Лютий
ΙΙ. Основні напрямки виховної роботи |
|||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
||||
Організація класного колективу |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Індивіду-альна робота з учнями |
||||
Психологічна година з метою профілактики виникнення конфліктів та попередження насильницьких дій |
Год.спілку-вання «Свята спадщина. Державний герб України» |
|
|
|
|
|
Бесіда з учнями ___________ ___________ про зовнішній вигляд |
||||
|
Бесіда «Я – громадяни України!» |
|
|
Профорієнтаційна година «Професії мого роду» |
|
|
Бесіда з учнями «Як правильно себе вести у громадських місцях» |
||||
|
Конференція на тему: «Небесна сотня житиме в віках» (20 лютого – День Героїв Небесної Сотні) |
|
|
|
|
Профілактична бесіда "Правила безпеки у в школі у військовий час" |
Бесіда з учнями ___________ ___________ про успішність |
||||
|
|
|
|
Тестування «Моя улюблена професія» |
Круглий стіл. «Пам’ятай про милосердя» |
|
Бесіда з учнями ___________ ___________ про виконання доручень |
||||
Основними завданнями виховання учнів з ООП є:
1. Виховання в учнів цивільних, моральних якостей, свідомої дисципліни.
2. Прищеплення школярам працьовитості і культури праці, звичок до трудового життя.
3. Забезпечення нормального фізичного розвитку.
4. Формування в учнів естетичних поглядів і смаків, вміння будувати своє життя, поведінка за законами краси.
5. Розвиток в учнів розумових здібностей.
Цілі і завдання виховання виховного процесу є:
1. Принцип комплексного підходу до виховання розумово відсталого.
2. Принцип оптимістичній перспективності виховання.
3. Принцип дієвості виховання.
4. Принцип зв'язку виховання з життям.
5. Принцип виховання в трудовій активній діяльності.
6. Принцип виховання в колективі.
7. Принцип єдності вимог і поваги до особистості.
8. Принцип систематичності і послідовності.
9. Принцип поєднання педагогічного керівництва з розвитком самостійності і активності.
10. Принцип врахування індивідуальних відмінностей і вікових особливостей.
ІІ. Принцип демократизації виховання.