКИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ НА 2019 – 2020 н.р.
ЗАВДАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
ОСНОВНІ НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ
ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ 5-Б класу
№ |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Домашня адреса, телефон |
1 |
|
|
|
2 |
|
|
|
3 |
|
|
|
4 |
|
|
|
5 |
|
|
|
6 |
|
|
|
7 |
|
|
|
8 |
|
|
|
9 |
|
|
|
10 |
|
|
|
11 |
|
|
|
12 |
|
|
|
13 |
|
|
|
14 |
|
|
|
15 |
|
|
|
16 |
|
|
|
17 |
|
|
|
18 |
|
|
|
19 |
|
|
|
20 |
|
|
|
21 |
|
|
|
22 |
|
|
|
23 |
|
|
|
24 |
|
|
|
25 |
|
|
|
26 |
|
|
|
Соціально-педагогічний паспорт класу
Загальна кількість учнів –
*Дівчат –
*Хлопців
№ |
Категорії |
Прізвище, ім’я по батькові учня |
Домашня адреса, телефон |
1. |
Діти-сироти |
|
|
2. |
Напівсироти:
|
|
|
3. |
Діти-інваліди |
|
|
4. |
Неповні сім’ї:
|
|
|
5. |
Малозабезпечені сім'ї |
|
|
6. |
Неблагополучні сім'ї:
|
|
|
7. |
Схильні до правопорушень:
|
|
|
8. |
Багатодітні діти |
|
|
Обдаровані діти :
Назва класу: ____________________________________
Лідери класу:____________________________________
Центри учнівського Самоврядування |
Прізвище та ім'я учнів |
Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування |
Асистент вчителя |
|
Організація дозвілля учнів через колективні творчі справи; відзначення традиційних шкільних свят; підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, виставок, змагань. |
Патруль безпеки |
|
Організація діяльності по охороні природи; виховання доброти, співчуття, людяності через корисні справи; допомога ветеранам війни та праці, інвалідам; організація благодійних акцій, трудових десантів; контроль за сан станом, озеленення класних кімнат та школи, шанобливим ставленням до шкільного майна та підручників. |
JuniorZ |
|
Організація спортивно-масової роботи в класі, школі; проведення фізичної зарядки; робота спрямована на антирекламу шкідливих звичок серед учнів. |
Настільний інспектор |
|
Забезпечення взаємодопомоги в навчанні; ведення екрану успішності; організація учнів до участі в предметних тижнях, олімпіадах; підготовка матеріалів для проведення інформаційно-просвітницьких годин, інтелектуальних ігор.
|
Кореспондент |
|
Художнє оформлення загально шкільних та класних заходів; випуск тематичних стіннівок; випуск тематичної газети; участь в шкільних та міських конкурсах плакатів, малюнків, фотографій; оформлення літописів класу, школи. |
Менеджер чистоти |
|
Організація чергування в класі, школі; контроль за відвідуванням учнями школи, спізненнями; дотримання культури учнів, охайного зовнішнього вигляду; робота з профілактики правопорушень серед учнів класу. |
Перелік порушень дисципліни учнями
1. Порушення Положення про шкільну форму.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 5-Б КЛАСУ
Характеристика класного колективу
І. Склад класу
У 5 класі навчається 26 учнів, з них 10 дівчат і 16 хлопців. Клас вікової норми.
Показники успішності:
Учні класу із задоволенням виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування.
ІІ. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу
ІІІ. Організованість класу
Учні можуть організовувати самостійно такі справи як підготовка концертних програм, прибирання класної кімнати та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.
Спостерігається часткове розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.
V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво . Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.
VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на ___%. Постійними лідерами в класі є (П.І.): ___________________________________________________________________Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на ___ %. У загально шкільних заходах клас бере посередню участь на ___ %.
VІІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу
Проведення тематичних виховних годин:
« Я – частина колективу»
« Мікроклімат у класі»
« Дружба між дівчатками та хлопчиками»
« Моє дозвілля» та інші.
ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Вересень
Напрямки виховної роботи
|
|
|
|
Правове виховання
|
|
|
|
Родинне виховання
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання
|
|
|
|
Трудове виховання
|
|
|
|
Естетичне виховання
|
|
|
|
Моральне виховання
|
|
|
|
Екологічне виховання
|
|
|
|
Формування здорового способу життя
|
|
|
|
Превентивне виховання
|
|
|
|
Індивідуальна робота
|
|
|
|
Вересень-Жовтень
Напрямки виховної роботи
|
|
|
|
Правове виховання
|
|
|
|
Родинно-сімейне виховання
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання
|
|
|
|
Трудове виховання
|
|
|
|
Естетичне виховання
|
|
|
|
Морально-етичне виховання |
|
|
|
Екологічне виховання
|
|
|
|
Формування здорового способу життя |
|
|
|
Превентивне виховання
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями
|
|
|
|
Жовтень-Листопад
Напрямки виховної роботи
|
|
|
|
|
Правове виховання
|
|
|
|
|
Родинне виховання
|
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання
|
|
|
|
|
Трудове виховання
|
|
|
|
|
Моральне виховання
|
|
|
|
|
Екологічне виховання
|
|
|
|
|
Формування здорового способу життя
|
|
|
|
|
Превентивне виховання |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
Листопад-Грудень
Напрямки виховної роботи
|
|
|
|
|
Правове виховання
|
|
|
|
|
Родинне виховання
|
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання
|
|
|
|
|
Трудове виховання
|
|
|
|
|
Моральне виховання
|
|
|
|
|
Екологічне виховання
|
|
|
|
|
Формування здорового способу життя
|
|
|
|
|
Превентивне виховання |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
Грудень
Напрямки виховної роботи
|
|
|
|
|
Правове виховання
|
|
|
|
|
Родинне виховання
|
|
|
|
|
Національно-патріотичне виховання
|
|
|
|
|
Трудове виховання
|
|
|
|
|
Моральне виховання
|
|
|
|
|
Екологічне виховання
|
|
|
|
|
Формування здорового способу життя
|
|
|
|
|
Превентивне виховання |
|
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
|
|
|
Планування роботи з обдарованими дітьми
№ |
Напрями роботи |
Термін проведення |
1. |
Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість). |
Вересень – листопад |
2. |
Визначити обдарованих дітей. |
Вересень |
3. |
Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання. |
Вересень |
4. |
Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів |
Протягом року |
5. |
Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси. |
Протягом року |
6. |
Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах. |
Протягом року |
7. |
Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів. |
Протягом року |
8. |
Провести консультації батьків:
|
Згідно з виховним планом |
9. |
Провести анкетування дітей:
|
Згідно з виховним планом |
10 |
Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей |
травень |
БЕСІДИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
|
Тема бесіди |
Термін проведення |
1 |
Інструктаж з правил безпеки на вулиці, у школі, на спортмайданчику, під час перерви та навчальних занять. |
Вересень |
2 |
Небезпека будівельних майданчиків.
|
Жовтень |
3 |
Безпека під час перебування на вулиці під час осінніх канікул. |
Жовтень |
4 |
Обережно, ожеледиця! Правила вуличного руху. Правила поведінки на замерзлих водоймах. |
Листопад |
5 |
Правила безпеки під час проведення новорічних ранків. |
Грудень |
6 |
Правила безпечної поведінки під час зимових канікул. |
Грудень |
7 |
Правила безпечної поведінки у поїзді, автобусі та громадських місцях. |
Січень |
8 |
Заходи по запобіганню захворювання на грип. |
Лютий |
9 |
Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків. |
Лютий |
10 |
Правила безпечної поведінки під час весняних канікул. |
Березень |
11 |
Бесіда про необхідність обережного поводження учнів у селищі після навчальних занять. |
Квітень |
12 |
Правила безпечної поведінки на воді. |
Травень |
13 |
Профілактика травматизму під час навчальної практики та під час літніх канікул. |
Червень |
БЕСІДИ З ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
№
|
Тема бесіди |
Термін проведення |
1. |
Безпека руху школярів. Уміння правильно обирати дорогу. |
Вересень |
2. |
Рух транспорту. Шлях до зупинки транспортних засобів. Правила безпеки руху на осінніх канікулах. |
Жовтень |
3. |
Дорожня розмітка. Її види, призначення. Групи дорожніх знаків. |
Листопад |
4. |
Сигнали світлофора. Регулювання дорожнього руху. |
Грудень |
5. |
Правила безпечної поведінки на дорогах під час зимових канікул. |
Грудень |
6. |
Причини ДТП. Правила надання першої медичної допомоги. |
Січень |
7. |
Правила поведінки на залізничних переїздах. Відповідальність за порушення. |
Лютий |
8. |
Правила безпечної поведінки на дорогах під час весняних канікул. |
Березень |
9. |
Основні правила руху велосипедистів. Безпека руху. |
Квітень |
10. |
Чи знаєш ти права та обов’язки пішохода? |
Травень |
11. |
Правила безпечної поведінки на дорогах під час навчальної практики та літніх канікул. |
Червень |
БЕСІДИ З ПРАВИЛ ПРОТИПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ
№
|
Тема бесіди |
Термін проведення |
1 |
Правила пожежної безпеки при проведенні занять та позакласних заходів. |
Вересень |
2 |
Протипожежна безпека у побуті. Правила протипожежної безпеки під час осінніх канікул. |
Жовтень |
3 |
Правила безпеки під час користування газом. |
Листопад |
4 |
Бесіда про заборону використання піротехнічних засобів. Дотримання правил пожежної безпеки під час новорічних свят. |
Грудень |
5 |
Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час зимових канікул. |
Грудень |
6 |
Попередження трагічних наслідків пожеж. Правила поведінки та дії в разі пожежі. |
Січень |
7 |
Сильнодіючі отруйні речовини. Ознаки отруєнь. Засоби захисту та надання першої допомоги. |
Лютий |
8 |
Дотримання правил протипожежної та радіаційної безпеки під час весняних канікул. |
Березень |
9 |
Ртуть і небезпечність для людини. Дії учнів у випадку виявлення ртуті. |
Квітень |
10 |
Аварії, катастрофи й стихійні лиха, характерні для Київської області. Засоби захисту та надання першої допомоги. |
Травень |
11 |
Правила протипожежної та радіаційної безпеки під час навчальної практики та літніх канікул. |
Червень |
1.Будьте вірні Україні та її народові.
2. Наполегливо здобувайте знання. Збагачуйтеся духовними надбаннями світової культури.
3. Будьте сумлінні, нічого не робіть проти своєї совісті.
4. Живіть у злагоді зі своїми братами, сестрами і дітьми.
5. З усього робіть висновки на майбутнє.
6. Допомагайте старшим і немічним, меншим за себе, не слухайте злих наклепів.
7. Не будьте нещирими і злими.
8. Говоріть тільки правду.
9. Будьте слухняними, цим ви покажете свою любов до рідних.
10. Поважайте батька й матір.
1. Кожен у класі має почуватися безпечно, тому ніхто не повинен битися та ображати будь-кого.
2. Усі у класі рівні, незалежно від матеріального статку, національності, статі, раси та релігійних переконань.
3. Кожен має право на ім’я і звертатись один до одного слід тільки на ім’я.
4. Ніхто не повинен відчувати себе приниженим та ображеним. Нікому не можна придумувати “клички” та прізвиська.
5. Усі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужих речей. Заслуговує поваги і шкільне майно, бережіть його.
6. Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку щодо власного життя. Мислення інакше – не злочин.
7. Будь особистістю, відповідальною за свої слова та вчинки. Не обманюй, завжди говори правду.
8. Ніколи не хвалися тим, що не є твоєю заслугою.
9. На перерві не бігайте. Дотримуйтесь правил безпеки, щоб уникнути травм
10. Будьте ввічливими в розмові. Не перебивайте однокласника, коли він відповідає. Не перебивайте вчителя, коли він говорить.
11. Сумлінно працюйте на уроках та вдома.
12. Умійте вибачати інших і ніколи не мстіться.
13. Дотримуйтеся правил особистої гігієни.
14. У скрутну хвилину підтримуйте один одного.
ПРИВІТАЙМО ОДНОКЛАСНИКІВ!
Вересень (09) |
Жовтень (10) |
Листопад (11) |
Грудень (12) |
|
|
|
|
Січень (01) |
Лютий (02) |
Березень (03) |
Квітень (04) |
|
|
|
|
Травень (05) |
Червень (06) |
Липень (07) |
Серпень (08) |
|
|
|
|
1