План виховної роботи з учнями 6 класу на 2020-2021 н.р (ІІ семестр)

Про матеріал
Пропоную вашій увазі план виховної роботи класного керівника з учнями 6-го класу на ІІ семестр 2020/2021 н.р за програмою "Нова українська школа" у поступі до цінностей.
Перегляд файлу

Січень

Місячник:

Тема періоду: «Горде ім’я – українець!»

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Година спілкування «Як уберегтися від зла» («Щоб вміти себе захистити, треба знати свої права»)

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

21.01

 

2.

Виховна година «Прості правила етикету»

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

28.01

 

Загальношкільні справи

1.

«Мій рідний краю, Україно, найкраще місце на землі» (приурочене Дню соборності України)

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

 поважати гідність кожної людини.

 

20.01

 

2.

Урок мужності «Крути: подвиг і трагедія»

Соціальна та

громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

– поважати гідність кожної людини.

27.01

 

Організаційна робота

1.

Класні збори й звіт кожного учня про роботу з виховання доручень про успішність учнів класу.

Соціальна та громадська компетентності

Ціннісне ставлення:

 участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність:

 володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах;

 поважати гідність кожної людини.

ІІІ-й тиждень

 

2.

Скласти графік чергування учнів класу.

Ініціативність і підприємливість

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей.

Практична здатність:

 готовність брати відповідальність за себе та інших.

ІІІ-й тиждень

 

3.

«Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі»

Соціальна та громадська компетентності

 

 

 

4.

Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

січень

 

5.

Індивідуальні бесіди з дітьми

«Чому скромність прикрашає людину?»

Соціальна та

 громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

 гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії;

 цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.

січень

 

6.

Інформаційна хвилинка «Затишок у класній кімнаті»

Соціальна та громадська компетентності

Ціннісне ставлення:

 участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність:

 володіти навичками допомоги, самодопомоги.

січень

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди

 

Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад «Мудрість сімейного виховання», анкетування «Ваша допомога у навчанні дитини»

січень

 

2.

Відвідування сімей вдома

 

Відвідування сімей учнів із метою вивчення контролю батьків за поведінкою дитини.
 

Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла.

 

 

ІV-й тиждень

 

 

ІІІ-й тиждень

 

 

 

 

 

Лютий

Місячник: 

Тема періоду: «Я-громадянин, я-патріот, я-вихованець!»

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Виховна година « Шануймо мову над усі боги, якщо ти хочеш зватися народом.»

 

Спілкування державною мовою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу.

Практична здатність:

 послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету;

 застосовувати різноманітні комунікативні стратегії залежно від мети спілкування;

 формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку.

18.02

 

2.

Година класного керівника «Щоб добре жилося серед людей, не треба жити лише для себе.»

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

04.02

 

3.

Урок мужності «Та що є смерть, якщо це за народ?!! І що життя, якщо без України?!!»

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

 поважати гідність кожної людини.

 

11.02

 

4.

Година спілкування

« У чому сенс життя та щастя людини? »

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

25.02

 

Загальношкільні справи

1.

Бесіда «Нецензурні вислови та хуліганські жести. Що це?».

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

 поважати гідність кожної людини;

 гуманно ставитися до інших людей.

лютий

 

2.

Мистецький вернісаж  «Мистецька галерея зими»

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

І-ІІ тиждень

 

Організаційна робота

1.

Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

лютий

 

2.

Бесіда «Спорт- твій друг чи ворог?», «Чи дбаєш ти про своє здоров’я?»

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

лютий

 

3.

 

Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи.

Урок – порада для здоров’я очей «Бережіть очі»

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

лютий

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди

 

Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, анкетування  «Що найбільше турбує вас в характері і поведінці вашої дитини?»

лютий

 

 

2.

Відвідування сімей вдома

 

Відвідування сімей учнів із метою вивчення взаємовідносин у сім’ї.
 

Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни

 

І-й тиждень

 

 

ІІ-й тиждень

 

3.

Класні батьківські збори (тематика)

 

Класні батьківські збори:

«Конфлікт поколінь: чи можна його уникнути?»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

Місячник:

Тема періоду: «Здоров’я мати- вік, біди не знати»

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Розмова в колі

«Краса людини у здоров’ї тіла і душі»

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

04.03

 

2.

Година спілкування:

„Дружно ми живемо, колектив свій бережемо”

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя;

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя;

 розуміти необхідності роботи над собою.

18.03

 

3.

Урок гарної поведінки «Толерантність врятує світ.»

 

Соціальна та громадська компетентності

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування.

Практична здатність:

 поважати гідність кожної людини;

 гуманно ставитися до інших людей.

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

11.03

 

Загальношкільні справи

1.

Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим»

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях.

березень

 

2.

Бесіда «8 березня- день Весни, усмішок та квітів»

 

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

ІІ-й тиждень

 

3.

Тиждень репродуктивного здоров’я

Марафон відкритих думок

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

 

 

 

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

ІV-й тиждень

 

4.

Година спілкування «Шляхи Шевченка на Тернопіллі»

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

І-ІІ тиждень

 

 

Організаційна робота

1.

Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

постійно

 

2.

Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя

постійно

 

3.

 

Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя

Екологічна грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя  людини.

постійно

 

4.

Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час весняних канікул.

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

20.03

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди

 

Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад , проведення анкетування «Спорт- друг чи ворог вашої дитини».

березень

 

2.

Відвідування сімей вдома

 

Відвідування сім’ї Софіяна Дениса

 

 

ІІІ-й тиждень

 

 

 

 

Квітень

Місячник :

Тема періоду: «Хто природи не тривожить, тому вона допоможе»

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Інтелектуально-етична вікторина

«Як бути вихованим?»

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

01.04

 

2.

Година спілкування «Збережемо екологію України.»

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи;

 усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля;

 формування ставлення до природи,як універсальної цінності.

Практична здатність:

 формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі).

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

08.04

 

3.

Година веселих забав

 «Мистецтво керувати собою»

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

29.04

 

4.

 Урок-реквієм

«Гіркий полин твоєї долі Україно…!»

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах.

Ціннісне ставлення:

– усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.

Практична здатність:

 готовність захищати Батьківщину;

 поважати гідність кожної людини.

22.04

 

5.

Година спілкування: «Допоможи собі сам»(дії населення  при надзвичай них ситуаціях)

 

Уміння вчитися впродовж життя

Ціннісне ставлення:

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

15.04

 

Загальношкільні справи

1.

Анкетування учнів  «Як ти проводиш вільний час?»

 

 

 

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 аналізування життєвих ситуацій;

 презентування власної ідеї та ініціативи;

Практична здатність:

 готовність брати відповідальніст ьза себе та іншихю

 

І-й

тиждень

 

2.

Виставка Великодніх писанок «Яйце-райце»

 

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

квітень

 

3.

Виховний захід «День землі»

 

Ініціативність та підприємливість

 

 

 

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах.

ІV-й тиждень

 

Організаційна робота

1.

Бесіда "Ліки з нашої аптечки. Як і коли можна вживати ліки?"

 

 

 

 

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

постійно

 

2.

Трудовий десант «Моя школа найкраща»

Ініціативність та підприємливість

Ціннісне ставлення:

 презентування власної ідеї та ініціативи;

 усвідомлення ціннісного змісту праці.

Практична здатність

 брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях.

квітень

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди

 

Бесіда з батьками «Духовна природа вашої дитини»

 

Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах , про залучення батьків до організації позакласної роботи.

постійно

 

 

 

 

2.

Відвідування сімей вдома

 

Відвідування сім’ї Костюк Діани

 

 

 

І-й тиждень

 

 

3.

Класні батьківські збори (тематика)

 

Класні батьківські збори:

«Роль батьків у вихованні дитини».

квітень

 

 

 

Травень

Місячник: 

Тема періоду: «Твори добро, бо ти -людина»

 

Зміст виховної діяльності

Ключова компетентність

Ціннісні ставлення  та практичні здатності

Дата

Примітка про виконання

Класні справи

1.

Година спілкування

«Учися доброму, погане на ум не прийде»

 

Екологічна грамотність і здорове життя

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи;

 усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля;

 формування ставлення до природи,як універсальної цінності.

Практична здатність:

 формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі).

Ціннісне ставлення:

 розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

13.05

 

2.

Урок мужності

«Ти пам’ятай, ніколи не забудь»

 

Соціальна та громадянська компетентності

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України;

Практична здатність:

 цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку;

 поважати гідність кожної людини.

06.05

 

3.

Виховна година

 «Пісні в моїй родині»

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

Ціннісне ставлення:

 ідентифікація себе як представника певної культури;

 використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях.

Практична здатність:

 поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них;

 бути відкритим до культурного діалогу.

20.05

 

4.

 Виховна година

«Людина починається з добра»

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

27.05

 

Загальношкільні справи

1.

Родинне свято

«Ти у мене

найдорожча!»

 

 

Обізнаність та

 самовираження у сфері культури

 

 

 

 

 

 

Уміння вчитися

впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам.

Практична здатність:

 долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.

Ціннісне ставлення:

 уміння працювати самостійно і в команді.

Практична здатність:

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

травень

 

2.

Літературний

калейдоскоп

«Природа- наш дім»

 

Екологічна

 грамотність і здорове життя

 

Ціннісне ставлення:

 усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності;

 усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля.

Практична здатність:

 уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..

 

ІV-й тиждень

 

Організаційна робота

1.

Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності;

 прагнути оволодівати новими знаннями та навичками.

постійно

 

2.

 

Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час літніх канікул.

Уміння вчитися впродовж життя

 

Ціннісне ставлення:

 визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя.

Практична здатність:

 готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж  життя.

27.05

 

Робота з батьками

1.

Індивідуальні бесіди

 

Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад

 

Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах

постійно

 

 

травень

 

2.

Відвідування сімей вдома

 

 

Відвідування сім’ї Шаблій Наталії

 

 

ІІ-й тиждень

 

 

3.

Засідання батьківського комітету

 

 

Засідання КБК

  1.   Підсумки роботи батьківського комітету за ІІ семестр 2020-2021 н.р.

та за 2020-2021 н.р.

 

28.05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 січня 2021
Переглядів
802
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку