Рекомендований план вивчення математики для учня/учениці 5 класу І семестр, що здобувають освіту за сімейною формою навчання
Рекомендований план вивчення математики
для здобувача освіти 5 класу
на І семестр
№ з/п |
Тема |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
УЗАГАЛЬНЕННЯ ТА СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ ЗА КУРС ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ( 14 год ) |
||
1 |
Натуральні числа. Порівняння натуральних чисел |
відтворює послідовність чисел у межах мільйона; читає і записує числа та дроби; порівнює числа та дроби з однаковими знаменниками; володіє навичками письмового додавання, віднімання, множення та ділення чисел у межах мільйона; розуміє спосіб одержання дробу, суть чисельника і знаменника дробу; застосовує правила знаходження дробу від числа та числа за значенням його дробу; правила порядку виконання дій під час обчислень значень виразів без дужок та з дужками знає одиниці вимірювання довжини, маси, місткості, часу та співвідношення між ними; вимірює і порівнює величини: довжину, масу, місткість, час; перетворює величини, подані в двох одиницях найменувань, в одну, і навпаки; виконує арифметичні дії з і іменованими числами; записує математичні вирази і твердження, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; знаходить значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; розв’язує рівняння з одним невідомим на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; перевіряє, що одержане значення невідомого є розв’язком рівняння; розпізнає і класифікує геометричні фігури за істотними ознаками; називає істотні ознаки прямокутника (квадрата); будує прямокутник (квадрат); коло, круг за заданим значенням радіуса, діаметра; знаходить периметр многокутника та площу прямокутника (квадрата) в навчальних і практичних ситуаціях.
|
2 |
Арифметичні дії з натуральними числами |
|
3 |
Звичайні дроби. Порівняння дробів |
|
3 |
Знаходження дробу від числа. Знаходження числа за значенням його дробу. |
|
4 |
Дії з багатоцифровими числами |
|
5 |
Розв’язування задач на рух |
|
6 |
Розв’язування задач |
|
7 |
Величини: довжина, маса, місткість, час |
|
8 |
Дії з величинами |
|
9 |
Числові і буквені вирази |
|
10 |
Розв’язування рівнянь |
|
11 |
Геометричні фігури на площині: точка, відрізок, промінь, пряма, кут, ламана. |
|
12 |
Геометричні фігури на площині: трикутник, квадрат, прямокутник, многокутник, коло, круг. |
|
НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА І ДІЇ З НИМИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФIГУРИ І ВЕЛИЧИНИ (90 год.) |
||
13 |
Натуральні числа. Число нуль. Цифри. Десятковий запис натуральних чисел |
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; розрізняє: цифри і числа; читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові нерівності; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння та округлення натуральних чисел; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; розв’язує: текстові задачі на рух, роботу та пов’язані з купівлею- продажем арифметичним способом; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником тощо; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами. наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і буквених виразів, формул; рівнянь; розрізняє: цифри і числа; читає і записує: натуральні числа в межах мільярда; числові нерівності; використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами; пояснює, що таке: натуральне число; значення виразу; степінь натурального числа, квадрат і куб натурального числа; розв’язати рівняння; пояснює правила: додавання, віднімання, множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею, округлення натуральних чисел; застосовує прийоми раціональних обчислень; розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних доданків; порівняння та округлення натуральних чисел; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами; піднесення натурального числа до квадрата та куба; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів, розв’язує: рівняння на основі залежностей між компонентами та результатом арифметичних дій; розв’язує: текстові задачі на рух, роботу та пов’язані з купівлею- продажем арифметичним способом; розв’язує сюжетні задачі з реальними даними щодо: використання природних ресурсів рідного краю; розрахунків, пов’язаних із календарем і годинником тощо; обирає числові дані, необхідні і достатні для відповіді на запитання задачі; створює допоміжну модель задачі різними способами. |
14 |
Порівняння натуральних чисел |
|
15 |
Округлення натуральних чисел. |
|
16 |
Додавання натуральних чисел. |
|
17 |
Властивості додавання |
|
18 |
Розв’язування текстових задач на додавання натуральних чисел |
|
19 |
Віднімання натуральних чисел. Властивості віднімання |
|
20 |
Розв’язування вправ на застосування властивостей віднімання натуральних чисел |
|
21 |
Розв’язування текстових задач на віднімання натуральних чисел |
|
22 |
Множення натуральних чисел |
|
23 |
Правила множення натуральних чисел |
|
24 |
Властивості множення натуральних чисел |
|
25 |
Переставна, сполучна, розподільна властивості множення |
|
26 |
Степінь натурального числа. Квадрат і куб натурального числа |
|
27 |
Ділення натуральних чисел |
|
28 |
Окремі випадки ділення натуральних чисел |
|
29 |
Ділення з остачею |
|
30 |
Числові і буквені вирази |
|
31 |
Буквені вирази та формули |
|
32
|
Рівняння. Корені рівняння |
|
33 |
Розв’язування задач за допомогою рівнянь |
|
34 |
Розв’язування задач на рух |
|
35 |
Розв’язування задач економічного змісту |
|
36 |
Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами |