Погоджено
Заступником директора
з навчально-виховної роботи
_____________ Т.М.Ткачук
«12» січня 2023 року
План
виховної роботи
на ІІ семестр 2022-2023
з учнями 10 класу
Іванівської спеціальної школи
класного керівника:
Приліпко Ірини Олексіївни
Січень
ΙΙ. Основні напрямки виховної роботи |
||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|||
Організація класного колективу |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до людей |
Ціннісне ставлення особистості до себе |
Індивідуа-льна робота з учнями |
|||
Розподіл обов’язків учнів у на другий семестр |
Інформаційна година «Кіборги – захисники Донецького аеропорту» |
|
|
|
|
|
Бесіда з учнями ___________ ___________ про виконання доручень |
|||
|
Година патріотизму «День Соборності України» |
|
|
|
Проведення прес-конференції "Духовні зв'язки поколінь", присвяченої Дню пам'яті жертв Голокосту |
|
Бесіда з учнями ___________ ___________ про відвідування уроків |
|||
|
Пам'яті героїв Крутів. «Нема любові понад ту, що охопила кров'ю Крути» |
|
Виставка творчих робіт «Намалюй зимову казку» |
|
|
|
Бесіда з учнями ___________ ___________ про успішність |
|||
Основними завданнями виховання учнів з ООП є:
1. Виховання в учнів цивільних, моральних якостей, свідомої дисципліни.
2. Прищеплення школярам працьовитості і культури праці, звичок до трудового життя.
3. Забезпечення нормального фізичного розвитку.
4. Формування в учнів естетичних поглядів і смаків, вміння будувати своє життя, поведінка за законами краси.
5. Розвиток в учнів розумових здібностей.
Цілі і завдання виховання виховного процесу є:
1. Принцип комплексного підходу до виховання розумово відсталого.
2. Принцип оптимістичній перспективності виховання.
3. Принцип дієвості виховання.
4. Принцип зв'язку виховання з життям.
5. Принцип виховання в трудовій активній діяльності.
6. Принцип виховання в колективі.
7. Принцип єдності вимог і поваги до особистості.
8. Принцип систематичності і послідовності.
9. Принцип поєднання педагогічного керівництва з розвитком самостійності і активності.
10. Принцип врахування індивідуальних відмінностей і вікових особливостей.
ІІ. Принцип демократизації виховання.