Січень
Місячник:
Тема періоду: «Горде ім’я – українець!»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Година спілкування «Як уберегтися від зла» («Щоб вміти себе захистити, треба знати свої права») |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
21.01 |
|
2. |
Виховна година «Прості правила етикету» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
28.01 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
«Мій рідний краю, Україно, найкраще місце на землі» (приурочене Дню соборності України) |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини.
|
20.01 |
|
2. |
Урок мужності «Крути: подвиг і трагедія» |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
27.01 |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Класні збори й звіт кожного учня про роботу з виховання доручень про успішність учнів класу. |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
ІІІ-й тиждень |
|
2. |
Скласти графік чергування учнів класу. |
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей. Практична здатність: – готовність брати відповідальність за себе та інших. |
ІІІ-й тиждень |
|
3. |
«Правила пожежної безпеки у вашому домі. Гасіння пожежі в квартирі на початковій стадії загоряння. Правила поводження під час пожежі» |
Соціальна та громадська компетентності |
|
|
|
4. |
Бесіди про взаємовідносини між дівчатами та хлопцями в класі, налагодження дружніх стосунків
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
січень |
|
5. |
Індивідуальні бесіди з дітьми «Чому скромність прикрашає людину?» |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. |
січень |
|
6. |
Інформаційна хвилинка «Затишок у класній кімнаті» |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги. |
січень |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад «Мудрість сімейного виховання», анкетування «Ваша допомога у навчанні дитини» |
січень |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою вивчення контролю батьків за поведінкою дитини. Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла.
|
ІV-й тиждень
ІІІ-й тиждень
|
|
Лютий
Місячник:
Тема періоду: «Я-громадянин, я-патріот, я-вихованець!»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Виховна година « Шануймо мову над усі боги, якщо ти хочеш зватися народом.»
|
Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу. Практична здатність: – послуговуватися державною мовою в різноманітних життєвих ситуаціях та дотримуватися мовного етикету; – застосовувати різноманітні комунікативні стратегії залежно від мети спілкування; – формулювати чітко думки, дискутувати, наводити аргументи, відстоювати власну думку. |
18.02 |
|
2. |
Година класного керівника «Щоб добре жилося серед людей, не треба жити лише для себе.»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
04.02 |
|
3. |
Урок мужності «Та що є смерть, якщо це за народ?!! І що життя, якщо без України?!!»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини.
|
11.02 |
|
4. |
Година спілкування « У чому сенс життя та щастя людини? »
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
25.02 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Бесіда «Нецензурні вислови та хуліганські жести. Що це?». |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. |
лютий |
|
2. |
Мистецький вернісаж «Мистецька галерея зими» |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
І-ІІ тиждень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
лютий |
|
2. |
Бесіда «Спорт- твій друг чи ворог?», «Чи дбаєш ти про своє здоров’я?» |
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
лютий |
|
3.
|
Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи. Урок – порада для здоров’я очей «Бережіть очі» |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
лютий |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, анкетування «Що найбільше турбує вас в характері і поведінці вашої дитини?» |
лютий
|
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою вивчення взаємовідносин у сім’ї. Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни
|
І-й тиждень
ІІ-й тиждень |
|
|
3. |
Класні батьківські збори (тематика)
|
Класні батьківські збори: «Конфлікт поколінь: чи можна його уникнути?» |
|
|
Березень
Місячник:
Тема періоду: «Здоров’я мати- вік, біди не знати»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Розмова в колі «Краса людини у здоров’ї тіла і душі» |
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
04.03 |
|
2. |
Година спілкування: „Дружно ми живемо, колектив свій бережемо” |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою. |
18.03 |
|
3. |
Урок гарної поведінки «Толерантність врятує світ.»
|
Соціальна та громадська компетентності
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей.
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
11.03 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
березень |
|
2. |
Бесіда «8 березня- день Весни, усмішок та квітів»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
ІІ-й тиждень |
|
3. |
Тиждень репродуктивного здоров’я Марафон відкритих думок
|
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
ІV-й тиждень |
|
4. |
Година спілкування «Шляхи Шевченка на Тернопіллі»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
І-ІІ тиждень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя |
постійно |
|
3.
|
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
постійно |
|
4. |
Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час весняних канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
20.03 |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад , проведення анкетування «Спорт- друг чи ворог вашої дитини». |
березень |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Софіяна Дениса
|
ІІІ-й тиждень |
|
Квітень
Місячник :
Тема періоду: «Хто природи не тривожить, тому вона допоможе»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Інтелектуально-етична вікторина «Як бути вихованим?»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
01.04 |
|
2. |
Година спілкування «Збережемо екологію України.» |
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності. Практична здатність: – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі). Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
08.04 |
|
3. |
Година веселих забав «Мистецтво керувати собою»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
29.04 |
|
4. |
Урок-реквієм «Гіркий полин твоєї долі Україно…!» |
Ініціативність та підприємливість
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
22.04 |
|
5. |
Година спілкування: «Допоможи собі сам»(дії населення при надзвичай них ситуаціях)
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
15.04 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Анкетування учнів «Як ти проводиш вільний час?»
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; Практична здатність: – готовність брати відповідальніст ьза себе та іншихю
|
І-й тиждень |
|
2. |
Виставка Великодніх писанок «Яйце-райце»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
квітень |
|
3. |
Виховний захід «День землі»
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. |
ІV-й тиждень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Бесіда "Ліки з нашої аптечки. Як і коли можна вживати ліки?"
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
2. |
Трудовий десант «Моя школа найкраща» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
квітень |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками «Духовна природа вашої дитини»
Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах , про залучення батьків до організації позакласної роботи. |
постійно
|
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Костюк Діани
|
І-й тиждень
|
|
|
3. |
Класні батьківські збори (тематика)
|
Класні батьківські збори: «Роль батьків у вихованні дитини». |
квітень |
|
Травень
Місячник:
Тема періоду: «Твори добро, бо ти -людина»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
|
Класні справи |
||||||
1. |
Година спілкування «Учися доброму, погане на ум не прийде»
|
Екологічна грамотність і здорове життя
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення людини як частини і результату еволюції природи; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля; – формування ставлення до природи,як універсальної цінності. Практична здатність: – формувати практичні навички екологічно безпечної поведінки (вміти обирати діяльність, що наносить найменшої шкоди природі). Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
13.05 |
|
|
2. |
Урок мужності «Ти пам’ятай, ніколи не забудь»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; Практична здатність: – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. |
06.05 |
|
|
3. |
Виховна година «Пісні в моїй родині»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представника певної культури; – використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях. Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу. |
20.05 |
|
|
4. |
Виховна година «Людина починається з добра» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
27.05 |
|
|
Загальношкільні справи |
||||||
1. |
Родинне свято «Ти у мене найдорожча!»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Ціннісне ставлення: – уміння працювати самостійно і в команді. Практична здатність: – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
травень |
|
|
2. |
Літературний калейдоскоп «Природа- наш дім»
|
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..
|
ІV-й тиждень |
|
|
Організаційна робота |
||||||
1. |
Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
|
2.
|
Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час літніх канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
27.05 |
|
|
Робота з батьками |
||||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад
Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах |
постійно
травень |
|
||
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Шаблій Наталії
|
ІІ-й тиждень
|
|
||
3. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання КБК
та за 2020-2021 н.р.
|
28.05 |
|
||