Березень
ΙΙ. Основні напрямки виховної роботи |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
Організація класного колективу |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Індивіду-альна робота з учнями |
Бесіда. Поведінка учнів під час перерви |
|
|
Театральний салон: «На вівтар Шевченкового слова я серце своє юне покладу» |
|
Інтерв’ювання на тему «Видатні жіночі постаті в Україні» |
|
Індивідуальні бесіда з з метою подолання вживання нецензурних слів |
|
Клуб винахідливих і кмітливих «Що я знаю про Україну?» |
|
|
|
|
Інструктаж з техніки безпеки для учнів під час воєнного стану |
Бесіда з учнями «Як правильно себе вести у громадських місцях» |
Бесіда з учнями про ставлення до вчителів |
|
|
|
Перегляд презентації з подальшим обговоренням "Світ професій і твій вибір" |
|
«Про чесність і обман» інформаційно- пізнавальна хвилинка. Інформаційні цікавинки. |
Бесіда з учнями ___________ ___________ про успішність |
Основними завданнями виховання учнів з ООП є:
1. Виховання в учнів цивільних, моральних якостей, свідомої дисципліни.
2. Прищеплення школярам працьовитості і культури праці, звичок до трудового життя.
3. Забезпечення нормального фізичного розвитку.
4. Формування в учнів естетичних поглядів і смаків, вміння будувати своє життя, поведінка за законами краси.
5. Розвиток в учнів розумових здібностей.
Цілі і завдання виховання виховного процесу є:
1. Принцип комплексного підходу до виховання розумово відсталого.
2. Принцип оптимістичній перспективності виховання.
3. Принцип дієвості виховання.
4. Принцип зв'язку виховання з життям.
5. Принцип виховання в трудовій активній діяльності.
6. Принцип виховання в колективі.
7. Принцип єдності вимог і поваги до особистості.
8. Принцип систематичності і послідовності.
9. Принцип поєднання педагогічного керівництва з розвитком самостійності і активності.
10. Принцип врахування індивідуальних відмінностей і вікових особливостей.
ІІ. Принцип демократизації виховання.