УЗГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник директора з ВР Директор гімназії
Пономар Л.С. Тіщенко І.А.
_____ 2017 р._______ _____2017р._______
_____ 2018 р._______ _____ 2018 р._______
Класний керівник: Величко С. Д.
Розділ І : Теоретичні засади роботи класного керівника
Мета і завдання виховної роботи
Посадові обов'язки класного керівника
1. Загальні положення
1.1. Ця посадова інструкція розроблена на основі тарифно-кваліфікаційної характеристики класного керівника. Під час складання Інструкції також враховано рекомендації щодо організації служби охорони праці в загальноосвітньому закладі Міністерства освіти і науки України, затверджені наказом Міністерства освіти і науки України.
1.2. Класний керівник призначається на посаду і звільняється з неї директором школи.
1.3. Класний керівник повинен мати повну або базову вищу педагогічну освіту (без вимог до стажу педагогічної роботи).
1.4. Класний керівник підпорядковується безпосередньо заступнику директора школи з виховної роботи.
1.5. У своїй діяльності класний керівник керується Конституцією і законодавством України, Указами Президента України, рішеннями Кабінету Міністрів України і органів управління освітою всіх рівнів з питань освіти та
виховання учнівської молоді; правилами і нормами охорони праці, техніки безпеки і протипожежного захисту, а також Статутом і локальними правовими актами школи (в тому числі Правилами внутрішнього трудового розпорядку, наказами і розпорядженнями директора, цією Інструкцією), трудовим договором (контрактом). Класний керівник дотримується Конвенції про права дитини.
2. Функції
Основними напрямами діяльності класного керівника є:
2.1. Створення сприятливих умов для індивідуального розвитку і формування особистості учнів.
2.2. Формування колективу класу.
3. Посадові обов'язки
Класний керівник виконує такі посадові обов'язки:
3.1. Працює з учнями закріпленого за ним класу.
3.2. Вивчає особистість кожного учня в класі, його нахили, інтереси.
3.3. Створює сприятливі мікросередовище і морально-психологічний клімат для кожного учня в класі.
3.4. Сприяє розвитку в учнів навичок спілкування, допомагає учням вирішувати проблеми, які виникають у спілкуванні з товаришами, вчителями, батьками.
3.5. Спрямовує самовиховання і саморозвиток особистості учня, вносить необхідні корективи в систему його виховання.
3.6. Надає допомогу учням у навчальній діяльності, з'ясовує причини низької успішності, забезпечує їх усунення.
3.7. Сприяє здобуттю додаткової освіти учнями через систему гуртків, клубів, секцій, об'єднань, які організовуються в школі, закладах позашкільної освіти, за місцем проживання.
3.8. Організовує життя колективу класу відповідно до вікових особливостей та інтересів учнів і вимог суспільства.
3.9. Спільно з органами учнівського самоврядування веде активну пропаганду здорового способу життя; проводить фізкультурно-масові, спортивні та інші заходи, які сприяють зміцненню здоров'я учнів класу.
3.10. Веде у встановленому порядку документацію класу, контролює заповнення учнями щоденників і виставлення в них оцінок.
3.11. Підтримує постійний контакт з батьками учнів (особами, які їх замінюють).
3.12. Планує виховну роботу в класі.
3.13. Забезпечує дотримання правил безпеки життєдіяльності під час здійснення навчального процесу та проведення виховних заходів.
3.14. Оперативно інформує адміністрацію школи про кожен нещасний випадок, вживає заходів щодо надання першої долікарської допомоги.
3.15. Вносить пропозиції щодо покращення і оздоровлення умов здійснення навчального процесу, а також доводить до відома дирекції школи інформацію про всі недоліки в забезпеченні освітнього процесу, які знижують працездатність учнів, негативно впливають на їхнє здоров'я.
3.16. Здійснює інструктаж учнів з безпеки життєдіяльності під час проведення виховних заходів з обов'язковою реєстрацією в класному журналі чи журналі реєстрації інструктажів.
3.17. Організовує вивчення учнями правил охорони праці, правил вуличного руху, поведінки в побуті, на воді тощо.
3.18. Бере участь у роботі педагогічної ради школи.
3.19. Проходить періодичні медичні обстеження.
3.20. Систематично підвищує свою професійну кваліфікацію; бере участь у діяльності методичних об'єднань та інших формах методичної роботи.
3.21. Дотримується етичних норм поведінки, які відповідають громадському статусу педагога, в школі, побуті, в громадських місцях.
4. Права
Класний керівник має право на:
4.1. Участь в управлінні школою в порядку,
визначеному Статутом школи.
4.2. Захист професійної честі й гідності.
4.3. Ознайомлення зі скаргами та іншими
документами, які містять оцінку його роботи, надання відповідних пояснень.
4.4. Захист своїх інтересів самостійно і/чи через представника, в тому числі адвоката, у випадку дисциплінарного чи службового розслідування, пов'язаного з порушенням педагогом норм професійної етики.
4.5. Конфіденційність дисциплінарного (службового) розслідування, за винятком випадків, передбачених законом.
4.6. Вільний вибір і використання методик навчання й виховання, навчальних посібників і матеріалів, підручників.
4.7. Регулярне підвищення своєї кваліфікації.
4.8. Проходження атестації на добровільній основі на відповідну кваліфікаційну категорію.
4.9. Давання учням під час занять і перерв обов'язкових для виконання розпоряджень, які стосуються організації занять і дотримання дисципліни, притягнення учнів до дисциплінарної відповідальності у випадках і в порядку, встановлених Статутом і Правилами внутрішнього розпорядку.
5. Відповідальність
5.1. Класний керівник несе відповідальність за життя і здоров'я учнів класу під час заходів, які він проводить, а також за дотримання їхніх прав і свобод відповідно до законодавства України.
5.2. За невиконання чи неналежне виконання без поважних причин Статуту і Правил внутрішнього трудового розпорядку школи, законних розпоряджень директора школи та інших локальних нормативних актів, посадових обов'язків, визначених цією інструкцією, класний керівник несе дисциплінарну відповідальність у порядку, передбаченому трудовим законодавством.
5.3. За застосування, в тому числі одноразове, методів виховання, пов'язаних із фізичним і/чи психічним насиллям над особистістю учня, а також скоєння іншого аморального вчинку класний керівник може бути звільнений з посади відповідно до трудового законодавства і Закону України "Про освіту".
5.4. За навмисно завдані школі чи учасникам навчального процесу у зв'язку з виконанням (невиконанням) своїх посадових обов'язків збитки класний керівник несе матеріальну відповідальність у порядку, визначеному трудовим чи цивільним законодавством.
6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)
Класний керівник:
6.1. Працює за складеним графіком, виходячи з 30-годинного робочого тижня і затвердженим директором школи.
6.2. Замінює у встановленому порядку тимчасово відсутніх класних керівників.
6.3. Самостійно планує свою роботу на навчальний рік і навчальний семестр. План роботи затверджується заступником директора школи з виховної роботи.
6.4. Подає заступнику директора школи з виховної роботи письмовий звіт про свою діяльність після закінчення кожного навчального семестру.
6.5. Отримує від директора школи і його заступників інформацію нормативно-правового і організаційно-методичного характеру, ознайомлюється з відповідними документами.
6.6. Працює в тісній взаємодії з учителями, батьками учнів (особами, що їх замінюють); систематично обмінюється інформацією з питань, які входять до його компетенції, з адміністрацією і педагогічними працівниками школи.
Золоті правила класного керівника
Нормативно – правова база
про виховну діяльність
класних колективів
10. Сім’я і родинне виховання
11. Методика роботи класного керівника
12. Конституція України
13. Програма «Діти України»
14. Концепція превентивного виховання дітей і молоді.
Розділ ІІ: Основні напрями діяльності
та справи класного колективу.
Підручник, щоденник, зошити мають бути акуратно покладені на парті.
1. Учні зобов’язані приходити до гімназії чисто й охайно одягненими .
2. зовнішній вигляд повинен бути шкільним.
3. Зачіска повинна бути акуратною, волосся повинно бути заплетеним.
4.Під час перебування у гімназії забороняється користуватися будь-якою косметикою.
Соціальний паспорт 7 класу
(2017- 2018 навчальний рік)
Всього учнів – 10 Дівчат - 7 Хлопців - 3
Всього сімей - 10 Батьків -7 Матерів -10
Соціальні дані про учнів |
Кіл-ть |
Прізвище |
|
Діти – сироти |
- |
|
|
Під опікою |
1 |
Туров Є. |
|
Діти – інваліди |
- |
|
|
Девіантні діти
|
- |
|
|
Діти ЧАЕС |
- |
|
|
Національний склад: українці росіяни інші |
10 - - |
|
|
Про сім’ю |
|||
Багатодітні: по 3 дитини по 4 дитини по 5 дітей |
- - - |
|
|
Малозабезпечені |
- |
|
|
Неповні: напівсироти виховуються матір’ю-одиначкою |
- 3 |
Гавран, Сокирка, Одінцова |
|
Зановостворені
|
- |
|
|
Неблагополучні |
- |
|
|
Батьки виїхали на заробітки |
- |
|
|
Про батьків |
Всього |
Батьків |
Матерів |
Працівники АПК |
2 |
0 |
2 |
Соц. службовці |
3 |
1 |
2 |
Безробітні |
0 |
0 |
0 |
Домогосподарі |
10 |
4 |
6 |
Підприємці |
0 |
0 |
0 |
Пенсіонери |
2 |
2 |
0 |
Освіта батьків |
|
|
|
Вища |
2 |
1 |
1 |
Середня спеціальна |
8 |
2 |
6 |
Середня |
7 |
4 |
3 |
Неповна середня |
- |
- |
- |
Класний керівник : Величко С.Д.
Відомості про учнів та батьків
ПІП учня |
Дата народже-ння |
ПІП батьків |
Місце роботи батьків |
Домашня адреса |
Башкарьов Олексій Леонідович |
24.04. 2005 |
Башкарьов Леонід Олександрович Башкарьова Надія Петрівна
|
Пенсіонер
ПАТ «Бондарівське» різноробоча |
с.Бондарівка, вул..Дружби,106/16 |
Вакула Ігор Григорійович |
30.05. 2004 |
Вакула Григорій Степанович Вакула Надія Леонідівна
|
Пенсіонер
Домогосподарка |
с.Бондарівка, вул..Дружби,31а |
Вощило Вероніка Василівна |
23.05. 2005 |
Вощило Василь Олександрович Вощило Алла Анатоліївна
|
ВПС «Марківська», прикордонник Адміністратор з реєстрації фізичних осіб |
с.Бондарівка, вул.Дружби, 104/5 |
Гавран Влада Олегівна |
05.12. 2004 |
Гавран Катерина Володимирівна |
ПрАТ «Агротон», бухгалтер |
с.Бондарівка, вул..Калашнікова, 20а |
Жара Вікторія Сергіївна |
04.06. 2005 |
Лєсік Ірина Богданівна
|
Домогосподарка |
с.Бондарівка, вул..Зарічна,2 |
Одінцова Крістіна Володимирівна |
22.10. 2005 |
Одінцова Уляна Анатоліївна
|
Домогосподарка |
с.Бондарівка, вул..Дружби,2 |
Пономар Наталія Іванівна |
31.01. 2005 |
Пономар Іван Володимирович Пономар Ольга Іллівна
|
Домогосподар
Домогосподарка |
с.Бондарівка, вул..Калашнікова, 65 |
Сокирка Снєжана Володимирівна |
27.01. 2005 |
Сокирка Оксана Володимирівна
|
ЧП «Юлія», смт Марківка, продавець |
с.Бондарівка, вул..Зарічна,50 |
Туров Євген Вікторович |
23.03. 2005 |
опікун – Турова Марина Василівна
|
Домогосподарка |
с.Бондарівка, вул..Виноградна, 8 |
Улько Руслана Олександрівна |
05.11. 2004 |
Улько Олександр Петрович Ніколаєнко Наталія Олексіївна
|
Домогосподар
Домогосподарка |
с.Бондарівка, вул..Калашнікова, 26 |
ДНІ
НАРОДЖЕННЯ УЧНІВ
МІСТЕЧКО ВОГНИК
ДЕВІЗ: Візьми своє серце, запали його сміло
Віддай його людям, щоб вічно горіло.
Зміст
діяльності центрів
учнівського самоврядування
Центри учнівського самоврядування |
Прізвище, ім'я учнів |
Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування |
«Інтелект» |
Вощило Вероніка Гавран Влада |
Забезпечення взаємодопомоги в навчанні; ведення екрану успішності; організація учнів до участі в предметних тижнях, олімпіадах; підготовка матеріалів для проведення інформаційно-просвітницьких годин, інтелектуальних ігор. |
«Феміда» |
Жара Вікторія Вакула Ігор
|
Організація чергування в класі, школі; контроль за відвідуванням учнями школи, спізненнями; дотримання культури учнів, охайного зовнішнього вигляду; робота з профілактики правопорушень серед учнів класу. |
«Турбота» |
Пономар Наталія Сокирка Снєжана |
Організація діяльності по охороні природи; виховання доброти, співчуття, людяності через корисні справи; допомога ветеранам війни та праці, інвалідам; організація благодійних акцій, трудових десантів; контроль за сан станом, озеленення класних кімнат та школи, шанобливим ставленням до шкільного майна та підручників. |
«Прес-центр» |
Улько Руслана Одінцова Крістіна |
Художнє оформлення загально- шкільних та класних заходів; випуск тематичних стіннівок; випуск тематичної газети; участь в шкільних та міських конкурсах плакатів, малюнків, фотографій; оформлення літописів класу, школи. |
«Здоров’я» |
Башкарьов Олексій Туров Євген |
Організація спортивно-масової роботи в класі, школі; проведення фізичної зарядки; робота спрямована на антирекламу шкідливих звичок серед учнів. |
БЕСІДИ ТА ІНСТРУКТАЖІ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ ДИТЯЧОГО ТРАВМАТИЗМУ
№ п/п |
Тема бесіди |
Дата проведення |
1. |
«Увага! На дорозі діти». Правила дорожнього руху |
|
2. |
«Обережно! Гриби та дикорослі рослини» |
|
3. |
«Техніка безпеки під час пожежі, отруєнні чадним димом. Травми і перша допомога» |
|
4. |
Бесіда-інструктаж «Правила поведінки під час осінніх канікул». Незнайомі люди. Закон чотирьох не. |
|
5. |
«Обережно! Грип»(Профілактика грипу та ГРВІ) |
|
6. |
«Першочергові дії при виявленні вибухових пристроїв» |
|
7. |
«Поведінка на льоду. Поведінка на дорозі» |
|
8. |
«Техніка безпеки під час зимових канікул. Поведінка під час Новорічних свят» |
|
9. |
«Обережно, ожеледиця! Правила вуличного руху. Правила поведінки на замерзлих водоймах.» |
|
10. |
Правила безпечної поведінки в автобусі та громадських місцях. |
|
11. |
«Обережно! Наркотичні речовини» |
|
12. |
Обережно, бурульки! Небезпека знаходження під дахами будинків. |
|
13. |
Бесіда про необхідність обережного поводження учнів на вулиці після навчальних занять. |
|
14. |
Бесіда-інструктаж «Правила безпечної поведінки під час весняних канікул». |
|
15. |
Правила безпечної поведінки на воді. |
|
16. |
Поведінка пішохода та велосипедиста(скутериста) |
|
17. |
«Електромережа – це небезпечно » |
|
18. |
Профілактика травматизму під час під час літніх канікул. |
|
БЕСІДИ
З СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
№ п/п |
Тема бесіди |
Дата проведення |
1. |
«Ми – різні, але ми - рівні»(тиждень гендерної рівності) |
|
2. |
«Скажемо шкідливим звичкам НІ». Профілактика шкідливих звичок |
|
3. |
«Торгівля людьми найважливіша форма злочинності» |
|
4. |
«ВІЛ/СНІД - загроза життю людини» |
|
5. |
«Обережно! Наркотичні речовини» або «СТОП наркотикам» |
|
6. |
«Мовчати не треба!». Попередження насильства в сім’ї |
|
7. |
«Що треба знати про туберкульоз?» |
|
8. |
«Вирішувати нам, відповідати нам»(«Твоє життя – твій вибір») |
|
9. |
«Я і моя родина»(до Міжнародного дня сімей) |
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ
Основні напрямки індивідуальної
та групової роботи з батьками
Функції роботи
класного керівника з батьками.
Перша функція – ознайомлення батьків із змістом і методикою навчально-виховного процесу, що організовує школа , обумовлена необхідністю вироблення однакових вимог, загальних принципів, визначення мети і завдань виховання, добору його змісту й організаційних форм у сімейному вихованні й у навчально-виховному процесі школи.
Друга функція - психолого-педагогічна освіта батьків .
Третя функція - залучення батьків до спільної з дітьми діяльності :
Четверта функція – коректування процесу виховання в родинах окремих учнів:
П’ята функція – взаємодія батьків: із громадськими організаціями, батьківським комітетом школи
Основні завдання
батьківського
комітету 7 класу
взаємовідносин між педагогами та батьками. Батьки і вчителі повинні стати партнерами , активними співучасниками творчого процесу виховання учнів.
План засідань батьківського комітету
на 2017– 2018 н.р.
Склад батьківського комітету:
Голова – Вощило Алла Анатоліївна
Члени - Башкарьова Надія Петрівна, Вакула Надія Леонідівна
№ п/п |
Зміст роботи |
Дата провед. |
Відповідальні |
1. |
1. Організація навчального процесу (у зв’язку з переходом до наступного класу). 2. Вибори нового батьківського комітету класу, представника від класу у загальношкільний батьківський комітет.
|
Вересень |
Батьківський комітет, класний керівник |
2. |
1. Допомога в озелененні класу. 2. Підготовка класної кімнати до опалювального сезону. |
Жовтень |
Батьківський комітет |
3. |
1. Про недопустимість поганого поводження з дітьми. 2. Участь батьківського комітету в роботі з сім’ями, що погано виховують дітей. |
Листопад |
Класний керівник, батьківський комітет |
4. |
1. Допомога батьків в організації святкувань та проведенні Новорічних заходів . 2.Виявленя батьків, які негативно впливають на виховання дітей, не відвідують б/з.
|
Грудень |
Батьківський комітет , класний керівник |
5. |
1. Обговорення і затвердження плану роботи батьківського комітету на II півріччя. 2. Про роль батька у вихованні дитини.
|
Січень |
Батьківський комітет , класний керівник |
6. |
1. Проблеми трудового виховання. 2.Роль батьків у вирішенні господарських проблем класу. |
Лютий |
Батьківський комітет , класний керівник |
7. |
1.Роль батьків у формуванні морально-етичних норм виховання дитини. 2. Допомога батьків в організації святкувань 8 Березня. 3..Ремонт класної кімнати. |
Березень |
Батьківський комітет , класний керівник |
8. |
1. Участь батьківського комітету в організації виховного процесу в класі. 2. Про відповідальність батьків за виховання дітей. |
Квітень |
Батьківський комітет , класний керівник |
9. |
1. Звіт голови б/к про використання батьківського фонду. 2.Підсумки роботи батьківського комітету, завдання на наступний рік.
|
Травень |
Батьківський комітет |
ПРОТОКОЛ № __
батьківських зборів ____ класу
Бондарівської гімназії
від _________________ 20___ року
Присутні _______
Відсутні ________
Порядок денний
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Слухали наступних осіб:
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________________
Висловили пропозиції, зауваження:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Ухвалили пропозиції, зауваження:
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Голова зборів: ________________________________________
Секретар зборів: ______________________________________
АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА МИНУЛИЙ РІК
У класі навчається 10 учнів. З дітьми почала працювати з 5 класу. За період навчання склад колективу не змінився.
Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.
За підсумками минулого навчального року успішність складає:
У класі є так званий „резерв” – це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням (Улько Р., Пономар Н.)
Основною метою виховної діяльності є створення в колективі атмосфери взаємоповаги, відповідальності; залучення всіх учнів та батьків до співпраці.
В цілому клас характеризується позитивно. Учні класу незалежні, доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей немає.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом одного року велася виховна робота, яка поєднала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника. Для цього використовую: елементи патріотичного та превентивного виховання, бесіди, диспути, квести, круглі столи, залучаю до виховної роботи батьків. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки..
Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: (чесність, порядність, відповідальність).
Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти розуміють, підтримують, прислухаються до зауважень та порад .
В становленні класного колективу та розвитку учнів допомагають батьки. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У 7 класі є неповні сім'ї, але на навчанні та поведінці дітей це не відображається(Жара В., Одінцова ., Гавран В., Сокирка С.).
Батьківський комітет :
голова:Вощило А.А.
члени: Башкарьова Н.П., Вакула Н.Л.
Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками. Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.
Завдання виховної роботи
у 7 класі на 2017 - 2018 н.р.
Характеристика класного колективу
І. Склад класу
У 7 класі навчається 10 учнів, з них 7 дівчаток і 3 хлопчиків . Клас вікової норми.
Показники успішності:
Учнів з високим рівнем навчальних досягнень - 0
Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень – 4 ;
Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень – 6 ;
Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень -0 .
Учні класу залюбки виконують громадські доручення, в класі працює учнівське самоврядування . Всі учні мають обов’язки та доручення.
ІІ. Згуртованість класу
За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:
80 % дітей проявляють себе активно в житті колективу;
20 % дітей мають середній рівень активності;
дітей, які не цікавляться справами колективу немає.
Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою.
ІІІ. Організованість класу
Учні з допомогою класного керівника можуть організовувати такі справи як підготовка загальношкільних свят(День осені, Новий рік, 8 березня), прибирання класної кімнати, прибирання шкільної ділянки, та ін.
Організованість класу на достатньому рівні.
IV. Громадська думка у класі
Учні схвалюють у своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися.
Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими.
Спостерігається часткове розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це стосується в основному хлопчиків.
V. Характер зв’язків у колективі
Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, тренування . Товаришують і в школі й поза нею.
VІ. Актив класу
Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загальношкільні доручення виконують. У загальношкільних заходах клас бере активну участь.
І СЕМЕСТР
«Я – господар гімназії »
Вересень |
01.09 – 08.09 |
11.09 – 15.09 |
18.09 – 22.09 |
25.09 – 29.09 |
Національно-патріотичне виховання |
Перший урок: «В Європу з Україною в серці»
|
Олімпійський урок |
В.г. «Україна – мій рідний дім» |
|
Художньо-естетичне виховання |
|
Бесіда «Музичний фольклор рідного краю».
|
|
Бесіда «Книга дякує!» |
Родинно – сімейне виховання |
Бесіда на тему : «Де працюють мої батьки» (уточнення відомостей.)
|
|
Бесіда «Мої обов’язки вдома» |
В.г. «Мій дім – моя фортеця» |
Екологічно – натуралістичне виховання |
Акція «Краса і затишок гімназійної оселі»
|
|
Трудовий десант(упорядкування шк..ділянки) |
|
Трудове виховання |
|
Генеральне прибирання |
|
Генеральне прибирання |
Превентивне виховання |
Класні збори «Організація роботи містечка» |
В.г. «Ми -різні, але ми - рівні» (тиждень гендерної просвіти) |
Участь у загальношкільній лінійці до Дня партизанської слави
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Уточнення списків: соціальний паспорт класу
|
Акція «Увага! Діти на дорозі!»
|
|
Індивідуальні бесіди з Туровим Євгеном
|
Робота з батьками |
Б/з «Організація роботи у 2017 -2018 н.р.» |
Засідання батьківського комітету. |
|
Б/л«Рекомендації батькам щодо взаємодії з дитиною» |
« Я – громадянин »
Жовтень |
02.10 – 06.10 |
09.10 – 13.10 |
16.10 – 20.10 |
23.10 – 27.10 |
Національно-патріотичне виховання |
Бесіда «1 жовтня – День людей похилого віку»
|
|
Бесіда «Моя поведінка в конфлікті»
|
|
Художньо-естетичне виховання |
Випуск стінгазети до Дня вчителя |
Вітражі до Дня захисника України та Дня козацтва
|
|
Свято «Золота осінь» |
Родинно – сімейне виховання |
|
В.г. «Дружба і побратимство» |
|
Тренінг«Стереотипи та упередження » |
Еколого – натуралістичне виховання |
Акція «Чисте повітря»
|
|
Профілактика шкідливих звичок(тютюнопаління,вживання алкоголю)
|
Трудовий десант(упорядкування шк..ділянки) |
Трудове виховання |
Диспут «Не проміняй свободу на рабство» |
Генеральне прибирання |
|
Генеральне прибирання |
Превентивне виховання |
Диспут «Чи вважаєш ти себе культурною людиною»
|
|
В.г. «Виконуй обов’язки, поважай порядок і закон»(в рамках декади правових знань) |
Участь у загальношкільній лінійці до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальна бесіда з мамою Вакулою І., Жарої В. |
|
Контроль за станом підготовки до уроків |
|
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Б\з «Організація навчального процесу » |
|
Круглий стіл "Умови ефективного виховання в сім'ї"
|
« Я і мистецтво »
Листопад |
06.11 – 10.11 |
13.11 – 17.11 |
20.11 – 24.11 |
27.11 – 01.12 |
Національно-патріотичне виховання |
В.г. «Хай серце не втрачає доброти» |
|
В.г. «Я громадянин світу»(заходи до Дня Гідності та Свободи)
|
|
Художньо-естетичне виховання |
|
Участь у декаді англійської мови |
|
Гра – експрес «Народ скаже, як зав’яже» |
Родинно – сімейне виховання |
Колаж «Моя майбутня професія» |
|
|
В.г. «Сім'я в житті людини» |
Еколого – натуралістичне виховання |
Акція «Зробимо зеленим свій клас» |
|
Конкурс «Встанови годівничку»
|
|
Трудове виховання |
Взяти участь у тижні дорожнього руху
|
Генеральне прибирання |
|
Бесіда «Дбаємо про здоров’ я та добробут» |
Превентивне виховання |
Урочистості до Дня української писемності та мови |
В.г. «Безпека - небезпека»(в рамках тижня знань безпеки життєдіяльності) |
Взяти участь у загальношкільній лінійці, присвяченій вшануванню пам’яті жертв голодомору |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з Гавран В., Жарою В. схильних до запізнень
|
|
Бесіда з учнями про навчальні досягнення |
Консультації з вчителями предметниками |
Робота з батьками |
Засідання батьківського комітету |
Індивідуальна розмова з мамою Одінцової К.
|
Б\л«Задоволення потреб дитини — важлива умова її розвитку» |
|
« Я і толерантність »
Грудень |
04.12 – 08.12 |
11.12 – 15.12 |
18.12 – 22.12 |
|
Національно-патріотичне виховання |
В.г. «Немає прав без обов’язків»(в рамках Всеукраїнського тижня права)
|
|
Взяти участь у засіданні парламенту (підведення підсумків за І семестр)
|
|
Художньо-естетичне виховання |
|
Підготовка до Новорічного вернісажу |
Свято «Новорічний вернісаж» |
|
Родинно – сімейне виховання |
Акція «16 днів проти насильства»
|
|
Тренінг «Вчимося правильно спілкуватися» |
|
Еколого – натуралістичне виховання |
|
Бесіда « Боляче буває всім» (ставлення до тварин). |
|
|
Трудове виховання |
Генеральне прибирання
|
В.г. « Дав обіцянку – виконуй».
|
Генеральне прибирання |
|
Превентивне виховання |
Бесіда Конституція в моєму житті « Я- патріот!»
|
|
Заочна мандрівка «Країна, в якій я живу» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з Сокиркою С. |
Бесіда про культуру поведінки з Туровим Є.
|
Допомога учням у підготовці до Новорічних свят |
|
Робота з батьками |
Індивідуальна розмова з мамою Вощило В. |
Робота з батьками через щоденник
|
Б/з «Досягнення дітей за І семестр» |
|
ІІ СЕМЕСТР
«Я та моє майбутнє »
Січень |
10.01 – 13.01 |
16.01 – 20.01 |
23.01 – 27.01 |
|
|
Національно-патріотичне виховання |
|
Урочиста лінійка, присвячена Дню Соборності України |
|
|
|
Художньо-естетичне виховання |
Конкурс малюнків «Моральний вчинок» |
Бесіда «Дітям на радість і втіху» |
|
|
|
Родинно – сімейне виховання |
|
|
Генеральне прибирання |
|
|
Еколого – натуралістичне виховання |
|
Конкурс «Люби і знай свій рідний край» |
|
|
|
Трудове виховання |
Анкета «Класний керівник очима учнів» |
|
Тест «Ставлення однокласників» |
|
|
Превентивне виховання |
Усний журнал: “У нас одна Батьківщина- наша рідна Україна” |
Урочиста лінійка, присвячена 74-річниці визволення Марківського району від фашистських загарбників |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
|
Бесіда з учнями про правила поведінки на перерві |
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення щоденників. |
|
|
Робота з батьками |
Засідання б/к - обговорення змісту роботи класу на ІІ семестр |
|
Б/з «Діти - лице сім'ї» |
|
|
«Я – розумна особистість »
Лютий |
30.01 – 03.02 |
06.02 – 10.02 |
13.02 – 17.02 |
20.02 – 24.02 |
Національно-патріотичне виховання |
|
Бесіда «Всесвітній день безпечного Інтернету» |
|
Бесіда «Сучасні джентельмени» |
Художньо-естетичне виховання |
|
|
Виготовлення Валентинок |
Взяти участь у лінійці до Дня рідної мови |
Родинно – сімейне виховання |
|
Генеральне прибирання |
|
Генеральне прибирання |
Еколого – натуралістичне виховання |
|
Екскурсія зимовим селом/фото/ |
|
Екологічна подорож- вікторина «Ми і світ природи» |
Трудове виховання |
Бесіда «Обережно ГРИП!» |
|
Тренінг «Спробуй подолати свої недоліки» |
|
Превентивне виховання |
Бесіда «Державна символіка» |
|
Тиждень гендерної рівності «Ми різні лише за зтаттю» |
Єдиний урок до Дня Героїв Небесної сотні
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про стан збереження підручників |
Аналіз ведення щоденників |
Бесіда з учнями про виконання доручень
|
|
Робота з батьками |
Засідання б/к |
Бесіда з бабусею Турова Є. про поведінку. |
Б/л «Як запобігти розвитку егоїзму, жорстокості, агресивності у дітей шкільного віку» |
Бесіда з мамою Жарої В. про ставлення до навчання. |
«Я» у цьому світі»
Березень |
27.02 – 03.03 |
06.03 – 10.03 |
13.03 – 17.03 |
20.03 – 24.03 |
Національно-патріотичне виховання |
Бесіда «Про честь і обман» |
Заходи щодо відзначення Днів пам’яті Т. Г. Шевченка |
|
Свято «День іменинника» |
Художньо-естетичне виховання |
|
|
Конкурс малюнків «Наша прекрасна планета» |
Обмін думками «Живи, книго» |
Родинно – сімейне виховання |
|
Генеральне прибирання |
|
Генеральне прибирання |
Еколого – натуралістичне виховання |
Акція «Бережи воду козаче, і вона тобі віддячить» |
|
|
Участь у акції «Посади дерево» |
Трудове виховання |
|
Свято «Весняна Красуня!»
|
|
Анкетування «Хто я є? |
Превентивне виховання |
Відзначити День гімну України |
Правова абетка «Мої права та обов’язки» |
Бібліотечний урок «Підручник - наймасовіша книжка»» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про виконання своїх доручень |
Аналіз відвідування учнями школи |
Контроль за поведінкою на парерві |
|
Робота з батьками |
Бесіда з мамою Пономар Н. про покращення успішності |
Засідання б/к – літній ремонт |
Б/з «Закінчення навчального року.»
|
|
«Я і природа»
Квітень |
03.04 – 07.04 |
10.04 – 14.04 |
17.04 – 21.04 |
24.04 – 28.04 |
Національно-патріотичне виховання |
Рольова гра «Не робіть моїх помилок» |
|
|
КТС «Складання еталону поведінки мого однолітка» |
Художньо-естетичне виховання |
|
Конкурс великодніх писанок |
|
|
Родинно – сімейне виховання |
Генеральне прибирання |
|
Генеральне прибирання |
|
Еколого – натуралістичне виховання |
|
Екскурсія в природу |
|
Бесіда «Про що розповідаю дерева?» |
Трудове виховання |
День здоров’я |
|
Бесіда «Пунктуальність і відповідальність» |
|
Превентивне виховання |
|
Урок мужності: «Земляки,якими ми пишаємось» |
|
Усний журнал «Сторінками рідного краю |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з Сокиркою С., Жарою В. |
|
Спостереження за поведінкою Турова Є. |
Робота з активом класу
|
Робота з батьками |
Засідання б/к - про відповідальність батьків за виховання дітей |
|
Бесіда з мамою Вакули І. про успішність |
Підготувати для батьків виписки оцінок |
«Я і моя родина»
Травень |
03.05 – 05.05 |
08.05 – 12.05 |
15.05 – 19.05 |
22.05 – 26.05 |
Національно-патріотичне виховання |
|
Диспут «Культура – повага до людей і до себе» |
Бесіда «Як виконували свої доручення» |
Свято «День іменинника» |
Художньо-естетичне виховання |
Інтелектуальна гра «Найрозумніший» |
|
Бібліотечний урок «Як продовжити життя книги» |
|
Родинно – сімейне виховання |
Генеральне прибирання |
|
Генеральне прибирання |
|
Еколого – натуралістичне виховання |
|
Озеленення шкільного подвір’я |
|
|
Трудове виховання |
Тренінг «Твоє життя – твій вибір» |
Бесіда «Спокус безліч,а здоров’я одне»
|
Конкурс «Учень року ”. |
|
Превентивне виховання |
|
Вахта Пам’яті: «Збережемо пам’ять про подвиг» |
|
Останній дзвоник |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за станом готовності шкільних приладь |
Аналіз ведення щоденників |
|
Оцінка стану підручників |
Робота з батьками |
Засідання б/к з метою вирішення організаційних питань |
|
Підготувати листи подяки батькам |
|