Виховний захід для 5 класу "Наше нове життя у школі"

Про матеріал
Виховний захід "Наше нове життя у школі" допоможе учню п`ятикласнику формувати уміння адаптуватия у нових умовах середньої школи.
Перегляд файлу

  Виховний захід для 5 класу  «Наше нове життя у школі»

Мета заходу:

  • формувати уміння адаптуватися у нових умовах середньої школи, вміння застосовувати свій інтелектуальний досвід у нових умовах;
  • розвивати навички командної гри, образне та логічне  мислення, швидкість реакції, пам`ять, увагу, уяву, зосередженість, формувати вміння виділяти головне та логічно висловлювати свої думки;
  • формувати віру учня в себе, упевненість, розвивати в учневі якості лідера, розвивати навички спілкування з однокласниками;
  • виховувати в учнях повагу до вчителів, інтерес до нових предметів, бажання пізнавати нове, допитливість, згуртувати і подружити клас.

Обладнання: велика красива лялька, конверт, ноутбук з колонками, репродукції картин, фішки, сірники, картки із зображенням головоломок, ватман кольорові олівці.

 

Хід заходу

І Організаційний момент. Слово вчителя.

Вітаю усіх присутніх на нашому заході. Сьогодні ми зустрілися трошки позмагатися, трошки погратися, трошки посміятися. У нас уже сформовані три команди і я даю вам 2-3 хвилинки обрати капітана та придумати назву своїй команді. («Допитливі», «Кмітливі», «Веселі чомучки»…).  Поки команди думають та обирають, я хочу представити вам своїх помічників – 2-3 учня з паралельних класів. Ці дівчати (хлопці) будуть сьогодні виконувати і роль журі.

Команди представляють капітанів та повідомляють свої назви. Журі записує.

Перед першим змаганням буде розминка для всіх команд. Розминка має назву: «Як мене звуть». Велика красива лялька сидить на піднесенні. Під рукою у неї лежить запечатаний конверт з її ім'ям. Необхідно вгадати це ім'я. Діти, у мене для вас є підказка. Ім`я цієї ляльки не співпадає з іменем жодного вчителя, який читає предмети у нашому класі. Можна робити маленькі підказки у процесі відгадування.

1 конкурс

Він називається «Чи добре ти мене знаєш?» Вчитель заздалегідь готує презентацію. Під час демонстрації презентації вчитель ставить по черзі питання командам. Питання можуть бути приблизно такі: 1. Хто з ваших однокласниць ходить з таким рюкзаком в школу? 2. Чия це стрижка? 3. Хто у класі з хлопчиків самого великого росту? 4. Хто з однокласників дуже любить співати соло на сцені школи? 5. Чия це куртка? 6. Хто в школу найчастіше приходить першим?

2 конкурс

Називається «Де логіка?» Вчитель заздалегідь готує презентацію. Суть конкурсу така. На кожному слайді презентації є по 2-3 картинки які представляють предмет, який читається в 5 класі. Картинки завуальовано вказують на предмет. Учні повинні по зображеннях зробити висновок, що ці картинки представляють саме той чи інший предмет. Наприклад, фізкультура може бути представлена так:

1 картинка: УРА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 картинка:

C:\Users\Администратор\Desktop\Для открытого мероприЯтия\car-2404585__340.jpg

3 картинка:

C:\Users\Администратор\Desktop\Для открытого мероприЯтия\checkmate-1511866__340.jpg

1."Ура!" тому що фізкультуру діти люблять.  2. Машина задіяні в спортивних гонках. 3. Шахи вважаються видом спорту.

3 конкурс

Вчитель кожній команді роздає по 4-5 репродукцій картин, а назви до цих картин роздає окремо. По назвах картин і зображеннях гравці повинні знайти відповідності.

4 конкурс

Дівчатка і хлопчики помічники кладуть на стіл кожній команді сірники, викладають з них конфігурацію.

Головоломки со спичками - Графическая головоломка

На малюнку змальовано п'ять квадратів, складених з шістнадцяти сірників. Переставте три сірники так, щоб вийшли чотири однакові квадрати.

Правильна відповідь:

 

C:\Users\Администратор\Desktop\4_kvadrata.jpg

Наступне завдання:

Задачи со спичками - Переставьте две спички

 

Переставте два сірники так, щоб вийшло п'ять однакових квадратів.

 

 

C:\Users\Администратор\Desktop\5_kvadratov_iz_4.jpg

 

5 конкурс

В какую сторону едет автобус?  - Графическая головоломка

У яку сторону їде автобус?

Правильна відповідь: вхідні двері знаходяться з протилежного боку автобуса - отже, автобус рухається відносно нас в ліву сторону.

6 конкурс

Яичная скорлупа  - Графическая головоломкаC:\Users\Администратор\Desktop\ckorlupa.jpg

З яких приведених на малюнку уламків, можна скласти цілу яєчну шкаралупу?

 

7 конкурс

Як розширити ставок?

golovolomka - Как расширить пруд? - Графическая головоломка

Є квадратний ставок, по берегах якого зростає чотири дерева.  З часом ставок знадобилося розширити, збільшивши його в два рази,  і, зберігши при цьому його квадратну форму. Яким чином можна розширити ставок, щоб дерева залишилися неушкодженими, і, як і раніше залишалися зростати по берегах ставка?

C:\Users\Администратор\Desktop\prud.jpg

 

8 конкурс

Жартівливі логічні головоломки з відповідями для  школярів. В цих головоломках немає «правильних відповідей», тому запропоновані просто деякі варіанти. Заохочується кмітливість і дотепність дітей.

1

«Сьогодні вранці, — розповідає дівчина, я упустила сережку у каву і, і хоча чашка була повна, я змогла дістати її навіть не замочивши пальців». Як таке могло статися?

 Відповідь: а) кава сухої; б) кава в зернах; у) сережка легка і не тоне; г) сережка довга.

2

Знатна, відома в невеликому містечку пані пішла в театр. Йшла нудна п'єса. Вона не витримала і пішла з другого акту. Після її відходу в театрі вибухнув жахливий скандал.

Відповідь: Пані була виконавцем головної ролі.

3

У пані не було при собі водійських прав. Вона не зупинилася на залізничному переїзді, хоча шлагбаум був опущений. Потім, не звертаючи уваги на знак, що забороняє в'їзд,  спокійно рушила по вулиці з однобічним рухом проти руху автомашин. Все це відбувалося на очах у постового, який чомусь  втрутитися. Що ж все-таки сталося?

Відповідь: Пані йшла пішки.

 

4

Якщо п'ять кішок ловлять п'ять мишей за п'ять хвилин, то скільки часу потрібно одній кішці, щоб зловити одну мишку? Відповідь: П'ять.

 

5

Що зникає, коли з'їдаєш великий бублик? Відповідь: Відчуття голоду.

 

6

Що кидають, коли потребують цього, і піднімають, коли в цьому немає нужди? Відповідь: Якір корабля.

 

7

Яке колесо машини не крутиться при правому розвороті? Відповідь: Запасне.

 

8

Скільки горошин може увійти до одного стакана? Відповідь: Ніскільки, оскільки горошини не ходять.

 

9 конкурс

Ви з 1 класу вивчаєте англійську мову, а хто з вас цікавився вивченням німецької? Знаєте, вони належать до однієї родини, як і ви - до однієї шкільної родини.  Зараз згадаємо кольори англійською мовою, а потім ви будете вгадувати кольори німецькою мовою.

Згадуємо назви кольорів англійською мовою. Далі ведуча читає назви кольорів німецькою мовою, а гравці намагаються відгадати їх назви по звучанню:

Англійська мова

Німецька мова

White

Вайс

Blue

Блау

Green

Грююн

Dark

Дункель

Red

Рот

Orange

Оранж

Pink

Роза

Grey

Грау

Violet

Лиила

 

 

За кожну правильну відповідь у всіх конкурсах вчитель дає фішки. Після всіх конкурсів журі підраховує фішки і визначає переможця. Бажано роздати 1, 2 і 3 місця. Під час підрахунку голосів в кінці заходу звучить "музична пауза". Хтось з учнів співає або грає на музичному інструменті. Можна ще провести наступну вправу:

Кожна група отримує ватман та кольорові олівці. Учасники команди мають обговорити власні асоціації, намалювати те, як вони уявляють свій клас. Наголосіть на тому, що малюнки повинні бути метафоричними, наприклад, клас можна представити у вигляді вулику, вогнища, зірок на небі тощо. Коли малюнки будуть готові, запропонуйте учням пояснити, чому вони обрали саме такий образ, а потім разом оберіть, чий малюнок виявився найбільш влучним.

 

 

docx
Додано
25 вересня 2019
Переглядів
926
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку