План виховної роботи з учнями 1 класу НУШ

Про матеріал
Мета і завдання виховної роботи. Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій. Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах • Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації. • Цінність дитинства. • Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності. • Розвиток вільної особистості. • Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі. • Здоров'я. Формування здорового способу життя і ство¬рення умов для гармонійного фізичного та психоемоцій-ного розвитку. • Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню. • Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці. • Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості. • Плекання любові до рідного краю, української куль¬тури. • Формування активної громадянської позиції та шанобли¬вого ставлення до Української держави. За Концепцією Нової української школи
Перегляд файлу

7895ee6327d7 

 

Орлівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

 

 

План виховної роботи

для 1-Б класу

на 2018/2019 н. р.

(I семестр)

 

Класний керівник:

Ясковець     Марія  Михайлівна


ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ

1-Б клас

Мета і завдання виховної роботи.

  Метою початкової освіти є гармонійний розвиток дитини, її талантів, здібностей та компетентностей відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб; формування цінностей; підтримання життєвого оптимізму; розвиток самостійності, творчості та допитливості; виховання кооперативних вмінь та навичок в учнів, здатних до інновацій.

Принципи реалізації завдань виховної роботи у початкових класах

  • Визнання того, що кожна дитина талановита. Заборона будь-яких форм дискримінації.
  • Цінність дитинства.
  • Радість пізнання. Організація пізнавального процесу, що приноситиме радість дитині. Широке використання в освітньому процесі дослідницької та проектної діяльності.
  • Розвиток вільної особистості.
  • Розвиток у дітей самоповаги та впевненості в собі.
  • Здоров'я. Формування здорового способу життя і ство­рення умов для гармонійного фізичного та психоемоцій­ного розвитку.
  • Безпека. Створення атмосфери довіри та взаємоповаги. Перетворення школи на безпечне місце, де запобігають насильству і цькуванню.
  • Формування морально-етичних цінностей. Утвердження людської гідності учня/учениці.
  • Виховання чесності, відваги, наполегливості, доброти, справедливості.
  • Плекання любові до рідного краю, української куль­тури.
  • Формування активної громадянської позиції та шанобли­вого ставлення до Української держави.

За Концепцією Нової української школи


ТИЖДЕНЬ 1 "Я - ШКОЛЯР"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

03.09

Понеділок

Гра "Чарівний пензлик" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey)

Тиждень "Увага! Діти на дорозі"

 

 

 

Бечіда "Та земля мила, де мати народила"

 

04.09

Вівторок

Гра "Розкажи про себе"

(http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey)

 

 

Спостереження "Милуємося красою рідної природи"

 

 

 

05.09

Середа

 

Рольова гра "Ми йдемо до їдальні"

 

 

 

 

 

06.09

Четвер

Гра "Кожній речі - своє місце"

 

 

 

Колективне панно "Малюємо разом"

 

 

07.09

П'ятниця

Відверта розмова "Зовнішній вигляд учня"

 

Майстерня для школярів "Учимося робити все самі"

 

Бесіда "День фізичної культури і спорту" (09.09)

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 2 "МІЙ/НАШ КЛАС"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

10.09

Понеділок

 

Бесіда

 "Чарівні слова відкривають серця"

 

 

 

 

 

11.09

Вівторок

 

 

Гра "Хто уміє" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey)

Колективна справа "Збери насіння"

 

 

 

12.09

Середа

 

 

Сюжетно-рольова гра "Ми працю любимо"

 

 

 

 

13.09

Четвер

Гра "Відкриємо серце один одному" (http://pedsovet.su/metodika/6317_igry_na_znakomstvo_detey)

 

 

 

Майстерня художника "Як фарбами передати настрій"

 

 

14.09

П'ятниця

Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Я та мій клас"

 

 

 

 

Перегляд відеоролика "Дережавні символи"

 

 


ТИЖДЕНЬ 3 "МОЇ ДРУЗІ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

17.09

Понеділок

Обмін думками

 "Що я ціную у житті"

Вправа "Комплімент"

 

 

 

 

 

18.09

Вівторок

 

Акція "Ти це можеш" (допомога літнім людям)

 

Рольова гра "Ми за них відповідаємо"

Перегляд презентації "Яку музику люблю я та люблять мої друзі"

 

 

19.09

Середа

Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Я і мої друзі"

 

 

 

 

 

 

20.09

Четвер

 

Тренінг "Умій слухати"

 

 

 

Відверта розмова "Ми - зернята України"

 

21.09

П'ятниця

Сюжетно-рольова гра "Кого з друзів ти візьмеш у подорож?"

Ігри для подолання агресії "Обзивалки" (http://autta.org.ua/ua/materials/material/-GRI-DLYA-PODOLANNYA-AGRES-Yi/)

Колективна справа "Місто майстрів"

 

 

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 4 "МОЄ ДОВКІЛЛЯ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

24.09

Понеділок

 

 

 

 

 

Хвилинки цікавинок "Краса моєї України"

 

25.09

Вівторок

 

Колективна справа "Відкриваємо скриньку добрих справ"

 

Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Поклонюся я довкіллю, побажаю довгих днів"

 

 

 

26.09

Середа

 

 

 

 

Створення слайд-шоу "Рослина, яка подобається мені найбільше"

 

 

27.09

Четвер

 

 

Інтелектуальна гра "Хто з помічників найголовніший"

 

Музична вітальня "Краса природи в пісні"

 

 

28.09

П'ятниця

Рольова гра "Складаємо власні правила поведінки в довкіллі"

 

Виставка виробів з природних матеріалів

 

 

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 5 "ОСІНЬ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

01.10

Понеділок

Запитання і відповіді за темою"Осінь"

 

 

Дослідження "Куди зникли комахи"

Акція "Подаруй книгу бібліотеці"

 

 

02.10

Вівторок

 

Рольова гра "Дари осені"

 

Спостереження "Які птахи відлітають"

 

 

 

03.10

Середа

 

 

 

 

Година милування "Фарби чарівної осені"

 

 

04.10

Четвер

 

 

Майстер-клас "Складання букетів з опалого листя"

 

Музична вітальня "Краса природи в слові"

 

 

05.10

П'ятниця

 

 

 

Екологічна вікторина "З якого дерева листок"

Свято "Спасибі вам, учителі"

Перегляд відеоролика "Осінні свята українців"

 

 


ТИЖДЕНЬ 6 "Я і моя Батьківщина"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

08.10

Понеділок

 

Ранкова зустріч "Батьківщина починається з сім'ї"

 

 

 

Тиждень правових знань

 

09.10

Вівторок

Відверта розмова

"Хто я?"

 

Струмочок роздумів "Що я можу зробити для України"

 

 

 

 

10.10

Середа

 

 

 

 

Дослідження "Історія однієї країни"

 

 

11.10

Четвер

 

Обмін думками "Сила і слава твого народу"

 

 

 

Сюжетно-рольова гра "Ми - українці"

 

12.10

П'ятниця

 

 

 

Година милування "Краса природи за вікном"

Свято ПОКРОВИ (14.10)

День українського козацтва (14.10)

 

 


ТИЖДЕНЬ 7 "МИ - ПІДПРИЄМЛИВІ (осінній доброчинний ярмарок)"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

15.10

Понеділок

Свято (День захисника)

 

 

 

 

16.10

Вівторок

Відверта розмова "Я хочу стати успішним"

 

Година спілкування "Коли я виросту..."

 

 

 

 

17.10

Середа

Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності

 

 

 

Відгадування загадок про професії

 

 

18.10

Четвер

 

Майстер-клас "Вчимося рекламувати"

 

Виготовлення саморобок із природних матеріалів

Палітра художника "Моя професія у майбутньому"

 

 

19.10

П'ятниця

 

Диспут "Чи може підприємець бути милосердним?"

 

 

Вистака літератури до Міжнародного дня шкільних бібліотек (21.10)

Обмін думками "Добра справа для Батьківщини"

 

 


ТИЖДЕНЬ 8 "ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

22.10

Понеділок

 

Обмін думками "Техніка у моєму домі"

 

 

Загадки про побутову техніку "Упізнай за звуком"

 

 

23.10

Вівторок

 

 

Дослідження "Від лопати до екскаватора"

 

 

Проект "Винаходи українців"

 

24.10

Середа

Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Техніка, якою я користуюся"

 

 

 

 

 

 

25.10

Четвер

 

 

 

Створення слайд-шоу "Знайомтеся: професія "зелений перукар"

 

 

 

26.10

П'ятниця

Сюжетно-рольова гра "Безпечна поведінка у автобусі"

 

 

 

 

Захід до Дня визволення України від фашистських загарбників (28.10)

 

 


ТИЖДЕНЬ 9 "ІГРИ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

05.11

Понеділок

Сюжетно-рольова гра "Абетка пішохода"

 

 

 

 

Місячник військово-патріотичної та оборонно-масової роботи, присвячений 27-й річниці ЗСУ

 

06.11

Вівторок

 

 

 

 

Колективна справа "Ліпимо казку"

 

 

07.11

Середа

 

 

 

 

 

Рухливі ігри на свіжому повітрі (українські народні ігри)

 

08.11

Четвер

 

 

Майстер-клас "Іграшка, створена власноруч"

Відверта розмова "Тварини - не іграшки!"

День української писемності та мови

 

 

09.11

П'ятниця

Обмін думками "Чи може гра завдати шкоди?"

Гра "Світлофор ввічливості"

 

 

 

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 10 "ТЕАТР"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

12.11

Понеділок

Театр пантоніми

"Мій настрій"

 

 

 

Ранкова зустріч "Мистецтво слова"

Тиждень української писемності та мови

 

13.11

Вівторок

 

 

 

Робота в групах. Інсценізація казки за вибором учнів.

Бесіда до Всесвітнього дня доброти

 

 

14.11

Середа

 

Поведінка у театрі. Гра "Так чи ні?"

 

 

 

 

 

15.11

Четвер

 

 

Майстер-клас "Виготовляємо пальчиковий театр"

 

 

Обмін думками "Актори, які прославили Україну"

 

16.11

П'ятниця

 

Бесіда "Я- толерантний" (до Міжнародного дня толерантності)

 

 

Екскурсія у ляльковий театр (за можливості)

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 11 "ПРИГОДИ КРАПЕЛЬКИ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

19.11

Понеділок

 

 

Тиждень початкових класів "Листопадові сходинки"

 

Спостереження "Як змінюється краплинка води під впливом музики"

 

 

20.11

Вівторок

Круглий стіл "Всесвітній день дитини". Ознайомлення з "Концепцією про права дитини".

 

 

Перегляд фрагмента відеоролика "Вода.Корисні підказки" (https://www.youtube.com/watsch?v=RmErh04ndGs)

Слухання та обговорення казки Вадима Скомаровського "Чому в морі вода солона?"

 

 

21.11

Середа

Обмін думками "Вода і здоров'я"

 

 

 

 

 

 

22.11

Четвер

 

Дослідження "Як ми бережемо воду?"

 

 

 

Віртуальна подорож

"Річки моєї України"

 

23.11

П'ятниця

 

 

Дослідження "Професії, пов'язані з водою"

Квест

"Тварини, які живуть у воді"

Дощові фантазії "Музика дощу"

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 12 "ЛЮДИНА ТА ЇЇ ЗДОРОВ'Я"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

26.11

Понеділок

Обмін думками "Користь особистої гігієни"

Тиждень антиалкогольної та антинаркотичної пропаганди до Всесвітнього дня баротьби зі СНІДом

 

Рольова гра "Мауглі"

 

 

 

27.11

Вівторок

 

Дослідження "Мої органи чуття"

Майстер-клас

"Праця робить нас сильнішими"

 

"Голодоор 32-33 років в Україні. Пам'ять народу"

Всеукраїнська акція "Засвіти свічку"

 

28.11

Середа

 

Перегляд фрагмента відеоролика "Цінуй  здоров'я" (https://www.youtube.com/watsch?v=SnRme24dpKf)

 

 

Бесіда "В здоровому тілі - здоровий дух"

 

 

29.11

Четвер

 

 

 

Робота в групах "Людина і природнє середовище"

 

Палітра художника "Здорові діти -багата нація"

 

30.11

П'ятниця

Міні-проект

"Органи чуття"

 

Колективне виготовлення лепбуку "ОРГАНИ ЧУТТЯ ЛЮДИНИ"

 

 

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 13 "ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

03.12

Понеділок

 

Всеукраїнська акція "Милосердя" до Міжнародного дня інвалідів

Калейдоскоп професій.

"Професії, пов'язані з космосом"

 

 

Акція "Подаруймо тепло душі дітям-сиротам"

 

04.12

Вівторок

Створення колажу "Я-член екіпажу"

Виготовлення слайд-шоу "Запрошуємо в космічну подорож"

 

 

Створення панно "Зоряне небо"

 

 

05.12

Середа

 

 

 

 

 

Перегляд світлин "Як виглядає Україна з космосу"

 

06.12

Четвер

 

Колективна справа "Візитівка землян"

 

Фантазування "Краєвиди космічного місця"

 

День збройних сил України

 

07.12

П'ятниця

Моделювання розвивально-виховних ситуацій "Зустріч із зоряним жителем"

Міжнародний день прав людини

 

 

 

Дослідження "Українці в космосі"

 

 


ТИЖДЕНЬ 14 "ПОДОРОЖУЄМО В ЧАСІ"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

10.12

Понеділок

 

Обмін думками "Дорослішати - це думати про інших"

 

 

 

Тиждень права

 

11.12

Вівторок

 

 

Колективна справа "Іграшки дітей майбутнього"

 

 

Сюжетно-рольова гра "Коли це було"

 

12.12

Середа

Перегляд світлин "Коли я був маленьким (була маленькою)"

 

 

 

 

 

 

13.12

Четвер

 

 

 

Дослідження "Від зернятка до яблучка"

Віконечко у світ "Давні та сучасні танці"

 

 

14.12

П'ятниця

 

Читання з передбаченням твору В.Сухомлинського  "Який слід повинна залишити людина на землі?"

 

 

 

 

 

 


ТИЖДЕНЬ 15 "ЗИМОНЬКА-ЗИМА"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

17.12

Понеділок

 

 

Виготовлення годівничок

 

 

 

 

18.12

Вівторок

Вправа

"Крісло автора" ("Зима")

 

 

Дослідження

"Чи існує життя під снігом?"

Година милування "Зима-білосніжка"

 

 

19.12

Середа

 

 

 

Обмін думками "Як допомогти птахам узимку"

Відкрита виховна година "Святий Миколаю, тебе я благаю"

 

 

20.12

Четвер

 

Гра "Так чи ні"

 

 

Караоке

"Пісні про зиму"

Створення колажу "Зимові свята українців"

 

21.12

П'ятниця

 

 

Колективна справа. Створення снігового містечка.

 

Музична вітальня. Зимові фантазії під музику А.Вівальді "Грудень" (https://www.youtube.com/watsch?v=ZaSo7A14PfM)

 

 

ТИЖДЕНЬ 16 "ЗИМОВІ СВЯТА"

Дата

Дні

Ціннісне ставлення особистості

до себе

Ціннісне ставлення особистості до сім'ї, родини, людей

Ціннісне ставлення особистості до праці

Ціннісне ставлення особистості до природи

Ціннісне ставлення особистості до культури і мистецтва

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави

Індивідуальна робота з вихованцями

24.12

Понеділок

 

Обмін думками "Як святкують зимові свята у моїй родині?"

 

Екологічний конкурс "Збережемо лісову красуню"

Слухання та виконання колядок

 

 

25.12

Вівторок

Вихідний день

 

 

 

 

 

26.12

Середа

 

 

 

Бесіда "Як привітати зі святами зимуючих птахів?"

 

 

 

27.12

Четвер

 

 

"Новорічний подарунок"

 

 

Проект "Збережімо народні традиції"

 

28.12

П'ятниця

Тренінг "Збережи здоров'я під час зимових канікул"

 

Виготовлення новорічних прикрас

 

Новорічне свято

 

 

 


РОБОТА З БАТЬКАМИ

Форми проведення

Тема зборів / Учасники

Дата та час проведення

Примітка

Загальні батьківські класні збори

1.

Поняття, методи, технології НУШ. Організація батьківського комітету, активу класу.

26.08, о 1600

 

2.

Враження, виправдані надії початкового І семестру НУШ. Обговорення подальших перспектив впровадження технологій НУШ в класі. Спільне рішення поставлених завдань класу. Звіт батьківського комітету щодо організіції навчально-виховної діяльності класу.

14.12, о 1700

 

Індивідуальні зустрічі з батьками

1.

БАТЬКИ Гурин Наталії Сергіївни

29.10, о 0900

 

2.

БАТЬКИ Гурина Сергія Павловича

29.10, о 1000

 

3.

БАТЬКИ Гурчика Владислава Олександровича

29.10, о 1100

 

4.

МАМА Іванюк Валерії та Вероніки Василівних

30.10, о 0900

 

5.

БАТЬКИ Ковальчука Олександра Петровича

30.10, о 1000

 

6.

БАТЬКИ Лазарець Анастасії Юріївни

30.10, о 1100

 

7.

БАТЬКИ Патана Тараса Володимировича

31.10, о 0900

 

8.

БАТЬКИ Пилипаки Івана Сергійовича

31.10, о 1000

 

9.

БАТЬКИ Саванчук Анни Михайлівни

31.10, о 1100

 

10.

БАТЬКИ Саванчука Дениса Миколайовича

01.11, о 0900

 

11.

БАТЬКИ Федаса Іллі Юрійовича

01.11, о 1000

 

12.

БАТЬКИ Федаса Іллі Павловича

01.11, о 1100

 

13.

БАТЬКИ Фоміної Анни Юріївни

02.11, о 0900

 

14.

БАТЬКИ Хом'яка Павла Олександровича

02.11, о 1000

 

15.

БАТЬКИ Ясковця Дениса Руслановича

02.11, о 1100

 


ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА 1-Б КЛАСУ

 У 1-Б класі навчається 16 учнів. З них  10 хлопчиків та 6 дівчаток. Всі учні проживають у благополучних сім’ях. В повних сім’ях проживає 14 дітей, у неповних - 2. Одна дитина, Ясковець Денис, проживає в малозабезпеченій сім'ї, в школі він забезпечений безкоштовним гарячим харчуванням.

 Близнички Іванюк Валерія та Іванюк Вероніка  проживають з мамою, сім’я  неповна, мама старається забезпечити своїм донечкам гідне навчання та достойне життя.  Дівчатка забезпечені необхідним мінімумом одягу, взуття, постільних речей, іграшок, книг, канцелярських речей.

 Учні стараються приймати активну участь у громадському житті класу, залюбки виконують доручення вчителів.

 Учні класу позитивно налаштовані на спілкування з вчителями, батьки надають якісну допомогу для зменшення адаптативного періоду.

 Більшість дітей  фізично здорові. Але перед класним колективом поставлено ряд проблем. Насамперед, це навчання дітей, які мають вади здоров’я. Більшість учнів класу спокійно сприймають і виконують правила для учнів.  Але частина дітей схильна до порушень дисципліни ( Ковальчук Олександр, Гурин Сергій).

 Велика частина дітей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання. (Саванчук Анна, Іванюк Валерія, Іванюк Вероніка, Хом'як Павло, Патан Тарас, Федас Ілля, Ясковець Денис, Фоміна Анна, Федас Михайло).  Більшість учнів навчаються iз задоволенням .

 У класі є діти з логопедичними вадами: Саванчук Анна, Іванюк Валерія,  Федас Ілля. Всім їм батьки забезпечили індивідуальні заняття з логопедом.

 Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Але дітям ще важко  органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Важко вдається проводити з дітьми рупове роботу, хоча вони дуже легко адаптувалися до роботи в парах. У стосунках мiж дiтьми присутні  спiвчуття, теплота,  толерантність до помилок товариша.

 Активну участь у навчально-виховному процесі беруть батьки учнів класу.

 Для покращення мікроклімату класного колективу, підвищення якості навчання, намічено такі шляхи вирішення проблем:

  • Розвиток в учнів критичного мислення, креативності, комунікабельності та кооперативних вмінь та навичок.
  • Індивідуальні зустрічі з батьками учнів класу.
  • Ведення разом з батьками та учнями портфоліо учнів та їх формувальне оцінювання.
  • Регулярні нотатки дітьми своїх вражень, емоцій, почуттів в "Щоденнику вражень".
  • Роз'яснення дітям цілей навчання, допомога їм будувати здорове функціональне "ЕГО".
  • Навчити дітей зрозуміти свою справжню місіє, бути в контакті зі своєю природою упродовж дорослішання.
  • Систематична виховна робота, спрямована на виховання співчутливого, милосердного ставлення до дітей зі слабким здоров’ям.
  • Регулярні бесіди з дітьми, схильними до порушень дисципліни. Організація тісної співпраці з батьками цих учнів.
  • Забезпечення допомоги у навчанні для учнів, які мають проблеми з вивченням певних предметів.
  • Організація навчально-виховного процесу з метою згуртування класного колективу.
Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Постоленко Тетяна Миколаївна
    Дякую за Вашу працю, Маріє Михайлівно. Буду вдячна, якщо Ви поділитеся виховним планом на ІІ семестр megpost@ukr.net
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Крючко Юлія Іванівна
    Дуже гарний виховний план! Маріє Михайлівно! Чи не богли б ви поділитися виховним планом на ІІ семестр для 1 класу? Juliaycha192@gmail.com
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Рудаков Александр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Додано
5 вересня 2019
Переглядів
4367
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку